Együtt párban... tegnapi szárnypróbálgatás,érdekes,más lesz,csak mar a plusz+ jönne végre meg hozzza,de lehet ez sem lesz egyszerű...
mint a vázszett beszerzése,ami igaz EU érkezett,de azért volt kalandos mert majd fel év volt mire ténylegesen szállításra került csak a váz+villa kombo,
és azt is sikeresen keverte kavarta a nav es az ups valami három hétig,es ezek utan sikerult rossz cimre is szallitani,de végre bringa-forma es jo 8D
Állati! Jól kitaláltad. Kíváncsi leszek a hosszabb távon szerzett tapasztalatokra is. A 36/34 mászásra engem elrettentene, de ss-em sem volt soha.
Plusz piros pont a tokozásért, atombiztos az is.
36, mert errefelé dombok vannak, nem hegyek. ahol meg nem lenne elég a 36*34, ott amúgy is már tolnám, sokszor gyorsabb.
az ss jó dolog, pl varázslatosan kisimítja a (nem túl brutális) emelkedőket. hipp-hopp fenn vagy, aztán csak csodálkozol, milyen gyors vagy. de erről biztosan többet tudnának (ha akarnának, de sosem akarnak) mesélni a nálam tapasztaltabbak.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
az FR a zee váltóból a nagyobb átfogású (11-36) változat.
saint a váltókar, ami übereli az összes eddig általam használt váltókart, nagyon megéri az árát. elképesztően határozott, de mégis finoman működik, a nehezebb fokozatok irányába is tud kettőt váltani (nekem ez újdonság, a 9s 770 XT nem tudta*). kíváncsi vagyok, milyen lesz 1-2 év múlva. a "városi" bringámon saint pedál van, az is nagyon zsivány, imádom. persze túlzás, de kit érdekel, ha jó használni?
eddig csak egy kb 30km hosszú kör van ebben a rendszerben, nem volt gond a lánccal. szerintem nem is lesz. én (egyelőre) abba a táborba tartozom, akik szerint a kuplungos váltó tartja a helyén a láncot, nem a NW tányér.
a kormány egy truvativ stylo t30, semmi extra. szerintem a kép csalóka a beállítás tekintetében. az answer egyenes volt, túlságosan is, ezért el is adtam hamar.
edit: *akkor még nem tudtam ezt:
Saint váltó állat, az idény elején raktam fel, és igaz amit mondanak róla, hogy ötvözi a Shimano és a Sram váltók összes előnyét. A Shimano könnyedsége a Sram határozott kattanásával. Nem tudom hogy csinálták...
1x10-el nyomom már egy jó éve az enduróval (kuplungos XT + NW láncvezető nélkül) de lánc még nem esett le, pedig lett volna alkalma rá a boszniai hegyekben. Hogy ebből mennyi köszönhető a váltónak és mennyi a NW-nak nem tudom, szerintem kb 70:30 a váltó javára.
Milyen az a kormány? Az Ansver-t cserélted erre, vagy keverem a két bicajod? Miért van ennyire előre döntve vagy csak a kép csalóka?
az FR a zee váltóból a nagyobb átfogású (11-36) változat.
saint a váltókar, ami übereli az összes eddig általam használt váltókart, nagyon megéri az árát. elképesztően határozott, de mégis finoman működik, a nehezebb fokozatok irányába is tud kettőt váltani (nekem ez újdonság, a 9s 770 XT nem tudta*). kíváncsi vagyok, milyen lesz 1-2 év múlva. a "városi" bringámon saint pedál van, az is nagyon zsivány, imádom. persze túlzás, de kit érdekel, ha jó használni?
eddig csak egy kb 30km hosszú kör van ebben a rendszerben, nem volt gond a lánccal. szerintem nem is lesz. én (egyelőre) abba a táborba tartozom, akik szerint a kuplungos váltó tartja a helyén a láncot, nem a NW tányér.
a kormány egy truvativ stylo t30, semmi extra. szerintem a kép csalóka a beállítás tekintetében. az answer egyenes volt, túlságosan is, ezért el is adtam hamar.
edit: *akkor még nem tudtam ezt:
Kisherceg módosította - 2015. július 31. - 09:46
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
biztos a fotó csal, hiszek neked . egyébként az én csuklóimnak/tenyeremnek sem a pont-vízszint a nyerő (nekem kissé fölfelé áll - mármint, majd' 50 évesen, a kormány/fékkarra gondoltam ), de a fénykép alapján (ahol tuttira a régi Campa fékkar furi alakja/a kormány vonalvezetése miatt látok csalósan) írtam, amit - és általánosságban a vízszint szokott bejönni
hát, valamit kitalálok. Mert kissé rövidnek érzem fékváltókar-fogásban. De a régi stucnival is rövidnek éreztem, és most, ha a centit-colstokot odateszem és lemérem a nyeregorr-fékváltókar távolságot: ugyanannyi
Vagy a fékkar kerül előrébb, vagy a kormányt döntöm kissé másképp, vagy a nyerget tolom hátrébb. Vagy veszek gombokért egy hosszabb stucnit variálni?
A fékkar pozíciójával-dőlésszögével azért nem játszanék szívesen, mert mégiscsak "kontaktpont", ha elcseszed, az az ergonómia rovására megy.
szerk: itt van még egy példája annak, hogy azt az RHM kormányformát hogy párosítják régi V1 ergopowerrel:
hmmm fehér bandázs? bár nekem a lábam is fekete lesz sokszor, úgy hordja a szél a port az úton
a kormány teteje vízszintes. nézd meg jobban a képeket, megáll rajta a söröskorsó.., nehéz úgy fotózni, hogy tényleg lásd. Ha lentebb forgatom, kb. megölöm a csuklómat, az ergonomiának adok egy akkora pofont, hogy elmegyek a sarokba térdelni.
hajtókarból feketét szeretnék, ha veszek, vagy sötétszürkét. az ezüst ronda.
szerk: rájöttem! ha a felsőcsövet használod mércének, látod, hogy a kormány teteje tényleg vízszinthez közeli. De Neked nem magyarázom, mert bikefitből szeren vagy.
biztos a fotó csal, hiszek neked . egyébként az én csuklóimnak/tenyeremnek sem a pont-vízszint a nyerő (nekem kissé fölfelé áll - mármint, majd' 50 évesen, a kormány/fékkarra gondoltam ), de a fénykép alapján (ahol tuttira a régi Campa fékkar furi alakja/a kormány vonalvezetése miatt látok csalósan) írtam, amit - és általánosságban a vízszint szokott bejönni
nem járok a corallal városban, csak ritka alkalmakkor, fényes nappal a klinikatelep legforgalmasabb helyén 9 és 10 óra közt ki a jóélet vinné el? kétes helyekre nem járok, a városi gép meg más.
a kormány teteje vízszintes. nézd meg jobban a képeket, megáll rajta a söröskorsó.., nehéz úgy fotózni, hogy tényleg lásd. Ha lentebb forgatom, kb. megölöm a csuklómat, az ergonomiának adok egy akkora pofont, hogy elmegyek a sarokba térdelni.
hajtókarból feketét szeretnék, ha veszek, vagy sötétszürkét. az ezüst ronda.
szerk: rájöttem! ha a felsőcsövet használod mércének, látod, hogy a kormány teteje tényleg vízszinthez közeli. De Neked nem magyarázom, mert bikefitből szeren vagy.
Köszönöm szépen a segtségeket-véleményeket. Meglátom, mi lesz. Jelenleg a fekete-fekete felé tendálok, mert "az mindenhez megy" (meg fantáziadús.. "")
a stucni alatti "távtartót" lehet egy integrált ötlettel fogom megoldani: mivel az adapter (dedáccsáj spáda) csak colosra bővít, így a stucni most is szűkítővel van fent: ha viszont sikerülne egy 4.5cm hosszú vágott colnyolcados villanyakdarabot szerezni, az egyszerre lenne "fork steerer shim" és "spacer" is..
Áldom a tanácsokat, hogy nem valami tészta pipastucnit vettem ebben a méretben. Biztos nem lenne rugalmas a kisujjnyi vékony 30 éves 3ttt record ebben a hosszban 1csavaros rogzítéssel. ...
erre mondja a zangol.. when in doubt.. just go black.
Ha jövő hónapban pajti rendelne bike-compról, veszek egy hosszabb stucnit Főleg, hogy a Syntace igazi lopakódarab, minimális grafikával, mattfekete felülettel. Viszont ez a P-X meglepően merev, meg valamiért a "kovácsolt" jobban hangzik, mint a "cnc forgácsolt". Mondtam már, hogy a Héphaesztin nevű ferroxidáz is egy nro1 a listámon?
rövidtávú tervek: fekete bowdenházak. Bandázsból csak 3 bontott van itthon, neonződ, sárga és ez a kék, meg egy fekete.. szóval még az is variálható ingyen..