. . .
. .
.
. . . alakul vegre,mar a plus + is,így a lényeg rajta,igaz nem pont az amit akartam,de,tényleg más,tényleg jobb,megfelelőbb képek is folyamatban...
https://lh3.googleus...2/parban....jpg
Együtt párban... tegnapi szárnypróbálgatás,érdekes,más lesz,csak mar a plusz+ jönne végre meg hozzza,de lehet ez sem lesz egyszerű...
mint a vázszett beszerzése,ami igaz EU érkezett,de azért volt kalandos mert majd fel év volt mire ténylegesen szállításra került csak a váz+villa kombo,
és azt is sikeresen keverte kavarta a nav es az ups valami három hétig,es ezek utan sikerult rossz cimre is szallitani,de végre bringa-forma es jo 8D
Kesz,azaz elsore csak ilyen proba varians,alakul majd,amint meg erkeznek hozza a specifikus reszegysegek,de igy is igen mas,igen jo...
end.re: módosította - 2015. szeptember 13. - 22:21
@Rabbit:
+ csendes
+ pontos
+ gyors
+ eddig nem esett le a lánc (lépcsősor, sziklás lefelé sem hozta zavarba)
- a görgők között nagyon kevés a hely, gyűjti a sarat, füvet, aljnövényzetet (Volt egy nedves, enyhén saras murvás szakasz. Felszedett pár kavicsot, kis sarat. Olyan hangja volt, azt hittem leszakad(t) az egész. Meg kellett állnom kitakarítani.)
- a kéttányéros slx karral még a beljebb hézagolás ellenére sem igazán jó a láncvonal. (Nekem mondjuk nem gond, a legkönnyebb két fokozatra szinte sosincs szükségem, de intő jel, hogy ez bizony kompromisszum. Emlékeim szerint az 1x9-nél sem volt vidám a legkönnyebb fokozat, pedig ott FC-760 hajtóművel használtam.)
Kisherceg módosította - 2015. augusztus 29. - 22:52
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Apu boltbajárósáról és trekkeréről leloptam a kulacstartókat (kapott szép ezüst alukat cserébe) annyira megtetszett a KLS titánszínben. Kiválóan megül benne az összes köcsögöm (0.75 powerbar, 0.7 high5, 0.5 kelliz, 1.0 isostar, de még a biotech kancsókat is elhordja)
A villasaruban a szövegkiemelő kupakot kicseréltem befőttesüveg-bilibádog tetőre, röhögve fér el a 25-re tágult külső.
A kormányt még lehet, picit fogom forgatni, de, mióta így be van lőve, azóta az a paradox hülye helyzet állt elő, hogy jobb fogni a Dedát, mint a Syntace-t..
Vejne módosította - 2015. augusztus 25. - 12:09
Együtt párban... tegnapi szárnypróbálgatás,érdekes,más lesz,csak mar a plusz+ jönne végre meg hozzza,de lehet ez sem lesz egyszerű...
mint a vázszett beszerzése,ami igaz EU érkezett,de azért volt kalandos mert majd fel év volt mire ténylegesen szállításra került csak a váz+villa kombo,
és azt is sikeresen keverte kavarta a nav es az ups valami három hétig,es ezek utan sikerult rossz cimre is szallitani,de végre bringa-forma es jo 8D
end.re: módosította - 2015. augusztus 02. - 11:36
Állati! Jól kitaláltad. Kíváncsi leszek a hosszabb távon szerzett tapasztalatokra is. A 36/34 mászásra engem elrettentene, de ss-em sem volt soha.
Plusz piros pont a tokozásért, atombiztos az is.
36, mert errefelé dombok vannak, nem hegyek. ahol meg nem lenne elég a 36*34, ott amúgy is már tolnám, sokszor gyorsabb.
az ss jó dolog, pl varázslatosan kisimítja a (nem túl brutális) emelkedőket. hipp-hopp fenn vagy, aztán csak csodálkozol, milyen gyors vagy. de erről biztosan többet tudnának (ha akarnának, de sosem akarnak) mesélni a nálam tapasztaltabbak.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
az FR a zee váltóból a nagyobb átfogású (11-36) változat.
saint a váltókar, ami übereli az összes eddig általam használt váltókart, nagyon megéri az árát. elképesztően határozott, de mégis finoman működik, a nehezebb fokozatok irányába is tud kettőt váltani (nekem ez újdonság, a 9s 770 XT nem tudta*). kíváncsi vagyok, milyen lesz 1-2 év múlva. a "városi" bringámon saint pedál van, az is nagyon zsivány, imádom. persze túlzás, de kit érdekel, ha jó használni?
eddig csak egy kb 30km hosszú kör van ebben a rendszerben, nem volt gond a lánccal. szerintem nem is lesz. én (egyelőre) abba a táborba tartozom, akik szerint a kuplungos váltó tartja a helyén a láncot, nem a NW tányér.
a kormány egy truvativ stylo t30, semmi extra. szerintem a kép csalóka a beállítás tekintetében. az answer egyenes volt, túlságosan is, ezért el is adtam hamar.
edit: *akkor még nem tudtam ezt:
Saint váltó állat, az idény elején raktam fel, és igaz amit mondanak róla, hogy ötvözi a Shimano és a Sram váltók összes előnyét. A Shimano könnyedsége a Sram határozott kattanásával. Nem tudom hogy csinálták...
1x10-el nyomom már egy jó éve az enduróval (kuplungos XT + NW láncvezető nélkül) de lánc még nem esett le, pedig lett volna alkalma rá a boszniai hegyekben. Hogy ebből mennyi köszönhető a váltónak és mennyi a NW-nak nem tudom, szerintem kb 70:30 a váltó javára.
Állati! Jól kitaláltad. Kíváncsi leszek a hosszabb távon szerzett tapasztalatokra is. A 36/34 mászásra engem elrettentene, de ss-em sem volt soha.
Plusz piros pont a tokozásért, atombiztos az is.
Még mindig szép.
De kérdeznék:
Mi a zee FR, és mi a Saint? A többit kitaláltam.
Nem esik le a lánc elöl?
Milyen az a kormány? Az Ansver-t cserélted erre, vagy keverem a két bicajod? Miért van ennyire előre döntve vagy csak a kép csalóka?
az FR a zee váltóból a nagyobb átfogású (11-36) változat.
saint a váltókar, ami übereli az összes eddig általam használt váltókart, nagyon megéri az árát. elképesztően határozott, de mégis finoman működik, a nehezebb fokozatok irányába is tud kettőt váltani (nekem ez újdonság, a 9s 770 XT nem tudta*). kíváncsi vagyok, milyen lesz 1-2 év múlva. a "városi" bringámon saint pedál van, az is nagyon zsivány, imádom. persze túlzás, de kit érdekel, ha jó használni?
eddig csak egy kb 30km hosszú kör van ebben a rendszerben, nem volt gond a lánccal. szerintem nem is lesz. én (egyelőre) abba a táborba tartozom, akik szerint a kuplungos váltó tartja a helyén a láncot, nem a NW tányér.
a kormány egy truvativ stylo t30, semmi extra. szerintem a kép csalóka a beállítás tekintetében. az answer egyenes volt, túlságosan is, ezért el is adtam hamar.
edit: *akkor még nem tudtam ezt:
Kisherceg módosította - 2015. július 31. - 09:46
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
slx+zee36t+zeeFR+saint+xt11-34 ---> 1x10
Még mindig szép.
De kérdeznék:
Mi a zee FR, és mi a Saint? A többit kitaláltam.
Nem esik le a lánc elöl?
Milyen az a kormány? Az Ansver-t cserélted erre, vagy keverem a két bicajod? Miért van ennyire előre döntve vagy csak a kép csalóka?
Rabbit módosította - 2015. július 30. - 23:12
Kesz,azaz elsore csak ilyen proba varians,alakul majd,amint meg erkeznek hozza a specifikus reszegysegek,de igy is igen mas,igen jo...
honnan jött és milyen kalandja volt?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
biztos a fotó csal, hiszek neked . egyébként az én csuklóimnak/tenyeremnek sem a pont-vízszint a nyerő (nekem kissé fölfelé áll - mármint, majd' 50 évesen, a kormány/fékkarra gondoltam ), de a fénykép alapján (ahol tuttira a régi Campa fékkar furi alakja/a kormány vonalvezetése miatt látok csalósan) írtam, amit - és általánosságban a vízszint szokott bejönni
hát, valamit kitalálok. Mert kissé rövidnek érzem fékváltókar-fogásban. De a régi stucnival is rövidnek éreztem, és most, ha a centit-colstokot odateszem és lemérem a nyeregorr-fékváltókar távolságot: ugyanannyi
Vagy a fékkar kerül előrébb, vagy a kormányt döntöm kissé másképp, vagy a nyerget tolom hátrébb. Vagy veszek gombokért egy hosszabb stucnit variálni?
A fékkar pozíciójával-dőlésszögével azért nem játszanék szívesen, mert mégiscsak "kontaktpont", ha elcseszed, az az ergonómia rovására megy.
szerk: itt van még egy példája annak, hogy azt az RHM kormányformát hogy párosítják régi V1 ergopowerrel:
hmmm fehér bandázs? bár nekem a lábam is fekete lesz sokszor, úgy hordja a szél a port az úton
Vejne módosította - 2015. július 26. - 19:20
...
a kormány teteje vízszintes. nézd meg jobban a képeket, megáll rajta a söröskorsó.., nehéz úgy fotózni, hogy tényleg lásd. Ha lentebb forgatom, kb. megölöm a csuklómat, az ergonomiának adok egy akkora pofont, hogy elmegyek a sarokba térdelni.
hajtókarból feketét szeretnék, ha veszek, vagy sötétszürkét. az ezüst ronda.
szerk: rájöttem! ha a felsőcsövet használod mércének, látod, hogy a kormány teteje tényleg vízszinthez közeli. De Neked nem magyarázom, mert bikefitből szeren vagy.
biztos a fotó csal, hiszek neked . egyébként az én csuklóimnak/tenyeremnek sem a pont-vízszint a nyerő (nekem kissé fölfelé áll - mármint, majd' 50 évesen, a kormány/fékkarra gondoltam ), de a fénykép alapján (ahol tuttira a régi Campa fékkar furi alakja/a kormány vonalvezetése miatt látok csalósan) írtam, amit - és általánosságban a vízszint szokott bejönni
bijancsi módosította - 2015. július 26. - 17:29
"Kémfotó" az új országútimról:
Szép lopakodós, modern, tetszetős!
Kesz,azaz elsore csak ilyen proba varians,alakul majd,amint meg erkeznek hozza a specifikus reszegysegek,de igy is igen mas,igen jo...
Erre szavak sincsenek annyira király!
Kesz,azaz elsore csak ilyen proba varians,alakul majd,amint meg erkeznek hozza a specifikus reszegysegek,de igy is igen mas,igen jo...
Vegre,nem kis kaland utan megerkezett,remelem nemsokara el is keszul,azaz folyamatban. . .
nem járok a corallal városban, csak ritka alkalmakkor, fényes nappal a klinikatelep legforgalmasabb helyén 9 és 10 óra közt ki a jóélet vinné el? kétes helyekre nem járok, a városi gép meg más.
a kormány teteje vízszintes. nézd meg jobban a képeket, megáll rajta a söröskorsó.., nehéz úgy fotózni, hogy tényleg lásd. Ha lentebb forgatom, kb. megölöm a csuklómat, az ergonomiának adok egy akkora pofont, hogy elmegyek a sarokba térdelni.
hajtókarból feketét szeretnék, ha veszek, vagy sötétszürkét. az ezüst ronda.
szerk: rájöttem! ha a felsőcsövet használod mércének, látod, hogy a kormány teteje tényleg vízszinthez közeli. De Neked nem magyarázom, mert bikefitből szeren vagy.
Vejne módosította - 2015. július 23. - 21:13
VejnEmber, agy-reakciós sorrendben:
- látom, még nem loptak el biciklidet... > naon bátran tárolod az oszlopra fogatva azzal az egy-erővágóval-lazán-átvágható derótos lakattal
- én tuttira fehér (azaz fehér ) kormányszalagot tennék a Basso-dra, kihasználva/-hangsúlyozva a váz (többek között szín-)szépségét
- azt a randa fakata Campa áttételt sürgősen lecserélném alu-színűre
- a kormányod nagyon fölfelé áll, a fékkar-tető - kormány kivízszintezését próbáld ki azé' néhány100km-en
Köszönöm szépen a segtségeket-véleményeket. Meglátom, mi lesz. Jelenleg a fekete-fekete felé tendálok, mert "az mindenhez megy" (meg fantáziadús.. "")
a stucni alatti "távtartót" lehet egy integrált ötlettel fogom megoldani: mivel az adapter (dedáccsáj spáda) csak colosra bővít, így a stucni most is szűkítővel van fent: ha viszont sikerülne egy 4.5cm hosszú vágott colnyolcados villanyakdarabot szerezni, az egyszerre lenne "fork steerer shim" és "spacer" is..
Áldom a tanácsokat, hogy nem valami tészta pipastucnit vettem ebben a méretben. Biztos nem lenne rugalmas a kisujjnyi vékony 30 éves 3ttt record ebben a hosszban 1csavaros rogzítéssel. ...
Vejne módosította - 2015. július 23. - 12:10