Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19061 hozzászólás a témában

#10661
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.040 hozzászólás
  • LocationKelenföld

na ja ez lesz az.

kb egy honapja kérdeztem keréképítésbe h az ilyen 5 "iparis" b+ agyakban hogy van az 5 csapágy? 2 a tengelyen és 3 a kazi alatt vagy fordítva?
kisherceg, rabbit: ti tulajok vagytok :) tudjátok?


Megkérdeztem a sógort a dologról:
Ez valami quando csúcs CC-s agy átszitázva. 5 kalapácsos 4 csapágyas: kettõ a mechanikánál és két vékony az esernyõoldalon. Viszont nem sok ember van, aki ilyet már szét is szedett.
Ha még találsz elfekvõben, csak ajánlani tudom (a gyorszárat leszámítva).

Kisherceg, végül nem adtad el azt a kerékszettet? Emlékszem sokat mérgelõdtél a "vevõkön".

Ja VV, félreértettelek: Egyszerû gondolatmenettel, ha már húzózár,akkor agy is, akkor meg már miért nem 10 mm-es? De annak árfolyamtól függõen egy 70-80-as költségvetése van, + macera a küllõbeszerzés, ami persze másik cégnél van "kimérve". A niplivel már nem kockáztattam legutóbb, vettem egy százas dobozzal.
inkább majd új hátsókereket építek/építtetek, ugyanilyen felnivel ha fejlesztésbe kezdek.

Hoppá, akkor Sala azon kevés ember egyike...:)

#10662
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.240 hozzászólás
koca: én azt tudom, hogy nekem ez a második ilyenem, mert az elsõ hibás volt. isszonyatosan kattogott tekerés közben. ráadásul nem folyamatosan, hanem mikor kedve volt. szerencsére gariban cserélték. sala egyszer belenézett, de hogy a csapágyak hogy vannak kiosztva, azt nem tudom, sajna.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#10663
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
na ja ez lesz az.

kb egy honapja kérdeztem keréképítésbe h az ilyen 5 "iparis" b+ agyakban hogy van az 5 csapágy? 2 a tengelyen és 3 a kazi alatt vagy fordítva?
kisherceg, rabbit: ti tulajok vagytok :) tudjátok?

#10664
bonaede

bonaede

    vendég

  • fórumtag
  • 20 hozzászólás
Hát gyönyörû! A váz az ilyen polír színben volt gyárilag, vagy ez valami házi polír és újramatrica? (Ha házi akkor igen ügyes volt aki csinálta) Grat.

#10665
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.240 hozzászólás
nem az a géppuskahangú, hatkalapácsos?
(olyan nekem is van, klassz darab :) )

edit: ilyen
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#10666
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
azt elárulnád rabbit hogy hátul milyen b+ agyad van?
mert én b+ heliumon gondolkozok egy uj kerék építése ügyén :) az viszont ha minden igaz alu rotoros.

#10667
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Nem thru-boltra gondoltam, hanem a hagyományos méretû tengellyel készített változatokra.
http://www.dtswiss.c...WS/RWS-MTB.aspx - acél
http://www.dtswiss.c...-MTB-titan.aspx - titán

A villán a fék merevsége tekintetében szerintem sokat számit a PM-s rögzítés is.


#10668
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.040 hozzászólás
  • LocationKelenföld
Köszönöm az elismerõ szavait mindannyitoknak, jó fejek vagytok, tényleg.
Igyekszem minden felmerülõ kérdésre reagálni, illetõleg érdemi információkkal is szolgálni.

Elõször is, VV, igazad van, de még jól mûködik ez a „kereplõs” B+ agy. Acélrotoros, de így is 342 g. Én még a régi Shimano agyakon nõttem fel, ahhoz képest.... Majd egyszer.
Viszont érdekes kérdés, hogy merevvázban van-e szükség Thru Bolt-ra (hátul)? Pláne 160-as tárcsánál. Nekem most ezen az elsõ próbakörön a hátsófék meg sem nyikkant, ami szerintem a rendes belsõ mechanikás húzózárnak (csak flanc az XTR) és az új váz merevségének köszönhetõ. Egyértelmûen jobb ezen a platni, mint a KTM-en.

Új SID. Reba Teamrõl váltottam rá, ahhoz hasonlítva olyan ez, mint annak egy luxus változata, az állító, kupakok, váll (ahogy egybesimul a vázzal), még a bowdenbekötés szempontjából is. Több rugalmasságot én nem éreztem, viszont a fék sokkal jobb rajta (de lehet, hogy ehhez a Thru Bolt is kellett). Tömege vágva 1 496g volt, bõ száz grammal kevesebb a Rebánál. Szerintem ez gyakorlatilag csak annyi, hogy a SID-et nem lehet 115 mm-re kihúzni.
Most 115 psi-n használom alul-felül a ~73 kilómhoz, alapban a 20%-ra ül. Mozgása? Hasonlóan Assasinbug írt a nyeregrõl: le-le kell pillantani, hogy tényleg ott van-e? :)

Láncvédõ: házi gyártmány, egy csík 14A-s belsõbõl és fekete szigetelõbõl áll. 34g, tisztítható, nem csúszik el soha, elfér a gumi mellett. Az õsidõkbõl, régi ördögbot építõ hagyományokon alapszik tán.

Komplett súly: mindent külön lemértem levélmérleggel, így excelben szummázva, menetkészen 10 318g, ezt a fürdõszobai mérleg is "igazolta".

Ja, igen Kisherceg: tudod, karbonbetegség. Matyiéról sem hallok sokat mostanában.

#10669
assasinbug

assasinbug

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 893 hozzászólás
Tegnap összepiszkoltuk;) Élõben sokkal szebb!
Õ nem ázott el, de én igen:-/
Az elsõ agyban nem sima gyz van, hanem ilyen:
http://www.dtswiss.c...-thru-bolt.aspx
thru bolt, 9mmes átmenõtengely...
SID mozog rendesen, kanyarodik simán, sztem nincs ott gond a merevségel.
karbon? nem. miért? csak. Azt hiszem így lehetne röviden összefoglalni...
Súlyra meg kamuzott vmit, de annyi biztos nincs, mert nagyon könnyû;)
(még 2 számjegyû)
ja és a nyereg az hihetetlen kénylemes, semmi extra nincs rajta, egyszerûen nem tûnik fel, h ott van.

#10670
elbandi2

elbandi2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 442 hozzászólás

Kész lett


És ez szó szerint igy van :) Nagyon komoly setupot sikerült összehoznod a gépre:clap: Le a kalappal, gratulálok. És mihamarabb sarazd össze rendesen:)

#10671
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Én beneveztem volna egy Storck Rebel Carbonra. Ilyen setup megérdemel egy csúcs vázat.

#10672
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
tudod a jobbaknak... ;)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#10673
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás
Thomson Masterpiece? ehh ;) szép

#10674
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.240 hozzászólás
szép bicaj, de ez a "kommersz" merida váz jobb lesz mint a karbon ktm volt? :chin:

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#10675
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
gyönyörû bringa, elit setup.. Magura villában nem gondolkodtál?

gRAT!

#10676
h0o2a7j6

h0o2a7j6

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 279 hozzászólás
Komoly lett ez a Merida...
A láncvédõt nem tudtam kinézni, hogy mi lehet?

#10677
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
engem is érdekelne a SID...
mennyire merev az, mert látom a 180-as a pizza rajta

#10678
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
ja igen egy súlyadattal megdobhatsz minket bátran ;)

és még megkérdezhetném hogy az uj SID hogy muzsikál? :)

#10679
yola

yola

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.555 hozzászólás
nagyon szép lett a bringa ;)
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!

#10680
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
Gyönyörû és nagyon igényesen összeállított bicaj! Legyen sok örömed benne! Összsúlya mennyi lett?