na ja ez lesz az.
kb egy honapja kérdeztem keréképítésbe h az ilyen 5 "iparis" b+ agyakban hogy van az 5 csapágy? 2 a tengelyen és 3 a kazi alatt vagy fordítva?
kisherceg, rabbit: ti tulajok vagytoktudjátok?
Megkérdeztem a sógort a dologról:
Ez valami quando csúcs CC-s agy átszitázva. 5 kalapácsos 4 csapágyas: kettõ a mechanikánál és két vékony az esernyõoldalon. Viszont nem sok ember van, aki ilyet már szét is szedett.
Ha még találsz elfekvõben, csak ajánlani tudom (a gyorszárat leszámítva).
Kisherceg, végül nem adtad el azt a kerékszettet? Emlékszem sokat mérgelõdtél a "vevõkön".
Ja VV, félreértettelek: Egyszerû gondolatmenettel, ha már húzózár,akkor agy is, akkor meg már miért nem 10 mm-es? De annak árfolyamtól függõen egy 70-80-as költségvetése van, + macera a küllõbeszerzés, ami persze másik cégnél van "kimérve". A niplivel már nem kockáztattam legutóbb, vettem egy százas dobozzal.
inkább majd új hátsókereket építek/építtetek, ugyanilyen felnivel ha fejlesztésbe kezdek.
Hoppá, akkor Sala azon kevés ember egyike...
