Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#10642
Írta 2008. június 20. - 11:17

#10643
Írta 2008. június 20. - 08:21

amúgy all mountain, más vázzal zúzni is lehetne vele. így elõl 13, hátul 10 centi az út. a képek minõségért meg elnézést kérek, de egyenlõre nincs rendes képalkotó eszköz...
LL: igen
tetszik! :thumbsup:
gondolom a code nemkicsitoverkill

ezt a csavart nem kéne méretre vágni? elsõre azt hittem, belecsavaroztad a rev-be.

http://img131.images...scn16572ud5.jpg
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#10644
Írta 2008. június 20. - 06:34

A vitrinbringák
http://picasaweb.goo...745568784480530
húú, nagyon szép!

elég nagy árrése van a takarmánynak

gratula hozzá

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10645
Írta 2008. június 19. - 22:38

amúgy all mountain, más vázzal zúzni is lehetne vele. így elõl 13, hátul 10 centi az út. a képek minõségért meg elnézést kérek, de egyenlõre nincs rendes képalkotó eszköz...meg szabad kérdeznem, ennek mi is a felhasználási területe? amúgy pofás, egyben van
LL: igen
#10646
Írta 2008. június 19. - 22:37

A code-nak külön csapágyazott a fékkar része?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10647
Írta 2008. június 19. - 22:37

#10648
Írta 2008. június 19. - 22:36


#10649
Írta 2008. június 19. - 22:35

#10650
Írta 2008. június 17. - 09:18

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#10652
Írta 2008. június 15. - 14:02


na bocsi off vége.
#10654
Írta 2008. június 15. - 13:21

na ja ez lesz az.
kb egy honapja kérdeztem keréképítésbe h az ilyen 5 "iparis" b+ agyakban hogy van az 5 csapágy? 2 a tengelyen és 3 a kazi alatt vagy fordítva?
kisherceg, rabbit: ti tulajok vagytoktudjátok?
Megkérdeztem a sógort a dologról:
Ez valami quando csúcs CC-s agy átszitázva. 5 kalapácsos 4 csapágyas: kettõ a mechanikánál és két vékony az esernyõoldalon. Viszont nem sok ember van, aki ilyet már szét is szedett.
Ha még találsz elfekvõben, csak ajánlani tudom (a gyorszárat leszámítva).
Kisherceg, végül nem adtad el azt a kerékszettet? Emlékszem sokat mérgelõdtél a "vevõkön".
Ja VV, félreértettelek: Egyszerû gondolatmenettel, ha már húzózár,akkor agy is, akkor meg már miért nem 10 mm-es? De annak árfolyamtól függõen egy 70-80-as költségvetése van, + macera a küllõbeszerzés, ami persze másik cégnél van "kimérve". A niplivel már nem kockáztattam legutóbb, vettem egy százas dobozzal.
inkább majd új hátsókereket építek/építtetek, ugyanilyen felnivel ha fejlesztésbe kezdek.
Hoppá, akkor Sala azon kevés ember egyike...

#10655
Írta 2008. június 15. - 13:10

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#10656
Írta 2008. június 15. - 13:01

kb egy honapja kérdeztem keréképítésbe h az ilyen 5 "iparis" b+ agyakban hogy van az 5 csapágy? 2 a tengelyen és 3 a kazi alatt vagy fordítva?
kisherceg, rabbit: ti tulajok vagytok

#10657
Írta 2008. június 15. - 12:59

#10658
Írta 2008. június 15. - 12:49

(olyan nekem is van, klassz darab

edit: ilyen
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#10659
Írta 2008. június 15. - 12:42

mert én b+ heliumon gondolkozok egy uj kerék építése ügyén

#10660
Írta 2008. június 15. - 12:33

http://www.dtswiss.c...WS/RWS-MTB.aspx - acél
http://www.dtswiss.c...-MTB-titan.aspx - titán
A villán a fék merevsége tekintetében szerintem sokat számit a PM-s rögzítés is.