Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19037 hozzászólás a témában

#81
tolli

tolli

    vendég

  • fórumtag
  • 94 hozzászólás
  • LocationZalaegerszeg, Hungary

Én vidéki vagyok és a 90-es évek közepén-végén nagyon távol volt tőlem és a kulturális közegemtől a komoly kerékpározás és -kerékpárok. Emlékszem, hogy abból is balhé volt otthon, hogy a ballagási pénzemből egy használt Csepel Apollót vásároltam :) Akkoriban néha jártam Budapesten és ha jól emlékszem Budán, nem túl messze a Margit-hídtól volt egy kerékpárbolt, amibe betértem és ott láttam egy viszonylag alap Campával szerelt Bianchi országútit, amibe azonnal beleszerettem, de pénztelen főiskolásként ennek nem volt folytatása.

 

Ha országúti Bianchit választhatnék, akkor az az előző (még patkófékes) Specialissima lenne az....

köszi. sok munka, meg tervezgetés van mögötte. smile.png a váznak van egy kis sztorija egyébként. a tesómnak volt a 90-es években egy kis bringa műhelye, boltja Budán. sokat szereltem ott, de ez nem annyira fontos. betért egy vevő, h szeretne egy jó könnyű országúti bringát. kicsi méret kellett neki. talán 49-es, vagy 51-es az ő váza. (igen neki is megvan egy pont ugyanilyen vázra épített bicaja) aztán akkoriban még a velotrade volt a shimi, és a bianchi forgalmazója. ott meg volt a tesómnak ismerőse (Vargánya) csapattársak voltak régen a fradiban. na mindegy is. volt nekik egy porosodó kicsi bianchi vázuk. egy pont ugyanilyen, csak olyan méret, ami a vevőnek kellett. elhoztuk neki, viszonylag jó áron, mert senkinek nem kellett. talán nagyobb méretben elvitték volna. a viszonylag jó ár is elég húzós volt az akkori fizetésekhez képest. a boltban megtapiztam a vázat, meg a villát. na ott kész voltam. a kisebb méret, a cső szett, és a kivitelezés miatt 1,5 kiló körül volt a váz tömege. (az enyém 1665 gramm) akkoriban egy mali oria tt0.9-es csövekből épült vázat használtam. maga a váz 2 kg felett volt. alig hittem el, h ilyen létezik. összeraktuk a vevő bianchiját. neki egy 7410-es dura ace került rá. akkori viszonylatban nagyon könnyű kis gép lett belőle. a bolt előtt gurultam vele egy picit. fúúú... basszus. egyből érezni lehetett, h mennyire gyors, és jól irányítható gép lett. egy a lényeg: annyira megfogott ez a váz, h mindig ott lebegett a szemem előtt, he 1x lesz egy ilyenem. aztán évekkel később voltam egy ismerősömnél, akinek volt egy ilyen váza. neki is volt egy kis műhelye. ott lógott a plafonról. magának akarta összerakni. na mind1 is. itt csak elraktároztam az infót, h neki van egy ilyen genius váza. teltek megint az évek. közbe jött egy jobb biznyic. ennek az árát forgattam be a bianchi-ba. vettem egy colnago c40-es vázat, eredeti villával. nekem nagy volt egy kicsit, nem is azért vettem, h sokáig nálam legyen. sikerült egy kis haszonnal elpasszolni, aztán jött a szikra, h az ismerősömnél még talán megvan az a váz, villa, ami most az enyém. elmentem hozzá, és rákérdeztem, h megvan e még, és eladja e nekem. 60 ezer ft-ért megvettem tőle. ez volt kb 8 éve. az akkori bringámon már jórészt record cuccok voltak. át is raktam rá. egyedül a középrésszel bajlódtam, mert nekem olasz menetes volt, a bianchi-hoz meg angol kellett. emlékszem, amikor végre talpra tudtam állítani a gépet pont megbetegedtem. ettem a kefét, h végre kész álmaim bicaja, aztán nem tudok menni vele. biggrin.png a képeken látható állapotban kb 8,6 kg a bringa pedállal, és kulacstartóval. amikor előszőr összeraktam, még 9 kg felett volt. legalább fél kilót fogyott az eredeti felálláshoz képest. habár eléggé túlsúlyos voltam, akkoriban, de a próbakör nagy motivációt adott, h újra jobb formába kerüljek. annyira jó volt, és még most is az tekerni vele, h csak na. vehetnék új, modern gépet, de azok nem ilyenek. 

 

ez volt az eredeti felállás:

 

11_6432.jpg


  • donciccio kedveli ezt

#82
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Ez gyönyörű!

köszi. sok munka, meg tervezgetés van mögötte. smile.png a váznak van egy kis sztorija egyébként. a tesómnak volt a 90-es években egy kis bringa műhelye, boltja Budán. sokat szereltem ott, de ez nem annyira fontos. betért egy vevő, h szeretne egy jó könnyű országúti bringát. kicsi méret kellett neki. talán 49-es, vagy 51-es az ő váza. (igen neki is megvan egy pont ugyanilyen vázra épített bicaja) aztán akkoriban még a velotrade volt a shimi, és a bianchi forgalmazója. ott meg volt a tesómnak ismerőse (Vargánya) csapattársak voltak régen a fradiban. na mindegy is. volt nekik egy porosodó kicsi bianchi vázuk. egy pont ugyanilyen, csak olyan méret, ami a vevőnek kellett. elhoztuk neki, viszonylag jó áron, mert senkinek nem kellett. talán nagyobb méretben elvitték volna. a viszonylag jó ár is elég húzós volt az akkori fizetésekhez képest. a boltban megtapiztam a vázat, meg a villát. na ott kész voltam. a kisebb méret, a cső szett, és a kivitelezés miatt 1,5 kiló körül volt a váz tömege. (az enyém 1665 gramm) akkoriban egy mali oria tt0.9-es csövekből épült vázat használtam. maga a váz 2 kg felett volt. alig hittem el, h ilyen létezik. összeraktuk a vevő bianchiját. neki egy 7410-es dura ace került rá. akkori viszonylatban nagyon könnyű kis gép lett belőle. a bolt előtt gurultam vele egy picit. fúúú... basszus. egyből érezni lehetett, h mennyire gyors, és jól irányítható gép lett. egy a lényeg: annyira megfogott ez a váz, h mindig ott lebegett a szemem előtt, he 1x lesz egy ilyenem. aztán évekkel később voltam egy ismerősömnél, akinek volt egy ilyen váza. neki is volt egy kis műhelye. ott lógott a plafonról. magának akarta összerakni. na mind1 is. itt csak elraktároztam az infót, h neki van egy ilyen genius váza. teltek megint az évek. közbe jött egy jobb biznyic. ennek az árát forgattam be a bianchi-ba. vettem egy colnago c40-es vázat, eredeti villával. nekem nagy volt egy kicsit, nem is azért vettem, h sokáig nálam legyen. sikerült egy kis haszonnal elpasszolni, aztán jött a szikra, h az ismerősömnél még talán megvan az a váz, villa, ami most az enyém. elmentem hozzá, és rákérdeztem, h megvan e még, és eladja e nekem. 60 ezer ft-ért megvettem tőle. ez volt kb 8 éve. az akkori bringámon már jórészt record cuccok voltak. át is raktam rá. egyedül a középrésszel bajlódtam, mert nekem olasz menetes volt, a bianchi-hoz meg angol kellett. emlékszem, amikor végre talpra tudtam állítani a gépet pont megbetegedtem. ettem a kefét, h végre kész álmaim bicaja, aztán nem tudok menni vele. biggrin.png a képeken látható állapotban kb 8,6 kg a bringa pedállal, és kulacstartóval. amikor előszőr összeraktam, még 9 kg felett volt. legalább fél kilót fogyott az eredeti felálláshoz képest. habár eléggé túlsúlyos voltam, akkoriban, de a próbakör nagy motivációt adott, h újra jobb formába kerüljek. annyira jó volt, és még most is az tekerni vele, h csak na. vehetnék új, modern gépet, de azok nem ilyenek. 

 

ez volt az eredeti felállás:

 

11_6432.jpg


donciccio módosította - 2023. március 03. - 12:00

  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#83
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Az egy dolog, de láthatóan Don kijutott ma tekerni, ami irigylésre méltó! Én meg a gép elött görnyedtem egész nap...☹️

én soxor ki tudnék jutni tekerni, de az állandó éjszakai meló miatt egyre többszőr győz a fáradtság. :(


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#84
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.029 hozzászólás

Ez gyönyörű!


Az egy dolog, de láthatóan Don kijutott ma tekerni, ami irigylésre méltó! Én meg a gép elött görnyedtem egész nap...☹️

Kisherceg módosította - 2023. március 02. - 20:04

  • donciccio kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#85
tolli

tolli

    vendég

  • fórumtag
  • 94 hozzászólás
  • LocationZalaegerszeg, Hungary

Ez gyönyörű!

"Hát... Ez itt a Kadett" biggrin.png

 

HrTy81KelVaVLG-659IB8Q912zAhqwAFyUoj03ZK

 

bFWKNbsyvkkQWH9qI110F4TXJjOxpYuW9UvT_MY_


  • donciccio kedveli ezt

#86
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

"Hát... Ez itt a Kadett" :D

 

HrTy81KelVaVLG-659IB8Q912zAhqwAFyUoj03ZK

 

bFWKNbsyvkkQWH9qI110F4TXJjOxpYuW9UvT_MY_


donciccio módosította - 2023. március 02. - 19:07

  • Kisherceg, vittore30, tolli és 2 további fórumtag kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#87
tolli

tolli

    vendég

  • fórumtag
  • 94 hozzászólás
  • LocationZalaegerszeg, Hungary

Oh, Csepel Adrenalin... mennyire vágytam egy ilyenre ifjú koromban... helyette a kaposvári bicikliboltos eladott nekem egy 21"-os Csepel Woodlands AX-et...

 

Közben némileg változott a fejlesztési tervem (az ss és a hatékony, könnyű XC-re alkalmas váltós gép felállás marad), hamarosan megosztom a részleteket, jelenleg field teszt folyik.

 

Gyarapítsuk a merevvillások táborát smile.png

 

Nálam fut egy SS, fém gép, erről régebben már tettem be képet:

 

58047.JPEG - Google Drive

58052.JPEG - Google Drive

 

És fut egy 1x11, műanyag csoda:

 

63661.JPEG - Google Drive

63658.JPEG - Google Drive

63659.JPEG - Google Drive



#88
zsbacsi

zsbacsi

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 287 hozzászólás

Gyarapítsuk a merevvillások táborát smile.png

 

Nálam fut egy SS, fém gép, erről régebben már tettem be képet:

 

58047.JPEG - Google Drive

58052.JPEG - Google Drive

 

És fut egy 1x11, műanyag csoda:

 

63661.JPEG - Google Drive

63658.JPEG - Google Drive

63659.JPEG - Google Drive

 


  • Kisherceg, tolli és zscs kedveli ezt

#89
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.323 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Mindkettőtöknek köszönöm a megerősítést! Akkor indul a vadászat egy megfelelő Shimano-s montiért, plusz utána egy megfelelő karbon merevvilláért... A Kona Unit addig sem fog unatkozni smile.png

Egy friss képet is mellékelek, mai. Árpád Kilátó DH ösvényeinek indulópontjánál. Log: https://www.strava.c...ties/8620634725

 

rigidMTB.jpg

 

Alkatrészlista, ahogy a fotón szerepel - ha érdekel:

Váz: 2016 Grand Canyon CF SL, ~1280g

Villa: Niner RDO 15x100, ~680g Niner dióval együtt

Kormánycsapágy: Cane Creek A.E.R., ~55g (?)

Kormány: PRC 720mm, 122g

Stucni: PRC 90mm/17°, 101g

Váltó: SRAM XX1 Eagle AXS, 360g

Váltókar: SRAM GX AXS, 69g (eredeti XX1 tönkre ment :) )

Első kerék: Acros 29 XC Carbon, 15x100, 600g

Hátsó kerék: DT Swiss X1700, 12x142, ~910g

Féktárcsák: Magura SL.2, 2x~101g

Fékek: Trickstuff Piccola, E+H ~160+~170g

Sor: XX1 / XG1299 rainbow 10-50t

Középcsapágy: SRAM GXP PressFit, 91g

Hajtókar: Quarq XX1 DZero, 518g

Tányér: SRAM Eagle 34t, 46g

Tányércsavarok: Reverse Components

Markolat: Ritchey superlogic, 15g dugókkal együtt

Nyeregcsőbilincs: Vecnum, 15g

Nyeregcső Vecnum moveLOC XC (10mm drop), ~455g bowdennel, karral együtt

Nyereg: Selle Italia SLR Kit Carbonio, 135g

Tubeless szalag + szelepek: 3M (~7-8g/kerék), Duke 2x ~5.5g

Első gumi: Continental Race King 2.2 ProTection blackchili

Hátsó gumi: Schwalbe Thunder Burt 2.25 snakeskin addix

Pedál: Shimano XTR, 306g

Kulacstartó: Topeak carbon, 21g

--

össztömeg így ~8.3-8.4 kg körül.


  • Kisherceg és tolli kedveli ezt

#90
tolli

tolli

    vendég

  • fórumtag
  • 94 hozzászólás
  • LocationZalaegerszeg, Hungary

Mindkettőtöknek köszönöm a megerősítést! Akkor indul a vadászat egy megfelelő Shimano-s montiért, plusz utána egy megfelelő karbon merevvilláért... A Kona Unit addig sem fog unatkozni :)


  • zscs kedveli ezt

#91
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.558 hozzászólás

Ez a link elvileg szabadon hozzáférhető: https://drive.google...b_ggx3p_qPxaxw/

 

Nehéz szavakba öntenem a tegnapi 32 km-es terepes próbaút élményét... mintha e-bike-on ültem volna smile.png Ugyanazt az útvonalat megtettem már a Kona Unittal egysebességesen (32/18) és a Bianchi Zolderrel, az idők 1:48 és 1:41 voltak. Most a váltós Konával 1:42 alatt ment és sehol sem kellett kiállnom a megfelelően könnyű fokozat hiánya miatt.

Váltási teljesítményben rosszabbra számítottam egy mechanikus Deore szettől (amit youtube videó alapján állítottam be) - meglepő, hogy már ez a kategória is milyen jó.

 

Ezzel együtt már hiányzik az egysebességezés (vonz benne az önszívatás és egyszerűség) és alapvetően azért tettem rá a váltót, hogy kipróbáljam, mennyire jön be a hatékonyabb terepezés. (magányos farkas típus vagyok, nincs helyben olyan ismerősöm, akinek a montiját szívesen elkértem volna egy rendes sározós edzésre)

 

A hosszabb távú tervem a következő: Kona Unit egysebességesen téli/játszós/specifikus edzőbiciklinek PLUSZ egy könnyű, karbonvázas, merevvillás monti váltóval maratonokra, versenyekre. Koncepcionálisan tetszik a Decathlon ajánlata (Rockrider MTB Race 900 GX Eagle szettel, Mavic Crossmax alumínium kerékkel) vagy egy használt modern merevfarú és abba vennék egy merev karbon villát.

 

Milyen a SRAM GX a Shimanokkal összehasonlítva? (SRAM-om még sohasem volt) Van egyéb olyan pro/kontra/egyéb tényező, amire érdemes odafigyelnem vagy megfontolnom?

 

Kösz,

 

Nálam is karbon és full merev az MTB (is smile.png ), imádom, +1. 

GX Eagle volt fent bringámon nem ajánlom, ezt a bringámat is első körben XX1 AXS váltással de GX sorral/lánccal hajtottam és nem volt tökéletes. X01-XX1 nagyon jó de drágább. Szerintem ha nem top Sram (csak MTB vonal, mást nem ismerek) akkor a Shimano Deore. 

 

 IMG-20221120-143326.jpg


  • Kisherceg, Rabbit, donciccio és 1 további fórumtag kedveli ezt

#92
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.323 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ez a link elvileg szabadon hozzáférhető: https://drive.google...b_ggx3p_qPxaxw/

 

Nehéz szavakba öntenem a tegnapi 32 km-es terepes próbaút élményét... mintha e-bike-on ültem volna smile.png Ugyanazt az útvonalat megtettem már a Kona Unittal egysebességesen (32/18) és a Bianchi Zolderrel, az idők 1:48 és 1:41 voltak. Most a váltós Konával 1:42 alatt ment és sehol sem kellett kiállnom a megfelelően könnyű fokozat hiánya miatt.

Váltási teljesítményben rosszabbra számítottam egy mechanikus Deore szettől (amit youtube videó alapján állítottam be) - meglepő, hogy már ez a kategória is milyen jó.

 

Ezzel együtt már hiányzik az egysebességezés (vonz benne az önszívatás és egyszerűség) és alapvetően azért tettem rá a váltót, hogy kipróbáljam, mennyire jön be a hatékonyabb terepezés. (magányos farkas típus vagyok, nincs helyben olyan ismerősöm, akinek a montiját szívesen elkértem volna egy rendes sározós edzésre)

 

A hosszabb távú tervem a következő: Kona Unit egysebességesen téli/játszós/specifikus edzőbiciklinek PLUSZ egy könnyű, karbonvázas, merevvillás monti váltóval maratonokra, versenyekre. Koncepcionálisan tetszik a Decathlon ajánlata (Rockrider MTB Race 900 GX Eagle szettel, Mavic Crossmax alumínium kerékkel) vagy egy használt modern merevfarú és abba vennék egy merev karbon villát.

 

Milyen a SRAM GX a Shimanokkal összehasonlítva? (SRAM-om még sohasem volt) Van egyéb olyan pro/kontra/egyéb tényező, amire érdemes odafigyelnem vagy megfontolnom?

 

Kösz,

+1 a merev villás tervekre. A 2015-ös Top Maraton hosszú távokon mentem merev villás setuppal, az talán 2x10-es rendszer volt, úgy rémlik. Azóta is volt pár maraton, amit bevállaltam ilyennel.

2019-ben építettem egy egészen grammozós setupot, ez 1x11-es vátlással szerelt volt (XTR). 7.36 kg volt a legkönnyebb verzió pedállal, kulacstartóval. Egy fotó 2019-ből:

3_7167.jpg


  • Rabbit és donciccio kedveli ezt

#93
tolli

tolli

    vendég

  • fórumtag
  • 94 hozzászólás
  • LocationZalaegerszeg, Hungary

Ez a link elvileg szabadon hozzáférhető: https://drive.google...b_ggx3p_qPxaxw/

 

Nehéz szavakba öntenem a tegnapi 32 km-es terepes próbaút élményét... mintha e-bike-on ültem volna :) Ugyanazt az útvonalat megtettem már a Kona Unittal egysebességesen (32/18) és a Bianchi Zolderrel, az idők 1:48 és 1:41 voltak. Most a váltós Konával 1:42 alatt ment és sehol sem kellett kiállnom a megfelelően könnyű fokozat hiánya miatt.

Váltási teljesítményben rosszabbra számítottam egy mechanikus Deore szettől (amit youtube videó alapján állítottam be) - meglepő, hogy már ez a kategória is milyen jó.

 

Ezzel együtt már hiányzik az egysebességezés (vonz benne az önszívatás és egyszerűség) és alapvetően azért tettem rá a váltót, hogy kipróbáljam, mennyire jön be a hatékonyabb terepezés. (magányos farkas típus vagyok, nincs helyben olyan ismerősöm, akinek a montiját szívesen elkértem volna egy rendes sározós edzésre)

 

A hosszabb távú tervem a következő: Kona Unit egysebességesen téli/játszós/specifikus edzőbiciklinek PLUSZ egy könnyű, karbonvázas, merevvillás monti váltóval maratonokra, versenyekre. Koncepcionálisan tetszik a Decathlon ajánlata (Rockrider MTB Race 900 GX Eagle szettel, Mavic Crossmax alumínium kerékkel) vagy egy használt modern merevfarú és abba vennék egy merev karbon villát.

 

Milyen a SRAM GX a Shimanokkal összehasonlítva? (SRAM-om még sohasem volt) Van egyéb olyan pro/kontra/egyéb tényező, amire érdemes odafigyelnem vagy megfontolnom?

 

Kösz,

Várjuk a képet! wink.pngbiggrin.png


  • karakoram kedveli ezt

#94
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.029 hozzászólás

 

Én amellett, hogy a Kona Unitomhoz vettem új láncot/lánckerekeket, annak örömére, hogy sikerült váltótartós dropout-ot rendelnem, tettem rá egy Deore 10s hajtást- Tegnap este készült el (vagy 18 éve nem montiztam többsebességes biciklivel), kíváncsi vagyok, meddig marad rajta - a Göcsej MTB Maratonig biztosan. A szerelést mindenesetre élveztem smile.png

 

Várjuk a képet! ;) :D


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#95
tolli

tolli

    vendég

  • fórumtag
  • 94 hozzászólás
  • LocationZalaegerszeg, Hungary

Challenge Gravel Grinder-t se vásárolj, én azzal már estem nedves aszfalton (kicsúszott az első kerék) és amikor tegnapelőtt azt hittem, hogy a korábbi napokhoz hasonlóan száraz az erdő talaja, egy tempós, enyhe balosban tökéletes szinkronban csúszott meg az első és a hátsó gumi, de legalább az új cipőmet 3 km-en belül felavattam :)

 

Én amellett, hogy a Kona Unitomhoz vettem új láncot/lánckerekeket, annak örömére, hogy sikerült váltótartós dropout-ot rendelnem, tettem rá egy Deore 10s hajtást- Tegnap este készült el (vagy 18 éve nem montiztam többsebességes biciklivel), kíváncsi vagyok, meddig marad rajta - a Göcsej MTB Maratonig biztosan. A szerelést mindenesetre élveztem :)

 

Nálam a budget gravel kerékpárra WTB külsők kerültek, a Hutchinson Override 38-as külsők viccnek is rosszak. Nemhogy terepen, de a Buda környéki nyálkásabb aszfalton (világosabb részeken különösen) nem rosszak voltak hanem életveszélyesek. Azon minden csúszik, de nem ennyire és nem így, terepen sem jók. 

 

IMG-20230212-084026.jpg

 

Fiam szíjas kerékpárját átalakítottam - kis segítséggel - váltósra. Ugyan csak 4.5 éves de nagyon akar haladni és kicsit erdőben tekerni. Volt nekem is SS bringám, azért az kihívás azzal nagyon. 7 sebesség került rá és egy régebbi Sram rendszer, elől 30-as tányérral. 

 

IMG-20230212-114049.jpg

IMG-20230212-114023.jpg

IMG-20230212-114043.jpg


  • Rabbit kedveli ezt

#96
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.558 hozzászólás

Nálam a budget gravel kerékpárra WTB külsők kerültek, a Hutchinson Override 38-as külsők viccnek is rosszak. Nemhogy terepen, de a Buda környéki nyálkásabb aszfalton (világosabb részeken különösen) nem rosszak voltak hanem életveszélyesek. Azon minden csúszik, de nem ennyire és nem így, terepen sem jók. 

 

IMG-20230212-084026.jpg

 

Fiam szíjas kerékpárját átalakítottam - kis segítséggel - váltósra. Ugyan csak 4.5 éves de nagyon akar haladni és kicsit erdőben tekerni. Volt nekem is SS bringám, azért az kihívás azzal nagyon. 7 sebesség került rá és egy régebbi Sram rendszer, elől 30-as tányérral. 

 

IMG-20230212-114049.jpg

IMG-20230212-114023.jpg

IMG-20230212-114043.jpg

 

 


  • Kisherceg, donciccio és zscs kedveli ezt

#97
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.323 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Jó ég tudja, láthattam-e. 2020 november elején vásároltam a Fathomot, hónapokig rágódtam előtte, mi legyen és sok más bicajt megnéztem. A RockMachine nem rémlik, persze annyi minden szimpatikus volt a piacon, csak szinte semmi nem volt készleten sehol. (-:



#98
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.665 hozzászólás

Szerintem is lehetett kapni. 29esben főleg, mivel már csak abban a kivitelben gyártották.


Marci

#99
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Szuper választás, Marci! (...bár lett volna ez 29er-ként, mikor a Giant-et vettem!) smile.png

 

szerintem volt ...mármint létezett, legfeljebb nehéz volt épp beszerezni :)


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#100
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.323 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Szuper választás, Marci! (...bár lett volna ez 29er-ként, mikor a Giant-et vettem!) smile.png

Tömegre magasról tegyél továbbra is, ne légy olyan bolond, mit mi "páran" (értsd: k*** sokan biggrin.png)! Hozzá kell tennem, a 11.4 kg egy trail bringához nagyon is korrekt tömeg, pláne DD külsőkkel.


zscs módosította - 2022. december 28. - 18:55