elsõ hajtómû 22/32/42
hátul mondjuk 11/32
agyválto 1:1/3, 1:1; 1/3:1
legkisebb áttétel:
22-32 azaz 0,68 lassító ez osztva 1,3 al
legnagyobb
42-11 azaz 3,81 szorozva 1,3 azaz 4,96
majdnem 1000% os átfedés
lehet rosszul számoltam, sorry
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
a 8-as agyváltó 20-as lánckerékkel 1,3-2,7 áttételtartományt tud, ha jól emlékszem séróból.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Tegyél fel egy láncfeszítõt a hátsó váltó helyére
Nekem személy szerint nem jön be az összekép (nem az én ízlésvilágom), de a hajtásrendszer szerintem ötletes. Engem is érdekel, milyen fogszámú tányérok vannak elõl. Iszonyatos áttétel-spektrumot lefedhet, lehet elég lett volna a dupla hajtómû is.
Jó sok km-t vele!
Hány fogas tányérok vannak a hajtõmûvön és miért?
Ezt meg,hogy értsem?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
20-30 éve is voltak ilyen próbálkozások. én láttam olyan agyváltót, amin 7-es sor figyelt. valami városi puch-on volt.
szorzós agyváltót is csináltak régen, mindkét oldalon volt egy-egy vezérlõlánc. biztos nagyon megbízható szerkezet lehetett...
RAUH-Welt
B E G R I F F
RAUH-Welt
B E G R I F F