Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19084 hozzászólás a témában

#7981
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.046 hozzászólás

csak úgy nosztalgiából, Õ volt az :


szakadj meg...
nekemezhúdenagyonteccik.
én is szeretnék egy ilyesmit, de hülyének néznének hogy alföldre mi a ráknak van ilyenem.


u.i.:
te is forest.:)

szép gépek nagyon.

Izomtéridõninja-geológus!


#7982
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Ez nem a Blöff címû film, ahol mottó a "heavy is reliable":D


#7983
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
A korm. csapágy egy FUNN Head banger
http://www.bikemarke...eszlet&tid=1605
Nem tudom milyen súlyban van,de ennek a cseréjén én is elmélkedtem már. Viszont egy atomtámadást is túl él. :)
Ja vagy úgy! A majdnem 16 ból még lefaragsz fél kg-t? Nem semmi.

#7984
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Szigetelõszalag láncvillavédõ... csörög, de az nem baj:D.
Egyébként így nem hozzáértõ szemmel... nekem tetszik. Még a tömege ellenére is(ezt biztos, hogy én mondtam?:D)...

#7985
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

És nem árulod el VV? :)


A sajátomra gondoltam. A tiedrõl lényegesen többet lehetne faragni - de sok pénzbe kerülne.


#7986
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
bergamont 17,2kg jelenlegi felállásban,maxxis fr belsõkkel,de ha minden jól megy, leeseik róla egy fél kiló még minimum a közeljövõben!
azt hiszem VV tudom mire gondolt!:D



#7987
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
a fejcsapágyon ránézésre 200grammot fognál :) mi az ?

#7988
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
És nem árulod el VV? :)
De én is azon gondolkodok,hogy hol van ebben ennyi súly. Lehet,h ki kéne húznom a nyeregcsövet és megnézni,hogy nincs-e tele a csõ sárral. :)
Elöl valamilyen schwalbe belsõ van,de fogalmam sincs,hogy milyen, hátul meg egy Hutchinson Green tube DH belsõ 370 grammal. :D Lehet,hogy ezt cserélnem kéne :D?

Az elsõ váltórendszer marad.Kipróbáltam nélküle,de nekem hiányzott,így ment vissza.:)

A gumik egyenlõre "mindennapos" használatban vannak,de aszfalton csak óvatosan fékezek. Viszont,ha nagyon kopnának,akkor lehet,hogy le lesznek szedve. Bár aszfalton leggyakrabban a meridával megyek,így nem hiszem,hogy gyorsan elkoptatnám feleslegbe a kaisert. Amúgy katalógus szerint kerek 1 kg a gumi darabja.
Meglestem a kormány 338 gram, a stucni 170 ,a nyeregcsõ 306 g katalógus szerint. Ezekbõl ergo nem nagyon lehet érdemleges súlyt leszedni baráti áron. De a belsõ logikusnak tûnnek.

#7989
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

Még hogy nem sok? Meg vagy te keveredve. Az enyém majdnem 16 kiló, hasonló kategóriájú vázzal, és az bizony sok. Egyébként tudom, hogy hol lehetne belõle lefaragni még legalább fél kilót.


Igaz, mondjuk én az enyémet vettem alapul, ami azért egy méretesebb váz, meg duplavállas, stb

#7990
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
A scutum-om is 16kg volt, nagy gumik, swinger 4way coil, rugós pike.


A sebesség mindent megold.

 


#7991
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

Amúgy 18.1 az nem sok egy ilyen géphez.


Még hogy nem sok? Meg vagy te keveredve. Az enyém majdnem 16 kiló, hasonló kategóriájú vázzal, és az bizony sok. Egyébként tudom, hogy hol lehetne belõle lefaragni még legalább fél kilót.


#7992
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás

14 alatt?Az nem zsebpiszok.De gondolom,hogy nem ballonos kerekekkel. :)

. :)

csak úgy nosztalgiából, Õ volt az :

Feltöltött kép


de mondom ez ilyen agressziv cc setup volt. bár mostani setup szerint könyebb lenne, a crosmax st-vel (és nem lehet gyenge bele, a mostani supremeket gyárilag azzal szerelik) igaz a dhx air meg picit nehezebb mint az rp3 . gumiból meg kapna ust fat albertet. illetve pike helyett talas 36 de az kb egy súly. basszus lenne egy ilyen váz normális állapotban, eladnám anyámék házát és megvenném.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#7993
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás
Hát pl a villanyakat levághatod, az ingyen van és plusz súly:D
Meg megfontolnám hogy kell-e az elsõ váltórendszer, mer akkor mínusz 1 váltókar,mínusz 1 váltó és mínusz 2 tányér, bár nem ismerem a stílusod, lehet hogy neked kell az elsõ váltó is.
Amúgy 18.1 az nem sok egy ilyen géphez. Azok a Conti gumik milyen súlyba vannak?
Kíváncsiságból lemértem az enyém, 18.3 kiló pedig ezen a gumin kívül minden könnyû(1.3kg/db)

Viszont az összképen sokat dobott az ülés. Én nem bírom ha egy DH/FR gépen ilyen pufi nyereg van

Rocsinak igaza van belsõ ügyben, énis ilyen 200grammos dekatlon belsõket használok gond nélkül(+olcsó is)

#7994
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
bakker, hol van ebben a 18 kiló? a dh bicajom 1 kilóval kevesebb, és egyre fogy :)
ja, és a kaiserek mindennapos használatban vannak? mert nekem is vannak, de szemmel láthatóan kopnak. viszont nincs gumi, ami akár csak megközelítené...

házi ust-t meg szerintem felejtsd el. rakj a kaiserekbe könnyû cc-s belsõt, azt csá. én a legkönnyebb maxxis belsõket használom, gond nélkül.

egy levegõs dhx meg 60-70 körül van ám már.

#7995
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Köszi. :)
A kormány is elég új. Azzal karácsonyra leptem meg magam. :) A villa 66SL rugó nélküli. Elvileg az õ idejében(2006) õ volt a legkönnyebb 66-os,de igazad van,mert õt és a vázat nem akarom elcserélni.A gumikon akartam én is lefaragni és eredetileg nem ezeket a gumikat akartam megvenni,de olyan jó áron jutottam hozzá,h nem bírtam otthagyni. De azt hiszem nem volt rossz,hogy hagytam magam rábeszélni ezekre a gumikra,mert itthon tényleg nagyon jól teljesített az eddigi rövid tesztelés alatt,de vasárnap megyek Schladming-be,majd ott ugrik a maki a vízbe. :)
Még a kormányszár,kormánycsapágy és a nyeregcsõ merült fel gondolatban nálam is.Fõleg az utóbbiból nem tud valaki ajánlani valamit? Haverok a thomson-t ajánlgatták.

14 alatt?Az nem zsebpiszok.De gondolom,hogy nem ballonos kerekekkel. :)

Gondolkoztam ezen a levegõs tagon is,de akárhogy számolgattam csaknem nyerõ a csere. 100-120 egy ilyen tag (DH). Ha ezt eladom,még a fele sincs meg,míg egy titán rugó 15-30 ezer körül beszerezhetõ tudtommal. Bár tény,h súlyban sokat nyerek egy levegõssel.

Ezen a házi UST dolgon én is elmélkedtem. A mostani Bikemagban pont tárgyalják részletesebben. Majd átrágom. :)

Még az agyakon gondolkodok,hogy nem-e túl nehezek, bár minõségileg ezekkel is nagyon megvagyok elégedve. Elöl marzo QR20, hátul novatech 10mm-es gyors zárral.

Közben átnyálaztam nagyjából a nyeregcsöveket és -50 grammért nincs kedvem 20 ezreket kifizetni. :)

#7996
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
én a tagot cserélném levegõsre. szerintem jobb mint egy titán rugó, és a mai tagok (pl dhx air vagy float) is elég megbízhatóak. lehet hogy nem mozog olyan vajpuhán mint egy acélrugós, de egy idõ után meg lehet szokni szerintem. a levegõs taggal kb a rugó súlyát megspórolod ami ennél a tagnál kb 6-700 g lehet ha acélrugót használsz, titánrugó használatával meg kb 300 g-t nyersz az acélhoz képest. árban meg szinte ugyanott vagy...
amúgy szerintem nem rossz a nyereg a géphez. amúgy tényleg a gumikkal lehetne lefaragni a legtöbbet. (ha radikális akarsz lenni akkor UST rendszer, aminél kisebb nyomáson se ütöd fel a gumit, bár nem olcsó se a felni, se a gumi). vagy lehet házilag gyártani belsõnélküli rendszert, csak nem tudom mennyire üzembiztos.

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#7997
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás
enyém coiler anno 14 alatt volt picit, dehát az ilyen maraton setup volt.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#7998
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
jol nez ki. ha nem akarsz szazezreket elkolteni akkor ez a suly nagyjabol igy fog maradni.

a vaz es a villa nem egy konnyusuly kategoria, de nyilvan azokat nem fogod lecserelni. a gumi lenne a kovetkezo lepes, de azt meg akarod tartani.

lehet faragni kormany-kormanyszar-nyeregcso kornyeken, de amig a bringa tobbi resze ko nehez, addig egy konnyebb stucnin nyert 30grammot ugysem fogsz eszrevenni.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7999
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Nem ez az elsõ,aki palimadarakra vadászik! A problémás hirdetések topicban jó pár hasonló eset megfordul. Engem megmosolyogtat a legtöbbje! :)

De,hogy félig témánál legyek,ma lecseréltem a nyerget (nyergelés topic lehet,h aktuálisabb lenne). Sajnos nem kaptam fekete Skinny nyerget és bátran bevállaltam a kígyómintásat. A fotó beállítása nem az igazi. :( Valamiért olyan furának tûnik az egész gép,de most csak a nyereg a lényeg. Szerintetek nagyon elüt? Vagy belefér még az összhatásba? Le is mértem a súlyát,mert a régi nyereg ledobásával sok-sok gramtól szabadultam meg. Így 18,1 kg. :D Ez sajnos elég brutális. Valahol még könnyítenem kéne.A gumik maradnak,mert eléggé bevált,pedig azon lehetett volna faragni. Tipp? Ami esetleg még logikus cserének tûnhet( nem új gépre,meg százezrek elverésére gondolok!!!!)?
A kijelzõket lecsavaroztam. Talán késõbb egy titánrugó sokat segíthetne.
Feltöltött kép

#8000
dhog

dhog

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.151 hozzászólás
felületeske vótam. sorray
I don't care how it pedals