forest: itthoni körülményekre mondjuk 2.4-es racing ralph gumik is jók szinte bármire, és 700g (most nézem 600 g alatt a 2.4-es, a nobby nic kicsivel agresszívabb, az is 700 g alatt van 2.4-esben) körül van. az is már bõ fél kiló a két kerékre, plusz sima cc belsõk, az is legalább 100 g kerekenként, az eddig 800 g papíron. levegõs taggal még bõ fél kilót leveszel (vagy még többet), a többin meg nem tudsz ésszerûen könnyíteni. esetleg egy könnyebb villa, de azt meg nem akarod cserélni. agyakból esetleg xt-t ajánlanék, abból is van átütõs, és hátul 10 mm-es gyorszáras. vagy slx ami szinte ugyanaz, csak más a színe. de ezekkel maximum 100-200 grammokat nyersz. ha ezeket mind bedobod, akkor szerintem itthoni körülmények közt bõen jól használható enduro gépet kapsz, és csak 16-16.5 kiló. külföldre meg jó a kaiser, meg a dh belsõ. ott nem baj ha az atomtámadást is túléli.