Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#7821
Írta 2009. augusztus 15. - 20:17

Ilyen stucnibeállítás mellett tényleg nehéz lesz gyorsan tekerni. Elõbb állítsd vízszintesbe, ahogy Tamás mondja, utána meg még lehet lejjebb. Én a saját gépemen a stucnit megfordítottam a sportosabb pozíció miatt, aztán ha majd veszek egyenes kormányt,akkor lehet visszafordítom.
#7822
Írta 2009. augusztus 15. - 19:55

aske: gratula! mindog gyengem volt a reynolds 853, es a cotic is egy eleg kult marka az en szememben.
csak ezt az ultra rovid stucni + magasra emelo kormany kombot nem igazan ertem. no de persze nem nekem kell hogy jo legyen 
mate94: probald meg elso korben a stucnit vizszintes kozeli allapotba hozni. meg en mondjuk ezt a telot sem eroltettem volna, tok folosleges, cserebe nehez, es egyel tobb dolog fog elromlani.


mate94: probald meg elso korben a stucnit vizszintes kozeli allapotba hozni. meg en mondjuk ezt a telot sem eroltettem volna, tok folosleges, cserebe nehez, es egyel tobb dolog fog elromlani.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7823
Írta 2009. augusztus 15. - 19:28

mate: ezzel a magas kormánnyal én se tudnék 20-nál gyorsabban menni, még talán hátszélben sem. szerintem is próbálj ki valami stílusodhoz illõ gépet, és azután dönteni. ha trekingre szeretnéd használni akkor nagyjából jó ez, csak a fejed fölött nehéz kormányozni egy kicsit. ha valami sportosabbat szeretnél akkor próbálj ki egy túrázós cc montit.
aske: gyönyörû lett az új gép. milyen áttételt használsz? amúgy szerintem egy lockolható talas 32 illene ebbe a gépbe a legjobban. azzal biztos jól lehet kiállva mászni, na meg lejtõn se lehet rossz a mozgása
aske: gyönyörû lett az új gép. milyen áttételt használsz? amúgy szerintem egy lockolható talas 32 illene ebbe a gépbe a legjobban. azzal biztos jól lehet kiállva mászni, na meg lejtõn se lehet rossz a mozgása

#7824
Írta 2009. augusztus 15. - 19:03

halkan mondom, én a helyedben, kipróbálnék egy sportosabb geóju bringát, mielõtt kicseréled a váltót és úgy sem lesz jó.Köszi!^^
Tehát akkor õ róla lenne szó.Valahogy majd vissza kellene kapnom a régi agyat.http://forum.bikemag...postcount=11050
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7825
Írta 2009. augusztus 15. - 18:50

Aske, megépítetted azt bicajt (csak a teló lenne egy vaniliás róka), amit nemrég megálmodtam magamnak! A részleteket tudnál a vasról írni? Tudom, úriemberek között nem illik pénzrõl beszélni, de kíváncsi vagyok, h ez az egyszerû setup mennyibõl jött ki ezzel az exklúzív vázzal. sacper. Köszi!
#7826
Írta 2009. augusztus 15. - 17:08

Aske gyönyörû lett a bicaj! Tegnap láttalak is vele élõben. Együtt jöttünk vissza a Balatonról Szhelyre.

The quick brown fox jumps over the lazy dog.
#7827
Írta 2009. augusztus 15. - 16:29

Köszi!^^
Tehát akkor õ róla lenne szó.Valahogy majd vissza kellene kapnom a régi agyat.http://forum.bikemag...postcount=11050
Tehát akkor õ róla lenne szó.Valahogy majd vissza kellene kapnom a régi agyat.http://forum.bikemag...postcount=11050
#7828
Írta 2009. augusztus 15. - 16:27

#7829
Írta 2009. augusztus 15. - 16:05

#7830
Írta 2009. augusztus 15. - 15:47

Hát köszönöm még erõt kell vegyek magamon és felhívni valakit,hogy lehet,hogy ez az agyváltó ilyen vagy valami gondja van mert akkor aki akarja oda adom persze nem ingyen de mindennel.agyváltó+bal fékkar+jobb fékváltókar:)
Mert ha ez ilyen akkor repül és akkor kéne egy ajánlat láncváltósra.Deore XT-re gondoltam mert a legtöbb trekkingen mert a többi mtb-n is azokat nyomják.SLX megfordult a fejembe, nem értek hozzá
Egy igénytelen láncváltó kell^^
Mert ha ez ilyen akkor repül és akkor kéne egy ajánlat láncváltósra.Deore XT-re gondoltam mert a legtöbb trekkingen mert a többi mtb-n is azokat nyomják.SLX megfordult a fejembe, nem értek hozzá

#7831
Írta 2009. augusztus 15. - 15:04

nem is beszélve a hatalmas légellenállásról.
#7832
Írta 2009. augusztus 15. - 12:38

nem emlekszem tul jol az ominozus bringara, de az remlik hogy eleg rovid a felso cso, es magasan van a kormany. olyan felegyenesedett helyzetben nehezebb nagy erot kifejteni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7833
Írta 2009. augusztus 15. - 09:51

A súly is számít, fõleg ha jó helyen van a könnyítés, de a geo szerintem is fontosabb. Vízszintes úton országútival (9 kg alatt) jóval gyorsabb vagyok, mint montival (11-12 kg), de emelkedõn a monti jobb, mászósabb a geója.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#7834
Írta 2009. augusztus 14. - 23:07

a súly nem minden, gyereküléssel, gyerekkel hátul corvussal jobban megyek, mint bármelyik montival
kivéve terep persze 
geo szerintem is többet számít, a következõ a gumi.


geo szerintem is többet számít, a következõ a gumi.
#7835
Írta 2009. augusztus 14. - 21:54

mondjuk amikor átültem a Kellysrõl a Konára elég feltûnõ volt az 3 kg különbség. pedig még van hova könnyíteni a Konát is.
#7836
Írta 2009. augusztus 14. - 21:44

valoszinuleg azert nehez tekerni a bringat mert nehez.
Nekem is ez jutott eszembe elõször.
Nos igen, ezzel egyetértek, valahogy geoja más és nem lehet olyan erõt kifejteni így, cserébe viszont kényelmes...Amúgy a vázgeó is ludas lehet, trekkingen (vagy akár túrásabb montin) én is szenvedek, alig bírok haladni. Nekem kell a sportos testhelyzet, máskülönben valahogy nem tudok rendesen erõt kifejteni. Van ennek valami anatómiája.
Szerintem.
Megújult >> Fotós weblapom < , Picasa webalbumom
#7837
Írta 2009. augusztus 14. - 21:31

Mikor egy 18 kilós trekkingrõl átültem egy 12,5 kilósra nem lettem gyorsabb semmivel, igazából észre sem vettem a különbséget, csak a lépcsõn cipeléskor. Persze a nehezebbnek jobb volt a geoja, azóta sem ültem annyira kényelmes bringán.
Amúgy a vázgeó is ludas lehet, trekkingen (vagy akár túrásabb montin) én is szenvedek, alig bírok haladni. Nekem kell a sportos testhelyzet, máskülönben valahogy nem tudok rendesen erõt kifejteni. Van ennek valami anatómiája.
Amúgy a vázgeó is ludas lehet, trekkingen (vagy akár túrásabb montin) én is szenvedek, alig bírok haladni. Nekem kell a sportos testhelyzet, máskülönben valahogy nem tudok rendesen erõt kifejteni. Van ennek valami anatómiája.
#7838
Írta 2009. augusztus 14. - 20:58

az én bringám is 14 kiló (még kimondani is sok), de a hobbi országútisokat mindíg otthagyom. mondjuk küzdeni is kell vele rendesen. az mondjuk tény hogy könnyebb bringát könnyebb elvinni a-ból b-be.
#7839
Írta 2009. augusztus 14. - 20:21

valoszinuleg azert nehez tekerni a bringat mert nehez.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7840
Írta 2009. augusztus 14. - 19:47

lehet hogy csak a bringát kéne normálisan beállítani a testméreteidhez, vagy a gumit felfújni, esetleg a féket elengedni meg hasonlók. az agyváltónak amúgy nagy a belsõ vesztesége a sok fölöslegesen forgatott (ezáltal súrlódó) fogaskerék miatt, plusz a zsír, meg olaj ami benne van az is nehezíti a tekerést. egyszóval sportra nem alkalmas a rendszer, túrázni viszont kiváló, mert igénytelen. aki anyázik hogy menjél gyorsabban az meg elõzzön meg ahelyett hogy társalgásra pazarolná a túltengõ energiáit.