Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19054 hozzászólás a témában

#7801
gakos

gakos

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 947 hozzászólás
Aske: goodridge fekpofat XT-be mennyiert vesztegettek, ill. hol vetted?

----

FÁJVÓ

----


#7802
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
talald mar fel magad picit

ebike.hu
bikemarket.hu
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7803
Mate94

Mate94

    vendég

  • fórumtag
  • 138 hozzászólás

Szimplán leszereled a mostaniról a fölös tányérokat...


Szted lelehet?:D
Hát nem!Már rég leszedtem volna ha lehetséges lenn!^^
Mennyibe kerülne rá egy Deore XT vagy SLX váltószett?

#7804
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
nekem sem tetszik a vaz. a cuccok tok jok rajta, de ez a fura alaku nyeregvazcso szerintem amellett hogy folosleges meg csunya is.

bocs hogy negativ, de en ezt gondolom :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7805
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
meg fekete hajtómû jobban ment volna hozzá, meg váltó
igaz sorában nincs fekete

amúgy csinos:)

#7806
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás

http://www.pinkbike.com/photo/3871087/
http://www.pinkbike.com/photo/3871098/
http://www.pinkbike.com/photo/3871070/
http://www.pinkbike.com/photo/3871120/

én most ezt hajtom, még nincs teljesen kész(terelõ, nagyobb tányér elõre), de szerintem ígyis elég ütõs lett
Mit gondoltok?


Én tennék rá egy láncterelõt. Illetve véleményem szerintem ez a setup megérdemelne valami normálisabb/komolyabb vázat, és sokkal jobban is nézne ki.

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#7807
Demon

Demon

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 314 hozzászólás
http://www.pinkbike.com/photo/3871087/
http://www.pinkbike.com/photo/3871098/
http://www.pinkbike.com/photo/3871070/
http://www.pinkbike.com/photo/3871120/

én most ezt hajtom, még nincs teljesen kész(terelõ, nagyobb tányér elõre), de szerintem ígyis elég ütõs lett
Mit gondoltok?
Taposd a pedált és hallgass metált
eladó cuccok

#7808
bardocz

bardocz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 464 hozzászólás
Szimplán leszereled a mostaniról a fölös tányérokat...

#7809
Mate94

Mate94

    vendég

  • fórumtag
  • 138 hozzászólás

nagyon sokba. annyiból veszel egy normális geometriájú pl.: magellan cc vázat is.
amúgy egy dolgot nem értek: mi a fenének 3 lánctányér elöl, fõleg szegeden ami ugye tökéletesen sík vidék. ha jársz az alpokba akkor talán van értelme, de még igazából ott se.


Mert nincs pénzem 2-es lánctányérra:)

#7810
assasinbug

assasinbug

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 893 hozzászólás

a stucni beállítás is brutál :), de a nagyobb problémát a nyeregvázcsõ szögben látom.
olyan 70° körüli lehet, de ránézésre is laposabb, mint a villaszög.
ennek pont fordítva kellene lennie, így nem "magad alatt" tekersz kb, hanem túlságosan elöl az üléspozícióhoz képest, ami agyonb***a a térdet.
ez a váz hibája, nem lehet vele mit csinálni.

feltöltöttem a tiedet (nem röhög, meg van fordítva :)), meg az enyémet, hogy látszódjon a különbség kb.
a nyíllal jelölt csõ dõlésérõl van szó

szerintem próbáld meg a boltossal elmutyizni a vázat egy normális geometriájú (71/73 fokos) monti vázra, cseréld a kormányszárat egy fix 90-es hosszúra, a kormányt egy max 620-630 mm széles, 20 mm-t emelkedõ hajlítottra és minden mást szerelj át a Caprine-rõl.
jó lesz.

a vázméret jó? milyen magas vagy?


LCS,

Miért ez a teló? Az árát ismerem;) Trekkingben ez jónak számít? Nem túl merev...
Uilyen kombót raknék össze, meg tudnád nekem mondani a középcsapágy magasságot? Kicsit aggaszt, h túl alacsony lesz...
kösz

#7811
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
nagyon sokba. annyiból veszel egy normális geometriájú pl.: magellan cc vázat is.
amúgy egy dolgot nem értek: mi a fenének 3 lánctányér elöl, fõleg szegeden ami ugye tökéletesen sík vidék. ha jársz az alpokba akkor talán van értelme, de még igazából ott se.

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#7812
Mate94

Mate94

    vendég

  • fórumtag
  • 138 hozzászólás

arra jo, hogy ra lehet tenni a fogaskereksort


Aha!Még mindig nem értem de biztos úgy van ahogy mondod!^^
Mennyibe fájna ez nekem?:(
Elõször a váltó.Majd utána a többi:)

#7813
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
arra jo, hogy ra lehet tenni a fogaskereksort

a tied ilyen

Feltöltött kép

erre nyilvan csak egy fogaskerek megy fel, a kazettasra meg 7 8 9 vagy akar 10

Feltöltött kép
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7814
Mate94

Mate94

    vendég

  • fórumtag
  • 138 hozzászólás

Aske: tudom, minden evben eltoltok legalabb fel orat a standjukon a CycleShow-n. ami korbetapizassal es fenykepezessel telik altalaban :) majd egyszer ha annyi idom, penzem, es tarolo helyem lesz amennyi most nincs, na akkor a titan mellett lesz egy 853 is. :)

Mate94: a stucni az a kormanyszar. ami a villat osszekoti a kormannyal. na az neked allithato magassagu, es a legmagasabb allasba van teve. egy imbuszkulcs meg 5perc kerdese, es lenyegesen meg fog valtozni a testhelyzeted a bringan.

azt hogy merev villaval hamarabb 8as megy bele... nem hiszem. nem kell belemennyi a 20centi mely katyuba es akkor nem lesz baj. kulonben is hamarabb teszel a hatso kerekbe, szal mindegy.

az a baj, hogy kicsit "esz nelkul" mentel bele az epitkezesbe, most mar sokba fog kerulni kiszallni belole, es gondolom mar eddig is szep osszeget hagytal a boltban.

ha a boltos visszavesz cuccokat toled akkor jo vagy, tegyel merev villat a telo helyett, meg fuzess egy kazettas hatso kereket es epits normal 3*8 vagy 3*9-es rendszert. a 8 sebesseg is boven eleg lesz, legalabb olcsobb cserelni a kopo alkatreszeket.

ezek plusz a kormany alacsonyabbra vetele utan a kulonbseg kb eg es fold lesz.


Hát minden képpen érdemes lesz akkor egy merev villa meg egy új váz.Hát még nem sikerült elérni õket telefonon de hétfõn még próbálkozok mert nem szivesen zavarok vasárnap:)Milyen ez a kazettás hátsó?:o Mire jó?:)

#7815
Mate94

Mate94

    vendég

  • fórumtag
  • 138 hozzászólás

a stucni beállítás is brutál :), de a nagyobb problémát a nyeregvázcsõ szögben látom.
olyan 70° körüli lehet, de ránézésre is laposabb, mint a villaszög.
ennek pont fordítva kellene lennie, így nem "magad alatt" tekersz kb, hanem túlságosan elöl az üléspozícióhoz képest, ami agyonb***a a térdet.
ez a váz hibája, nem lehet vele mit csinálni.

feltöltöttem a tiedet (nem röhög, meg van fordítva :)), meg az enyémet, hogy látszódjon a különbség kb.
a nyíllal jelölt csõ dõlésérõl van szó

szerintem próbáld meg a boltossal elmutyizni a vázat egy normális geometriájú (71/73 fokos) monti vázra, cseréld a kormányszárat egy fix 90-es hosszúra, a kormányt egy max 620-630 mm széles, 20 mm-t emelkedõ hajlítottra és minden mást szerelj át a Caprine-rõl.
jó lesz.

a vázméret jó? milyen magas vagy?


WOW!Ti aztán tudtok!182cm vagyok most de biztos nem állok meg 199-ig:D
Fogalmam sincs mekkora a váz igazából:D De elég egy ideig:).Váz csere ilyenekrõl csak álmodozhatok:D Max ha ingyen van vagy ha cseréli.Na egyszer csak jó lesz az a kerékpár:)

#7816
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.125 hozzászólás

Köszi!^^
Tehát akkor õ róla lenne szó.Valahogy majd vissza kellene kapnom a régi agyat.http://forum.bikemag...postcount=11050


a stucni beállítás is brutál :), de a nagyobb problémát a nyeregvázcsõ szögben látom.
olyan 70° körüli lehet, de ránézésre is laposabb, mint a villaszög.
ennek pont fordítva kellene lennie, így nem "magad alatt" tekersz kb, hanem túlságosan elöl az üléspozícióhoz képest, ami agyonb***a a térdet.
ez a váz hibája, nem lehet vele mit csinálni.

feltöltöttem a tiedet (nem röhög, meg van fordítva :)), meg az enyémet, hogy látszódjon a különbség kb.
a nyíllal jelölt csõ dõlésérõl van szó

szerintem próbáld meg a boltossal elmutyizni a vázat egy normális geometriájú (71/73 fokos) monti vázra, cseréld a kormányszárat egy fix 90-es hosszúra, a kormányt egy max 620-630 mm széles, 20 mm-t emelkedõ hajlítottra és minden mást szerelj át a Caprine-rõl.
jó lesz.

a vázméret jó? milyen magas vagy?

#7817
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Aske: tudom, minden evben eltoltok legalabb fel orat a standjukon a CycleShow-n. ami korbetapizassal es fenykepezessel telik altalaban :) majd egyszer ha annyi idom, penzem, es tarolo helyem lesz amennyi most nincs, na akkor a titan mellett lesz egy 853 is. :)

Mate94: a stucni az a kormanyszar. ami a villat osszekoti a kormannyal. na az neked allithato magassagu, es a legmagasabb allasba van teve. egy imbuszkulcs meg 5perc kerdese, es lenyegesen meg fog valtozni a testhelyzeted a bringan.

azt hogy merev villaval hamarabb 8as megy bele... nem hiszem. nem kell belemennyi a 20centi mely katyuba es akkor nem lesz baj. kulonben is hamarabb teszel a hatso kerekbe, szal mindegy.

az a baj, hogy kicsit "esz nelkul" mentel bele az epitkezesbe, most mar sokba fog kerulni kiszallni belole, es gondolom mar eddig is szep osszeget hagytal a boltban.

ha a boltos visszavesz cuccokat toled akkor jo vagy, tegyel merev villat a telo helyett, meg fuzess egy kazettas hatso kereket es epits normal 3*8 vagy 3*9-es rendszert. a 8 sebesseg is boven eleg lesz, legalabb olcsobb cserelni a kopo alkatreszeket.

ezek plusz a kormany alacsonyabbra vetele utan a kulonbseg kb eg es fold lesz.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7818
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
kormányszár

#7819
Mate94

Mate94

    vendég

  • fórumtag
  • 138 hozzászólás
Bár tudnám mi az a stucni de mindenféleképpen elgondolkodtató amit mondtok.Én is néztem,hogy milyen fura a vázam.Képen más mint élõben.Akkor tudtok egy olyan CC kerékpárt amit tamaska mond ami mondjuk városban használnék fõleg de mivel kevés a bicikli út itt Szegeden ezért valami olyat aminek mászós a geometriája és még gyors is:).
Még csak most kezdek foglalkozni kerékpárral tehát még mit tanulni.Mondjuk akkor már mutassatok egy merev villásat.Bár nem tudom,hogy ha merev a villa akkor nincs nagyobb esélye egy 8-ast a kerékbe kapni?:) Köszönöm a válaszokat meg majd mondom a szerelõmnek az ötleteket a gyorsabbá váláshoz:)
Fitness kerékpárok azoknak nem jó a geometriájuk?Mert Merida S presso,speeder t1 t2 tetszenek csak nem tudom,hogy ezek megfelelnének az elvárásaimnak:)

#7820
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.883 hozzászólás
Sziasztok!

Köszi a dícsérõ szavakat.

Para! - Akkor tied a csillagos polarx gondolom. Így többé már nem lehetek inkognitóban. :D Mellesleg én is Latinkás voltam. ;)

KeX - Sokáig küzdöttem míg kialakult a végeredmény (már ami most van), és mit mondjak nem volt igazán költséghatékony a dolog. A váz postával 525 font, a cuccokat ugyanígy mind rendes kereskedelmi áron szereztem be. Most gyorsan utánaszámolok mindent az eredeti áron kb 350-360k jön ki.
Elég régóta ez a telóm van elöl, nehéz meg magas de rohadtul megbízható és igénytelen. Mivel anyagilag teljesen rámentem (szó szerint még a fejem felöl is eladtam ami volt mármint a hajam) legközelebb bármi érdemi módosítás csak jövõre lehet. Nézegettem persze telókat a lényeg, hogy 2 kiló alatt legyen és full levegõs. Vagy 100-120mm fix vagy a rock shox féle 85-130 állítható. A fox bizonyhogy jó lenne de árban elég durva.

A setupról annyit ami a képrõl nem nyilvánvaló: xt fékbe tessék goodridge fémes betétet tenni. Hátul 160as tárcsával jobban fog mint a gyári cucc 203assal. Elöl el sem merem képzelni mit mûvelne. Aztán ajánlom ss-re a blackspire mono veloce tányért: tetszõleges fogszámban kapható elfogadható áron (30euro körül) szép és könnyû. 4 csapágyas novatec agy hátul szép hanggal, dmr láncfeszítõ hasznos cucc.
Lánc KMC X8 99 8 sebességes.

pali kj - áttétel 32/16

tamaska - hát igen nekem is dobogtatja a szívem a reynolds, meg elég szépen van megcsinálva a váz. Kézzel hegesztett, monostay támvillák (nemtom jó-e de szép), láncvillánál felülhegesztések, gyönyörõ papucs, belülrõl le van festve (vagy be van vonva) rozsda ellen, hope bilincs, tartós lakkozás, két év csere+2 év féláras garancia, szóval love. Stucni meg kormány maradványok, elõbbinek a hosszával semmi baj ha valaha cserélem is ilyen rövid lesz csak könnyû, kormány az tényleg alacsonyabb lesz meg persze könnyebb (stylo megtetszett mostanában) de ez az egész elsõ részre elmondható. Ezzel együtt így kényelmes nekem az eddigi tankokhoz képest érzésre jó súlyban van, nyerget még talán egykét centivel magasabbra kell húzzam aztán ok. Végre egy olyan gép amin rendesen ki tudok nyújtózkodni.