Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19084 hozzászólás a témában

#6861
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
Teker :D

#6862
Boros_Mókus

Boros_Mókus

    vendég

  • fórumtag
  • 217 hozzászólás

http://img94.imagesh...dsc00136lp.jpg/


Aske Single Speed a bringa? Vagy csak rosszul látom a képeken? Ha igen, hogy vész fel fel mindenhova?
Az az igazi legény, aki a tizenkilencre lapot kér!

#6863
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás
Hát, nem is a karbon-fanoknak vannak ezek a vasak kitalálva...:)
Nekem ellenben sokkal jobban tetszenek ezek, mint az ûrtechnológia. Hiába no, különbözõek vagyunk és ez jól is van így.

Grat a 2 Cove tulajnak, penge verdák!



#6864
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Lehet egyedül vagyok vele, de nekem nem tetszenek ezek a Cove, Cotic stb bringák. Én a német karbon meg az olasz CNC bûvöletében élek :)

#6865
madve

madve

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 537 hozzászólás
nagyon szép bicaj Aske!

#6866
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.883 hozzászólás
Ma kedvet kaptam a bringázáshoz, csapattam kicsit a hóban, nagyon jó volt. Gép nem volt nálam, ellenben a múlt héten lõttem pár képet a bringáról. (ótvar telefonos minõségért elnézést)

Itt van a galéria.

http://img94.imagesh...dsc00136lp.jpg/

A fejlesztés folyamatos, nincs kész bringa csak abbahagyott. :D

Karbon hézagolók, alu lánctányércsavarok úton a crc-tõl. Nyeregcsõvel várok legalább addig míg kijön az új syncros (200g körül), bilincs az KCNC Road Pro TI csavaros lesz (12g). A hátsókerekes terveket meg már leírtam a kerekes topicban de az még odébb van.

Szépen szalad a bringa terepen (aszfalton ilyen áttétellel meg gumikkal nem ajándék), az eddigihez képest nyújtottabb pozíciót szoknom kell még. A kormányt még feljebb emelem 5mm-rel, a nyergen ma toltam elõre vagy 1 centit sokkal kényelmesebb lett (csak most meg elkurtam mer csuszok róla elõre :)). Nyárra SPD lehet befigyel vérmérséklettõl függõen.

Ami nem látszik:

stucni: Truva Stylo Race 60mm
kcs: Chris King Sotto Voce
áttétel: 32x18 (Shimano DX lánckerék)
tömeg: valamivel 11kg alatt

Az említett változtatásokkal 10kg alá menne.

#6867
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
amugy pont nem arra gondoltam hogy az agynal van a kulloanya, mert az az en ultegra kerekemben is ugy van, hanem ez a parosaval kullozes ami szamomra talany hogy most akkor miert is jobb.

de igazabol ha mukodik, es a tulajnak tetszik, akkor ez kb pont eleg is. nekem nem tetszik, de nem is olyanom van es igy kerek a vilag :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6868
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás
Egy elõnye azért van, szerintem K.... jól néz ki. A nejem 55 kilója alatt nem igen lesz gond vele. Legalábbis remélem.

leginkabb azert gondoltam en is hogy tobb volt a hatrany mint az elony, mert a shimano eltuntette a kinalatbol ezeket a fajta kerekeket igen hamar.

tudod mint "1997 a dobfek eve a shimano-nal"

aztan 98 ota mar egy szot se hallottunk rola. :)



#6869
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
leginkabb azert gondoltam en is hogy tobb volt a hatrany mint az elony, mert a shimano eltuntette a kinalatbol ezeket a fajta kerekeket igen hamar.

tudod mint "1997 a dobfek eve a shimano-nal"

aztan 98 ota mar egy szot se hallottunk rola. :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6870
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás
Én kérek elnézést, rosszul tudtam:) Legalább ez is kiderült.

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#6871
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Ezzel azért némileg vitatkoznék. Tekintve, hogy a kerékszett az enyém volt, így saját tapasztalatot is tudok mondani. A ritkás fûzésnek valóban nincs sok értelme (cserébe a küllõk méretei igen vastagok), ellenben az agy felõl vannak a niplik, így a forgatott tömeg ennyivel is kisebb. Valamint a hátsó kerék van hasonló módon fûzve, mint a Mavic csúcs kerékszettjei (ISO Pulse). Itt is a hajtás felõl radiálisan, míg a másik oldal 2 keresztre. A 85 kilóm alatt egyszer sem éreztem "kolbásznak" a szerkezetet sõt, szerettem ezt a kereket, csak jött másik :)


szerintem Tam is arra gondolt, hogy a ritka fûzésnek nincs sok értelme.
amit írtál elõnynek, hogy belül van a küllõanya, az ok. viszont hátrány is, mivel középen sûrûn vannak a küllõanyák, sokkal nehezebb hozzáférni...

ritkább fûzés -> erõsebb felni -> több anyag -> több súly a kerék peremén...

nem kötekedni akarom én sem, csak írom, amit gondolok :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#6872
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
adamkg: a mûanyag bakos shimano tárcsa mit takar? az alubakost?

#6873
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás

Ezzel azért némileg vitatkoznék. Tekintve, hogy a kerékszett az enyém volt, így saját tapasztalatot is tudok mondani. A ritkás fûzésnek valóban nincs sok értelme (cserébe a küllõk méretei igen vastagok), ellenben az agy felõl vannak a niplik, így a forgatott tömeg ennyivel is kisebb. Valamint a hátsó kerék van hasonló módon fûzve, mint a Mavic csúcs kerékszettjei (ISO Pulse). Itt is a hajtás felõl radiálisan, míg a másik oldal 2 keresztre. A 85 kilóm alatt egyszer sem éreztem "kolbásznak" a szerkezetet sõt, szerettem ezt a kereket, csak jött másik :)


A mareting újabb áldozata. Ha annyira jó a hajtás oldali radiális fûzés, a tárcsafék oldalon miért nem erõltetik mondjuk elöl bal oldalt? Ugyanaz a csavaró erõhatás lép fel, mint a hajtásnál. És ne mondja senki, hogy "mert a fék nagyobbat terhel". Nekem 1300 wattos maximumom van, ha az nem csavarja, akkor a fék sem.

Súly: 32 db alu anya súlya: 11 gramm. Jelentõs megtakarítás, mondhatom, fõleg, hogy a felnibe ahol belemegy a küllõ, ott jelentõs erõsítés kell, no meg a küllõfejnek is nagyobb súlya van, mintha sima egyenes emnetes küllõszakasz lenne ott - mint a hagyományos keréknél.

No meg ha annyira jó ez a fûzés, a shimano miért tért vissza a hagyományosra? :)
Nem kell mindent elhinni .)
Peace;)
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#6874
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

voltunk kinn a hóban: :)

új nyereg (specialized pitch)
2*9 hajtás
100mm-es thomson (a 110mm túl hosszú volt)


Az is Thomson? Még megvan? Eladó?

#6875
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.262 hozzászólás

meg mindig naon baba :spoko:

sulya [kb is eleg] mennyi?


köszi!

kb 11.6-11.7kg
(a fürdõszobai mérleg szerint. a tömeg nem volt igazán szempont.;) )

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#6876
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás

meg igazabol tul sok elonye - barmennyire is ezt akartak velunk elhitetni - nincs.


Ezzel azért némileg vitatkoznék. Tekintve, hogy a kerékszett az enyém volt, így saját tapasztalatot is tudok mondani. A ritkás fûzésnek valóban nincs sok értelme (cserébe a küllõk méretei igen vastagok), ellenben az agy felõl vannak a niplik, így a forgatott tömeg ennyivel is kisebb. Valamint a hátsó kerék van hasonló módon fûzve, mint a Mavic csúcs kerékszettjei (ISO Pulse). Itt is a hajtás felõl radiálisan, míg a másik oldal 2 keresztre. A 85 kilóm alatt egyszer sem éreztem "kolbásznak" a szerkezetet sõt, szerettem ezt a kereket, csak jött másik :)

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#6877
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
meg mindig naon baba :spoko:

sulya [kb is eleg] mennyi?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6878
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.262 hozzászólás
voltunk kinn a hóban: :)

új nyereg (specialized pitch)
2*9 hajtás
100mm-es thomson (a 110mm túl hosszú volt)
Feltöltött kép

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#6879
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
meg igazabol tul sok elonye - barmennyire is ezt akartak velunk elhitetni - nincs.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6880
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Kösz az infot. Mutatós ez a fajta fûzés.
Egyébként mit bír egy ilyen? AM-re XC-re való inkább?

jah, mutatós, csak ha centírozni kell, akkor fonják a szemöldöküket a szerelõk :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu