Ezzel azért némileg vitatkoznék. Tekintve, hogy a kerékszett az enyém volt, így saját tapasztalatot is tudok mondani. A ritkás fûzésnek valóban nincs sok értelme (cserébe a küllõk méretei igen vastagok), ellenben az agy felõl vannak a niplik, így a forgatott tömeg ennyivel is kisebb. Valamint a hátsó kerék van hasonló módon fûzve, mint a Mavic csúcs kerékszettjei (ISO Pulse). Itt is a hajtás felõl radiálisan, míg a másik oldal 2 keresztre. A 85 kilóm alatt egyszer sem éreztem "kolbásznak" a szerkezetet sõt, szerettem ezt a kereket, csak jött másik
szerintem Tam is arra gondolt, hogy a ritka fûzésnek nincs sok értelme.
amit írtál elõnynek, hogy belül van a küllõanya, az ok. viszont hátrány is, mivel középen sûrûn vannak a küllõanyák, sokkal nehezebb hozzáférni...
ritkább fûzés -> erõsebb felni -> több anyag -> több súly a kerék peremén...
nem kötekedni akarom én sem, csak írom, amit gondolok
