Sala: 10 oldalas a használati és beállítási utasítás. Szerencsére megadnak egy sablon beállítást mind a négy állító egységre (1 komplett A4-es táblázat), amin már csak kis dolgokat kellett változtatnom. Az a típusú tag, amin csak menet közben tûnnek fel az állítások. A parkolóban nyomogatva nincs változás.
Viszont nincs olyan, hogy megindulás. Egyszerûen nem érezni, hogy honnan indul a mozgás, annyira finom.
Menet közben meg csak annyi tûnik fel, hogy iszonyatos tempót lehet menni sziklákon is, de ugrottam dirt érkezõ tetejébe is, és nem koppant fel, nem szisszent, nem éreztem, hogy elfogyott az útja.
Szerényen azért arany színû a külseje, mert a "világ legjobb tagjához ez méltó". Vasquez vagy Muego (valamelyik spanyol vk-s) is ilyen taggal megy, de neki is csengetni kellett érte. Nagyon el vannak szállva maguktól, de be kell látni, van mire verjék. A fekete borítás meg azért van az arany fölött, hogy ne lehessen az Obtainium titán rugóit ráhúzni, hanem csak a drágább sajátjukat. (Kis genyák.)
Rocsi: a váz meg neked való: 347 mm a közepe. Kanyarban hihetetlen, de tekerni nagyon okosan kell. Amúgy elég kicsinek látszik a váz, de 1205 mm a tengelytáv a leghosszabb és leglaposabb állásban. Mégis nagyon fürge a csiki-csukikban. Tekerés közben meg totál aktív marad a feneke, és nem pogózik, nem cibálja a láncot. Ilyet eddig csak az IH Sundaynél éreztem.
Pepének is ilyenje van, igaz BOS taggal. Csak, hogy õt is utálhasd. Õ meg ugye idén lett senior bajnok.
Még nincs teljesen kész, de már 17,5 kg-nál járok. Ha lesz új terelõ, meg agy, és Wetscreameket teszek fel, akkor már 17 alatt lesz.

VV: neked meg köszi a stucnit. Még mindig az a kedvenc alkatrészem az egész géprõl. Elégedett vagy a felszereltséggel?
