mostanaban szep szinuek a canyonok.
majdnem olyan szepek, mint a fekete
Mars: XT váltó és váltókar, valamint a lánc adott volt, jött a bicajjal és meghagytam. Jobban kedvelem a Shimano váltást, mint a SRAM-ot, szuper a rapidfire 'feature', egyszerre sokat és gyorsan lehet váltogatni le és fel.
A hajtómű most erőmérős és csak azért cseréltem, mert egyrészt Watt-alapon résztávozom, másrészről a Wattok sok mindenről árulkodnak. Egyébként teljesen jó lett volna a gyári XT hajtókar.
Hátsó X01 sor is már bő 1 éves. Tapasztalataim szerint tartós, még a 42-es alu tányér része is. Mellékesen még könnyű is. ~263-265 gramm, szemben a gyári XT-vel, ami 400+ volt.
Többi alkatrész tényleg mind elfekvő volt vagy a másik bicajról tettem át, kivétel csak a neon-zöld Magura MT8 fékszett, amit hónapokon át vadásztam, mire sikerült szereznem. (Na jó, a pedál az szintén új.)
Köszi!
A támvilla hajlik, mostanában szinte minden XC fully ilyen már. Új Speci Epic WC, az új Scott Spark, Centurion, stb.
Az első villa nagyon szépen mozog. Szebben, mint a cajga hátsó traktusa. Kormányról lockolható elől és hátul egyszerre, 2-állású karral. 'Lockout' vagy 'fully open' a két állás. Még szoknom kell, hogy mozog a hátulja, nem érzem annyira jól, mint a merevfarút, pedig még a kettő bringa geója is kb. ugyanaz. Igaz, 2012 májusa óta nem volt fully-m (max 1-2x teszteltem kölcsön bringát) és még alig 300-400 km-t mentem vele.
Túráztunk csak itt, a Salz B útvonalának csak ezt a DH részét érintettem. Nekem bejön a Salz vizesen is. Tulajdonképpen az idő majdnem mindegy, csak túl nagy hőség ne legyen!
Hajtás.
Lánc: a gyári, valamilyen 11-es Shimano Deore (600-as kódú vagy mi)
Hajtómű: Quarq DZero XX1 Eagle (DUB)
Lánctányér: SuperStar Components Raptor oval, 32T
Lánctányér csavarok: 4x Wolftooth 10mm
Hátsó sor: 11-es SRAM X01 (1195), 10-42t
Váltó: Shimano XT SGS
Váltókar: Shimano XT
Pedál: XPedo M-Force 8 Ti
Áá, so! Nem egy szürke összeállítás, az biztos! Még keresem a mix gyakorlati értelmét, de gyanítom, a tartósság lesz az, netán az áttételek kicsiny különbsége a shimano-hoz képest. Vagy csak ez volt otthon halomban a polcon Lényeg a lényeg, hogy elég perfekt a cucc.
Az eső tényleg nem teszi tönkre a pályát, de olyan jó lenne, nem elázva, esőkabát nélkül rajtolni...
Aha, de hozzá kell tennem, majdnem minden alkatrészt lecseréltem rajta.
Ennél a váznál a láncvilla hajladozik hátsó forgáspont hiányában? Elég lágy és mindent kisimító rugóút alakul így is hátul, szinkronban az első villa mozgásával? (Persze ha az első villa is digitális, és csak becsapódásra reagál, akkor nem kérdeztem semmit.)
Egyébként jó kis céleszköz lett ez, jó látni, hogy minden részletében a konkrét funkciójára összpontosítottál, és sehol sem akar se több se kevesebb lenni az elvártnál.
Salzkammergut régióban csak tekerészel, avagy ez már célzott felkészülés a maratonra? Idén meglesz 6 órán belül? Rendelj száraz időt, én eddig mindháromszor áztam, jó lenne végre kipróbálni szárazon
Kicsit vissza a bringára: milyen váltás-hajtás van rajta, milyen fogkiosztással?
Köszi!
A támvilla hajlik, mostanában szinte minden XC fully ilyen már. Új Speci Epic WC, az új Scott Spark, Centurion, stb.
Az első villa nagyon szépen mozog. Szebben, mint a cajga hátsó traktusa. Kormányról lockolható elől és hátul egyszerre, 2-állású karral. 'Lockout' vagy 'fully open' a két állás. Még szoknom kell, hogy mozog a hátulja, nem érzem annyira jól, mint a merevfarút, pedig még a kettő bringa geója is kb. ugyanaz. Igaz, 2012 májusa óta nem volt fully-m (max 1-2x teszteltem kölcsön bringát) és még alig 300-400 km-t mentem vele.
Túráztunk csak itt, a Salz B útvonalának csak ezt a DH részét érintettem. Nekem bejön a Salz vizesen is. Tulajdonképpen az idő majdnem mindegy, csak túl nagy hőség ne legyen!
Hajtás.
Lánc: a gyári, valamilyen 11-es Shimano Deore (600-as kódú vagy mi)
Hajtómű: Quarq DZero XX1 Eagle (DUB)
Lánctányér: SuperStar Components Raptor oval, 32T
Lánctányér csavarok: 4x Wolftooth 10mm
Hátsó sor: 11-es SRAM X01 (1195), 10-42t
Váltó: Shimano XT SGS
Váltókar: Shimano XT
Pedál: XPedo M-Force 8 Ti
Nem vagyok egy nagy lejtőző, sőt. Azért a múlt héten mikor láttam, majd' 2 percet javítottam az Ewige Wandon (Salzkammergut Trophy köves, sziklakertes része), pedig éreztem, nem is eresztem annyira és tudnék gyorsabban menni, ott meglepődtem.
Íme, az eszköz:
Ennél a váznál a láncvilla hajladozik hátsó forgáspont hiányában? Elég lágy és mindent kisimító rugóút alakul így is hátul, szinkronban az első villa mozgásával? (Persze ha az első villa is digitális, és csak becsapódásra reagál, akkor nem kérdeztem semmit.)
Egyébként jó kis céleszköz lett ez, jó látni, hogy minden részletében a konkrét funkciójára összpontosítottál, és sehol sem akar se több se kevesebb lenni az elvártnál.
Salzkammergut régióban csak tekerészel, avagy ez már célzott felkészülés a maratonra? Idén meglesz 6 órán belül? Rendelj száraz időt, én eddig mindháromszor áztam, jó lenne végre kipróbálni szárazon
Kicsit vissza a bringára: milyen váltás-hajtás van rajta, milyen fogkiosztással?
Nem vagyok egy nagy lejtőző, sőt. Azért a múlt héten mikor láttam, majd' 2 percet javítottam az Ewige Wandon (Salzkammergut Trophy köves, sziklakertes része), pedig éreztem, nem is eresztem annyira és tudnék gyorsabban menni, ott meglepődtem.
Íme, az eszköz:
zscs módosította - 2018. június 06. - 19:03
megkapta a karbon kormanyt, hatul meg lecsereltem a szivargos thunder burtot racing ralphra (speed snakeskin). tobbet tenyleg nem piszkalom
9.43kg, kiegeszitokkel 9.88kg.
Nagyon jól néz ki
megkapta a karbon kormanyt, hatul meg lecsereltem a szivargos thunder burtot racing ralphra (speed snakeskin). tobbet tenyleg nem piszkalom
9.43kg, kiegeszitokkel 9.88kg.
Szép bringa! Talán egy kis fekete még nem ártana rá A PRO kormány, mint a márkahűség egy eleme került fel, vagy ár/érték arány?
Néztem a videókat is, szerintem simán csak a gumik kolbászolnak ennyit, a kerék teljesen jónak tűnik. Magam részéről sem találkoztam még olyan gumival, ami tökéletesen simán futott volna, ilyen pici szitálás mindig látható valamiért, pedig én sem az olcsó gumikkal járok, most éppen rocket ron van fent.
Szép építés!
Milyen nyerged van pontosan?
megkapta a karbon kormanyt, hatul meg lecsereltem a szivargos thunder burtot racing ralphra (speed snakeskin). tobbet tenyleg nem piszkalom
9.43kg, kiegeszitokkel 9.88kg.
arn módosította - 2018. május 06. - 20:58
Szerintem magában a gumiban van ennyi egyenetlenség. 2016-ban volt ilyen problémám egy pár Scwalbe 2.25-ös külsővel, cserélve is volt garanciában, mégis volt/van oldalirányú mozgása.
Lehetséges. Majd vizsgálódom még, de annyira nem zavaró.