Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19026 hozzászólás a témában

#381
steveadorjan

steveadorjan

    vendég

  • fórumtag
  • 117 hozzászólás

No látom, mindenre megtaláltad a választ! ;)

 

off.

Érdekességképp megnéztem a Fox villáimat kód alapján. A Canyon GC CF-ben a 2016-os Fox 29 Terralogic és a 2018-as Lux CF-ben a Fox 29 Step-Cast FIT4 BOOST villám egyaránt 44mm.

 

Itt nézheted meg a Fox villád, a villa bal lábán, a porlehúzó alatti 4-jegyű ID-t írd be itt: https://www.ridefox....help.php?m=bike

2013 utáni villákra működik. 2013 előttieknél kicsit böngészni kell ezért az információért.

on.

Koszi, akkor vszleg. az enyem is 44 (raadasul nem is 46 :o ). Sajnos az enyem 2012-es modell, azert nem talalom sehol. A 2016-os Grand Canyonodnak mennyi a fejcsoszoge? Egyaltalan regebbi Canyon modellek geojarol van valahol archivum? A felesegem regebbi (alu) GC geojat is megneznem mas miatt, de arrol sem talalok sehol semmit



#382
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 519 hozzászólás

No látom, mindenre megtaláltad a választ! ;)

 

off.

Érdekességképp megnéztem a Fox villáimat kód alapján. A Canyon GC CF-ben a 2016-os Fox 29 Terralogic és a 2018-as Lux CF-ben a Fox 29 Step-Cast FIT4 BOOST villám egyaránt 44mm.

 

Itt nézheted meg a Fox villád, a villa bal lábán, a porlehúzó alatti 4-jegyű ID-t írd be itt: https://www.ridefox....help.php?m=bike

2013 utáni villákra működik. 2013 előttieknél kicsit böngészni kell ezért az információért.

on.

Idézet a Bikemag egy korábbi cikkéből, ez elég jól leírja a kérdést, érthetően: 

 

"Minden váz lelke a villa, kezdjük mi is a villa fő adataival. Előrevetítem, hogy jelen esetben merevvilláról beszélünk, hiszen egy váz geometriájának működését így lehet egyszerűen megérteni. A teleszkóp használatával a kerékpár vázának szögadatai állandó változásban vannak a vízszinteshez képest, ám egymáshoz képest nem változnak. (Össztelósok esetén ez ugyan csak az első háromszögre, de ugyanúgy érvényes.) Így montik esetén is létezhet/létezik „ideális” geometria. A villa három alapvető fontosságú mérettel rendelkezik. Az első a villa hossza. Ez az érték az első agy tengelyvonalától a fejcsapágy alsó kónuszának felfekvő felületéig értendő. Egy országúti gép kerekének sugara 335 mm, ennek ismeretében a villa hossza hasznos információ. Egy pályakerékpár villája lehet akár 345 mm rövid is, míg egy ciklokrossz gépben találhatunk 395, sőt 400 mm hosszú villát is. Országúti kerékpárokon az átlagnak a 365-375 mm tekinthető. A villa második fontos adata az előrenyúlás. Ez azt jelenti, hogy a bringa első tengelye milyen távolságra nyúlik előre a villanyak meghosszabbított hossztengelyéhez képest. Míg egy stéherversenyzéshez használt bringának akár negatív értéke is lehet, addig egy átlagos országútinál ez az érték 40-50 mm között változik, de holland túragépeken és régi, egyszerűbb masinákon akár elérheti a 65 millimétert is. A villa harmadik értéke az utánfutás, avagy nemzetközi kifejezéssel élve a trail. Ez egy összefoglalónak tekinthető adat és a kerékpár kezelhetőségét hivatott jelezni. Azért összefoglaló, mert kiszámításához már a váz fejcsőszöge is Szükséges.

A fentiekből látható, hogy nem feltétlenül szerencsés egy vázban nem a saját villáját használni. A villa geometriája határozza meg, hogy a bringa eleje milyen viszonyban lesz az anyaföld vízszintesével. Ha egy rövidebb villát építünk be, a váz szögei meredekebbek lesznek, a kormányzás jobb esetben agilisabbá, rossz esetben kezelhetetlenül idegessé válhat. Ha hosszabbat, éppen ellenkező hatást érhetünk el, azaz elengedett kormánnyal elkerekezhetünk Kamcsatkáig, csak ott aztán ne kelljen befordulni sehová. Talán érzékletes példa elképzelni a Halál Angyalának chopperjét egy MotoGP versenypályán, ahogy a sikánban izzad a bőrbevarrt szakállas. Ha a villa hosszú és nagy az előrenyúlása, nem alkalmas gyors manőverekre. Apropó előrenyúlás (avagy: rake). Ez az érték ugyanúgy befolyásolja a kormányzást, mint a fejcsőszög, vagy a villa hossza. Minél kisebb ez az érték, a villa annál agilisabb és kontra, azaz minél hosszabb, annál jobban tartja az egyenest, de annál nagyobb íven fordul. Ebből is látható, hogy ha gépünkben villát kell cserélnünk, a döntésünket jól gondoljuk át, és lehetőleg próbáljunk egy ugyanolyan geometriájút találni, mint amilyen az eredeti volt.http://bikemag.hu/te...kparvaz-alaktan

 

Megnéztem az ID alapján a saját 130 mm-s fox 34 villámat (rhythm, Grip4, 15x110, tapered) és 55 mm az offset (rake) és 95 mm a trail


Mars módosította - 2020. január 16. - 09:09


#383
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.306 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

No látom, mindenre megtaláltad a választ! ;)

 

off.

Érdekességképp megnéztem a Fox villáimat kód alapján. A Canyon GC CF-ben a 2016-os Fox 29 Terralogic és a 2018-as Lux CF-ben a Fox 29 Step-Cast FIT4 BOOST villám egyaránt 44mm.

 

Itt nézheted meg a Fox villád, a villa bal lábán, a porlehúzó alatti 4-jegyű ID-t írd be itt: https://www.ridefox....help.php?m=bike

2013 utáni villákra működik. 2013 előttieknél kicsit böngészni kell ezért az információért.

on.



#384
steveadorjan

steveadorjan

    vendég

  • fórumtag
  • 117 hozzászólás

ok, igy abrarol leesett, hogy miert irod... gyk a stucni hatasat csokkenti (fent). de ugyanakkor a tengelytav megno, ami a stabilabb futasert, es nagyobb fordulokorert felelos.

 

szvsz a stucni hosszaval van osszefuggesben: ha pl a kormany tengelyen kormanyoznal, akkor a nagyobb offset lassabba teszi a kormanyzast, ha pl 10cm a stucnid, es 5cmrol csokkented 4re, akkor tavolabb kerul a kormany tengelyetol valoban. vagy rosszul fogom? :)

 

de akarhogyis, egy jol bevalt geomatriat 5-10mm is jelentosen befolyasolhat, en tuti nem piszkalnam. de abba a bringaba nem keves egy sid? az xc villa nem?
 

Valoban, a Karakoram altal linkelt abrat is tanulmanyoztam korabban (elsore fura, de logikus a forditott kapcsolat). Ez az XC merevfaruba lenne, most is egy 100mm-es alap, OEM Fox van benne, amugy 90-es stucnival. Az a baj, hogy nem tudom mennyi a Fox offsetje (elmeletileg akar lehet szinten 51mm-es, bar en inkabb 46-osra tippelek). Legrosszabb esetben az 51-esre valtas (ha a Fox 46) szinten 5mm-rel csokkentene a trailt (76>71mm). A meredek fejcsoszog miatt mar a 76 sem olyan sok.

Ez eleg hasznos http://yojimg.net/bi...s/trailcalc.php



#385
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Előre elnézést a gondolkodásmódért de szerintem annyira kevesen járunk ide, hogy mindegy SAJNOS az off. 

Ez talán segít:

 

 

 

 

Nincsen csavar nélküli. Ez van még, de nem boost, és más a beépítése: https://r2-bike.com/...DO-tapered-QR15

Boostos és jó (szintén a mondásom: nálad szerintem beszerezhető :D, én innen nem kezdtem el érte levelezni): https://whiskyparts....o9-MTN-boost-lt

Niner és a Whisky villákról jókat írnak, az ENVE megint nem boost, DE van sárvédője és jó (állítható az offset és alacsonyabb a beépítés): https://r2-bike.com/...00-mm-Thru-Axle

 

a sarvedo mire jo, ha nincs becsuszo? :) asszem maradnek a ninernel, az majerul hangzik.

a regi niner villa is jo? tok jo ara van... (ket olajcsere a foxban - igy eleg vicces) lehet egyszerubb lenne a boostos kereket konvertalni (hatha lehet).


arn módosította - 2020. január 15. - 19:00


#386
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Nem akarom nagyon szetoffolni, de az offset (rake) forditottan aranyos a traillel, szoval nagyob offsettel kisebb lesz a trail, es ezert idegesebb a kormanyzas. Meredek (71 fokos) fejcsovel ez meg jobban ervenyesul. Persze az a kerdes, hogy akkor miert gondolkodom a nagyobb offsetes SID-ben (hat mert felaron van :D)

ok, igy abrarol leesett, hogy miert irod... gyk a stucni hatasat csokkenti (fent). de ugyanakkor a tengelytav megno, ami a stabilabb futasert, es nagyobb fordulokorert felelos.

 

szvsz a stucni hosszaval van osszefuggesben: ha pl a kormany tengelyen kormanyoznal, akkor a nagyobb offset lassabba teszi a kormanyzast, ha pl 10cm a stucnid, es 5cmrol csokkented 4re, akkor tavolabb kerul a kormany tengelyetol valoban. vagy rosszul fogom? :)

 

de akarhogyis, egy jol bevalt geomatriat 5-10mm is jelentosen befolyasolhat, en tuti nem piszkalnam. de abba a bringaba nem keves egy sid? az xc villa nem?
 

 


arn módosította - 2020. január 15. - 18:10


#387
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.544 hozzászólás

Nem akarom nagyon szetoffolni, de az offset (rake) forditottan aranyos a traillel, szoval nagyob offsettel kisebb lesz a trail, es ezert idegesebb a kormanyzas. Meredek (71 fokos) fejcsovel ez meg jobban ervenyesul. Persze az a kerdes, hogy akkor miert gondolkodom a nagyobb offsetes SID-ben (hat mert felaron van :D)

 

Előre elnézést a gondolkodásmódért de szerintem annyira kevesen járunk ide, hogy mindegy SAJNOS az off. 

Ez talán segít:

p4pb9516905.jpg

 

 

majd megnezem a pinceben :) nincs ennek a villanak olyan verzioja, amin nincs csavar az oldalan?

 

Nincsen csavar nélküli. Ez van még, de nem boost, és más a beépítése: https://r2-bike.com/...DO-tapered-QR15

Boostos és jó (szintén a mondásom: nálad szerintem beszerezhető :D, én innen nem kezdtem el érte levelezni): https://whiskyparts....o9-MTN-boost-lt

Niner és a Whisky villákról jókat írnak, az ENVE megint nem boost, DE van sárvédője és jó (állítható az offset és alacsonyabb a beépítés): https://r2-bike.com/...00-mm-Thru-Axle



#388
steveadorjan

steveadorjan

    vendég

  • fórumtag
  • 117 hozzászólás

sose olvastam errol, de ugy gondolnam, hogy az iranyitas staibilitasat novelik:

* szeles kormany

* hosszabb stucni

* laposabb fejcso

* nagyobb offset

 

 

38mm-es offsetes volt a régi Merida AM-3000D bringámban a régi Fox. Ez az offset érdekes dolog. Úgy látom, az AM-enduro vonal felé már inkább rövid stucni, laposabb geó és inkább rövid offset a nyerő, úgy kisebb a "trail", játékosabb, jobban kezelhető a bringa. XC vonalon, de lehet, hirtelen rosszul értelmezem, egy nagyobb offset esetén felfelé lesz inkább idegesebb, lefelé inkább laposabb geót kaphatsz kvázi, a hosszabb stucni miatt lefelé kevésbé ideges viselkedéssel, mint mondjuk egy enduro bringa esetén.

 

Valaki írhatna erről, mi most erre a mondás, mi ajánlott.

Nem akarom nagyon szetoffolni, de az offset (rake) forditottan aranyos a traillel, szoval nagyob offsettel kisebb lesz a trail, es ezert idegesebb a kormanyzas. Meredek (71 fokos) fejcsovel ez meg jobban ervenyesul. Persze az a kerdes, hogy akkor miert gondolkodom a nagyobb offsetes SID-ben (hat mert felaron van :D)



#389
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Simán ráment a csésze, nem volt gond semmivel. 

Szerintem ugyan az a bringák van ilyen szempontból, neked más a felszereltséged mivel nekem csak a váz+villa+kerekek kellettek. Exceed CF SL váz még a 142-es hátsó tengellyel de elöl már boost-os villával. 

majd megnezem a pinceben :) nincs ennek a villanak olyan verzioja, amin nincs csavar az oldalan?



#390
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

sose olvastam errol, de ugy gondolnam, hogy az iranyitas staibilitasat novelik:

* szelesebb kormany

* hosszabb stucni

* laposabb fejcso

* nagyobb offset

 

de az a legegyszerubb, ha lemered.


arn módosította - 2020. január 15. - 14:27


#391
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.306 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Off: Egy 2012-es Fox 29 100mm-es villat cserelnek 51mm offsetes SID-re (szinten 100mm). A vazam fejcsove 71,5 fokos. Nagyon ideges lesz a kormanyzas igy? Azt sajnos nem tudom, hogy a regi Fox milyen offset (kb. sehol nem talalok adatot neten)

38mm-es offsetes volt a régi Merida AM-3000D bringámban a régi Fox. Ez az offset érdekes dolog. Úgy látom, az AM-enduro vonal felé már inkább rövid stucni, laposabb geó és inkább rövid offset a nyerő, úgy kisebb a "trail", játékosabb, jobban kezelhető a bringa. XC vonalon, de lehet, hirtelen rosszul értelmezem, egy nagyobb offset esetén felfelé lesz inkább idegesebb, lefelé inkább laposabb geót kaphatsz kvázi, a hosszabb stucni miatt lefelé kevésbé ideges viselkedéssel, mint mondjuk egy enduro bringa esetén.

 

Valaki írhatna erről, mi most erre a mondás, mi ajánlott.



#392
steveadorjan

steveadorjan

    vendég

  • fórumtag
  • 117 hozzászólás

offsetet akartam kérdezni pont, mennyi. Jó tudni, hogy ez már 51mm. Enyém még 45mm.

 

Off is meg nem is, de mint érdekesség és kapcsolódik: az új Canyon-ból a Lux CF-ek például, ha RS telóvel szereltek, 51mm az offset, ha Fox telóval, akkor 44mm. Az Exceedet nem tudom.

A Fox teleszkópot is 51mm-es offsettel kaptad?

Off: Egy 2012-es Fox 29 100mm-es villat cserelnek 51mm offsetes SID-re (szinten 100mm). A vazam fejcsove 71,5 fokos. Nagyon ideges lesz a kormanyzas igy? Azt sajnos nem tudom, hogy a regi Fox milyen offset (kb. sehol nem talalok adatot neten)



#393
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.544 hozzászólás

Simán ráment a csésze, nem volt gond semmivel. 

Szerintem ugyan az a bringák van ilyen szempontból, neked más a felszereltséged mivel nekem csak a váz+villa+kerekek kellettek. Exceed CF SL váz még a 142-es hátsó tengellyel de elöl már boost-os villával. 


  • arn kedveli ezt

#394
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

51 mm-es a Fox villa offset, szóval nagyon klappol minden. Off: néztem ám a Stravan merre jársz mostanában léceken, le a kalappal!! Spiltboard-ot néztem magamnak csak mostanában örülök ha csúszni eljutok a párommal, felfelé megint külön lennénk mert nem jön velem az tuti... 

 

 

Bíztam benne, csak lemaradt a " :)".

R2bike nem tudom levágja-e. Kint tuti találsz boltot ahol már láttak ilyet. Budapesten a Probike-ba vittem, nagyon meg vagyok velük elégedve. Amúgy a szerelő azt mondta jól lehet megépítve mert remekül lehetett dolgozni a nyakon. Sok villa elporlad ahogy rövidíteni akarják a nyakat. 

A hosszal gondban voltam, a használati egyértelműen azt írja, a kormányszár felett ne legyen már alátét. Viszont mivel a Canyon váz nyaka 100 mm-es azzal nagyon rövidre szabtam volna (hiszen minden maradt a geo szempontjából így nem emelhettem a kormányszár alatt). Másrészt a szerelő is azt javasolta és a fórumokon is olvastam, hogy kell valamennyi, jobb úgy rászorítani a kupakkal az egészet. Teszteken is van felette bőven mindenhol....

5 mm van a kormányszár alatt és 10 mm felette (a régi 15 mm helyett). Így még legrosszabb esetben is be tudom építeni egy 110 mm-es nyakkal szerelt vázba.    

szvsz, hogy felette van az max esztetikai dolog (meg ne verd bele az arcod), de mostanaban szerencsere mar amugy hagynak felette egy 5mmt, hogy az egesz rafogo kapaszkodjon, ne logjon a levegoben a vege.

 

a regi kormanycsapagy (csesze) siman rament, vagy kellett vmi hozza?

meg neked most melyik villad es exceeded van? A 17es, mint az enyem, az elso stepcasttel? arra nem emlekszem, hogy az enyem boostos e.


arn módosította - 2020. január 14. - 21:00


#395
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.544 hozzászólás

offsetet akartam kérdezni pont, mennyi. Jó tudni, hogy ez már 51mm. Enyém még 45mm.

 

Off is meg nem is, de mint érdekesség és kapcsolódik: az új Canyon-ból a Lux CF-ek például, ha RS telóvel szereltek, 51mm az offset, ha Fox telóval, akkor 44mm. Az Exceedet nem tudom.

A Fox teleszkópot is 51mm-es offsettel kaptad?

 

51 mm-es a Fox villa offset, szóval nagyon klappol minden. Off: néztem ám a Stravan merre jársz mostanában léceken, le a kalappal!! Spiltboard-ot néztem magamnak csak mostanában örülök ha csúszni eljutok a párommal, felfelé megint külön lennénk mert nem jön velem az tuti... 

 

nyilvan, csak poennak szantam :)

 

a nyakat akkorara vagattad, mint a foxe? a forgalmazo nem vagja le (r2bike)?

 

Bíztam benne, csak lemaradt a " :)".

R2bike nem tudom levágja-e. Kint tuti találsz boltot ahol már láttak ilyet. Budapesten a Probike-ba vittem, nagyon meg vagyok velük elégedve. Amúgy a szerelő azt mondta jól lehet megépítve mert remekül lehetett dolgozni a nyakon. Sok villa elporlad ahogy rövidíteni akarják a nyakat. 

A hosszal gondban voltam, a használati egyértelműen azt írja, a kormányszár felett ne legyen már alátét. Viszont mivel a Canyon váz nyaka 100 mm-es azzal nagyon rövidre szabtam volna (hiszen minden maradt a geo szempontjából így nem emelhettem a kormányszár alatt). Másrészt a szerelő is azt javasolta és a fórumokon is olvastam, hogy kell valamennyi, jobb úgy rászorítani a kupakkal az egészet. Teszteken is van felette bőven mindenhol....

5 mm van a kormányszár alatt és 10 mm felette (a régi 15 mm helyett). Így még legrosszabb esetben is be tudom építeni egy 110 mm-es nyakkal szerelt vázba.    


karakoram módosította - 2020. január 14. - 20:38


#396
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Lehetőleg sehova ne álljon semmi. Kényelmes a Thomson csővel is a hátsó traktus, ezért nem gondolkoztam karbon nyeregcsőben. A kormány csere viszont sokat adott a kényelemhez anno. 

 

Még tekerek így egy párat, ha azok után is ennyire tetszeni fog akkor majd biztatlak tovább, hogy vegyél egyet. Amúgy 2.25-ös külsővel és 1.7 baron mentem. 

Ballonosabb külsővel még lehetne tuningolni a csillapításon.  

 

A Fox villát nem mértem, majd a grammozós topikba felteszem.

A geora figyeltem. 510 mm körül van a Fox villák (általában a 100 mm-es villák) beépítési magassága. Ebből lejön a 20 mm-es beülés, a Niner villa meg 490 mm-es. Az offset is stimmel, 51 mm. 

nyilvan, csak poennak szantam :)

 

a nyakat akkorara vagattad, mint a foxe? a forgalmazo nem vagja le (r2bike)?



#397
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.306 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

offsetet akartam kérdezni pont, mennyi. Jó tudni, hogy ez már 51mm. Enyém még 45mm.

 

Off is meg nem is, de mint érdekesség és kapcsolódik: az új Canyon-ból a Lux CF-ek például, ha RS telóvel szereltek, 51mm az offset, ha Fox telóval, akkor 44mm. Az Exceedet nem tudom.

A Fox teleszkópot is 51mm-es offsettel kaptad?



#398
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.544 hozzászólás

Lehetőleg sehova ne álljon semmi. Kényelmes a Thomson csővel is a hátsó traktus, ezért nem gondolkoztam karbon nyeregcsőben. A kormány csere viszont sokat adott a kényelemhez anno. 

 

Még tekerek így egy párat, ha azok után is ennyire tetszeni fog akkor majd biztatlak tovább, hogy vegyél egyet. Amúgy 2.25-ös külsővel és 1.7 baron mentem. 

Ballonosabb külsővel még lehetne tuningolni a csillapításon.  

 

A Fox villát nem mértem, majd a grammozós topikba felteszem.

A geora figyeltem. 510 mm körül van a Fox villák (általában a 100 mm-es villák) beépítési magassága. Ebből lejön a 20 mm-es beülés, a Niner villa meg 490 mm-es. Az offset is stimmel, 51 mm. 

 

 

az egesz karbon :D  inkabb az ember seggebe alljon bele vmi, mint a fejebe (a kormanynal).

nem kellett volna megvenned ezt a villat... most nekem is ezen kattog az agyam. tudom, hogy ide nem kene, de sose volt ilyenem, regen meg mindig ilyesmit akartam.

 

a fox telot nem merted mennyi sulyra?

a masik... a geonal hogy kalkulaltal? mekkora beepitesi magassag, illetve az offset a villahoz kepest?



#399
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

 

 

Én is ezt az egyszerűbb vonalat szeretem.

Azért egész más mint a szintén merev gravel vagy cx, nagyon élveztem. 

 

Fékezés: határozottabbnak érzem. 

Nem akarom cserélgetni, de egyelőre nem adom el a telot.

Thomson: bevált nagyon, meg kicsit tartok a karbon cuccoktól :P  :D  :blink:  :wacko:

az egesz karbon :D  inkabb az ember seggebe alljon bele vmi, mint a fejebe (a kormanynal).

nem kellett volna megvenned ezt a villat... most nekem is ezen kattog az agyam. tudom, hogy ide nem kene, de sose volt ilyenem, regen meg mindig ilyesmit akartam.

 

a fox telot nem merted mennyi sulyra?

a masik... a geonal hogy kalkulaltal? mekkora beepitesi magassag, illetve az offset a villahoz kepest?


arn módosította - 2020. január 14. - 12:39


#400
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.306 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Szuper gép lett! Valódi marcona MTB,.Igaz, a színe, pontosabban a színek hiánya miatt számomra kissé komor, de hát nem nézegetni, hanem hajtani kell ezeket, nemdebár? :D

 

A múlt héten magam is ültem párszor a merev villás MTB setupomon, bár csak munkába és vissza. Lassan ideje lesz ismét felnézni a Hármasra vele, szinte csak görgőn ültem az utóbbi 2 hónapban. Bár hegy az volt, csak eltűntek alólam a kerekek! :D

CDD40745-D9-C5-4-A2-B-8571-146-A01-E13-B