Csak későn sikerült elindulnom, nem akartam már sötétben kolbászolni, de majd talán holnap elnézek felétek.
Oksa! 🙂
nahát, kimerészkedtél vele ?! :P mondjuk ma jó idő volt... miért is nem erre kanyarodtál? :D
Csak későn sikerült elindulnom, nem akartam már sötétben kolbászolni, de majd talán holnap elnézek felétek.
Íme: Pinnacle Arkose R2 (2019)
Sajnos fel sem tűnt a mobil kijelzőjén, hogy ennyire életlen képeket sikerült készíteni :/
Eléggé elbaszottul kanyarognak a fékcsövek a jobb és bal fékcsere miatt. Lehet kéne még vágnom, de sajnos az alsócső bal oldalán csak egy fékcsövet vagy bovdenházat lehet kivezetni, hiába lenne hely kettőnek, így a hátsófék az alsócsó jobb oldalán jön ki. Hüje angolok... Ja, meg tökjó ez a kivezetés a vázon, de a fékcső az anyával már nem fér át rajta...
Nagyon hosszú az eleje, ráadásul 110-es kormányszárat tettek rá, meg a nyeregcső feje is vagy két centit hátrébb van, lehet kicsérelem egy tök egyenesre. De valami rövidebb stücnit is kipróbálok. Tökre tecettek 4-5 báron a 30-as gumik, kényelmesebb, eddig 28-as gumit használtam 6-7 báron :DD
nahát, kimerészkedtél vele ?! mondjuk ma jó idő volt... miért is nem erre kanyarodtál?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
@blash, nem kellene neked is mutatni valamit?! :P :D
Íme: Pinnacle Arkose R2 (2019)
Sajnos fel sem tűnt a mobil kijelzőjén, hogy ennyire életlen képeket sikerült készíteni :/
Eléggé elbaszottul kanyarognak a fékcsövek a jobb és bal fékcsere miatt. Lehet kéne még vágnom, de sajnos az alsócső bal oldalán csak egy fékcsövet vagy bovdenházat lehet kivezetni, hiába lenne hely kettőnek, így a hátsófék az alsócsó jobb oldalán jön ki. Hüje angolok... Ja, meg tökjó ez a kivezetés a vázon, de a fékcső az anyával már nem fér át rajta...
Nagyon hosszú az eleje, ráadásul 110-es kormányszárat tettek rá, meg a nyeregcső feje is vagy két centit hátrébb van, lehet kicsérelem egy tök egyenesre. De valami rövidebb stücnit is kipróbálok. Tökre tecettek 4-5 báron a 30-as gumik, kényelmesebb, eddig 28-as gumit használtam 6-7 báron :DD
blash módosította - 2020. február 24. - 21:03
@tig, nekem tetszik. Ha az enyém lenne, kb csak a telót cserélném előbb vagy utóbb, de ennyi.
@blash, nem kellene neked is mutatni valamit?!
nem nagyon akarok hozzányúlni (persze mindig megy fejben a bringaépítés) tényleg főleg aszfaltosnak lett szánva
amit kap majd, kijelző a vátókarokra, és egy ergon/canyon nyeregcső
persze ha érkezik nagyobb tesó és abban kicserélném a rebát azt lehet megkpaja (de ahoz találni kéne egy rebánál sokkal szebben mozgó telót a kategótiában)
Hogyhogy nem hintalo?
ezt engedte a büdzsé ....(4-5 hónap hosszú szabi amiből jó 6 hét dögrovásban fetrengés nem enged akkorát álmodni)
majd egyszer költözik mellé nagy tesó. és akkor az eredeti terv szerint kap 2,25-ös big apple-öket, és ő lesz az aszfaltszaggató
én meg ezzel (remélem látszik a kép)
gyári setup csak a gumikat cseréltem le
https://superiorbike...-white-team-red
https://photos.googl...3JnT3F1d1FvMUdn
Köszi! Lehet jobban érezném a különbséget ha teleszkóp lenne. Így most 44-es teleszkópról váltva 51-es merevre semmi gondom vele. Nem mozog a villa, egy csomó minden mással vagyok elfoglalva .
Ebben most lehet nem lesz igazam de ha árulták 44 és 51 mm-es villával is akkor azért láb és hátfájós, falnak menő különbség nem lehet (vagy rövidebb-hosszabb kiegészítőkkel orvosolható). Vagy szemét kapitalista módon adták amivel tudták csak vigyék .
Szerintem nem nagyon tudja a Canyon választ a kérdésedre. Próbáld meg a chet-en. Aki ott ül nem fog tudni válaszolni, de mikor a villát kérdeztem legutóbb előkerítettek valami technikust a válaszhoz (várattak egy keveset).
pont ma reggel írt egy technikai munkatársuk, hogy 42mm
Köszi! Lehet jobban érezném a különbséget ha teleszkóp lenne. Így most 44-es teleszkópról váltva 51-es merevre semmi gondom vele. Nem mozog a villa, egy csomó minden mással vagyok elfoglalva .
Ebben most lehet nem lesz igazam de ha árulták 44 és 51 mm-es villával is akkor azért láb és hátfájós, falnak menő különbség nem lehet (vagy rövidebb-hosszabb kiegészítőkkel orvosolható). Vagy szemét kapitalista módon adták amivel tudták csak vigyék .
Szerintem nem nagyon tudja a Canyon választ a kérdésedre. Próbáld meg a chet-en. Aki ott ül nem fog tudni válaszolni, de mikor a villát kérdeztem legutóbb előkerítettek valami technikust a válaszhoz (várattak egy keveset).
Ma néztem rá, párom női Exceed CF SL-je, ami 2017-es, már olyan boostos RS SID RL-el szerelt, ami 51mm offsetes.
Karakoramnak megnyugtatásul írtam, hogy a 44mm helyetti 51mm-es Niner villa is biztosan jó, ha gyárilag is adják ilyennel.
Közben írtam a Canyonnak, a régi GC CF SL esetén 42/44mm-es a jó (erre hajlanék), vagy mehetek 51-re is, de 1 hete nem válaszolnak...
párom Exceedjét megpróbáltam a régi merevemről átszállva majd vissza, az elég klassz. Nagyon kiszámítható viselkedésű. Csak ugye 1 fok különbség van a fejcsőnél és a geó is más nálam még, hiába Canyon és hiába az előd.
390 nagyon jó ár egy SID-re, kár, hogy lemaradtál róla!
Hulye voltam, mert azon filoztam, hogy vajon milyen lesz 71,5 fokos fejcsovel (lehet, hogy nem lett volna annyira jo kombinacio) Bar az en szintemen olyan radikalis elmenybeli kulonbseget amugy sem erzek a 71,5 fokos (44mm offsetes, 100mm-es) merevfaru bringam meg a 69 fokos (46mm offsetes, 130m-es) trail fullym kozott. Persze mas celhasznalat stb., de igazabol mindkettovel szeretek menni, szoval az is lehet, hogy teljesen jo lett volna az az 51-es villa is. Csak sajnos hajlamos vagyok elmeletben tulgondolni a dolgokat (ja, meg volt egy DT OPM ODL villa is mint alternativa, igaz az 490 euroert, ami azert amugy szinten nem rossz ar)
"Idegesebb" lesz a kormanyzas, de egy dolog ez papiron, gyakorlatban ki kellene probalni (csak persze ahhoz kellene egy kolcson- vagy tesztvilla). En kozben lemaradtam az 51m-es villarol mert 2 nap alatt eladtak (2019-es Remote RL-es Charger2-es SID villa volt 390-ert az Actionsporton, ami azert eleg jo ar)
párom Exceedjét megpróbáltam a régi merevemről átszállva majd vissza, az elég klassz. Nagyon kiszámítható viselkedésű. Csak ugye 1 fok különbség van a fejcsőnél és a geó is más nálam még, hiába Canyon és hiába az előd.
390 nagyon jó ár egy SID-re, kár, hogy lemaradtál róla!
Karakoramnak megnyugtatásul írtam, hogy a 44mm helyetti 51mm-es Niner villa is biztosan jó, ha gyárilag is adják ilyennel.
Közben írtam a Canyonnak, a régi GC CF SL esetén 42/44mm-es a jó (erre hajlanék), vagy mehetek 51-re is, de 1 hete nem válaszolnak...
"Idegesebb" lesz a kormanyzas, de egy dolog ez papiron, gyakorlatban ki kellene probalni (csak persze ahhoz kellene egy kolcson- vagy tesztvilla). En kozben lemaradtam az 51m-es villarol mert 2 nap alatt eladtak (2019-es Remote RL-es Charger2-es SID villa volt 390-ert az Actionsporton, ami azert eleg jo ar)
Annak elvileg 69,5 fokos a fejcsove. 51-es offsettel is eleg jo trailt ad (jobb mint a 71,5 fokos vazam 44-es offsettel)
Karakoramnak megnyugtatásul írtam, hogy a 44mm helyetti 51mm-es Niner villa is biztosan jó, ha gyárilag is adják ilyennel.
Közben írtam a Canyonnak, a régi GC CF SL esetén 42/44mm-es a jó (erre hajlanék), vagy mehetek 51-re is, de 1 hete nem válaszolnak...
Ma néztem rá, párom női Exceed CF SL-je, ami 2017-es, már olyan boostos RS SID RL-el szerelt, ami 51mm offsetes.
Annak elvileg 69,5 fokos a fejcsove. 51-es offsettel is eleg jo trailt ad (jobb mint a 71,5 fokos vazam 44-es offsettel)
nagy újítások nem lesznek idén a bringámon. a fékek,és a nyereg lett lecserélve. még vár rá egy alapos karbantartás,aztán jöhet a jó idő.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
No nekem is 44-es, ugyan az mint neked arn (ügyesen sikerült lemérnem...).
De akkor is kényelmes és jól irányítható az 51 mm-es villával
Ma néztem rá, párom női Exceed CF SL-je, ami 2017-es, már olyan boostos RS SID RL-el szerelt, ami 51mm offsetes.
igen, ezt az átalakítót néztem én is. csak nem vagyok benne biztos, hogy a támvilla szeretné a terhelést. aztán a fene tudja..
Én most vele:
Főleg meglévő alkatrészekből legózva, pár új cuccal kiegészítve.A hátsó fék kérdése még megoldásra vár, mert a váz nem fogad tárcsaféket, ellenben a kerék meg csak az3 opcióm van:1. marad így hátsó fék nélkül - ezt szeretném elkerülni2. felnifékkel elhasználom a tárcsás felnit - ettől azért fázok elég rendesen, valószínűleg hamarabb reccsenne el, mint hinném. És a legváratlanabb helyen és időpontban3. át kell fűzetni a kereket, de viszonyleg ritka manapság a 26-os, felnifékes, 28lyukas könnyű felni. Én csak a mavic717-et találtam, esetleg valakinek lehetséges felni ötlete?Amúgy a vártnál könnyebb és kényelmesebb. Nem szakadt le a csuklóm, még
vagy végszükségként
https://ebike.hu/ter...csafek-adapter/