Jó az! Nekem véletlenül lett 180-as, de utólag örülök neki! Vészfékezésnél is jól jön és még egyszer sem sütöttem meg(voltam vele freeride pályán többször is), pedig ráncigálom rendesen! :-)78 kg vagyok. De én biztonsági szempontok miatt akartam nagyobb tárcsákat, nem azért mert nem fogtak meg a 160-asok.
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#3281
Írta 2011. augusztus 04. - 14:58
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#3282
Írta 2011. augusztus 04. - 13:39
Csak a 180-assal gyorsabban megállok.
A Recon meg nekem elõrelépés volt, tekintve hogy gyárilag Dart2 volt rajta. És a Reba-ra még minimum 40e-t rá kellett volna tennem a Recon-hoz képest. Az említett WCS cuccok közel nem kerültek ennyibe, ha már belemegyünk ebbe.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#3283
Írta 2011. augusztus 04. - 13:27
Milyen nehéz vagy, hogy 180-as tárcsák kellenek?
#3284
Írta 2011. augusztus 04. - 13:01
Hátul is 180-as, igen.nem rossz ez a magellan. hátul is 180-as atárcsa, vagy nekem kellene új szemüveg?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#3285
Írta 2011. augusztus 04. - 12:35
ezzel azért erõsen nem tudok 1et érteni
mint ex rugós recon, jelenleg levegõs recon, 29s reba, ex reba és anno több róka tulajdonosa., valamint friis élményként ob. foxi próbálgatója
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3286
Írta 2011. augusztus 04. - 11:29
a teló "fejlesztésrõl" meg annyit, hogy a rugós reconomat nyomogatva két fox tulaj is elismerte, hogy bizony finomabban mozog, mint a csili-vili rókáik. amik még az egykori rebámhoz és revelationomhoz képest is harmatosnak tûntek.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3287
Írta 2011. augusztus 04. - 10:31
De azért kell. Sok jó tippet kaptam itt. Pl. hogy ne tegyek fel 203-as tárcsát, mert félbetöri a gépem.Az a lényeg, hogy Neked tessék, a többiekkel nem kell foglalkozni
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#3288
Írta 2011. augusztus 04. - 10:26
#3289
Írta 2011. augusztus 04. - 09:54
Én meg vagyok elégedve a Recon-al, arra amire én használom tökéletes.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#3290
Írta 2011. augusztus 04. - 09:42
#3291
Írta 2011. augusztus 04. - 08:06
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#3292
Írta 2011. augusztus 03. - 10:08
Az enyémen eddig a kopó dolgok lettek cserélve fékpofa, lánc és racsni, a múlthéten pedig az abroncsok és az agyak is kaptak némi szeretetet. Most megint hangtalan mint újkorában.
Szép a speci. A shimano racsni, pedig egyáltalán nem a gagyi kategória. Igazából racsniból nincs is nagy választék. Ami a felsõ kategóriát illeti WI eno, 15-tõl kapható.
#3293
Írta 2011. augusztus 03. - 08:13
szép, de ez megint az a kategória amit nem mernék sehol sem otthagyni
Kellett nekem rákeresni a OnOne-ra,azon belül is a képekre.
Én a Kross - ra kerestem
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#3294
Írta 2011. augusztus 02. - 19:19
Milyen racsnit használsz?
A gyárival megegyezõt: Shimano SF-MX30. A dobozára az van írva, hogy Cr-Mo, 1/8"-os és 3/32"-es láncokhoz. Gondolom a spórolás miatt volt gyárilag is ilyen, bár a bringaboltban ahol az újat vettem azt mondták, hogy ez egy kifejezetten szar ár-érték arányú kínai tucattermék, de ha ez is elmegy annyit mint az eredeti akkor minden km csak ~1 Ft lesz.
#3295
Írta 2011. augusztus 02. - 17:26
#3296
Írta 2011. augusztus 02. - 15:38
#3297
Írta 2011. augusztus 02. - 15:22
Váz: Csepel, muffolt acél, 57 cm
Kormány: Noname bajuszkormány, olasz stucnin szürkére fújva, BMX markolattal, Csepel kormánycsapágy.
Nyereg: Noname fekete, szürkére fújt nyeregcsõvel.
Hajtás: 46/18 fix, Noname négyszöges hajtókar, acéltengelyes, gumiblokkos pedál.
Kerekek: Beretta (?) felni, Csepel agy, 26"-os hagyományos külsõkkel.
Fék: Tektro fék és fékkar, Dura-Ace bowdenház
(Tudom, hogy nem "trendi", a négyszöges a fix hajtással pedig nem a legjobb, de skidelni úgysem tudok, nekem meg így is jó )
#3298
Írta 2011. augusztus 02. - 12:18
#3299
Írta 2011. augusztus 02. - 12:11
AM-re nem érzem szükségét, inkább xc, maraton felhasználásra. Egy fullmerev acél OnOne-ra fenem már a fogam. Lassan elkezdek majd rá spórolni.
Kellett nekem rákeresni a OnOne-ra,azon belül is a képekre.
#3300
Írta 2011. augusztus 02. - 10:34
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.