Engem érdekel ennek a 3x1-es dolognak a létjogosultsága.
Ha figyelembevesszük, hogy hátul kell valami feszítõszerkezet, ami igyekszik pótolni a hátsóváltó szivatását, elöl meg ténylegesen ottvan a váltó. Mindez egy 2-es áttételtartományért.
Ha azt nézzük, hogy hátul szimmetrikusra fûzhetõ a kerék, az még így édeskevés.
Zoomstag!Ugye hátul van 1 fogaskerék?!Milyen fogszámú?Én is 3×1 felállásban gondolkodom,csak még ki kell tapasztalnom,h' mekkora fogszámú kereket vegyek hátra!Valószínüleg 18-as lesz.
Igen, hátul van egy fogaskerék, ami ha jól emlékszem 17-es. A láncot egy '72-es HVZ váltó feszíti.
A lánc feszesebb a szokásosnál, hogy legkisebb tányéron ne legyen túl laza. Hátul a fogaskereket eltoltam a kazetta közepe fele, de nem teljesen középre.
Nekem eddig bejött csak szokni kell még, mert így nem mindig úgy megyek ahogy én akarok.
Kicsivel gyorsabban lehet vele tekerni, mint ahogy egy idõsebb németjuhász fut.