kesz, 11.4kg
https://imagizer.ima...5286/LNV1kj.jpg
De itt mi volt a terv? Neked van/volt? egy nagykerekű Sánta Crúzod is, ugye?
kesz, 11.4kg
https://imagizer.ima...5286/LNV1kj.jpg
De itt mi volt a terv? Neked van/volt? egy nagykerekű Sánta Crúzod is, ugye?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Hátul igen, elöl meg egy használtan vett, kicsit kopottas 2,8-as Hans Dampf.
Végülis ilyesmi volt a célom, hogy egy bringával letudjam a 29-est és a teltkarcsút. Én ennyi értelmét látom ennek a boost dolognak A gyári 29-es kerekek elég nehezek (nem szedtem szét, csak egyben tudom, hogy az első pl. negyed kilóval több, mint ami a másik bicómba volt fűzetve), szóval jövőre megint futhatom a köröket,de nyilván használhatóak azért. És úgy érzem, 29-esre nem tudok olyan gumit rakni, amivel ugyanott ugyanúgy felmásznék, mint ezekkel. Vízmosásos-lépcsős taknyos-sáros részeken például. Meg várom a havat
Most akkor milyen gumi van a bringán? 27,5 x 2,6 -os?
Amikor otthon jövök rá, hogy egyik kép sem lett valami szuper, de valamit mindenképpen fel akarok tölteni:
http://basszusmuhely...bicaj/trek9.jpg
Az a lényegi változás, hogy ezek a ducibb gumik a 650B-s kerekeken, és ez az első olyan vázam, amiben nem szűk a hely hátul. Érdekes módon a támvilláknál kevesebb a hely (~8mm) , mint alul (10+ mm), a 64,2mm-esnek mért Nobby mellett. Sárba talán mégse kéne ennél szélesebb, száraz időben esetleg mehetne a 2.8.
Sose nem gondoltam volna, hogy a fejcsőszögről lesz véleményem, de most úgy gondolom, a 69,5 fok sokkal jobban tetszik nekem, mint a 66. és a 71-nél is.
Megjelent az Apróban, én meg pár nap hezitálás után ráugrottam. Keveset használták, párszáz km aszfalt lehet a hátsó gumiban...
A mérettábla alapján megint a felső határát súrolom az M/L-nek, ami a mérete, 180-nak szoktam mondani magam, de lehet, hogy már csak 179.. az előző gépsárkánynál mégis egy bő centivel hosszabb, és bő 2-vel magasabb a nyeregvázcsöve. Én már maradok az égbe húzott nyeregcsöveknél, úgy látszik, de ezekről később akarok nyilatkozni, amikor már belaktam. Ha lett volna egy ugyanilyen, ami L-es, szívesen ráültem volna, és lehet, hogy azt hozom el, de így ez meg kap egy 90-es stucnit majd.
A milyenbringátvegyek topicból látszik, hogy eredetileg vázat kerestem, csak ez meg szembejött, és többé-kevésbé mindent tudott, amit akartam, igaz, a 3,0-ás 650B-t nem, de a 2,8-at igen. És ez úgyis másodlagos.
A Judy, meg ezek: érezhető, hogy nem top kategória, de telókhoz pont nem értek. A Reba szerintem jobban működik, és könnyebb, de nem lepődünk meg. Sőt, szerintem a Suntour Raidonom is meggyőzőbb volt, de még csak egy kört mentem ezzel.
Szerintem itt főleg a váz a jó
Isobump...öö isospeed: mint írtam, szerintem "van valami", tényleg valami történik. Valami tesztben a softtailek között volt a típus, mondjuk ezt sem az eddigi 24 km alatt fogom tudni megmondani
Jól döntöttél, és szerintem a vázméret is jobb így, mintha L-es lenne. 180 centire beb@szna, hogy L-es kelljen.
Köszi a választ mindenre, majd ha valami hosszabb távú tapasztalat kialakul a villával de mással is kapcsolatban, feltétlen reflektálj! Nem hiszem, hogy csak engem érdekel, egész felkavartad itt az állóvizet a maroknyi törzsgárdában is.
Megjelent az Apróban, én meg pár nap hezitálás után ráugrottam. Keveset használták, párszáz km aszfalt lehet a hátsó gumiban...
A mérettábla alapján megint a felső határát súrolom az M/L-nek, ami a mérete, 180-nak szoktam mondani magam, de lehet, hogy már csak 179.. az előző gépsárkánynál mégis egy bő centivel hosszabb, és bő 2-vel magasabb a nyeregvázcsöve. Én már maradok az égbe húzott nyeregcsöveknél, úgy látszik, de ezekről később akarok nyilatkozni, amikor már belaktam. Ha lett volna egy ugyanilyen, ami L-es, szívesen ráültem volna, és lehet, hogy azt hozom el, de így ez meg kap egy 90-es stucnit majd.
A milyenbringátvegyek topicból látszik, hogy eredetileg vázat kerestem, csak ez meg szembejött, és többé-kevésbé mindent tudott, amit akartam, igaz, a 3,0-ás 650B-t nem, de a 2,8-at igen. És ez úgyis másodlagos.
A Judy, meg ezek: érezhető, hogy nem top kategória, de telókhoz pont nem értek. A Reba szerintem jobban működik, és könnyebb, de nem lepődünk meg. Sőt, szerintem a Suntour Raidonom is meggyőzőbb volt, de még csak egy kört mentem ezzel.
Szerintem itt főleg a váz a jó
Isobump...öö isospeed: mint írtam, szerintem "van valami", tényleg valami történik. Valami tesztben a softtailek között volt a típus, mondjuk ezt sem az eddigi 24 km alatt fogom tudni megmondani
ZolkoW módosította - 2020. október 13. - 11:54
Egyelőre linkelem a gyári oldalt, de csak ha megígéritek, hogy átkattintjátok a lila színűre.
https://www.trekbike...iber-6/p/28098/
(újabb fotók nem tudom, mikor lennének, amúgy is érdekesebbnek találnám, ha "végleges" állapotában kapnám le, de az hol van még... ja, olyan nincs is)
Valami van, nem hiszem, hogy csak a placebót éreztem.. Én kicsit félek az ilyesmiktől, nehogy nekem elfáradjon X év alatt, de úgy voltam vele, hogy azért csak ki van ez próbálva, talán nem az én évi 1000 km montizásomtól fog tönkremenni. Az új ára fájt volna, főleg a felszereltség fényében, de nekem a váz jó alapnak tűnik, minden másra ott a..
Ha nem vagyok indiszkrét, akciós újan vetted, vagy használtan? Kereskedőtől vagy magánszemélytől?
Nem a zsebedben akarok turkálni, félre ne érts: ha lesz valaha modern montim még, az valami nagyon hasonló lesz. (Persze, ha a feleségemnek azt mondom, hogy félmillió nem sok egy bicajért, azt hiszi viccelek.)
26-osból mindig építettekkel jártam, de így öregségemre megfogott a gyári egységesség szépsége. Vagy szebbek a bicajok, mint régen? A Trek geotáblát nem is néztem, ez mekkora váz, hány centire?
A judy-ról mik az első benyomások?
Gratula még egyszer!
Az irányelveknek megfelelően: tegnap óta ezzel nyomulok. Majdnem gyári állapot, a hajtókart itt kicseréltem már egy "itthon találtra", egyébként ráfér még némi finomhangolás, főleg ott a kormány környékén, de inkább húztam ki az erdőbe, nehogy rám sötétedjen. Procaliber 6, idei, legmenőbb festés, és sosem került át ilyen hamar egy bicikli a személyes Bike Porn topicomból a Mivenyomulokba
(pszt.: hátulra belefér a 27,5 x 2,8, elöl a 3.0
)
Szép darab, gratulálok, tetszenek a Trek kerékpárok - és a megoldások rajtuk - mostanában.
mókás a népszerű rendezőről elnevezett felni.
![]()
Kire gondolsz, nem tudom?!
szép bicaj (de ezt már mondtam ), tényleg jó a színe is és az egészből árad a komoly odafigyelés és a minőségérzet. egészen megfogott.
(apró gondolatfoszlány: viszont a geot itt sem értem, pont az L mérettartomány közepén vagyok, amihez 638mm-nyi felsőcső társul. lehet, el sem érném a kormányt... )
mókás a népszerű rendezőről elnevezett felni.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Jó választás és szuper a színe!
Valami van, nem hiszem, hogy csak a placebót éreztem.. Én kicsit félek az ilyesmiktől, nehogy nekem elfáradjon X év alatt, de úgy voltam vele, hogy azért csak ki van ez próbálva, talán nem az én évi 1000 km montizásomtól fog tönkremenni. Az új ára fájt volna, főleg a felszereltség fényében, de nekem a váz jó alapnak tűnik, minden másra ott a..
Egyelőre linkelem a gyári oldalt, de csak ha megígéritek, hogy átkattintjátok a lila színűre.
https://www.trekbike...iber-6/p/28098/
(újabb fotók nem tudom, mikor lennének, amúgy is érdekesebbnek találnám, ha "végleges" állapotában kapnám le, de az hol van még... ja, olyan nincs is)
grat, teccős jószág, rég szemezek már valami hasonlóval. (nagyot álmodni ugyi...)
Isospeed mennyire műxik ?
jó a szín gyári neve, nem nehéz egy P-t elhagyni
Egyelőre linkelem a gyári oldalt, de csak ha megígéritek, hogy átkattintjátok a lila színűre.
https://www.trekbike...iber-6/p/28098/
(újabb fotók nem tudom, mikor lennének, amúgy is érdekesebbnek találnám, ha "végleges" állapotában kapnám le, de az hol van még... ja, olyan nincs is)
Az irányelveknek megfelelően: tegnap óta ezzel nyomulok. Majdnem gyári állapot, a hajtókart itt kicseréltem már egy "itthon találtra", egyébként ráfér még némi finomhangolás, főleg ott a kormány környékén, de inkább húztam ki az erdőbe, nehogy rám sötétedjen. Procaliber 6, idei, legmenőbb festés, és sosem került át ilyen hamar egy bicikli a személyes Bike Porn topicomból a Mivenyomulokba
(pszt.: hátulra belefér a 27,5 x 2,8, elöl a 3.0
)
Lehet nem vagyok elég figyelmes, és csak én nem találom, de kérhetnék részleteket a gépsárkányról? Plusz közeli fotót párat esetleg? Csak ha nem nagy fáradtság... erre a kedvelem nem kifejezés.
Az irányelveknek megfelelően: tegnap óta ezzel nyomulok. Majdnem gyári állapot, a hajtókart itt kicseréltem már egy "itthon találtra", egyébként ráfér még némi finomhangolás, főleg ott a kormány környékén, de inkább húztam ki az erdőbe, nehogy rám sötétedjen. Procaliber 6, idei, legmenőbb festés, és sosem került át ilyen hamar egy bicikli a személyes Bike Porn topicomból a Mivenyomulokba
(pszt.: hátulra belefér a 27,5 x 2,8, elöl a 3.0 )
http://basszusmuhely.hu/bicaj/trek.jpg
ZolkoW módosította - 2020. október 11. - 09:15
Köszönöm a villával kapcsolatos tapasztalatok megosztását karakoramnak és zscs-nek! Mindkettő hasznos.
Nem gondoltam, hogy még egy márkán belül is ekkora az eltérés két modell között.