Egy utam volt vele eddig, az is se nem hosszú, se nem köves
Egy pár km-es részen volt zavaróan gödrös a terep, meg a szép sima, letaposott avaron, az erdőben emlékeztettek a megbújó ágak, hogy ezzel nem szabad olyan lazán fogni a kormányt, mert még kitekeri a kezemből, de amúgy én főként azt vettem észre az előző merevvilláimhoz képest, hogy sokkal könnyebb 
A kidolgozása is olyan, hogy megbízhatónak néz ki, nem azon gondolkodik az ember, hogy be merje-e építeni.
(persze ezt is vártam)
A kistárcsa amúgy nem direkt volt, de így alakult (a 180-as adapterét nem tudtam feltenni, mert túl hosszúak voltak a csavarok, és nem akartam köszörülgetni), viszont akkor már cseréltem fékbetétet J04C-re, ha már ott volt a dobozban, és szerintem ez a kis tárcsával fog úgy, mint a gyári betét 180-assal (vagy az már össze volt kenve).
Gumi: Én egyből hívő lettem, és természetesen elöl próbáltam ki először, de ez a performance rohadt nehéz, tévedésből rendeltem, nem vette meg senki, inkább elhasználom
Viszont előre ilyen saras időkben szerintem kevés (lehet), és hátul ugyanolyan zseniálisnak tartom, mint elöl (néhány túra már van benne, tehát több, mint a villában), valamint így megmaradt a szerintem ideális arány a bütykösségben az első/hátsó külső között. Tehát nálam úgy szól a képlet, hogy Racing Ray / Racing Ralph ~= Nobby Nic / Racing Ray 
Ja, alap, hogy hátul fordítva van felrakva. És nem tudom nem észrevenni, hogy nagyjából ugyanaz a minta, mint a X-Kingé, csak ezen kerekítettek a bütykök. De állítólag ugye az is jól működik 
Nekem pozitív az a külső (elöl használom).
A boostos Niner villát néztem ki, mennyire kemény a használata köves lejtőkön? A teszteket olvastam, gravel bringám is volt mostanában, de azért érdekelne a véleményed!
ZolkoW módosította - 2019. december 02. - 10:10