Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Please log in to reply
19084 replies to this topic

#161
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,255 posts

a unit mostantól multi-unit smile.png kicsit fura volt, de egyáltalán nem rossz így sem. ja, majdnem az egysebis topicba ment biggrin.png

 

végülis a dt hátsó agyat egy SunRinglé Helix TR SL felnibe fűztem, így egyforma az elsővel. (a Hope SS agy is megmaradt befűzve ugyanilyen felnibe)

a fiókból jött egy Saint váltókar, Zee váltó, 10es XT sor (11-34), gumi és tárcsa az egysebis kerékről került át. plusz az apróból lőttem egy egypálcás 34T lánckereket, támogatandó a kínai kisipart és a magyar szürkeimportőröket. 

 

622f564799bd0708c1f62545.jpg?width=2000&

 

622f564641e9d661ab92028d.jpg?width=2000&


Edited by Kisherceg, 2022. March 14. - 23:48.

  • karakoram, Rabbit and talpfa like this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#162
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,703 posts

lassú vagyok, de igazából a vázamba azt hiszem, valami 42 mm -es offszetű villa passzolna jobban :)

 


  • karakoram likes this

#163
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,255 posts

Tudom, hogy ilyen nem létezik, de elég régóta készen van (körünkben 12 hónap elég sok smile.png, de a váltórendszer, kerekek 2 év körüliek, váz még régebbi a nyereggel-csővel együtt). Kerekeken, váltórendszeren, villán, vázon sem nagyon akarok változtatni. A kormányszár már legalább 6-8 éves (Syntace), oda keresek valamit. Ok a váltókar kapott egy 13 €-os új kart amit postoltam is, lebuktam... tongue.png  

Ami miatt régóta tartom, hogy nagyon jól szolgál és jó is vele hajtani, nem tudom eldönteni mi lenne jó helyette. 

A: gravel 27.5(+) kerekkel

B: valami Pinion féle MTB Gates hajtással 

Az egészet felrúgta, hogy van most egy "budget" gravel is amit szeretek, azzal is tekergek és ez így most elég jó (tehát maradna a "B").   

 

 

 

 

 

ez nekem is tetszik, hiába műanyag. :D ;) a Thomson nyeregcső full klasszik, már bánom, hogy én eladtam az enyéimet anno... unsure.png

 

szvsz felesleges eladni amíg jó érzéssel ülsz rá és szállsz le róla. mellette persze mindig "kell" keresni valami újat. ;) ajánlanám, hogy most valami acél legyen a következő, így meglenne a teljes sor --> acél, alu, műa..karbon. mindegyik alapanyagból lenne bicajod. :D

 

mondanám, hogy "ha eladó lesz a váz+villa...", de zscs beelőzött. persze azért ha eladnád...rolleyes.gif


  • karakoram and Rabbit like this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#164
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,326 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ha a villád eladó lesz, szólj. ;-)


  • karakoram likes this

#165
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,576 posts

Tudom, hogy ilyen nem létezik, de elég régóta készen van (körünkben 12 hónap elég sok smile.png, de a váltórendszer, kerekek 2 év körüliek, váz még régebbi a nyereggel-csővel együtt). Kerekeken, váltórendszeren, villán, vázon sem nagyon akarok változtatni. A kormányszár már legalább 6-8 éves (Syntace), oda keresek valamit. Ok a váltókar kapott egy 13 €-os új kart amit postoltam is, lebuktam... tongue.png  

Ami miatt régóta tartom, hogy nagyon jól szolgál és jó is vele hajtani, nem tudom eldönteni mi lenne jó helyette. 

A: gravel 27.5(+) kerekkel

B: valami Pinion féle MTB Gates hajtással 

Az egészet felrúgta, hogy van most egy "budget" gravel is amit szeretek, azzal is tekergek és ez így most elég jó (tehát maradna a "B").   

 

 Exceed1.jpg

Exceed2.jpg

Exceed3.jpg


  • Kisherceg, ZolkoW, Rabbit and 1 other like this

#166
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,255 posts
Szerintem ez nagyon klassz lett! 👍 Látszik, hogy ésszel választottad rá az alkatrészeket. Nem mondom, hogy mindennel egyetértek, de írtad, hogy még cserélsz ezt-azt. Szóval nekem bejön, használd egészséggel! És persze, köszi, hogy megosztottad velünk, sajnos kevés deepspace építést látni. Ha lesznek még képek, jöhetnek! ;)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#167
ndre

ndre

    újonc

  • fórumtag
  • 3 posts

Sziasztok!

Sok vakarózás után tekerésre alkalmas, de még nincsen kész.

Előtte volt ezer éve egy Magellan Serpens, utána egy VSF T50 trekking. A trekkingnél sportosabb, a serpensnél mindennapokra alkalmasabb gépet szerettem volna. A Deepspce pedig becsipődött ahogy megjelent (Direct PM, acél, "magyar", stb.). Próbáltam nem túl drágán megúszni, nagyjából sikerült is.

 

 

Vázszett: Csepel Deepspace 50cm 

Első agy: Shutter Precision PD-7 32lyuk, fekete, 6 csavaros

Hátsó agy: Novatec D792sb 142*12, 32lyuk, 6 csavaros

Felnik: WTB ST i23

Külsők: CST Detour 622*38c, drótperem, olcsó könnyú, és nagyon nehezen ment fel a felnire

Küllők: Sapim Leader 2,0

Féktárcsák: Sram Centerline 160mm

Fékek: Shimano MT 200, (még nem sikerült bekoptatni sem, de nagy fékerő javulást nem várok cserébe igazán olcsó volt, egyszer majd lesz helyette SLX)

Váltó+kar: Shimano Deore 10s

Sor: Valami kínai 11-42, alubakos (vázszetthez adta a srác akitől vettem, amennyit tekerek kielégítő +volt hozzá egy ugyancsak kínai lánc is)

Hajtókar: Prowhell DMA 172,5mm, Sram direct mount 36t ugyancsak kínai NW lánckerékkel (ez is volt a vázhoz, jelenleg kicsit keveslem a 36t, úton van egy 38t hozzá) 

Középcsapágy: Shimano Dura Ace (vázhoz volt ez is)

Pedál: olcsó gagyi taposó

Nyereg: WTB Rocket Steel Medium

Nyeregcső: Pro LT 27,2 25mm hátrahajlás

Nyeregcső bilincs: Gyári Csepel

Kormány: Ritchey Trail 2x, 9° hátrahajlás, 740 mm (ezt cserélem valami keskenyebb és jobban hátrahajlóra, kényelmetlen nekem)

Kormányszár: noname kína (jött a vázzal), Bontrager Comp 90mm, 7° várja hogy felszereljem

Markolat: MWave szilikon/szivacs (Esi koppintásnak tűnik, meglepően jó ilyen olcsón)

Első lámpa: BM Lumotec IQ XS T 

Hátsó Lámpa: BM Toplight Line Small

Sárvédő: SKS Blade AL 46mm

Csomagtartó: XLC

 

Így ahogy a képen van kerek 13kg lett, keveset lehetne még rajta letornázni de nem érzem szükségét. 

Villanyak jó hosszú, azt ha kialakul a kormány setup még rendbe fogom rakni.

 

Bármilyen észrevételt szívesen fogadok. 

Kép beillesztés ha nem sikerült volna: https://kesz-my.shar...abWjAQ?e=31csxJ


  • Kisherceg, Rabbit and talpfa like this

#168
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,455 posts

a múlt héten apró darabjaira szedtem a Bianchi-m, majd újra összeépítettem. fejlesztés nem történt, csak újra lett zsírozva, meg kicseréltem néhány kopó alkatrészt. ergopower hüdi, G rugó készlet, UT csapágyak, és tömítés, lánc, bovdenszett, fékgumik, bandázs. ezek lettek cserélve. a tömege sem változott. így, ahogy a képen van a bringa 8670 gramm lett. kb 18-20 munkaóra van benne. a kerekeket, és a pedálokat már hamarabb újra kentem. illetve a másik, Shamal kerékszettet csak ezen a héten szedtem rendbe. ami egy kicsi pluszt adott az egész szereléshez, az a szerszámpark bővülése, de az egy másik poszt lesz. :) és nem is ebbe a topikba írom sztem. 

 

 

 

 

 

 

823_6602.jpg


  • blash, Kisherceg and talpfa like this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#169
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,326 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Országútim tubeless-ready felnis már 2.5 éve, de nem alakítottam át. Inkább vacakolok a folyton leeresztő latex belsővel, láttam már oútis tubeless defektet, nem szeretnék olyat. Soha. smile.png

 

A CX-em ellenben már lassan 1.5 éve tubeless, Schwalbe X-One-ok vannak fent, 35mm szélesség, elől 19mm, hátul ~21-22mm belső szélességű felnin. (Igen, az első kerekem ~6 éves, azért ilyen "keskeny".) 3.5-3.8 baron használom, még majdnem kemény is így. 2-3 hetente 1x kell ráfújnom. Tartottam tőle, hogy nem válik be, de kellemesen csalódtam a rendszerben itt. Ősszel rengeteget "grévölöztem" döngölt földutakon, lájtos terepen és gyakran feledkeztem arra rá, mennyire sokkal jobb a tapadásom, mint bármikor is ilyen keskeny gumiktól vártam volna.

 

Nem tudom, mennyire hasznos, amit írok, de hátha. smile.png

 

CX. Vicces, hogy az első villám még old-school CX villa, azaz 29er monti kerék simán elmegy benne 2.0-2.1-es szélességű külsővel. Ezt írtam már 1x, mert manapság a CX villák már nem ilyenek, muszáj gravel villát venni, ha ilyen kereket használna valaki. Ha nem lenne első átdobóm, hátul is elmenne ~45-48mm-es külső, ezért foglalkoztatott pár hete a gondolat (részben ezért), hogy 1x11-re jó lenne átépíteni (de túl drága lenne - meg azért a 35-ös külsőkkel sem rossz a gép).


Edited by zscs, 2022. January 26. - 16:45.

  • Kisherceg and Rabbit like this

#170
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,703 posts

Egyébként is van egy olyan elméletem, hogy montin azért érezzük jobbnak a belső nélküliséget a belsősségnél, mert belső nélkülire eleve jobb gumikat használunk (gyártanak).

De aztán vannak tapasztalatok olyannal is, hogy ugyanazt a külsőt próbálta valaki belsővel és anélkül is, pl. én is csináltam ilyet. 

Erre annyira nem emlékszem, arra sokkal jobban, hogy volt már külsőm, ami drótos és olcsó, és nem is próbáltam belső nélkül, szóval azt tudom, hogy utáltam. Ha felfújtam se gurult rendesen, defekteket is kaptam vele, aztán lecseréltem jobbra, ugyanolyan nulla mintával, de az TLR változat volt, és sokkal jobban szerettem. Azt hiszem, csak az tántorítana el a TL használattól ebben a ~40mm szélességben, ha sokat cserélgetném a külsőket, vagy .... lehet, hogy más nem is jut eszembe. igazi virslivel nem próbáltam. 

Offtopic

Talán ez farag a 30 ezerből egy kicsit: https://tapadas.hu/p...pargumi-632570/

 

Továbbra sem győzött meg a tubless a CX-en, Látod, Karakoram is maradt a belsőnél, pedig azok igencsak drága gumik, MJanit is kérdezgettem sokat pedig, ő ugye lobbizik mellette.

Rendes hajtogatós gumival tavaly egy defektem volt összesen, azzal is hazaértem, a nyomást pedig így, 35mm-nél nem igazán tudnám lejjebb varázsolni. Ballonosabb gumi nem fér már a vázba.

Mai friss élményem, a mountain king cx (35mm) nagyon "király"!


  • Rabbit likes this

#171
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,255 posts

Offtopic

Talán ez farag a 30 ezerből egy kicsit: https://tapadas.hu/p...pargumi-632570/

 

Továbbra sem győzött meg a tubless a CX-en, Látod, Karakoram is maradt a belsőnél, pedig azok igencsak drága gumik, MJanit is kérdezgettem sokat pedig, ő ugye lobbizik mellette.

Rendes hajtogatós gumival tavaly egy defektem volt összesen, azzal is hazaértem, a nyomást pedig így, 35mm-nél nem igazán tudnám lejjebb varázsolni. Ballonosabb gumi nem fér már a vázba.

Mai friss élményem, a mountain king cx (35mm) nagyon "király"!

 

folytatva az off-topic vonalat: igen, azt észrevettem, hogy a virsligumik belsőnélküliesítésében erősen megoszlanak a vélemények, nem olyan egyöntetű a megítélése, mint montiknál. engem is elgondolkoztattak az előző hsz-emben írottak, hogy ennyire alacsony km mennyiség mellett lenne-e értelme... szerintem maradni fogok a belsőnél a Ronin esetében, de valami finomabb gumit keresenem KELL rá. biggrin.png ez a linkelt terra trail nem tűnik rossznak, bár talán kicsit talán túl "terepes". valszeg hátra inkább Terra Speed lenne (abban egyetértünk, úgy tudom, hogy elöl kapaszkodjon, hátul csúúúússzon :D )... köszönöm a tippet! smile.png


Edited by Kisherceg, 2022. January 26. - 13:36.

  • Rabbit likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#172
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 posts

Offtopic
Talán ez farag a 30 ezerből egy kicsit: https://tapadas.hu/p...pargumi-632570/

Továbbra sem győzött meg a tubless a CX-en, Látod, Karakoram is maradt a belsőnél, pedig azok igencsak drága gumik, MJanit is kérdezgettem sokat pedig, ő ugye lobbizik mellette.
Rendes hajtogatós gumival tavaly egy defektem volt összesen, azzal is hazaértem, a nyomást pedig így, 35mm-nél nem igazán tudnám lejjebb varázsolni. Ballonosabb gumi nem fér már a vázba.
Mai friss élményem, a mountain king cx (35 mm) nagyon "király"!


teszel bele insertet vagyminek hivjak azt a draga polifoam hurkat :DD


Edited by blash, 2022. January 26. - 00:14.


#173
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,041 posts
  • LocationKelenföld

A gumikkal én is "szenvedek" a Roninnál. Használat közben nincs bajom a gyári Conti SpeedRide külsőkkel (bár eléggé ütnek), de biztosan lehetne jobbat is választani rá. Viszont egy ilyen upgrade nem nagyon állna meg 30eHUF alatt, akkor meg legyen már inkább tubeless, annyit viszont nem használom... ...és ha bele nem is száradt, de az On-One-nál is pótolnom kellett már a tejet, tavasszal a Unitnál is kell majd utántöltenem, miközben utóbbinál a külsőn nem is nagyon látszik az egy éves használat. (Mert nem is nagyon használtam.) Szóval nem látom indokoltnak a Roninnál is eljátszani ugyanezt. Ja és ötletem sincs, milyen külsőt tennék rá, hiába kérdeztem és rágcsáltam meg a válaszokat.... :/

Offtopic

Talán ez farag a 30 ezerből egy kicsit: https://tapadas.hu/p...pargumi-632570/

 

Továbbra sem győzött meg a tubless a CX-en, Látod, Karakoram is maradt a belsőnél, pedig azok igencsak drága gumik, MJanit is kérdezgettem sokat pedig, ő ugye lobbizik mellette.

Rendes hajtogatós gumival tavaly egy defektem volt összesen, azzal is hazaértem, a nyomást pedig így, 35mm-nél nem igazán tudnám lejjebb varázsolni. Ballonosabb gumi nem fér már a vázba.

Mai friss élményem, a mountain king cx (35mm) nagyon "király"!


  • Kisherceg likes this

#174
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,255 posts

.....

 

A gumikat cseréltem, mást nem, ez a hercegnek nagyon tetsző színvilág totál gyári tongue.png . A hajtómű is eredeti. Jelenleg belsővel hajtom. Nem fogom szerintem annyira sűrűn használni, hogy belső nélkül legyen, de ez majd még ki fog alakulni. A felnire nagyon nehezen pattantak fel ezek a gumik de ezt mint hátrány máshol is olvastam. Nem tudom belső nélkül mennyire könnyen pattanna a helyére a külső, a kerék tubeless ready viszont.   

 

 

....

 

A gumikkal én is "szenvedek" a Roninnál. Használat közben nincs bajom a gyári Conti SpeedRide külsőkkel (bár eléggé ütnek), de biztosan lehetne jobbat is választani rá. Viszont egy ilyen upgrade nem nagyon állna meg 30eHUF alatt, akkor meg legyen már inkább tubeless, annyit viszont nem használom... ...és ha bele nem is száradt, de az On-One-nál is pótolnom kellett már a tejet, tavasszal a Unitnál is kell majd utántöltenem, miközben utóbbinál a külsőn nem is nagyon látszik az egy éves használat. (Mert nem is nagyon használtam.) Szóval nem látom indokoltnak a Roninnál is eljátszani ugyanezt. Ja és ötletem sincs, milyen külsőt tennék rá, hiába kérdeztem és rágcsáltam meg a válaszokat.... :/


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#175
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,576 posts

Mindenkinek köszönöm a vicces megjegyzéseket, ilyen komolytalan egy bandát még nem láttam biggrin.png smile.png

 

Jól is néz ki,nagyon! A gumikat látom,hogy cserélted, belső nélkül mész,ugye? A hajtómű is eredeti? Kellett mást cserélned ehhez a színvilághoz?

 

A gumikat cseréltem, mást nem, ez a hercegnek nagyon tetsző színvilág totál gyári tongue.png . A hajtómű is eredeti. Jelenleg belsővel hajtom. Nem fogom szerintem annyira sűrűn használni, hogy belső nélkül legyen, de ez majd még ki fog alakulni. A felnire nagyon nehezen pattantak fel ezek a gumik de ezt mint hátrány máshol is olvastam. Nem tudom belső nélkül mennyire könnyen pattanna a helyére a külső, a kerék tubeless ready viszont.   

 

@karakoram: látom, annyira meglepett, hogy kevés pénzből is lehet jót bringázni, hogy nem figyeltél és rögtön betévedtél az erdőbe az ORSZÁGÚTI BICAJjal. biggrin.pngtongue.png

 

viccet félretéve: örülök, hogy bevált! wink.png

 

...és asszem pont ideillik kedvenc zenekarom egyik dalának egy sora: "...nem a lé a lényeg, hanem a sok szép pillanat..." smile.png

 

Annyira betaláltál, hogy először litániát írtam a posthoz pont erről. Az mtb-n a váltó+váltókar kerül ennyibe, és igen, eszembe sem jutna hasonló értékben fő kerékpárhoz nyúlni (ami nálam az mtb) ha megtehetem. Aztán ott kerültem magammal ellentmondásba, hogy lehet a szett a kulcs és akkor nem akartam Sram vs Shimano témát feszegetni. A Canyon Exceed bringát a váz és villa miatt rendeltem akciósan mert ugye az előző elrepedt, GX szettel (4 éve biztosan). Az nem rossz árban, adtam neki egy kevés lehetőséget, hogy nem vacakolok az akkor már nem is fiatal XT szettemmel ami itthon volt a repedt bringán. Hát a GX egy hulladék volt akkor. 1 dolgon spóroltam a AXS szetten, a sor és a lánc, mondván az a pár gramm elfér mivel a villám is merev karbon. Ezt anno is írtam, hogy a a váltás soha nem volt ilyen jó, szerintem nem is lehet jobb (XX1 AXS) de a lánc futás nem tetszett. Kiderült, hogy a sor a ludas, cseréltem X01-re, a láncot meg XX1-re. Így fut már pár éve, totál hibátlan, no de mennyi pénz..... Közben régen nálam csak a Shimano jöhetett szóba pont a fentiek miatt, de ugye nekik 2-3 éve sem volt AXS féle megoldásuk és nekem az nagyon tetszett már akkor is. És akkor itt a Sora ami tetszik, és ugye az tény, hogy a 105 egy nagyon-nagyon jó szett (évek óta hallani), no meg az SLX-ról is hasonlókat. 

Ennek a gravel féle szerzetnek a kereke sem könnyű de ez így mégis suhan. Közben meg nálam alap, hogy a kerék könnyű legyen (nem a másodpercek miatt, hanem a kerékpározás élvezete miatt). A fentiek után senki nem fog hinni nekem semmiben annyi ellentmondásba keveredtem blink.pngbiggrin.png .    


Edited by karakoram, 2022. January 24. - 14:27.

  • Kisherceg and Rabbit like this

#176
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,326 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ez borzasztó! Országútival terepen!? Istenkáromlás! biggrin.pngbiggrin.pngbiggrin.png


  • Kisherceg likes this

#177
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,255 posts

@karakoram: látom, annyira meglepett, hogy kevés pénzből is lehet jót bringázni, hogy nem figyeltél és rögtön betévedtél az erdőbe az ORSZÁGÚTI BICAJjal. :D :P

 

viccet félretéve: örülök, hogy bevált! ;)

 

...és asszem pont ideillik kedvenc zenekarom egyik dalának egy sora: "...nem a lé a lényeg, hanem a sok szép pillanat..." :)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#178
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,041 posts
  • LocationKelenföld

Nem mondom, hogy 100 alkalommal, de mentem vele rendesen HHH kört, illetve többször játékból 1-1 órákat amit valamiért nem is mértem (hegyen). Még mindig nem tudom hova tenni ennyi pénzért, de legalább pozitív oldalról nézve és nem a másikról. 

És még mindig de jó ez a gravel dolog tongue.png huh.png rolleyes.gif blink.png ph34r.png biggrin.png

 

,

Jól is néz ki,nagyon! A gumikat látom,hogy cserélted, belső nélkül mész,ugye? A hajtómű is eredeti? Kellett mást cserélned ehhez a színvilághoz?



#179
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,576 posts

Nem mondom, hogy 100 alkalommal, de mentem vele rendesen HHH kört, illetve többször játékból 1-1 órákat amit valamiért nem is mértem (hegyen). Még mindig nem tudom hova tenni ennyi pénzért, de legalább pozitív oldalról nézve és nem a másikról. 

És még mindig de jó ez a gravel dolog tongue.png huh.png rolleyes.gif blink.png ph34r.png biggrin.png

 

IMG-20220109-135806.jpg

 


  • Kisherceg and zscs like this

#180
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,576 posts

Off: ma dobta fel reggel a Google mint emlék a a Crux bringámat egy fotóval, egész pontosan 9.5 éve építettem. Ennyi idő alatt csak lekúszott a Sora szintre az Ultegra technika nagyobb része.

 

7-8 éves szetthez hasonlítottam! és írtam is, hogy meg fogtok verni tongue.png . Nekem az beégett, hiszen életem egyetlen tartósan használt road csoportja volt pont a számodra érthetetlen Speci Crux CX gépen. 3 hétig volt egy Sora szettes Speci Allez modellem szintén hasonló korból, szegény Andrást (Berguson) a világból kergettem ki mire kicserélte egy másik szettre nekem az akkor annyira hulladék volt. Ezzel semmi bajom. Próbáltam mostani Ultegrát, attól persze fényévekre van. 

 

 

Nálam a pontosság a viszonylagos határozottsággal párosul smile.png . Pár km alatt könnyen váltott és gond nélkül ment. A tartósságnak örülök. Azzal együtt tessék kezelni amit írtam, hogy ez csak egy Sora szett.