Ha lehet véglegesnek tekinteni egy bringát, akkor ez most eléggé közel van. Minden úgy jó rajta, ahogy van - immáron feltettem a hónapok óta fiókban porosodó Magura MT7 fékszettemet. Továbbá, a belső bowdenvezetést megtuningoltam: cseréltem külsősre: Jagwire stick-on guides.
Nem sok minden maradt rajta gyári. Ha számít, a tömege 12.18-12.22 közt volt ma, a fotón látható formában. Pedálok + kulacstartó + Garmin tartó + Lezyne minipumpa + pumpatartó.
Gyárihoz képest cserélt alkatrészek - és igen, kb. megérte volna 0-ról építeni ennyi erővel egy jó vázra:
- stucni: Race Face Turbine 0° 50mm (35mm kormányhoz)
- DT Swiss EXC1501 kerékszett
- 10-50t XX1 hátsó sor (sajnos arany színű - csak ez volt raktáron még februárban, fekete jobb lett volna...)
- SRAM GX Eagle AXS elektromos váltó
- SRAM Eagle AXS rainbow lánc
- Magura MT7 HC fékszett
- Selle Italia SLR nyereg (~3 éves, használt, XC fully-n volt régen)
- Quarq DZero XX1 hajtókar + erőmérős spider (az XC fully-n volt régen)
- markolat: "noname" Radon szivacs, de a vastag, nagyobb átmérőjű (nagyon kényelmes és a gyári Gianttel ellentétben nem csúszkál!)
- Rock Shox Pike Select RC 35mm/130mm villa (közepes szint). Gyári grammozós tengelyt cseréltem RS gyorszárasra, mert gyakran kell kiszednem az első kereket kocsiban szállításnál.
- nyeregcső bilincs egy ~10 éves, jóféle 34.9mm-es Thomson
- pedálok: Shimano XTR
zscs módosította - 2021. november 04. - 15:48