Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Please log in to reply
19047 replies to this topic

#17681
Ranger^41

Ranger^41

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 953 posts
Nah ezennel én is csatlakozom a polarxesek klubbjához :)
Feltöltött kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ajánlom figyelmetekbe a cigánykurvákat a háttérben!

[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]


#17682
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,881 posts
Képet de azonnal!

#17683
HLev

HLev

    vendég

  • fórumtag
  • 123 posts
Hogy itt legyen az enyém is:

04 Specialized Hardrock,
és ami már nem a gyári:
Raceface Prodigy korm.szár
XT elsõ váltó
Deore hátsó váltó
XT váltókarok (3x8as)
Deore 555 elöl hátul, 160as tárcsák
Hope XC - DT - XM321 elöl
DMR Revolver - DT - XM321 hátul
DMR V8 pedál
Speci Telluride BG nyereg

Holnap majd tolok képet is..

#17684
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

de azért azt Te is tudod András, hogy a 2 nem egy kategória....a tied egy közepesen gagyi aluváz, TOM-é pedig egy egyedileg készült, kissé más csõszettbõl ......ugyanez aluból kb 1400-1500 gramm lenne.....ami ott a konából hasonló versenyzö a kula, kb semmi árelõnyöd nem lenne...


teljes mértékben egyet értek. nem azért írtam, h kötekedjek. csak mivel ez egy ilyen topic, megjegyeztem.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#17685
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,272 posts

Ne keverjuk mar az alut az acellal.... termeszetesen deda acel sat csoves konavazzal kell osszehasonlitani, bar a katalogus nem tul reszletes. Oda annyi van irva h 2,2 kg. Szoval nem tudom pontosan melyik csoszett. A SAT 14,5 -nel egy jobb van, de az mar marha kemeny anyag ...
Ennel a vaznal nem az anyagot kell megfizetni, hanem a raforditott emberi munkaorat. Ugyanis itt nehezen lehet automatizalni. Persze nezheted ugyis hogy kilora mit kapsz a penzedert... na de ne menjunk ebbe bele ez nem az a topic. Gyonyoruek az alu giant ek meg cannondale ek is.

kb ugyanezt próbáltam kifejezni, bár lehet lusta vagyok minden szót leírni :)......pont abból kiindulva hogy nem a grammokon van a hangsúly....
/da ha már, egyébként az explosif van deda sat 14,5 böl, és 1,9 a katalog adata :) /
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#17686
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Kona Hot, 1760 gr, acélváz
Magellan Pyxis, 1830 gr, acélváz

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#17687
TOM

TOM

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 posts
Ne keverjuk mar az alut az acellal.... termeszetesen deda acel sat csoves konavazzal kell osszehasonlitani, bar a katalogus nem tul reszletes. Oda annyi van irva h 2,2 kg. Szoval nem tudom pontosan melyik csoszett. A SAT 14,5 -nel egy jobb van, de az mar marha kemeny anyag ...
Ennel a vaznal nem az anyagot kell megfizetni, hanem a raforditott emberi munkaorat. Ugyanis itt nehezen lehet automatizalni. Persze nezheted ugyis hogy kilora mit kapsz a penzedert... na de ne menjunk ebbe bele ez nem az a topic. Gyonyoruek az alu giant ek meg cannondale ek is.

#17688
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,272 posts

1.
Ez festessel csavarokkal egyutt ertendo. Karcsinal mertuk. Nyiss ki egy Kona katalogust, es meglatod hogy a hasonlo vazak mind 30 dekaval nehezebbek. ...


amelyik ugyanabból a csõszettbõl készül, az kb súlyra is +egyezik.....persze én is jó eséllyel a yasecet venném.....

az én vázam 19"-os és 1950gr körül van. kona cinder cone.

kb. 100ezer ft a különbség a két váz között, az enyém javára.

ezzel nem leszólni akarlak, mert ha tehetném, én is szívesen vennék YASEC-ot, mert szimpatikusak az egyedi cuccok.



de azért azt Te is tudod András, hogy a 2 nem egy kategória....a tied egy közepesen gagyi aluváz, TOM-é pedig egy egyedileg készült, kissé más csõszettbõl ......ugyanez aluból kb 1400-1500 gramm lenne.....ami ott a konából hasonló versenyzö a kula, kb semmi árelõnyöd nem lenne...

persze csak ha jól emléxem hogy a deda sat 14,5 cro-mo csõ :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#17689
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts

Kész az új montim.

Feltöltött kép


Kicsit gagyi, de neked jo lesz. Mondtam hogy a karbont vedd, de sosem halgatsz ram, inkabb fillereskedsz... :D
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#17690
rvilike_2

rvilike_2

    vendég

  • fórumtag
  • 181 posts

Kész az új montim.


Ez kib*szott jo bicikli! Grat!

#17691
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,568 posts
Én nem akartam összehasonlítani a váz súlyát konkrét márkával, kb. a hasonló árkategóriában lévõ vázak átlag súlyával hasonlítgattam össze. De akkor már az én 18"-os Cannondelem festéssel, csavarokkal, láncvillavédõvel (rajta két kábelkötegelõvel :) ) 150-200 grammal könnyebb. Ami nem sok, viszont a teló amit beleteszel az 1250-1300 gramm.

Na de ez tényleg OFF, nem akarok vitatkozni, használd egészséggel és tekerj vele jó sokat mert azt úgy kell!!!!

#17692
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

1.
Nyiss ki egy Kona katalogust, es meglatod hogy a hasonlo vazak mind 30 dekaval nehezebbek.


az én vázam 19"-os és 1950gr körül van. kona cinder cone.
kb. 100ezer ft a különbség a két váz között, az enyém javára.
ezzel nem leszólni akarlak, mert ha tehetném, én is szívesen vennék YASEC-ot, mert szimpatikusak az egyedi cuccok.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#17693
TOM

TOM

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 posts
1.
Ez festessel csavarokkal egyutt ertendo. Karcsinal mertuk. Nyiss ki egy Kona katalogust, es meglatod hogy a hasonlo vazak mind 30 dekaval nehezebbek. A regi vazam is kb 10 dekaval nehezebb volt.
Van aki egy olyan vazat szeret hasznalni, ami szinte el alatta, jo a geometriaja, es nem razza ki a lelket. Van aki teljesitmenyorientalt es egy szezonra vesz egy nagyonmerev konnyu vazat es cc versenyzik. En biciklizek.
12 kilo? Ebben szerepe van a telonak is, illetve hogy nem vagyok 60 kilo, igy ultrakonnyu cuccokat se vettem.

2
elotte LX em volt, most SRAM. Az alkatreszek gyakrabban cserelodnek mint a vaz, es mindegyik elsovaltonak mashol van a szeme. Ez a szem automatikusan 'beall' es nem surlodik a bowden a hazban.
Az xtr ev lehet hogy ilyen hajtokarral meg q faktorral nem lett volna jo, a sram viszont bevalt.

a papucsot ne tolem kerdezd, nekem az elozo is eros volt, de lehet hogy valakinek nem.

3
a sarat nem tudom, nem szeretek nagy sarban menni. mellesleg az egesz garnitura valtas 17 ezer volt /vkarral/ mig ennyiert egy xt hv t kapsz... talan ezert. Volt egyebkent xt m is...

A bringa nagyon tetszik, az alkatrészek is jók, végre valami egyedit látunk, de had legyek hülye (csak leírom amire gondolok)!

1. Az 1910 gramm nem sok egy kicsit egy ennyibe kerülõ vázért? Meg a 12kg a végén?
2. Minek rá az „elsõváltószembizgentyû”? Veszel egy xt, xtr-t, és 8 évre megvan az elsõ váltód (mellesleg más gyártóknak nincsen ilyen, mégis tökéletesen mûködnek az átdobók). Minek egy hátsó váltópapucsot kõzúzógépekhez használatos anyagból készíteni? Nekem, másnak egy rendes alu van, mégsem törik….. cc használatra gondolok

Egy kicsit OFF


3. Miért olyan jó a Sram X9 stb. sárban? Végigmentem a Buda Maratonon abban a sárban amiben mindenki, és az xt váltórendszerem elég rendesen váltott. A Sram váltóval szerelt bringákat mosogatták a gazdáik a kútnál, váltottak kézzel a bringáról leszállva.
ON



#17694
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,613 posts
jól emlékszem, hogy ez az a holland trekking márka?

#17695
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Ha nem sietek akkor ezzel nyomulok:

Feltöltött kép Feltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#17696
xenium

xenium

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,448 posts

A hócipõm tele van már a tarkabarka agymenésekkel.


Akkor én tuti nem vagyok NOOOORMÁLLISS!!! .....ehe-ehe-ehe....
Sei, soku Si.

#17697
xle

xle

    vendég

  • fórumtag
  • 155 posts

Kész az új montim.


Szép is, jó is. Feltöltött kép
"Nem felejtem soha el, hogy ki volt mindig velem, azt is mindig tudni fogom, ki fordult ellenem."

#17698
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,950 posts
Nna én is ideírom mim van!:)

2005 Magellán Crux váz
1999 RockShox judy xc
B+ nyeregcsõ+nyeregcsõbilincs
nemtommilyen fejcsapágy alulfelültûgörgõs
B+ stucni kikönnyítve reszelõvel...
Easton EA70 cc kormány
Acor light markolat
Shimano alivio fékkar
Noname picifeketepengetõs tsengõ
Acor titánsines nyereg
2001 XTR hajtómû 46-os lánctányérral tsak
Sram PC-1E lánc
Shimano NX-30 racsni 16T
B+ SS hátsóagy a féloldalt menetes alutengelytuningal
Zoggie elsõagy nemAC ics-s fekete nemtárcsás
B+ Acrobat pro 36 likas
43db DT küllõ alu niplivel
Schwalble tömlõvédõszalag a tekerõs.
Schwalble xxlighttömlõ +xxxlighttömlõ elöl
Continental sport contact 26*1,3 hátul
continental grand prix 26*1.0 elöl
B+ alukeretes pedál.
Jagwire hosszantiszálas bowdenház
Jagwire rozsdamentes köszörült bowdenek
shimano brm 420 fékhátul vmint2000 alivio fék.
remélem nem hagytam semmit ki.... :)
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#17699
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
http://forum.bikemag...hread.php?t=201
Inkább itt tedd fel a kérdésed ;)
(de elötte nyugodtan olvasgathatod is a topicot..)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#17700
Chapka

Chapka

    újonc

  • fórumtag
  • 1 posts
Hali!



Sziasztok!Az a helyzet hogy kurvára szeretek cangázni,de mivel csan most kezdtem el,nem tudom hogy milyen vócangát is kéne vennem.Haverral a János-hegyre szoktunk felmenni,és ott valamelyik túristaúton "leszakadunk" a hegyrõl..Ez egy jó dolog,de a cangám nem biztos hogy erre lett tervezve.. Végülis nem olyan rossz gép,de rá kéne költenem vagy 40-50 ropit,hogy olyan legyen amivel jobban lehetne dúrvúlni,nemmintha ezzel nem tenném,de a biztonság érzetem lehet nagyobb lenne..És talán ennyit nem kéne költenem erre a gépre,vennék egy másikat,olyan 100-130 körül.Milyet ajánlotok??Tetszik pl az UMF Hardy,de kérdés hogy erre a célra megfelel-e??Köszi elõre is a választ
Peace!