

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ajánlom figyelmetekbe a cigánykurvákat a háttérben!
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
de azért azt Te is tudod András, hogy a 2 nem egy kategória....a tied egy közepesen gagyi aluváz, TOM-é pedig egy egyedileg készült, kissé más csõszettbõl ......ugyanez aluból kb 1400-1500 gramm lenne.....ami ott a konából hasonló versenyzö a kula, kb semmi árelõnyöd nem lenne...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
kb ugyanezt próbáltam kifejezni, bár lehet lusta vagyok minden szót leírniNe keverjuk mar az alut az acellal.... termeszetesen deda acel sat csoves konavazzal kell osszehasonlitani, bar a katalogus nem tul reszletes. Oda annyi van irva h 2,2 kg. Szoval nem tudom pontosan melyik csoszett. A SAT 14,5 -nel egy jobb van, de az mar marha kemeny anyag ...
Ennel a vaznal nem az anyagot kell megfizetni, hanem a raforditott emberi munkaorat. Ugyanis itt nehezen lehet automatizalni. Persze nezheted ugyis hogy kilora mit kapsz a penzedert... na de ne menjunk ebbe bele ez nem az a topic. Gyonyoruek az alu giant ek meg cannondale ek is.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
1.
Ez festessel csavarokkal egyutt ertendo. Karcsinal mertuk. Nyiss ki egy Kona katalogust, es meglatod hogy a hasonlo vazak mind 30 dekaval nehezebbek. ...
az én vázam 19"-os és 1950gr körül van. kona cinder cone.
kb. 100ezer ft a különbség a két váz között, az enyém javára.
ezzel nem leszólni akarlak, mert ha tehetném, én is szívesen vennék YASEC-ot, mert szimpatikusak az egyedi cuccok.
Kész az új montim.
Kész az új montim.
1.
Nyiss ki egy Kona katalogust, es meglatod hogy a hasonlo vazak mind 30 dekaval nehezebbek.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
A bringa nagyon tetszik, az alkatrészek is jók, végre valami egyedit látunk, de had legyek hülye (csak leírom amire gondolok)!
1. Az 1910 gramm nem sok egy kicsit egy ennyibe kerülõ vázért? Meg a 12kg a végén?
2. Minek rá az „elsõváltószembizgentyû”? Veszel egy xt, xtr-t, és 8 évre megvan az elsõ váltód (mellesleg más gyártóknak nincsen ilyen, mégis tökéletesen mûködnek az átdobók). Minek egy hátsó váltópapucsot kõzúzógépekhez használatos anyagból készíteni? Nekem, másnak egy rendes alu van, mégsem törik….. cc használatra gondolok
Egy kicsit OFF
3. Miért olyan jó a Sram X9 stb. sárban? Végigmentem a Buda Maratonon abban a sárban amiben mindenki, és az xt váltórendszerem elég rendesen váltott. A Sram váltóval szerelt bringákat mosogatták a gazdáik a kútnál, váltottak kézzel a bringáról leszállva.
ON
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
A hócipõm tele van már a tarkabarka agymenésekkel.
Kész az új montim.