Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#16781
Írta 2006. október 14. - 18:48
#16782
Írta 2006. október 14. - 18:36
még mindig szép..
egy álom megvalósulása?
grat.
mijaza kék szimmering a pikeba?
egy álom megvalósulása?
grat.
mijaza kék szimmering a pikeba?
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#16783
Írta 2006. október 14. - 18:29
Több és részletesebb kép majd késõbb. Ez csak étvágygerjesztõ.
[ATTACH]253[/ATTACH]
Váz: Turner RFX Anodized Gray L
Rugóstag: Fox DHX 5.0 Coil - 7,5"x2,0" - 3629 gr
Villa: Rock Shox Pike SL black - 2005- 2250gr + Headlock
Felni - elöl: Rigida Disc Bull 36L - 630gr
Felni - hátul: Rigida Disc Bull 36L - 630gr
Elsõ agy: Novatech DH41SB - 261gr
Hátsó agy: Novatech D362SB - 463gr
Küllõ: Mach 1 - 2 mm
Gumi /elsõ/: WTB Weirwolf FR 2,3 - 710 gr
Gumi /hátsó/: Tioga Factory DH Rear 2,3 - 950 gr
Kormány: Ritchey Rizer WCS/OS - 660/35/31,8mm/240gr
Kormányszár: FSA FR-230 - 1-1/8"x8°x90mmx31.8mm/230gr
Markolat: ODI Ruffian Lock On Grips - 90gr
Kormánycsapágy: FSA Pig DH Pro Deep Cup 1 1/8" Black - 1 1/8", 185gr
Nyereg: SDG Grand Prix black/black
Nyeregcsõ: Thomson Elite SP-E113 - 27,2x410mm, 293gr
Hajtómû+csapágy: Shimano Hone (FC-M600) 22-32-44, 175mm, 928gr
Váltókar: SRAM X9 Trigger Shifter - 262gr/pair
Elsõ váltó: SRAM X-GEN - 182 gr
Hátsó váltó: SRAM X9 medium cage - 2006 - 230gr
Fogaskoszorú: SRAM PG-990 - 2006- 270 gr
Lánc: SRAM PG-991 Cross Step - 300gr
Fék /elsõ/: Hayes HFX Mag "8 - 2005 - 530gr
Fék /hátsó/: Hayes HFX Mag "7 - 2005 - 482gr
Fékkar: Hayes HFX Mag BFL
Féktárcsa /elsõ/: Hayes V8
Féktárcsa /hátsó/: Hayes V7
Pedál: Azonic Xtension - 460gr?
[ATTACH]253[/ATTACH]
Váz: Turner RFX Anodized Gray L
Rugóstag: Fox DHX 5.0 Coil - 7,5"x2,0" - 3629 gr
Villa: Rock Shox Pike SL black - 2005- 2250gr + Headlock
Felni - elöl: Rigida Disc Bull 36L - 630gr
Felni - hátul: Rigida Disc Bull 36L - 630gr
Elsõ agy: Novatech DH41SB - 261gr
Hátsó agy: Novatech D362SB - 463gr
Küllõ: Mach 1 - 2 mm
Gumi /elsõ/: WTB Weirwolf FR 2,3 - 710 gr
Gumi /hátsó/: Tioga Factory DH Rear 2,3 - 950 gr
Kormány: Ritchey Rizer WCS/OS - 660/35/31,8mm/240gr
Kormányszár: FSA FR-230 - 1-1/8"x8°x90mmx31.8mm/230gr
Markolat: ODI Ruffian Lock On Grips - 90gr
Kormánycsapágy: FSA Pig DH Pro Deep Cup 1 1/8" Black - 1 1/8", 185gr
Nyereg: SDG Grand Prix black/black
Nyeregcsõ: Thomson Elite SP-E113 - 27,2x410mm, 293gr
Hajtómû+csapágy: Shimano Hone (FC-M600) 22-32-44, 175mm, 928gr
Váltókar: SRAM X9 Trigger Shifter - 262gr/pair
Elsõ váltó: SRAM X-GEN - 182 gr
Hátsó váltó: SRAM X9 medium cage - 2006 - 230gr
Fogaskoszorú: SRAM PG-990 - 2006- 270 gr
Lánc: SRAM PG-991 Cross Step - 300gr
Fék /elsõ/: Hayes HFX Mag "8 - 2005 - 530gr
Fék /hátsó/: Hayes HFX Mag "7 - 2005 - 482gr
Fékkar: Hayes HFX Mag BFL
Féktárcsa /elsõ/: Hayes V8
Féktárcsa /hátsó/: Hayes V7
Pedál: Azonic Xtension - 460gr?
#16784
Írta 2006. október 10. - 13:16
#16785
Írta 2006. október 10. - 13:07
Sziasztok!
Akinek van kedve válaszoljon már azon kérdésemre,h milyen bringát érdemes venni ha meg akarsz tanulni alap trükköket,kicsit tanulni akarod a Dh-t is,tucc városban pörögni a járgánnyal de ha kirándulni indulsz a távoli(alföld közepén vok:(()hegyekbe enyhe cc-re is mehessen veled?
Tehát enyhe dh 86kg-omnak,meg pici street a lényeg...Egy masszí biciklit szeretnék és 150ropinál nem szánnék rá többet.Az aproban látom sokan használnak Polarx-et dörtre,megéri az a váz a pénzét??Én egy Kona-n gondolkodtam egy Staffon pl.
Jelenleg egy 3 éves Spec. Rochopperem van,100milis manitouval,de ez sztem nem alkalmas erre..
nagyban segítene a válaszotok a döntésben
Kössz!!
Akinek van kedve válaszoljon már azon kérdésemre,h milyen bringát érdemes venni ha meg akarsz tanulni alap trükköket,kicsit tanulni akarod a Dh-t is,tucc városban pörögni a járgánnyal de ha kirándulni indulsz a távoli(alföld közepén vok:(()hegyekbe enyhe cc-re is mehessen veled?
Tehát enyhe dh 86kg-omnak,meg pici street a lényeg...Egy masszí biciklit szeretnék és 150ropinál nem szánnék rá többet.Az aproban látom sokan használnak Polarx-et dörtre,megéri az a váz a pénzét??Én egy Kona-n gondolkodtam egy Staffon pl.
Jelenleg egy 3 éves Spec. Rochopperem van,100milis manitouval,de ez sztem nem alkalmas erre..
nagyban segítene a válaszotok a döntésben
Kössz!!
#16786
Írta 2006. október 08. - 20:40
Volt 2 idõfutamkormányom is, de így sokkal jobb. Szélesebben rá lehet fogni az egyenes részre, és lehet a sarokra támaszkodni (félig kormányra, félig szarvra) Esztétikailag talán jobb volt a ricsi, de kit érdekel...
Láncvonalat nyilván hogy mm-re be lehet tájolni. Fel kellett dobni 30 mm távtartót, azt úgy osztja el az ember, ahogy akarja. (Ekkor derült ki, hogy kb 2mm-el csámpás a vázam segge. Na bumm...) 1ébként gyárilag 40mm körül van a "láncvonala", szal nem kellett sokat variálni rajta.
Láncvonalat nyilván hogy mm-re be lehet tájolni. Fel kellett dobni 30 mm távtartót, azt úgy osztja el az ember, ahogy akarja. (Ekkor derült ki, hogy kb 2mm-el csámpás a vázam segge. Na bumm...) 1ébként gyárilag 40mm körül van a "láncvonala", szal nem kellett sokat variálni rajta.
#16787
Írta 2006. október 08. - 18:25
LóFarkas:
TT kormány a legnagyobb:)
A láncvonalad mennyire tudtad belõni ezzel az aggyal?
TT kormány a legnagyobb:)
A láncvonalad mennyire tudtad belõni ezzel az aggyal?
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.
#16788
Írta 2006. október 07. - 21:47
pontosan.
amugy meg terjunk mostmar vissza a temahoz
amugy meg terjunk mostmar vissza a temahoz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#16789
Írta 2006. október 07. - 21:39
a bicikli a bedõléstõl kanyarodik... a kormány csak segít hogy a bicikli "bedõljön"...
Akkor is, mikor az utcasarkon befordulsz jobbra, vagy mikor 3km/h sebességgel fák között kanyarogsz jobbra balra.
#16790
Írta 2006. október 07. - 21:21
ez az xt elsoagy fixi verzioban nagyon ul.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#16791
Írta 2006. október 07. - 21:15
Szóval készül már a 2. gépem! Ma már megvolt az elsõ útja!
Gondoltam írok, nehogy azt higgyétek hogy el lett felejtve. Csináltam pár képet is, bár még sok rajta az ideiglenes "hulladék"...
amire büszke vagyok hogy beszereztem egy 2004-es évjáratú ZSÍR ÚJ Polar-X vázat! Ráadásul meglehetõsen jó áron!
Ha akarjátok töltök fel róla pár képet...
Gondoltam írok, nehogy azt higgyétek hogy el lett felejtve. Csináltam pár képet is, bár még sok rajta az ideiglenes "hulladék"...
amire büszke vagyok hogy beszereztem egy 2004-es évjáratú ZSÍR ÚJ Polar-X vázat! Ráadásul meglehetõsen jó áron!
Ha akarjátok töltök fel róla pár képet...
Az Akadályok Azért Születtek Hogy Legyõzzék Õket!
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#16792
Írta 2006. október 07. - 21:14
Ha már szóba került, betolom az enyém ide (végülis ez nem CC/DH fórum, csak annak néz ki...) Asszem 45 centi.nagyobb kormánnyal autók között hogy fértek el?!
XT elsõagy szokatlan szerepben:
Több fotó aláírásban
#16793
Írta 2006. október 07. - 20:59
nem a munka kérdése a dolog nálam, mégsem egyre gondoltunk
hanem, h a széles kormány brutális mértékben lassítja a kormányzást
a bicikli a bedõléstõl kanyarodik... a kormány csak segít hogy a bicikli "bedõljön"...
Az Akadályok Azért Születtek Hogy Legyõzzék Õket!
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#16794
Írta 2006. október 05. - 22:41
tamsi, marad még a mûanyag kormány ne félj, ez már nálam fog meghalni kipróbálok egy keskenyt, aztán véleményt alkotok.
#16795
Írta 2006. október 05. - 21:50
Kala: a gyors kormányzásra gondoltam elsõre.
ezzel pedig az erõkarra válaszoltam.
de ez mind ízlés, és megszokás kérdése.
Karcsira meg rátukmálok egyet. még jó h van itthon pár db:p
ezzel pedig az erõkarra válaszoltam.
de ez mind ízlés, és megszokás kérdése.
Karcsira meg rátukmálok egyet. még jó h van itthon pár db:p
#16796
Írta 2006. október 05. - 21:31
nem a munka kérdése a dolog nálam, mégsem egyre gondoltunk
hanem, h a széles kormány brutális mértékben lassítja a kormányzást
hanem, h a széles kormány brutális mértékben lassítja a kormányzást
#16797
Írta 2006. október 05. - 21:30
68? pfff...
én most 73 centi széles on one-nal nyomom by fityisz.
na ezzel kihívás az autók közt menni:D
jah és bazz olyan mintha folyamatosan fekvõtámaszoznék:)
én most 73 centi széles on one-nal nyomom by fityisz.
na ezzel kihívás az autók közt menni:D
jah és bazz olyan mintha folyamatosan fekvõtámaszoznék:)
#16798
Írta 2006. október 05. - 21:18
sztem meg azért nagyban testalkat függõ is. -> én is keskenyebb kormánnyal érzem jobban a gépet..
de ha már erõkarról kell beszélni ott nagyon szorulhat a kcs, nem?
erõkar lehet jobb, de nagyobb utat is kell megtennie a kezednek:)
#16799
Írta 2006. október 05. - 21:17
azért néha nehezen fér be a széles kormány a fa mellett:-)
bár én is vágatlan hussefeltet használok mert így is teljesen be van tolva a fékkar ameddig csak lehet
de ez az én hülyeségem miatt van hogy a fékkar végét szeretem húzni:-)
nade ON
képek hamarosan egy újabb zöldségrõl ha minden jól alakul:)
bár én is vágatlan hussefeltet használok mert így is teljesen be van tolva a fékkar ameddig csak lehet
de ez az én hülyeségem miatt van hogy a fékkar végét szeretem húzni:-)
nade ON
képek hamarosan egy újabb zöldségrõl ha minden jól alakul:)
Autist Team:)
#16800
Írta 2006. október 05. - 21:16
én 65össel .
de károly..ne add azt el..jóaz. nekrm legalábbis bejött.
de károly..ne add azt el..jóaz. nekrm legalábbis bejött.