megtudhatom milyen elonyokkel jar a felsocso lejebb heggesztese?
egyebkent nem izlestelen ez a gep csak egyeseknek nem tetszik.
mindenkinek a sajat gyereke a legszebb
megtudhatom milyen elonyokkel jar a felsocso lejebb heggesztese?
egyebkent nem izlestelen ez a gep csak egyeseknek nem tetszik.
mindenkinek a sajat gyereke a legszebb
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Elkészült!!
Specialized Stumpjumper '98 (Tange Prestige)
Egy kicsit alakítgatva, (v-fékszem le, tárcsa fel, felsőcső ejtve, fékkábel rejtve).
Állat a vas!Nagyon tetszik!
mof
Városi szaladgálásra, patkázáshoz, lépcsőzéshez, száraz túrákhoz terepen, belső nélkül, alacsony nyomáson, pont megfelelő
Igen, igen a piros csak a válasz kiemelés miatt lett piros, sry.
Rabbit
Sajna ilyen tapasztalatom nekem is volt, gyári acél Specialized vázban ment el a hátsó kerék, pedig az nem is volt megmókolova.
Ez a váz egyenlőre pár 100km után nem mutat semmi negatívat.
A német srác meg durva, nem ez az első próbálkozása.
FRIZ 22 módosította - 2013. november 25. - 16:00
engem sokkal inkább zavar az a valószínűtlen külső
szerintem nem volt alpári a stílus, gondolom így könnyebb volt egyértelműen megválaszolni a kérdéseket. amúgy az én szemem is elviselne egy merevítő átkötést, ettől és a gumitól eltekintve teCCik.
Te tudod, ezek szerint.
Annyit hozzátennék -mint saját tapasztalat-, a kettővel lejjebb linkelt karakoram párja, mely ugyancsak hasonló kaliber ehhez a piszkált vázhoz, az enyém volt anno:
1,5 éves korában kettétört a papucsa váltóoldalon, ahogy az sokan másoknak is. Garanciában javította a forgalmazó (ilyen is volt annak idején!), összeraktam, használtam volna tovább V fékkel, ahogy előtte.
De: folyamatosan elmászott a hátsó kerék a vázzal együtt/ a vázban!, eltapostam azt a 72 kilómmal hajtás közben... "Kipuhult" az anyag a javítástól.
Görbített, kilfúrt felsőcső, vékonyka tárcsafékrögzítés utólag. Kisherceg nem volt arrogáns veled, hogy ilyen pirosított stílusban válaszolj neki (Lehet, hogy ez csak nekem szúrt ez szemet.)
Tényleg kíváncsi leszek a használhatóságára a próbálkozásodnak, mely esztétikus látvány, valóban. Amit linkeltél a németektől, az még inkább.
nahát... a felsőcső meg lett hajlítva a fejcső mögött, jól látom? merész. Igen, így csak egyszer kellett vágni.
a rejtett fékvezeték helyett inkább raktatok volna felfogató szemeket, kevesebb vacakolással járna egy légtelenítés. a vezeték nem zörög a vázban? Nem zörög.
a lánc- és támvilla miért nem lett összekötve a tárcsafék felfogatásánál? Az öttlet innen jött: http://www.mtb-news....&postcount=4106 ha nála jó, akkor nálam is
a felső tárcsafékszem felett mitől látszik "behorpadtnak" a támvilla? Optikai csalódás
jópofa a láncvillavédő, de esőben nem lehet túl praktikus.
Köszi, tépőzáras, könnyen mosható.
nahát... a felsőcső meg lett hajlítva a fejcső mögött, jól látom? merész.
a rejtett fékvezeték helyett inkább raktatok volna felfogató szemeket, kevesebb vacakolással járna egy légtelenítés. a vezeték nem zörög a vázban?
a lánc- és támvilla miért nem lett összekötve a tárcsafék felfogatásánál?
a felső tárcsafékszem felett mitől látszik "behorpadtnak" a támvilla?
jópofa a láncvillavédő, de esőben nem lehet túl praktikus.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Elkészült!!
Specialized Stumpjumper '98 (Tange Prestige)
Egy kicsit alakítgatva, (v-fékszem le, tárcsa fel, felsőcső ejtve, fékkábel rejtve).
RC, Spider, Karakoram.
Baromi nosztalgikus nekem, ekkor kezdtem montizni.
Remek gép!
A nővérem most ezzel nyomul:
A mai trendnek megfelelő pilótafülkét és a külsőket leszámítva eredeti állapot.
https://plus.google....082586173166977
Rabbit módosította - 2013. november 11. - 23:46
Nekem is MarshGuard van, sőt az addon is megvan hozzá és annyira tetszik, hogy az új bringára is raktam. Sőt azt bánom, hogy egy métert is kimentem a Reba-val enélkül és rögtön az első úton kavicsot kapott a becsúszó... Száraz időben is jó, portól is védve vannak a becsúszók. Egyébként eléggé felveszi a villa formáját, nem gondolom, hogy emiatt ne férne el a sár. Hacsak nem szeret valaki úgy dagonyázni, hogy a villákba és teleszkóp becsúszókba gyúrni lehet a sarat.
ebbe a kanyonba van saját ötlet vagy így jön le a szalagról?
Nem pont így jön le, de a képekről nem látod igazán a különbséget. Itt van egy rövid leírás a változtatásokról, nem akartam itt offolni:
http://forum.bikemag...nyon/?p=1189246
A pálcás sárvédő mellett lesz elég hely a sárnak ?
Ez http://www.rei.com/p...seatpost-fender jobb ilyen szempontból.
Biztosan nem lesz hely, kis lakatolás kellene majd.
Neked is egy ilyesmi van, mint amit linkeltél, ugye?
A pálcás sárvédő mellett lesz elég hely a sárnak ?
Ez http://www.rei.com/p...seatpost-fender jobb ilyen szempontból.
Tegnapi fotó:
A MarshGuardot ajándékba kaptam, jól működik, becsúszókat is egészen hatékonyan védi, ebből a szempontból biztosan jobb, mint a korábban használt RRP MudGuard.
Egy hátsó pálcás MTB sárhányón és egy alsócsőre szerelhető sárvédőn túl az utolsó upgrade is megtörténik hamarosan: a jó öreg és nálam eddig szuper megbízhatóan működő, de már lassan 6 éves Magura Louise BAT-ok helyett kapott új fékeket, egyik este felszerelem.
Szép bringa. Mekkora váz ez? Olyan kicsinek tűnik.
29-es bringa, M-es váz a 178-179 cm-es magasságomhoz.
tetszetős ez a canyon, szépek a részletek is. kivéve a topicjában bemutatót első váltó bovdenezést. a direct mount rögzítés még oké, de a belül vezetett bovden és a váltó girbegurba bekötése, megfejelve a bovdenház végének rögzítésére egyébként kialakított kis lyukkal (ebben van benne a bovden túllógó vége, jól látom, ugye?) nekem nagyon idegen.
Igen jól látod, engem eddig nem zavart. Sőt legalább szépen el van vezetve a bovden vége, a váltó meg alul/felül húzós (ha jól tudom nincsen mást direct mount-ból) tehát a boveden útjára nincsen más választás. Pontos, az a fontos.
A Unit nagyon szép!
tetszetős ez a canyon, szépek a részletek is. kivéve a topicjában bemutatót első váltó bovdenezést. a direct mount rögzítés még oké, de a belül vezetett bovden és a váltó girbegurba bekötése, megfejelve a bovdenház végének rögzítésére egyébként kialakított kis lyukkal (ebben van benne a bovden túllógó vége, jól látom, ugye?) nekem nagyon idegen.
...Esetedben csak az "egérút vissza a váltóshoz" kritérium nem teljesül. A makszibájkban nekem ugyan azt mondták a 29-es scandium Unit vázra, hogy van hozzá váltófüles papucs is, de én olyat élőben még nem láttam. Ami ezt tudja gyárilag, az az Explosif lenne ugye...
szempont volt, hogy NE legyen egérút, csak nem egyértelműen fogalmaztam azt hiszem, így visszaolvasva.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"