Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#15881
Posted 2007. February 26. - 22:50
Mindig csak a duma.
Mikor látunk már végre egy rendes fényképet?
"Pike és a DHX5.0 (betekert Propedal-al!!!) nem egy kategória; jobb teló kell a gépbe!"
És erre aszfalton jöttél rá???
Mikor látunk már végre egy rendes fényképet?
"Pike és a DHX5.0 (betekert Propedal-al!!!) nem egy kategória; jobb teló kell a gépbe!"
És erre aszfalton jöttél rá???
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#15882
Posted 2007. February 26. - 22:30
Mijaza BFL fékkar ?
Tegyél fel róla képet, régen láttuk már !
hayesnak tuning karja..
http://www.pinkbike....rticle2401.html
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#15883
Posted 2007. February 26. - 22:27
Mijaza BFL fékkar ?
Tegyél fel róla képet, régen láttuk már !
Tegyél fel róla képet, régen láttuk már !
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#15884
Posted 2007. February 26. - 20:30
Testride a la Turner (egyelõre csak aszfalton)
1., kezes, jól tekerhetõ, könnyen kezelhetõ, észrevehetõen nem érezni a súlytöbbletet a Magellánhoz képest, ennek ellenére kellõen merev és nagyon egyben van
2., trail jellegû megmozdulásokhoz könnyebb nyereg és nyeregcsõ kell
3., a középkanalas váltó jól passzol a gépezethez, a Hayes "BFL" fékkarja sokkal jobb, mint az original gyári
4., nem hiszem, hogy valaha SPD pedál kerül rá (az Azonic Accelerator/X-pedal hibátlan)
5., a Pike és a DHX5.0 (betekert Propedal-al!!!) nem egy kategória; jobb teló kell a gépbe!
Terepre majd egy-két hét múlva viszem ki, mert állítani kell a váltón. Ez az az alkatrész, ami utál engem, és soha nem sikerül összhangba kerülnük a szervizelések során.
1., kezes, jól tekerhetõ, könnyen kezelhetõ, észrevehetõen nem érezni a súlytöbbletet a Magellánhoz képest, ennek ellenére kellõen merev és nagyon egyben van
2., trail jellegû megmozdulásokhoz könnyebb nyereg és nyeregcsõ kell
3., a középkanalas váltó jól passzol a gépezethez, a Hayes "BFL" fékkarja sokkal jobb, mint az original gyári
4., nem hiszem, hogy valaha SPD pedál kerül rá (az Azonic Accelerator/X-pedal hibátlan)
5., a Pike és a DHX5.0 (betekert Propedal-al!!!) nem egy kategória; jobb teló kell a gépbe!
Terepre majd egy-két hét múlva viszem ki, mert állítani kell a váltón. Ez az az alkatrész, ami utál engem, és soha nem sikerül összhangba kerülnük a szervizelések során.
#15885
Posted 2007. February 23. - 18:30
hát ja a fékváltókar is cserés, de most így tudtam összerakni.
súly: 17 kg
súly: 17 kg
#15886
Posted 2007. February 23. - 18:23
#15887
Posted 2007. February 23. - 18:09
#15888
Posted 2007. February 23. - 18:00
széép
én is vmi ilyesmit akarok majd építeni... egyedül a színe nem az igazi a váznak
súly?
én is vmi ilyesmit akarok majd építeni... egyedül a színe nem az igazi a váznak
súly?
#15889
Posted 2007. February 23. - 17:44
nna én is próbálok az evolóció útján haladni!
(az alkatrészek még nem a leg frissebbek, de majd csak lessz valahogy
(az alkatrészek még nem a leg frissebbek, de majd csak lessz valahogy
#15890
Posted 2007. February 23. - 11:42
jó, majd a hétvégén. de a gemini 15.9 volt a legutóbbi mérés szerint, ez a váz pedig elvileg fél kilóval nehezebb annál... de még egy fél kilót le lehetne spórólni. csak mélyen a zsebbe kellene nyúlni:)
#15891
Posted 2007. February 23. - 11:34
#15892
Posted 2007. February 23. - 11:30
#15893
Posted 2007. February 23. - 11:25
#15894
Posted 2007. February 23. - 11:24
a nyereg az kicsit XC-s nem?
grammániás vagy?
vigyázz vele, mert törik a pálcája
igen
nem kicsit
nekem csak hajlik (eddig)
#15895
Posted 2007. February 23. - 11:18
#15896
Posted 2007. February 23. - 11:15
Sala is CC-zik!a nyereg az kicsit XC-s nem?
grammániás vagy?
http://bike2006.extr...ill/008/08a.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15897
Posted 2007. February 23. - 11:13
a nyereg az kicsit XC-s nem? 
grammániás vagy?
vigyázz vele, mert törik a pálcája
grammániás vagy?
vigyázz vele, mert törik a pálcája
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#15898
Posted 2007. February 23. - 09:02
nagyjából ua. a cuccok vannak rajta, ami a geminin volt.
váz: scott highoctane
villa: boxxer wc romic vállal
fékek: juicy 7
felnik: mavic d 3.1 tubeless
hajtókar : xt
váltórendszer: xt
kormány: tioga fr concept
kormányszár: romic
üléscsõ: scott
ülés: acor titán
láncvezetõ: roox
súlyt nem tudom, és majd csak akkor méretem meg, ha egészen kész lesz. mindenesetre nem túl nehéz;) a gemininél elvileg fél kilóval sem nehezebb.
váz: scott highoctane
villa: boxxer wc romic vállal
fékek: juicy 7
felnik: mavic d 3.1 tubeless
hajtókar : xt
váltórendszer: xt
kormány: tioga fr concept
kormányszár: romic
üléscsõ: scott
ülés: acor titán
láncvezetõ: roox
súlyt nem tudom, és majd csak akkor méretem meg, ha egészen kész lesz. mindenesetre nem túl nehéz;) a gemininél elvileg fél kilóval sem nehezebb.
#15899
Posted 2007. February 23. - 09:01
#15900
Posted 2007. February 22. - 21:58
kinezetre en nem vagyok tole elamulva, de azert azt sejtem, hogy baba 
nyomhatnal egy alkatreszlistat. miaza nyereg? meg azok tubeless mavicok?
nyomhatnal egy alkatreszlistat. miaza nyereg? meg azok tubeless mavicok?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F

Sign In
Create Account

Back to top






