RMX bicójáról:
mivel nekem van már tapasztalatom rendes DHgéppel ezért tudok viszonyítani. a váz elképesztõen jó, érzékeny, meg minden. a teló gyönyörûen mozog kívülrõl nézve, belülrõl meg semmit nem érzel az útból (ez nem teccik annyira, de mindenesetre halál kényelmes). a többi alkatrész közül a féket emelném ki...
most ezt RMX persze cáfolni fogja, de az Avid fék irgalmatlanul adagolhatatlan... egész egyszerûen vagy fog, vagy nem. ha fog, akkor azonnal fejreállsz. betonon gurulgatva, nyugisan persze óvatos húzással lehet használni, de DH közben amikor tépsz lefele, és egy kanyar elõtt akarnál egy nagyobbat fékezni akkor nem tudsz fél milimétereket húzni a karon, hanem egyszerûen meghúzod... na akkor állsz fejre mint a huzat... a speeden garantált halál... én mentem vele gyorsan az erdõben, egy ujjal picit rápöccintettem, erre azonnal blokkolt az elsõ kerék... remélem egy pofa csere segít rajta, mert én nem fogom látogani a Jánosban az öcsit...
ja a bicó hiába 17.3 kg, sokkal többnek érzõdik... kb annyinek mint az enyém ami olyan 20 körül van... bunnyzásnál is a hátulját felhúzni egy szenvedés... valamiért rendkívül farnehéz.. valszeg a belenemillõ teló miatt...
összességében egy fantasztikus gép, pár apró hibával. bárkinek szívesen ájanlanám... a legjobb benne az az érzés, hogy nem egy tecsó bike-t fejlesztgetsz 5 éven keresztül amíg DH gép lesz belõle(az összes cucc cseréje után) hanem bemész a boltba, fizetsz, és elhozol egy olyan gépet amin minden mûködik, és semmit nem kell lecserélni... ez pótolhatatlan... bár így kevésbé személyes a bicó, de elõbb-utóbb úgyis az emberheznõ...
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe