Sajnos nem találtam meg linkelhető formában sehol. Pedig van annyira jó, hogy pár percet rászántam...
Ez a 'Hét mesterlövész'-ből van, ha jól emlékszem.
Sajnos nem találtam meg linkelhető formában sehol. Pedig van annyira jó, hogy pár percet rászántam...
Ez a 'Hét mesterlövész'-ből van, ha jól emlékszem.
Volna itt esetleg PS mester?Szeretnék eloxáltatni és előtte megnézném különböző színekben a vázat.
Eszembe jutott az ember aki meztelenül a kaktuszok közé ugrott. Amikor megkérdezték miért tette, azt válaszolta:
Pillanatnyilag jó ötletnek tűnt.
---
Leszedtem.
amúgy sem feltétlen jó ötlet a nyeregcsőre rögzíteni a gyerekülést, az ülőcső helyett. figyelembe véve pl hogy a nyeregcsőre rögzíthető csomagtartókra 10kg a limit, és nem a csomitrtó a korlát.
Hű. :-(
Nem terveztem folyamatos használatot, de akkor figyelek, kösz, hogy szóltál! Ugyanennek a karbon tesóját saját hülyeségből tettem tönkre (nyomatékkulcs nélkül "érzésre" húztam), azt gondoltam az alu majd nem lesz nyűgös. Igaz, azóta legalább figyelek a nyomatékra.
Az ott ügye nem egy Ritchey WCS alu nyeregcső ? Ha az, sürgősen cseréld le ! Az nem bír ki egy gyerekülést.
Az ott ügye nem egy Ritchey WCS alu nyeregcső ? Ha az, sürgősen cseréld le ! Az nem bír ki egy gyerekülést.
Eddig anya bringáján volt, de úgy nem annyira haladós a menés...
mgy módosította - 2015. május 09. - 22:34
Eccer kéne már egy össztelós 29-es...
Tavaly októberben vettem egyet alig használtan kihagyhatatlan áron, azóta 2400km-t beletekertem. Ha kell XC, ha kell túra, vagy akár országúti, csak gumi kérdése. A leguniverzálisabb gépem ami eddig volt, a merevhátú 29-esemet el is adtam mert fájdalom volt ráülni ezután. A többletsúlyt sokszorosan kárpótolja a kényelme - igaz az ülésnek (Selle Italia X1) mennie kellett, most kapott egy Specialized Romin Evo-t.
Eccer kéne már egy össztelós 29-es...
Gyorsabb vagyok felfelé, vízszintesen is, lefelé meg................
minél rosszabb a terep annál jobb.
három-négy év termése:
váz: On-One Inbred 29er (16,5")
villa: Salsa CroMoto Grande
kormány: CrankBrothers Cobalt 2 XC egyenes, 600mm
stucni: Spank Oozy 45 mm
kormánycsapágy: Ritchey Pro V2
nyereg: Brooks Swift Aero
nyeregcső: BBB BSP-20 Skyscraper
hajtás: Truvativ Stylo 1.1G 32-es lánctányérral
pedál: BTS HC Elite
fékek: elöl Avid BB7 180-as tárcsával; hátul BB5 (egyelőre csak a féktest, a tárcsához kell egy adapter)
fékkarok: Avid FR 5
első agy: BTS HC Pro
hátsó: Shimano Nexus 7 (SG-7R45) 16-os lánckerékkel
küllők: Sapim Leader
felnik: Ryde Zac Pro trekking
gumik: Continental Contact
láncfeszítő: DMR STS
sztem nagyon jó, minimális karbantartást igénylő városi gép, bár BP-n az agyváltót gyakorlatilag két sebességgel használom. kicsit talán nehéz, de a BuBihoz képest pillekönnyű
100%-ban magam raktam össze, szeretek szerelni. a következő egy országúti vázra épített (vszeg) ss lesz. a váz már megvan, a többi pénz meg idő kérdése
dubitoergosum módosította - 2015. május 07. - 17:37
És milyen a Rose?
A 26-os Scott sparknál fényévekkel jobb. Gyorsabb vagyok felfelé, vízszintesen is, lefelé meg................ minél rosszabb a terep annál jobb.
Van a HHH egy köves fölfelé hiába ismertem mint a tenyeremet mindig nagyon kellett figyelni a nyomot hogy ne akadjak meg, ezzel meg minden gond nélkül feltekerek. +400 gr amit tekerés közben nem lehet észrevenni mondjuk ebben lényegesen könnyebb a kerekek vannak.
Érzésre kb úgy megy lefelé mint egy 26/140-es. Egyben rosszabb nem fordul úgy mint egy 26-os ennek viszont gyakorlati hátrányát még nem tapasztaltam.
Amivel beszoptam:
-lánc
-sor
-bowdenszett.
Kicsit megvezetve érzem magam, meg kicsit "átdobva a palánkon"
ezeket használtan vetted, vagy mi? egyik sem tűnik olyan veszettül húzós tételnek, hogy érted hogy megszívattak?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Igen a karbon verzió, majd írok privit, nálam a kerék szett adott volt, és ilyen össz súlynál marad is.
Amit a kép nem ad vissza, a színe elefántcsont gyöngyház, meggy bordóak a feliratok.
Köszi.
nekem a kerékszett új, bolti, a fékváltókar-váltók-fékek újak, de nem boltból, a hajtókar új bolti, nyeregcső új, kormány-kormányszár-nyereg használtak, de szépek, a kormányom majdnem háhúszgramm
A váz-villa meg természetesen használt.
Amivel beszoptam:
-lánc
-sor
-bowdenszett.
Kicsit megvezetve érzem magam, meg kicsit "átdobva a palánkon"
emeljem a tétet bb30-as hajtókarral?
A KORMÁNY valahonnan ismerős.
Karbon verzió?
Nagyon tetszetős összkép! És megkockáztatom, olcsóbbra kijött, mint az enyém. (PM?)
Én ahol súlyt tudnék fogni:
-kormányból 100 gramm veszély nélkül
-nyeregcsőből 50 gramm veszély nélkül
-váltókból 50 gramm veszély nélkül
-fékszettből 40 gramm gond nélkül
-kerékszettből 100 grammot, de kib--ott drágán.
Azért írtam leghátra a kerekeket, mert kb. árban arra kéne a legtöbbet elcseszni. Kormány 13ezer körül lenne, nyeregcső 9ezer, váltók 30ezer körül, fékszett 20 körül, kerékszett meg legalább 80 lenne, ha fejleszti akarnám.
Igen a karbon verzió, majd írok privit, nálam a kerék szett adott volt, és ilyen össz súlynál marad is.
Amit a kép nem ad vissza, a színe elefántcsont gyöngyház, meggy bordóak a feliratok.
Nagyjából kész a Cannondalem, 2008-as Super Six, 58-as váz, Dura Ace 7800 szett, a hajtómű kivételével, az Sram Red, a BB 30-as középrész miatt, 7.5 kg.
emeljem a tétet bb30-as hajtókarral?
A KORMÁNY valahonnan ismerős. Karbon verzió?
Nagyon tetszetős összkép! És megkockáztatom, olcsóbbra kijött, mint az enyém. (PM?)
Én ahol súlyt tudnék fogni:
-kormányból 100 gramm veszély nélkül
-nyeregcsőből 50 gramm veszély nélkül
-váltókból 50 gramm veszély nélkül
-fékszettből 40 gramm gond nélkül
-kerékszettből 100 grammot, de kib--ott drágán.
Azért írtam leghátra a kerekeket, mert kb. árban arra kéne a legtöbbet elcseszni. Kormány 13ezer körül lenne, nyeregcső 9ezer, váltók 30ezer körül, fékszett 20 körül, kerékszett meg legalább 80 lenne, ha fejleszti akarnám.
Vejne módosította - 2015. május 07. - 06:04
Nagyjából kész a Cannondalem, 2008-as Super Six, 58-as váz, Dura Ace 7800 szett, a hajtómű kivételével, az Sram Red, a BB 30-as középrész miatt, 7.5 kg.
https://picasaweb.go...487006064169506
Új szerzemény. Még nincs kész, de így is szeretem.
schramjanko módosította - 2015. május 02. - 07:13