"Kémfotó" az új országútimról:
Szép lopakodós, modern, tetszetős!
Kesz,azaz elsore csak ilyen proba varians,alakul majd,amint meg erkeznek hozza a specifikus reszegysegek,de igy is igen mas,igen jo...
Erre szavak sincsenek annyira király!
"Kémfotó" az új országútimról:
Szép lopakodós, modern, tetszetős!
Kesz,azaz elsore csak ilyen proba varians,alakul majd,amint meg erkeznek hozza a specifikus reszegysegek,de igy is igen mas,igen jo...
Erre szavak sincsenek annyira király!
Kesz,azaz elsore csak ilyen proba varians,alakul majd,amint meg erkeznek hozza a specifikus reszegysegek,de igy is igen mas,igen jo...

Vegre,nem kis kaland utan megerkezett,remelem nemsokara el is keszul,azaz folyamatban. . .
nem járok a corallal városban, csak ritka alkalmakkor, fényes nappal a klinikatelep legforgalmasabb helyén 9 és 10 óra közt ki a jóélet vinné el?
kétes helyekre nem járok, a városi gép meg más.
a kormány teteje vízszintes. nézd meg jobban a képeket, megáll rajta a söröskorsó.., nehéz úgy fotózni, hogy tényleg lásd. Ha lentebb forgatom, kb. megölöm a csuklómat, az ergonomiának adok egy akkora pofont, hogy elmegyek a sarokba térdelni.
hajtókarból feketét szeretnék, ha veszek, vagy sötétszürkét. az ezüst ronda. ![]()
szerk: rájöttem! ha a felsőcsövet használod mércének, látod, hogy a kormány teteje tényleg vízszinthez közeli. De Neked nem magyarázom, mert bikefitből szeren vagy.
Edited by Vejne, 2015. July 23. - 21:13.
VejnEmber, agy-reakciós sorrendben:
- látom, még nem loptak el biciklidet...
> naon bátran tárolod az oszlopra fogatva azzal az egy-erővágóval-lazán-átvágható derótos lakattal
- én tuttira fehér (azaz fehér
) kormányszalagot tennék a Basso-dra, kihasználva/-hangsúlyozva a váz (többek között szín-)szépségét ![]()
- azt a randa fakata Campa áttételt sürgősen lecserélném alu-színűre ![]()
- a kormányod nagyon fölfelé áll, a fékkar-tető - kormány kivízszintezését próbáld ki azé' néhány100km-en ![]()
Köszönöm szépen a segtségeket-véleményeket.
Meglátom, mi lesz. Jelenleg a fekete-fekete felé tendálok, mert "az mindenhez megy"
(meg fantáziadús.. "")
a stucni alatti "távtartót" lehet egy integrált ötlettel fogom megoldani: mivel az adapter (dedáccsáj spáda) csak colosra bővít, így a stucni most is szűkítővel van fent: ha viszont sikerülne egy 4.5cm hosszú vágott colnyolcados villanyakdarabot szerezni, az egyszerre lenne "fork steerer shim" és "spacer" is.. ![]()
Áldom a tanácsokat, hogy nem valami tészta pipastucnit vettem ebben a méretben. Biztos nem lenne rugalmas a kisujjnyi vékony 30 éves 3ttt record ebben a hosszban 1csavaros rogzítéssel. ...
Edited by Vejne, 2015. July 23. - 12:10.
valamiért a "kovácsolt" jobban hangzik, mint a "cnc forgácsolt".
Edited by Bikertigger, 2015. July 23. - 10:57.
rövidtávú tervek: fekete bowdenházak.
Bandázsból csak 3 bontott van itthon, neonződ, sárga és ez a kék, meg egy fekete.. szóval még az is variálható ingyen..
Vegre,nem kis kaland utan megerkezett,remelem nemsokara el is keszul,azaz folyamatban. . .

Váz csere lassan érik, mert drága dolog. Ha el tudnék vonatkoztatni a súly adatoktól, akkor egy On-One Inbred-t vennék. Hónapok óta tartó szerelem és még meg is fizethető.
érdemes elvonatkoztatni a kilók számától, mert közel sem számít annyit, mint amekkora a hype körülötte. van inbredem, jó dolog. nem mindenki szereti, csőfétisisztáknak nem való és tényleg kicsit "bunkón" viselkedik egy magasabb kategóriás acélvázhoz képest, de nem rossz, sőt. nekem eddig a kedvenc bringám.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
az 1,85-ös külső nem kevés a merev villához? mekkora nyomással használod a hány kilódhoz?
tetszik, hogy ragaszkodtál a bevált vázadhoz.
Kevés. Ez még az előző setup-ból maradt meg. Már 350g-ra kopott darabja. Terepre, elől 2.1-2.2 bar között szoktam használni, hátul +0.2 bar. Ha nem baromkodok, akkor ebben a felállásban nem ütöm fel (53-54kg vagyok). Ha várható több aszfalt, akkor +0.2 bar elől/hátul. Fél napos túra alatt (10-12 óra) 0.2 bar-t enged a latex, szóval érkeztem már haza 1.9 bar-on is. Ha lenne egy kiváló telóm, mondjuk egy SID és sziklás részekre sem mennék, akkor maradnék az 1.85-ös RoRo kombónál. Imádtam, de még most sem utálom. A merevvilla, tehát a minél alacsonyabb nyomás és mivel van külsőm aszfaltra, így előre 2.25-öst fogok feltenni. Rocket Ron-t, LiteSkin verzióban. Hátra pedig 2.10-es Thunder Burt, szintén LiteSkin verziót.
Váz csere lassan érik, mert drága dolog. Ha el tudnék vonatkoztatni a súly adatoktól, akkor egy On-One Inbred-t vennék. Hónapok óta tartó szerelem és még meg is fizethető.
Edited by IAmSpecialized, 2015. July 09. - 14:57.
Trek 4300
eXotic Carbon Rigid MTB Fork (Disc Only) (1 1/8 inch)
Cane Creek Headset 40 ZS44 1 1/8" Short Carbon UD
KCNC Hollow Headset Spacers
Fulcrum Red Power XL
KCNC Titanium Mountain Skewers
Road: Schwalbe 12A / Schwalbe Kojak Folding 1.35
Offroad: Michelin C4 AirComp Latex AV / Schwalbe Rocket Ron EVO 1.85
KCNC Valve Caps
Shimano XTR SL-M980-B-I
Shimano XTR FD-M985 Top Swing
Shimano XTR RD-M986 GS Shadow+
Shimano XT FC-M785 40/28 175mm
Shimano XT CS-M771 11-34
KMC X10SL Gold
Shimano XT BR-M785-B Set
Shimano XTR SM-MA90-R160P/S
Ashima Ai2 160mm 6-bolt
KCNC SC Bone Flat 25.4 / 8° / 540mm
KCNC SC Wing 25.4 / 5°
ESI Racers Edge
Fi'zi:k Tundra 2 k:ium
Thomson Elite 31.6 x 367mm
Thomson Seatpost Clamp 36.4mm
Ritchey Pro Paradigm
Road: 9.4kg | Offroad: 9.5kg

no...visszalényegültünk montivá :
a kerekeken kívűl, kapott egy 12-36-os sort, a 11-28 helyett (9es rence ugyi)


de lehet nem lesz hosszú barátság a dologbú...
Edited by Bikertigger, 2015. July 05. - 23:53.
Köszi, igen, tervezem, hogy egy-két kisebb átalakítás lesz rajta, mielőtt használatba kerül. Külsők, markolat és pedál cseréje, a leendő user nem szívleli a szarvat sem. Most a fékpofa is felkerült a listára, köszi a tippet! Talán egy ódivatú váltóvédőt is felteszek, láttam párszor, hogyan teszi le a gyerek a bringáit.
Még az is lehet, ideiglenesen SS lesz belőle, míg fel nem nő a váltás feladatához. Kell még pár hónap/centi míg hozzánő, van időm molyolni vele.
Edited by Kisherceg, 2015. July 01. - 11:51.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Állati jó!
Viszont -bár meglehet, hogy kapok egy leb@szást Dontól megint okoskodásért-, az M-System fékbetétet sürgősen nyugdíjaznám róla. Valami extra puha Alhonga-jellegű utángyártottra cserélném: nem karistolna, fogna, és nem enné meg a felnit sem. Ilyenekre szoktak modern külsőt rakni, nem?
Specialized Rockhopper Ultra 1995 majdnem NOS
nem sok változtatás volt a gyári állapothoz képest, még a gumik is az eredetiek.
Ilyen pedálra vadászok már vagy három éve. Nem cseréled el velem egy hasonlóan öreg XT pedálra? (nekem LX a hajtásom)
Edited by Sandman, 2015. July 01. - 09:48.