Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Please log in to reply
19037 replies to this topic

#1201
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,662 posts

Az ott ügye nem egy Ritchey WCS alu nyeregcső ? Ha az, sürgősen cseréld le ! Az nem bír ki egy gyerekülést.


Marci

#1202
mgy

mgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,091 posts

Eddig anya bringáján volt, de úgy nem annyira haladós a menés... 

gyerekules.jpg


Edited by mgy, 2015. May 09. - 22:34.


#1203
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 posts

Eccer kéne már egy össztelós 29-es... :)

Tavaly októberben vettem egyet alig használtan kihagyhatatlan áron, azóta 2400km-t beletekertem. Ha kell XC, ha kell túra, vagy akár országúti, csak gumi kérdése. A leguniverzálisabb gépem ami eddig volt, a merevhátú 29-esemet el is adtam mert fájdalom volt ráülni ezután. :) A többletsúlyt sokszorosan kárpótolja a kényelme - igaz az ülésnek (Selle Italia X1) mennie kellett, most kapott egy Specialized Romin Evo-t.

17203483117_31f0bb1a88_o.jpg

 

17408914582_26606ba595_o.jpg

 

17203431537_6e9e8ea98e_o.jpg



#1204
mgy

mgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,091 posts

Eccer kéne már egy össztelós 29-es... :)

Gyorsabb vagyok felfelé, vízszintesen is,  lefelé meg................ :wub:  minél rosszabb a terep annál jobb.



#1205
dubitoergosum

dubitoergosum

    vendég

  • fórumtag
  • 74 posts

három-négy év termése:

10841978_10205101950682010_3481980244720

 

váz: On-One Inbred 29er (16,5")

villa: Salsa CroMoto Grande

kormány: CrankBrothers Cobalt 2 XC egyenes, 600mm

stucni: Spank Oozy 45 mm

kormánycsapágy: Ritchey Pro V2

nyereg: Brooks Swift Aero

nyeregcső: BBB BSP-20 Skyscraper

hajtás: Truvativ Stylo 1.1G 32-es lánctányérral

pedál: BTS HC Elite

fékek: elöl Avid BB7 180-as tárcsával; hátul BB5 (egyelőre csak a féktest, a tárcsához kell egy adapter)

fékkarok: Avid FR 5

első agy: BTS HC Pro

hátsó: Shimano Nexus 7 (SG-7R45) 16-os lánckerékkel

küllők: Sapim Leader

felnik: Ryde Zac Pro trekking

gumik: Continental Contact

láncfeszítő: DMR STS

 

sztem nagyon jó, minimális karbantartást igénylő városi gép, bár BP-n az agyváltót gyakorlatilag két sebességgel használom. kicsit talán nehéz, de a BuBihoz képest pillekönnyű :)

100%-ban magam raktam össze, szeretek szerelni. a következő egy országúti vázra épített (vszeg) ss lesz. a váz már megvan, a többi pénz meg idő kérdése


Edited by dubitoergosum, 2015. May 07. - 17:37.

  • Vejne and rothar like this

#1206
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts

És milyen a Rose?

A 26-os Scott sparknál fényévekkel jobb. Gyorsabb vagyok felfelé, vízszintesen is,  lefelé meg................ :wub:  minél rosszabb a terep annál jobb.

Van a HHH egy köves fölfelé hiába ismertem mint a tenyeremet mindig nagyon kellett figyelni a nyomot hogy ne akadjak meg, ezzel meg minden gond nélkül feltekerek. +400 gr amit tekerés közben nem lehet észrevenni mondjuk ebben lényegesen könnyebb a kerekek vannak.

Érzésre kb úgy megy lefelé mint egy 26/140-es. Egyben rosszabb nem fordul úgy mint egy 26-os ennek viszont gyakorlati hátrányát még nem tapasztaltam.


Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#1207
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

 

Amivel beszoptam:

-lánc

-sor

-bowdenszett.

 

Kicsit megvezetve érzem magam, meg kicsit "átdobva a palánkon" :)

 

ezeket használtan vetted, vagy mi? egyik sem tűnik olyan veszettül húzós tételnek, hogy érted hogy megszívattak?


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1208
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 posts

Az új pacim.

 

 

 

 

És milyen a Rose?



#1209
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Igen a karbon verzió, majd írok privit, nálam a kerék szett adott volt, és ilyen össz súlynál marad is.

Amit a kép nem ad vissza, a színe elefántcsont gyöngyház, meggy bordóak a feliratok.

Köszi.

 

nekem a kerékszett új, bolti, a fékváltókar-váltók-fékek újak, de nem boltból, a hajtókar új bolti, nyeregcső új, kormány-kormányszár-nyereg használtak, de szépek, a kormányom majdnem háhúszgramm :D 

 

A váz-villa meg természetesen használt. :) 

 

Amivel beszoptam:

-lánc

-sor

-bowdenszett.

 

Kicsit megvezetve érzem magam, meg kicsit "átdobva a palánkon" :)



#1210
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2,348 posts

emeljem a tétet bb30-as hajtókarral? :D

 

A KORMÁNY valahonnan ismerős. :) Karbon verzió? 

 

Nagyon tetszetős összkép! És megkockáztatom, olcsóbbra kijött, mint az enyém. (PM?)

 

Én ahol súlyt tudnék fogni:

-kormányból 100 gramm veszély nélkül

-nyeregcsőből 50 gramm veszély nélkül

-váltókból 50 gramm veszély nélkül

-fékszettből 40 gramm gond nélkül

-kerékszettből 100 grammot, de kib--ott drágán.

 

Azért írtam leghátra a kerekeket, mert kb. árban arra kéne a legtöbbet elcseszni. Kormány 13ezer körül lenne, nyeregcső 9ezer, váltók 30ezer körül, fékszett 20 körül, kerékszett meg legalább 80 lenne, ha fejleszti akarnám.

Igen a karbon verzió, majd írok privit, nálam a kerék szett adott volt, és ilyen össz súlynál marad is.

Amit a kép nem ad vissza, a színe elefántcsont gyöngyház, meggy bordóak a feliratok.


  • Vejne likes this

#1211
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Nagyjából kész a Cannondalem, 2008-as Super Six, 58-as váz, Dura Ace 7800 szett, a hajtómű kivételével, az Sram Red, a BB 30-as középrész miatt, 7.5 kg.

 

https://picasaweb.go...487006064169506

emeljem a tétet bb30-as hajtókarral? :D

 

A KORMÁNY valahonnan ismerős. :) Karbon verzió? 

 

Nagyon tetszetős összkép! És megkockáztatom, olcsóbbra kijött, mint az enyém. (PM?)

 

Én ahol súlyt tudnék fogni:

-kormányból 100 gramm veszély nélkül

-nyeregcsőből 50 gramm veszély nélkül

-váltókból 50 gramm veszély nélkül

-fékszettből 40 gramm gond nélkül

-kerékszettből 100 grammot, de kib--ott drágán.

 

Azért írtam leghátra a kerekeket, mert kb. árban arra kéne a legtöbbet elcseszni. Kormány 13ezer körül lenne, nyeregcső 9ezer, váltók 30ezer körül, fékszett 20 körül, kerékszett meg legalább 80 lenne, ha fejleszti akarnám.


Edited by Vejne, 2015. May 07. - 06:04.


#1212
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2,348 posts

Nagyjából kész a Cannondalem, 2008-as Super Six, 58-as váz, Dura Ace 7800 szett, a hajtómű kivételével, az Sram Red, a BB 30-as középrész miatt, 7.5 kg.

 

https://picasaweb.go...487006064169506


  • Vejne likes this

#1213
schramjanko

schramjanko

    újonc

  • fórumtag
  • 1 posts

Új szerzemény. Még nincs kész, de így is szeretem.

 

 

 


Edited by schramjanko, 2015. May 02. - 07:13.


#1214
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts

Az új pacim.

11026585_826328504099228_813076198184145


  • Maggi, Kánya, zscs and 3 others like this
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#1215
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Majd. A nagytányér marad, kistányér helyére mehet 38-as vagy 36-os.

 

Ellenben a kormány "gyárilag" Deda Zero100 volt (mint a stucni-nyeregcső..) de elbaszott deda méretezésben.. Ez széles, cserébe kényelmes, és tényleg jó fogása van. Csak kőnehéz :) Bár nem fog a kezemben maradni.

 

A Basson a kormány nagyon jó, de sajna, ha megroppant (kizártnak tartom) akkor szipó. Ha csak a stucni roppant meg menetben valahol, az nem gond, de az is elkerülhető lett volna, ha nem egycsavaros, hanem 2-4.

 

Amúgy vicces, hogy nagypapisnak érzem a Kancsót, a fvk-nyeregorr távolság 3 cm-rel kisebb, mint a basson, és a kormány is 11 mm-el sekélyebb, illetve, a nagy kónikus top-cap miatt magasabban is van. Szóval, úgy érzem rajta magam, mint egy trekkingen. :$

 

ellenben a flite titanium ismét bebizonyította, hogy.. :) :) IMÁDOM.


  • donciccio likes this

#1216
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

 

Cannondale SuperSix 2009

FSA Energy BB30 kompakt 172.5 50-34 (38 folyamatban)

12-25 sor

Veloce EP11-VL power-shift fékváltókar

Veloce BR11-VL fékszett

Veloce RD9-VLBXS rövidkanalas 2009-es hátsó váltó, első váltó szintén FD9-VL mittoménmi

Vento kerékszett WH14-VECFRX1B

Vittoria Diamante Pro Radiale 24mm-es külsők

Syntace Racelite (haha) kormány

Deda Zero100 nyeregcső és stucni (120mm) (Deda zero100 kormány is volt, csak női méretben.. 4cm-rel keskenyebb volt a syntace-tól)

 

Selle Italia Flite KEvlar titánpálczás nyereg

Kéo Klasszik pedálok

Kínai bandázs-bowdenek.

Élite Ciussi köcsögketrecek

 

Azt hiszem. Az alkatrésztípusokat nem írtam pontosan, de tény: a campa ELNEVEZI és feltünteti az alkatrészeken a kódot-típust. Pl. hajtókarnál FC7-CE539 volt a wilieremen :D

20150417_162954_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


20150417_162959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

20150417_163006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

20150417_163021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 
 
 
Izé, vízszintes felsőcső 575 mm, fejcső top-cappel 175mm, amúgy baba.
 
A Power-Shift fvk sokkal jobb, mint az UltraShift volt. TÉnyleg. Jobban vált, könnyebben, kényelmesebben. Ja, csak egyesével vált lefelé. De azon kívül JOBB :)
 
This is the beginning of a beautiful friendship. Súlyban van mit lefaragni, de így is 8 kg alatt van pedállal (Kéoval)
 
Elsőre: jó, de! a kormány túl magasan van, az alsó fogás nem elég mély, a kistányért meg 38asra kell cserélni sürgősen.
 
Más nem jut eszembe

 

és a mű elkészült. :) én a helyedben ilyen szép,áttört lánctányérokra cserélném ezeket az fsa tányérokat: http://www.stronglig..._Produit?id=445 52/36 ideális lenne. a nyereg jól jönne nekem is. :)


Edited by lor, 2015. April 18. - 11:21.
...

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1217
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Cannondale SuperSix 2009

FSA Energy BB30 kompakt 172.5 50-34 (38 folyamatban)

12-25 sor

Veloce EP11-VL power-shift fékváltókar

Veloce BR11-VL fékszett

Veloce RD9-VLBXS rövidkanalas 2009-es hátsó váltó, első váltó szintén FD9-VL mittoménmi

Vento kerékszett WH14-VECFRX1B

Vittoria Diamante Pro Radiale 24mm-es külsők

Syntace Racelite (haha) kormány

Deda Zero100 nyeregcső és stucni (120mm) (Deda zero100 kormány is volt, csak női méretben.. 4cm-rel keskenyebb volt a syntace-tól)

 

Selle Italia Flite KEvlar titánpálczás nyereg

Kéo Klasszik pedálok

Kínai bandázs-bowdenek.

Élite Ciussi köcsögketrecek

 

Azt hiszem. Az alkatrésztípusokat nem írtam pontosan, de tény: a campa ELNEVEZI és feltünteti az alkatrészeken a kódot-típust. Pl. hajtókarnál FC7-CE539 volt a wilieremen :D

20150417_162954_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


20150417_162959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

20150417_163006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

20150417_163021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 
 
 
Izé, vízszintes felsőcső 575 mm, fejcső top-cappel 175mm, amúgy baba.
 
A Power-Shift fvk sokkal jobb, mint az UltraShift volt. TÉnyleg. Jobban vált, könnyebben, kényelmesebben. Ja, csak egyesével vált lefelé. De azon kívül JOBB :)
 
This is the beginning of a beautiful friendship. Súlyban van mit lefaragni, de így is 8 kg alatt van pedállal (Kéoval)
 
Elsőre: jó, de! a kormány túl magasan van, az alsó fogás nem elég mély, a kistányért meg 38asra kell cserélni sürgősen.
 
Más nem jut eszembe

Edited by lor, 2015. April 18. - 11:20.
kérésre :-)

  • Alexander the Great and donciccio like this

#1218
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

megmértem a fvk-nyeregorr távolságot, 78.5-79 cm körülire jött ki a "bumpszli alja" és nyeregorr közé. (pirosvonallalmárkolva)

 

A nyeregmagasságot nem mértem, de így jó, nincs kinyújtva a lábam, mindig kicsit hajlított a térd, illetve, alsó fogásban szintén kicsit hajlítani lehet a könyökön. Amin meg vagoyk lepődve, mennyivel merevebb ez a Ritchard kormány, mint ami volt előtte (BHB-03). Szemre és érzésre is. 

 

Na, de térjünk vissza a nyeregcsőhöz, a bontrager replikához! A fejkialaktása mennyire tesz lehetővé finom nyeregdőlésszög-beállítást? A korábbi BDW X-series (Chopsticks) nyeregcsövemnél pont az volt a probléma, hogy vagy égbe állt, vagy előre dőlt a nyreg, úgy jöttek a ritznik, hogy nem lehetett vízszintesre beállítani a nyerget.

 

A Bontróger replika milyen ilyen téren? Korábban volt egy csodás karbon kínai nyeregcsövem (p...-ba, a bringával együtt eladtam.. Ha lett volna eszem, teszek a bicajba vmi 31.6-os alu büntetőeszközt eladás előtt..). Annak a fejkialakítása nagyon jó volt, fokozatmentes dőlésszög-álltás, és nagyon erősen fogta a nyerget, sose kellett 2 év alatt utána állítani-húzni. ERős volt és egyszerű, bár maga a nyeregcső zsenge fűzfavesszőként hajladozott alattam néha. :) 

 

Vennék megint, de nem 3k-ban, hanem UD-ben, az sokkal.. szexuálisabb.



#1219
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

tudom. amikor versenyeztem,akkor én is vágtam az akkori stucnimból. most már nem számít. így marad. :D

vagdosni az ahead adapterből szoktak, hogy húsz tonna helyett csak 19 és fél legyen :) 



#1220
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

Lehet vágni a stucni aljából, saját tapasztalat. :D

tudom. amikor versenyeztem,akkor én is vágtam az akkori stucnimból. most már nem számít. így marad. :D


  • Vejne likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A