amúgy sem feltétlen jó ötlet a nyeregcsőre rögzíteni a gyerekülést, az ülőcső helyett. figyelembe véve pl hogy a nyeregcsőre rögzíthető csomagtartókra 10kg a limit, és nem a csomitrtó a korlát.
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#1201
Írta 2015. május 10. - 11:12
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1202
Írta 2015. május 10. - 08:08
Hű. :-(
Nem terveztem folyamatos használatot, de akkor figyelek, kösz, hogy szóltál! Ugyanennek a karbon tesóját saját hülyeségből tettem tönkre (nyomatékkulcs nélkül "érzésre" húztam), azt gondoltam az alu majd nem lesz nyűgös. Igaz, azóta legalább figyelek a nyomatékra.
Az ott ügye nem egy Ritchey WCS alu nyeregcső ? Ha az, sürgősen cseréld le ! Az nem bír ki egy gyerekülést.
#1203
Írta 2015. május 10. - 01:22
Az ott ügye nem egy Ritchey WCS alu nyeregcső ? Ha az, sürgősen cseréld le ! Az nem bír ki egy gyerekülést.
#1204
Írta 2015. május 09. - 22:33
Eddig anya bringáján volt, de úgy nem annyira haladós a menés...
mgy módosította - 2015. május 09. - 22:34
#1205
Írta 2015. május 07. - 23:57
Eccer kéne már egy össztelós 29-es...
Tavaly októberben vettem egyet alig használtan kihagyhatatlan áron, azóta 2400km-t beletekertem. Ha kell XC, ha kell túra, vagy akár országúti, csak gumi kérdése. A leguniverzálisabb gépem ami eddig volt, a merevhátú 29-esemet el is adtam mert fájdalom volt ráülni ezután. A többletsúlyt sokszorosan kárpótolja a kényelme - igaz az ülésnek (Selle Italia X1) mennie kellett, most kapott egy Specialized Romin Evo-t.
#1206
Írta 2015. május 07. - 17:50
Eccer kéne már egy össztelós 29-es...
Gyorsabb vagyok felfelé, vízszintesen is, lefelé meg................ minél rosszabb a terep annál jobb.
#1207
Írta 2015. május 07. - 17:37
három-négy év termése:
váz: On-One Inbred 29er (16,5")
villa: Salsa CroMoto Grande
kormány: CrankBrothers Cobalt 2 XC egyenes, 600mm
stucni: Spank Oozy 45 mm
kormánycsapágy: Ritchey Pro V2
nyereg: Brooks Swift Aero
nyeregcső: BBB BSP-20 Skyscraper
hajtás: Truvativ Stylo 1.1G 32-es lánctányérral
pedál: BTS HC Elite
fékek: elöl Avid BB7 180-as tárcsával; hátul BB5 (egyelőre csak a féktest, a tárcsához kell egy adapter)
fékkarok: Avid FR 5
első agy: BTS HC Pro
hátsó: Shimano Nexus 7 (SG-7R45) 16-os lánckerékkel
küllők: Sapim Leader
felnik: Ryde Zac Pro trekking
gumik: Continental Contact
láncfeszítő: DMR STS
sztem nagyon jó, minimális karbantartást igénylő városi gép, bár BP-n az agyváltót gyakorlatilag két sebességgel használom. kicsit talán nehéz, de a BuBihoz képest pillekönnyű
100%-ban magam raktam össze, szeretek szerelni. a következő egy országúti vázra épített (vszeg) ss lesz. a váz már megvan, a többi pénz meg idő kérdése
dubitoergosum módosította - 2015. május 07. - 17:37
- Vejne és rothar kedveli ezt
#1208
Írta 2015. május 07. - 16:18
És milyen a Rose?
A 26-os Scott sparknál fényévekkel jobb. Gyorsabb vagyok felfelé, vízszintesen is, lefelé meg................ minél rosszabb a terep annál jobb.
Van a HHH egy köves fölfelé hiába ismertem mint a tenyeremet mindig nagyon kellett figyelni a nyomot hogy ne akadjak meg, ezzel meg minden gond nélkül feltekerek. +400 gr amit tekerés közben nem lehet észrevenni mondjuk ebben lényegesen könnyebb a kerekek vannak.
Érzésre kb úgy megy lefelé mint egy 26/140-es. Egyben rosszabb nem fordul úgy mint egy 26-os ennek viszont gyakorlati hátrányát még nem tapasztaltam.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1209
Írta 2015. május 07. - 09:44
Amivel beszoptam:
-lánc
-sor
-bowdenszett.
Kicsit megvezetve érzem magam, meg kicsit "átdobva a palánkon"
ezeket használtan vetted, vagy mi? egyik sem tűnik olyan veszettül húzós tételnek, hogy érted hogy megszívattak?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1210
Írta 2015. május 07. - 09:37
#1211
Írta 2015. május 07. - 09:30
Igen a karbon verzió, majd írok privit, nálam a kerék szett adott volt, és ilyen össz súlynál marad is.
Amit a kép nem ad vissza, a színe elefántcsont gyöngyház, meggy bordóak a feliratok.
Köszi.
nekem a kerékszett új, bolti, a fékváltókar-váltók-fékek újak, de nem boltból, a hajtókar új bolti, nyeregcső új, kormány-kormányszár-nyereg használtak, de szépek, a kormányom majdnem háhúszgramm
A váz-villa meg természetesen használt.
Amivel beszoptam:
-lánc
-sor
-bowdenszett.
Kicsit megvezetve érzem magam, meg kicsit "átdobva a palánkon"
#1212
Írta 2015. május 07. - 08:12
emeljem a tétet bb30-as hajtókarral?
A KORMÁNY valahonnan ismerős. Karbon verzió?
Nagyon tetszetős összkép! És megkockáztatom, olcsóbbra kijött, mint az enyém. (PM?)
Én ahol súlyt tudnék fogni:
-kormányból 100 gramm veszély nélkül
-nyeregcsőből 50 gramm veszély nélkül
-váltókból 50 gramm veszély nélkül
-fékszettből 40 gramm gond nélkül
-kerékszettből 100 grammot, de kib--ott drágán.
Azért írtam leghátra a kerekeket, mert kb. árban arra kéne a legtöbbet elcseszni. Kormány 13ezer körül lenne, nyeregcső 9ezer, váltók 30ezer körül, fékszett 20 körül, kerékszett meg legalább 80 lenne, ha fejleszti akarnám.
Igen a karbon verzió, majd írok privit, nálam a kerék szett adott volt, és ilyen össz súlynál marad is.
Amit a kép nem ad vissza, a színe elefántcsont gyöngyház, meggy bordóak a feliratok.
- Vejne kedveli ezt
#1213
Írta 2015. május 07. - 06:00
Nagyjából kész a Cannondalem, 2008-as Super Six, 58-as váz, Dura Ace 7800 szett, a hajtómű kivételével, az Sram Red, a BB 30-as középrész miatt, 7.5 kg.
emeljem a tétet bb30-as hajtókarral?
A KORMÁNY valahonnan ismerős. Karbon verzió?
Nagyon tetszetős összkép! És megkockáztatom, olcsóbbra kijött, mint az enyém. (PM?)
Én ahol súlyt tudnék fogni:
-kormányból 100 gramm veszély nélkül
-nyeregcsőből 50 gramm veszély nélkül
-váltókból 50 gramm veszély nélkül
-fékszettből 40 gramm gond nélkül
-kerékszettből 100 grammot, de kib--ott drágán.
Azért írtam leghátra a kerekeket, mert kb. árban arra kéne a legtöbbet elcseszni. Kormány 13ezer körül lenne, nyeregcső 9ezer, váltók 30ezer körül, fékszett 20 körül, kerékszett meg legalább 80 lenne, ha fejleszti akarnám.
Vejne módosította - 2015. május 07. - 06:04
#1214
Írta 2015. május 06. - 22:13
Nagyjából kész a Cannondalem, 2008-as Super Six, 58-as váz, Dura Ace 7800 szett, a hajtómű kivételével, az Sram Red, a BB 30-as középrész miatt, 7.5 kg.
https://picasaweb.go...487006064169506
- Vejne kedveli ezt
#1215
Írta 2015. május 02. - 07:07
Új szerzemény. Még nincs kész, de így is szeretem.
schramjanko módosította - 2015. május 02. - 07:13
#1217
Írta 2015. április 18. - 07:29
Majd. A nagytányér marad, kistányér helyére mehet 38-as vagy 36-os.
Ellenben a kormány "gyárilag" Deda Zero100 volt (mint a stucni-nyeregcső..) de elbaszott deda méretezésben.. Ez széles, cserébe kényelmes, és tényleg jó fogása van. Csak kőnehéz Bár nem fog a kezemben maradni.
A Basson a kormány nagyon jó, de sajna, ha megroppant (kizártnak tartom) akkor szipó. Ha csak a stucni roppant meg menetben valahol, az nem gond, de az is elkerülhető lett volna, ha nem egycsavaros, hanem 2-4.
Amúgy vicces, hogy nagypapisnak érzem a Kancsót, a fvk-nyeregorr távolság 3 cm-rel kisebb, mint a basson, és a kormány is 11 mm-el sekélyebb, illetve, a nagy kónikus top-cap miatt magasabban is van. Szóval, úgy érzem rajta magam, mint egy trekkingen. :$
ellenben a flite titanium ismét bebizonyította, hogy.. IMÁDOM.
- donciccio kedveli ezt
#1218
Írta 2015. április 18. - 06:39
Cannondale SuperSix 2009
FSA Energy BB30 kompakt 172.5 50-34 (38 folyamatban)
12-25 sor
Veloce EP11-VL power-shift fékváltókar
Veloce BR11-VL fékszett
Veloce RD9-VLBXS rövidkanalas 2009-es hátsó váltó, első váltó szintén FD9-VL mittoménmi
Vento kerékszett WH14-VECFRX1B
Vittoria Diamante Pro Radiale 24mm-es külsők
Syntace Racelite (haha) kormány
Deda Zero100 nyeregcső és stucni (120mm) (Deda zero100 kormány is volt, csak női méretben.. 4cm-rel keskenyebb volt a syntace-tól)
Selle Italia Flite KEvlar titánpálczás nyereg
Kéo Klasszik pedálok
Kínai bandázs-bowdenek.
Élite Ciussi köcsögketrecek
Azt hiszem. Az alkatrésztípusokat nem írtam pontosan, de tény: a campa ELNEVEZI és feltünteti az alkatrészeken a kódot-típust. Pl. hajtókarnál FC7-CE539 volt a wilieremen
Izé, vízszintes felsőcső 575 mm, fejcső top-cappel 175mm, amúgy baba.A Power-Shift fvk sokkal jobb, mint az UltraShift volt. TÉnyleg. Jobban vált, könnyebben, kényelmesebben. Ja, csak egyesével vált lefelé. De azon kívül JOBBThis is the beginning of a beautiful friendship. Súlyban van mit lefaragni, de így is 8 kg alatt van pedállal (Kéoval)Elsőre: jó, de! a kormány túl magasan van, az alsó fogás nem elég mély, a kistányért meg 38asra kell cserélni sürgősen.Más nem jut eszembe
és a mű elkészült. én a helyedben ilyen szép,áttört lánctányérokra cserélném ezeket az fsa tányérokat: http://www.stronglig..._Produit?id=445 52/36 ideális lenne. a nyereg jól jönne nekem is.
lor módosította - 2015. április 18. - 11:21
...
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1219
Írta 2015. április 17. - 17:24
Cannondale SuperSix 2009
FSA Energy BB30 kompakt 172.5 50-34 (38 folyamatban)
12-25 sor
Veloce EP11-VL power-shift fékváltókar
Veloce BR11-VL fékszett
Veloce RD9-VLBXS rövidkanalas 2009-es hátsó váltó, első váltó szintén FD9-VL mittoménmi
Vento kerékszett WH14-VECFRX1B
Vittoria Diamante Pro Radiale 24mm-es külsők
Syntace Racelite (haha) kormány
Deda Zero100 nyeregcső és stucni (120mm) (Deda zero100 kormány is volt, csak női méretben.. 4cm-rel keskenyebb volt a syntace-tól)
Selle Italia Flite KEvlar titánpálczás nyereg
Kéo Klasszik pedálok
Kínai bandázs-bowdenek.
Élite Ciussi köcsögketrecek
Azt hiszem. Az alkatrésztípusokat nem írtam pontosan, de tény: a campa ELNEVEZI és feltünteti az alkatrészeken a kódot-típust. Pl. hajtókarnál FC7-CE539 volt a wilieremen
lor módosította - 2015. április 18. - 11:20
kérésre :-)
- Alexander the Great és donciccio kedveli ezt
#1220
Írta 2015. április 16. - 09:13
A nyeregmagasságot nem mértem, de így jó, nincs kinyújtva a lábam, mindig kicsit hajlított a térd, illetve, alsó fogásban szintén kicsit hajlítani lehet a könyökön. Amin meg vagoyk lepődve, mennyivel merevebb ez a Ritchard kormány, mint ami volt előtte (BHB-03). Szemre és érzésre is.
Na, de térjünk vissza a nyeregcsőhöz, a bontrager replikához! A fejkialaktása mennyire tesz lehetővé finom nyeregdőlésszög-beállítást? A korábbi BDW X-series (Chopsticks) nyeregcsövemnél pont az volt a probléma, hogy vagy égbe állt, vagy előre dőlt a nyreg, úgy jöttek a ritznik, hogy nem lehetett vízszintesre beállítani a nyerget.
Vennék megint, de nem 3k-ban, hanem UD-ben, az sokkal.. szexuálisabb.