Sziasztok!
Segítséget kérnék, a mellékelt kerékpárt kaptuk, eladnám, de nem értek hozzá, milyen típus, mi a reális ár?
Köszi
Sziasztok!
Segítséget kérnék, a mellékelt kerékpárt kaptuk, eladnám, de nem értek hozzá, milyen típus, mi a reális ár?
Köszi
nagyon klassz a ritchey, kíváncsi lennék rá, milyen élőben.
...és ha már éjfeketébe mártott vasparipák, itt az ezeréves ünneplősöm, elavult kerékmérettel és új csingilingikkel.
a drótok nincsenek bekötve és a lánccal is lusta voltam összekenni a kezem eddig, pár hete már halogatom a dolgot. igazság szerint tavaly kb háromszor ültem rajta, idén meg talán egyszer sem, ezért "ünneplős". az összes bringázásnál az inbred kerül elő. nagyon gondolkozok a cove meghirdetésén, de sajnos (szerencsére ?) nagyon hozzá tud nőni az emberhez egy ilyen vas.
Edited by Kisherceg, 2015. May 19. - 00:22.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
mtb-s körökben nem szólják le,h "vintidzs" az acél váz? az én fasza acél országutim folyton ezt a jelzőt kapja,ha meglátják.
4 napja raktam össze, de a "retró" jelzőt már 2x megkapta...
Jól néz ki!
Kb. így van felszerelve az enyém is, csak az műanyag... Kíváncsi vagyok, mennyire más érzés a két bringa, illetve mennyi lehet az eltérés súlyra.
Csak alu-vázzal, kokrétan egy On-one scandal-al tudom összevetni, mivel az összes alkatrész arról jött át egy az egyben. Súlyra kb 400g-mal több a gyártói adatok szerint (az L-es konkrétan 2150g), de ez gyakorlatban nem igazán érződik. Annál inkább érezhető a lefeléken, ahol az alu odavert, ez szépen "kimozogja". Ellenben kellően merev amikor kell, hogyismondjam nem nyeklik/nyaklik/nyúlik a kanyarokban, megindulásokor a 85kilóm alatt. Szóval eddig maximális az elégedettség. (mondom mindezt összvissz 120km/2500m után)
Edited by mayor, 2015. May 17. - 23:32.
ritchey p29er custom
Jól néz ki!
Kb. így van felszerelve az enyém is, csak az műanyag... Kíváncsi vagyok, mennyire más érzés a két bringa, illetve mennyi lehet az eltérés súlyra.
nem is kell hétvégéig várni..
Edited by mgy, 2015. May 15. - 11:32.
mtb-s körökben nem szólják le,h "vintidzs" az acél váz? az én fasza acél országutim folyton ezt a jelzőt kapja,ha meglátják.
Edited by mof, 2015. May 15. - 09:49.
nem is kell hétvégéig várni..
mtb-s körökben nem szólják le,h "vintidzs" az acél váz? az én fasza acél országutim folyton ezt a jelzőt kapja,ha meglátják.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
megpróbálok lőni párat a hétvégén...
nem is kell hétvégéig várni..
ritchey p29er custom
erről nagyon megnéznék egy normális minőségű képet. vagy akár többet is!
megpróbálok lőni párat a hétvégén...
ritchey p29er custom
Hű. :-(
Nem terveztem folyamatos használatot, de akkor figyelek, kösz, hogy szóltál! Ugyanennek a karbon tesóját saját hülyeségből tettem tönkre (nyomatékkulcs nélkül "érzésre" húztam), azt gondoltam az alu majd nem lesz nyűgös. Igaz, azóta legalább figyelek a nyomatékra.
Szívesen.
Havernak volt ilyen nyeregcsöve, elég hamar eltört + a wcs stucnija is megrepedt. Szóval nekem nem sok benne a bizodalmam. Meg hát mégis csak a gyermekedről van szó.
De tényleg a nyeregvázcsőre kéne valahogy fölhekkelned azt a gyerekülést. Akkor valóban lejjebb lenne a súlypont is.
És mennyire nem jó így a magyar fordítás...
Nekem régóta úgy rémlik (ami szintén nem helyes ugye), hogy ELSŐRE jó ötletnek tűnt.
itt van eredetibe'
Nade vissza a topikhoz, ne túrjuk szét marhaságokkal!
Sajnos nem találtam meg linkelhető formában sehol. Pedig van annyira jó, hogy pár percet rászántam...
Ez a 'Hét mesterlövész'-ből van, ha jól emlékszem.
Volna itt esetleg PS mester?Szeretnék eloxáltatni és előtte megnézném különböző színekben a vázat.
Eszembe jutott az ember aki meztelenül a kaktuszok közé ugrott. Amikor megkérdezték miért tette, azt válaszolta:
Pillanatnyilag jó ötletnek tűnt.
---
Leszedtem.
amúgy sem feltétlen jó ötlet a nyeregcsőre rögzíteni a gyerekülést, az ülőcső helyett. figyelembe véve pl hogy a nyeregcsőre rögzíthető csomagtartókra 10kg a limit, és nem a csomitrtó a korlát.
Hű. :-(
Nem terveztem folyamatos használatot, de akkor figyelek, kösz, hogy szóltál! Ugyanennek a karbon tesóját saját hülyeségből tettem tönkre (nyomatékkulcs nélkül "érzésre" húztam), azt gondoltam az alu majd nem lesz nyűgös. Igaz, azóta legalább figyelek a nyomatékra.
Az ott ügye nem egy Ritchey WCS alu nyeregcső ? Ha az, sürgősen cseréld le ! Az nem bír ki egy gyerekülést.