Téli + DH setup. 160 helyett 180-as tárcsa elől, Magicshine MJ870 lámpa akksival, ZTR Arch EX felnik, elől 2.35-ös Nobby SnakeSkin, hátul 2.25-ös Nobby SnakeSkin (az új enduro mintás), RS Reverb nyeregcső, sok-sok fényvisszaverő matrica a kerékszetten és a vázon (utóbbi 3M black diamond, fekete).
néha nagyon irigyellek és nem a bringa miatt. :/
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
Tavaly rendeltük egy kollégával e-Bayről. Nem én intéztem sajnos, passz, e-Bayen belül honnan pontosan. Többféle szélességben volt, szalag formában rendeltük.
Téli + DH setup. 160 helyett 180-as tárcsa elől, Magicshine MJ870 lámpa akksival, ZTR Arch EX felnik, elől 2.35-ös Nobby SnakeSkin, hátul 2.25-ös Nobby SnakeSkin (az új enduro mintás), RS Reverb nyeregcső, sok-sok fényvisszaverő matrica a kerékszetten és a vázon (utóbbi 3M black diamond, fekete).
Együtt párban... tegnapi szárnypróbálgatás,érdekes,más lesz,csak mar a plusz+ jönne végre meg hozzza,de lehet ez sem lesz egyszerű...
mint a vázszett beszerzése,ami igaz EU érkezett,de azért volt kalandos mert majd fel év volt mire ténylegesen szállításra került csak a váz+villa kombo,
és azt is sikeresen keverte kavarta a nav es az ups valami három hétig,es ezek utan sikerult rossz cimre is szallitani,de végre bringa-forma es jo 8D
Kesz,azaz elsore csak ilyen proba varians,alakul majd,amint meg erkeznek hozza a specifikus reszegysegek,de igy is igen mas,igen jo...
end.re: módosította - 2015. szeptember 13. - 22:21
+ eddig nem esett le a lánc (lépcsősor, sziklás lefelé sem hozta zavarba)
- a görgők között nagyon kevés a hely, gyűjti a sarat, füvet, aljnövényzetet (Volt egy nedves, enyhén saras murvás szakasz. Felszedett pár kavicsot, kis sarat. Olyan hangja volt, azt hittem leszakad(t) az egész. Meg kellett állnom kitakarítani.)
- a kéttányéros slx karral még a beljebb hézagolás ellenére sem igazán jó a láncvonal. (Nekem mondjuk nem gond, a legkönnyebb két fokozatra szinte sosincs szükségem, de intő jel, hogy ez bizony kompromisszum. Emlékeim szerint az 1x9-nél sem volt vidám a legkönnyebb fokozat, pedig ott FC-760 hajtóművel használtam.)
Kisherceg módosította - 2015. augusztus 29. - 22:52
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
Apu boltbajárósáról és trekkeréről leloptam a kulacstartókat (kapott szép ezüst alukat cserébe) annyira megtetszett a KLS titánszínben. Kiválóan megül benne az összes köcsögöm (0.75 powerbar, 0.7 high5, 0.5 kelliz, 1.0 isostar, de még a biotech kancsókat is elhordja)
A villasaruban a szövegkiemelő kupakot kicseréltem befőttesüveg-bilibádog tetőre, röhögve fér el a 25-re tágult külső.
A kormányt még lehet, picit fogom forgatni, de, mióta így be van lőve, azóta az a paradox hülye helyzet állt elő, hogy jobb fogni a Dedát, mint a Syntace-t..
Mivel nagyon megszerettem a kompakt-kis előrenyúlású (75) kormányt, hosszú stucnit, így, most a Cannondale "upgrade" tervezetébe' van véve, hogy hosszabb (130) kormányszárat párosítanék rövidebb (80-75) kormánnyal, pl. Kalloy Uno stucni (ebay) &FSA kompakttal vagy Deda RHM02-vel (mivel a Zero100 még nagykerben&gyártótól is bitang borsos) Most 120mm-es Stücnim van XL-es Syntace racelite kormánnyal, szóval, kompakt kormányhoz Minimum 130mm kéne. (minimum, hehe)
Egyébként a Köcsögdell új lánccal villog, 15 kőkemény eurós Miche Corsa. Kiválóan csendes&finom futása van, főleg a régi levedlett-nyúlottabb kollegájához képest. Szépen pöccre-kisujjra vándorol, és teljesen korrekt cucc ennyi pénzért. Ha km-ben annyit bír, ahány ft volt, én már szeretni fogom.
PS: egy haver 9800 km-nél jár a Tiagra láncával... Az a baj, hogy most már hezitál-kattog, néha megszalad, szóval, szerintem előfordulhat, hogy már sorral együtt kell cserélnie, bár, ő még 3000 km-t szeretne kisajtolni. Nem tudom. 3-4 láncot el lehet lőni egy soron, ha nem gyalázod agyon szegényt, de így?
Együtt párban... tegnapi szárnypróbálgatás,érdekes,más lesz,csak mar a plusz+ jönne végre meg hozzza,de lehet ez sem lesz egyszerű...
mint a vázszett beszerzése,ami igaz EU érkezett,de azért volt kalandos mert majd fel év volt mire ténylegesen szállításra került csak a váz+villa kombo,
és azt is sikeresen keverte kavarta a nav es az ups valami három hétig,es ezek utan sikerult rossz cimre is szallitani,de végre bringa-forma es jo 8D
Állati! Jól kitaláltad. Kíváncsi leszek a hosszabb távon szerzett tapasztalatokra is. A 36/34 mászásra engem elrettentene, de ss-em sem volt soha.
Plusz piros pont a tokozásért, atombiztos az is.
36, mert errefelé dombok vannak, nem hegyek. ahol meg nem lenne elég a 36*34, ott amúgy is már tolnám, sokszor gyorsabb.
az ss jó dolog, pl varázslatosan kisimítja a (nem túl brutális) emelkedőket. hipp-hopp fenn vagy, aztán csak csodálkozol, milyen gyors vagy. de erről biztosan többet tudnának (ha akarnának, de sosem akarnak) mesélni a nálam tapasztaltabbak.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
az FR a zee váltóból a nagyobb átfogású (11-36) változat.
saint a váltókar, ami übereli az összes eddig általam használt váltókart, nagyon megéri az árát. elképesztően határozott, de mégis finoman működik, a nehezebb fokozatok irányába is tud kettőt váltani (nekem ez újdonság, a 9s 770 XT nem tudta*). kíváncsi vagyok, milyen lesz 1-2 év múlva. a "városi" bringámon saint pedál van, az is nagyon zsivány, imádom. persze túlzás, de kit érdekel, ha jó használni?
eddig csak egy kb 30km hosszú kör van ebben a rendszerben, nem volt gond a lánccal. szerintem nem is lesz. én (egyelőre) abba a táborba tartozom, akik szerint a kuplungos váltó tartja a helyén a láncot, nem a NW tányér.
a kormány egy truvativ stylo t30, semmi extra. szerintem a kép csalóka a beállítás tekintetében. az answer egyenes volt, túlságosan is, ezért el is adtam hamar.
edit: *akkor még nem tudtam ezt:
Saint váltó állat, az idény elején raktam fel, és igaz amit mondanak róla, hogy ötvözi a Shimano és a Sram váltók összes előnyét. A Shimano könnyedsége a Sram határozott kattanásával. Nem tudom hogy csinálták...
1x10-el nyomom már egy jó éve az enduróval (kuplungos XT + NW láncvezető nélkül) de lánc még nem esett le, pedig lett volna alkalma rá a boszniai hegyekben. Hogy ebből mennyi köszönhető a váltónak és mennyi a NW-nak nem tudom, szerintem kb 70:30 a váltó javára.
Milyen az a kormány? Az Ansver-t cserélted erre, vagy keverem a két bicajod? Miért van ennyire előre döntve vagy csak a kép csalóka?
az FR a zee váltóból a nagyobb átfogású (11-36) változat.
saint a váltókar, ami übereli az összes eddig általam használt váltókart, nagyon megéri az árát. elképesztően határozott, de mégis finoman működik, a nehezebb fokozatok irányába is tud kettőt váltani (nekem ez újdonság, a 9s 770 XT nem tudta*). kíváncsi vagyok, milyen lesz 1-2 év múlva. a "városi" bringámon saint pedál van, az is nagyon zsivány, imádom. persze túlzás, de kit érdekel, ha jó használni?
eddig csak egy kb 30km hosszú kör van ebben a rendszerben, nem volt gond a lánccal. szerintem nem is lesz. én (egyelőre) abba a táborba tartozom, akik szerint a kuplungos váltó tartja a helyén a láncot, nem a NW tányér.
a kormány egy truvativ stylo t30, semmi extra. szerintem a kép csalóka a beállítás tekintetében. az answer egyenes volt, túlságosan is, ezért el is adtam hamar.
edit: *akkor még nem tudtam ezt:
Kisherceg módosította - 2015. július 31. - 09:46
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
biztos a fotó csal, hiszek neked . egyébként az én csuklóimnak/tenyeremnek sem a pont-vízszint a nyerő (nekem kissé fölfelé áll - mármint, majd' 50 évesen, a kormány/fékkarra gondoltam ), de a fénykép alapján (ahol tuttira a régi Campa fékkar furi alakja/a kormány vonalvezetése miatt látok csalósan) írtam, amit - és általánosságban a vízszint szokott bejönni
hát, valamit kitalálok. Mert kissé rövidnek érzem fékváltókar-fogásban. De a régi stucnival is rövidnek éreztem, és most, ha a centit-colstokot odateszem és lemérem a nyeregorr-fékváltókar távolságot: ugyanannyi
Vagy a fékkar kerül előrébb, vagy a kormányt döntöm kissé másképp, vagy a nyerget tolom hátrébb. Vagy veszek gombokért egy hosszabb stucnit variálni?
A fékkar pozíciójával-dőlésszögével azért nem játszanék szívesen, mert mégiscsak "kontaktpont", ha elcseszed, az az ergonómia rovására megy.
szerk: itt van még egy példája annak, hogy azt az RHM kormányformát hogy párosítják régi V1 ergopowerrel:
hmmm fehér bandázs? bár nekem a lábam is fekete lesz sokszor, úgy hordja a szél a port az úton
a kormány teteje vízszintes. nézd meg jobban a képeket, megáll rajta a söröskorsó.., nehéz úgy fotózni, hogy tényleg lásd. Ha lentebb forgatom, kb. megölöm a csuklómat, az ergonomiának adok egy akkora pofont, hogy elmegyek a sarokba térdelni.
hajtókarból feketét szeretnék, ha veszek, vagy sötétszürkét. az ezüst ronda.
szerk: rájöttem! ha a felsőcsövet használod mércének, látod, hogy a kormány teteje tényleg vízszinthez közeli. De Neked nem magyarázom, mert bikefitből szeren vagy.
biztos a fotó csal, hiszek neked . egyébként az én csuklóimnak/tenyeremnek sem a pont-vízszint a nyerő (nekem kissé fölfelé áll - mármint, majd' 50 évesen, a kormány/fékkarra gondoltam ), de a fénykép alapján (ahol tuttira a régi Campa fékkar furi alakja/a kormány vonalvezetése miatt látok csalósan) írtam, amit - és általánosságban a vízszint szokott bejönni