Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19084 hozzászólás a témában

#101
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.255 hozzászólás
@tolli: szóval vettél egy bicajt.... Hm... ...és még csak meg sem mutatod.... Hm....

Vicc vót'! ;) :D persze örülünk, ha kerül ide kép!

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#102
tolli

tolli

    vendég

  • fórumtag
  • 94 hozzászólás
  • LocationZalaegerszeg, Hungary

nájsz bájk, csak az a kormány! biggrin.png ja, meg lemaradt a monokróm szűrő is!! tongue.pngbiggrin.png

 

kanyon: én voltam az egyik jelentkező, mikor szóba került, hogy eladó lesz. szégyenszemre visszakoznom kell. agyaltam ezen a "próbáljunk ki valami modern bicajt" dolgon, végül arra jöttem rá, hogy nagyon jül megvagyok az elavult vackaimmal. rolleyes.gif

 

mesélj, kérlek, erről a D-fuse csőről. én azt hittem, Giant-ba már csak D-fuse cső mehet, nem is tudtam, hogy mehet bele hagyományos is... 

Én is jelentkeztem akkortájt, aztán volt egy kellemetlen élményem egy monti maratonon és egy kellemes a Balaton Fondo-n, meg egy péntek délutánon gyanútlanul betértem a nagykanizsai Janko's Bike szaküzletbe, aminek az eredménye egy 11-es DA Di2-es Astana csapatszínű Wilier Zero SLR lett (2021-es), ami jó pár évre kimerítette a hobbira szánt keretemet. úgyhogy mostanában nem költök mountain bike-ra, a Kona-t nyúzom a zalai dombokon. 



#103
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.576 hozzászólás

nájsz bájk, csak az a kormány! biggrin.png ja, meg lemaradt a monokróm szűrő is!! tongue.pngbiggrin.png

 

kanyon: én voltam az egyik jelentkező, mikor szóba került, hogy eladó lesz. szégyenszemre visszakoznom kell. agyaltam ezen a "próbáljunk ki valami modern bicajt" dolgon, végül arra jöttem rá, hogy nagyon jül megvagyok az elavult vackaimmal. rolleyes.gif

 

mesélj, kérlek, erről a D-fuse csőről. én azt hittem, Giant-ba már csak D-fuse cső mehet, nem is tudtam, hogy mehet bele hagyományos is... 

 

Köszi!

Pedig ki kellene próbálnod egy csupa szénszál cuccot én tudom tongue.png

 

D-Fuse: szerencsére ki lehet cserélni hagyományosra is. Revolt-ban a D-Fuse cső 30.9-es de ugye le van csapva az egyik oldala. Elvileg - és talán gyakorlatilag is - érezni, hogy mivel a hátsó résznél egy 15 centis darab van a cső és a nyeregcső fala közt, az első résznél meg egy fura szorító, a cső is csapott, van csillapítása és mozgása. De ha rákeresel, rengeteg usernek recseg és ropog. Összerakod jó, 25 km után recseg. Mindenhol bekentem zsírral, becsúszott, ha csak ott ahol kellene (használati szerint!!) akkor karbon pasztával nem csúszott be ugyan, de olyan recsegést még nem hallottál. A megoldás egy rendes 30.9-es cső lett kevés karbon pasztával (így kimarad a közdarab ami amúgy sem szimpatikus), a szorítót meg a váz felöli oldalon ezzel a cuccal kentem be finoman (átmenő tengelyeket is ezzel szoktam, olyan csavarokat is ami koszos lesz mindig): https://motorex.com/...i-seize--236776

Jó lett, csend van biggrin.png.

 

Nagyon tetszik, gratulálok, jól tetted, hogy megosztottad!

 

Ez most kék, vagy zöld? smile.png

 

Köszönöm! 

Deep Lake a fantázianeve, elég találó. Passz, hogy zöld vagy kék, kicsit mindkettő. 


  • Kisherceg, Rabbit és zscs kedveli ezt

#104
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.255 hozzászólás

nájsz bájk, csak az a kormány! :D ja, meg lemaradt a monokróm szűrő is!! :P :D

 

kanyon: én voltam az egyik jelentkező, mikor szóba került, hogy eladó lesz. szégyenszemre visszakoznom kell. agyaltam ezen a "próbáljunk ki valami modern bicajt" dolgon, végül arra jöttem rá, hogy nagyon jül megvagyok az elavult vackaimmal. rolleyes.gif

 

mesélj, kérlek, erről a D-fuse csőről. én azt hittem, Giant-ba már csak D-fuse cső mehet, nem is tudtam, hogy mehet bele hagyományos is... 


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#105
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.041 hozzászólás
  • LocationKelenföld

Muszáj feltennem smile.png

Nem semmi 1.2 kilóval könnyebben a kerekek körül, divatos külsőt is kapott egyelőre 40-es méretben, 2.5 baron próbáltam. Repül a gépezet.

Igazából egész jó érzés 10 év után nem fekete kerékpáron ülni, bár azt nem tudom eldönteni tetszik e a színe blink.pngrolleyes.gif cool.png

 

 

 

 

Nagyon tetszik, gratulálok, jól tetted, hogy megosztottad!

 

Ez most kék, vagy zöld? smile.png


Rabbit módosította - 2023. július 19. - 13:08


#106
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.576 hozzászólás

Muszáj feltennem smile.png

Nem semmi 1.2 kilóval könnyebben a kerekek körül, divatos külsőt is kapott egyelőre 40-es méretben, 2.5 baron próbáltam. Repül a gépezet.

Igazából egész jó érzés 10 év után nem fekete kerékpáron ülni, bár azt nem tudom eldönteni tetszik e a színe blink.pngrolleyes.gif cool.png

 

IMG-20230719-071109.jpg


  • Kisherceg és Rabbit kedveli ezt

#107
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.576 hozzászólás

Eladtam a Tribant pedig jó volt, de valahogy kevés és gyerek trélert már nem húzok. Itt kattogtam nektek is éveken át, kell egy gravel ami geoban is az (12 évvel ezelőtt még CX-ben próbálkoztam, utána volt ugye a SS gravel acél vázon, azóta hiányzott és mindig győzött az MTB). 

Már év elején kerestem a Giant modelleket de akkor már nem voltak blink.png . Pár hete elmentem egy érdekes boltba Budapesttől 70 km-re, és sikerült nem vennem használtan egy Rose Backroad modellt. Hazafelé bementem a kedvenc hazai boltomba és láss csodát annyian nem vették át az előrendelt kerékpárokat, hogy jutott hozzánk is. Jó árat kaptam nagyon, meg is vettem. 

1.5 hete van meg, azóta mentem egyben 152 km-t Budapest - Balatonalmádi vonalon, majd Almádi - Veszprém és vissza. Ma egy 40 km 930 méter szinttel. El is döntöttem, hogy eladom az mtb-t. Ezzel a géppel még nem tudom mi lesz. Hihetetlen kényelmes, ezt amúgy mindenhol olvasni róla. A Giant nyeregcső kialakítás egy rémálom, cseréltem hagyományos 30.9-re és minden rendben lett. Felszereltségben 2x10, GRX400 de egész jó. Az biztos, hogy kap Newmen kerékszettet és már jönnek másik külsök (ha ezt is eladom akkor a kerekek mennek az új gépbe, minden jobb gravel 12x100/12x142). Ezzel 1.3 kg-ot faragok az amúgy nem nehéz váz + egyebekből de a kerekek nagyon nehezek (670 gramm/külső és 2400 gramm/szett kerék az nagyon sok). 

Szóval még lehet ezt is eladom pár hónap múlva és veszek valami fekete karbon Giant Revoltot (ugyan ez a geoja) biggrin.png .

Akinek kell a Canyon váz + villa jelezze (sorry, off de anno volt érdeklődés, most vihető azonnal)!  

 

IMG-20230715-175411.jpg

IMG-20230715-175449.jpgIMG-20230715-175504.jpg


  • Kisherceg, ZolkoW és zscs kedveli ezt

#108
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás

csak "alkami szerető".

mint bringa a műfajában q. jó, csak a műfaj nem az enyém :)

 

QRxZHV9VK8IOZT96HBg5Nlz9PkNxCk3GcDdKMGUF


  • karakoram, Kisherceg, Rabbit és 2 további fórumtag kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#109
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.255 hozzászólás

Régóta szemezek én is a deepspace-re ezzel a kormánnyal, meghagytad vágatlanul 800mm szélesnek?
Illetve külföldi vagy itthoni beszerzés?

Köszi szépen!

 

Német beszerzés, bike24-ről. Visszavágtam kicsit, 76cm-re. (Érzésre kicsit még vághatnék belőle, de nem mertem többet.)

 

szerk: Biztosan nézted már, de ha esetleg nem, érdemes tudni, hogy a Kyote "reach"-e elég sok, viszonylag messzire előre viszi a markolatokat, pl egy On-One OG-hez viszonyítva. (Vagy éppen jelentősen rövidebb stucnit igényel, nézőpont és váz kérdése.)


Kisherceg módosította - 2023. június 27. - 13:01

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#110
ndre

ndre

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás

Ronin, stage 2. vagy inkább Plan B? szóval a koskormánnyal meglehetősen se veled, se nélküled a kapcsolatom, így némi szerelgetéssel töltött idő árán szerét ejtettem, hogy kiderítsem, a Ritchey Kyote "mennyire és milyen?" természetesen, mivel a Ronin egy full klasszik országúti geós váz (legalábbis nekem úgy tűnik), az eredmény kicsit gnóm lett. viszont tekerve egyáltalán nem rossz, kényelmes, amolyan trekkinges módon. száguldozásra természetesen egyáltalán nem inspirál.

 

6499f08038fb6c21118369fa.jpg?width=2000&

 

6499e8094dd97d56859894db.jpg?width=2000&

Régóta szemezek én is a deepspace-re ezzel a kormánnyal, meghagytad vágatlanul 800mm szélesnek?
Illetve külföldi vagy itthoni beszerzés?

Köszi szépen!



#111
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.255 hozzászólás

Ronin, stage 2. vagy inkább Plan B? szóval a koskormánnyal meglehetősen se veled, se nélküled a kapcsolatom, így némi szerelgetéssel töltött idő árán szerét ejtettem, hogy kiderítsem, a Ritchey Kyote "mennyire és milyen?" természetesen, mivel a Ronin egy full klasszik országúti geós váz (legalábbis nekem úgy tűnik), az eredmény kicsit gnóm lett. viszont tekerve egyáltalán nem rossz, kényelmes, amolyan trekkinges módon. száguldozásra természetesen egyáltalán nem inspirál.

 

6499f08038fb6c21118369fa.jpg?width=2000&

 

6499e8094dd97d56859894db.jpg?width=2000&


  • Rabbit, madgab, donciccio és 3 további fórumtag kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#112
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.255 hozzászólás

sikerült előrehaladni a Ronin egytányérosításával , a próbakörön is túl vagyunk. remélem, értékelhetők a képek. :D

 

6468a526afb8bb05071bed03.jpg?width=2000&

 

6468a540090383369c2a4998.jpg?width=2000&

 

Alfine hajtóműre esett a választásom*, a szélesebb láncvonalú változatra, 39T. a belső láncvédőt kénytelen voltam levenni, illetve volt egy kis kavar a hézagolókkal is, de már minden ok. q-faktor rendben lesz, láncvonal is rendben. egyelőre az e.váltó teljes bovdenezése is rajta van a bicajon, szépen lekötve, hogy ne zavarjon. Tiagra váltó és hajtómű az apróban. ;)

 

*eredetileg triple montis hajtóműben gondolkodtam, de ilyet kb csak használtan lehet már kapni. összeadtam ennek várható árát + alu NW tányér + csapágy, kb ki is jött az Alfine ára (amihez adnak csapágyat is...) meg egyébként is nézegettem már, szerintem szép ez a kar, csak nem volt mire szereljem. legközelebb valami ezüstszínű projekt lesz. :D

 

következő lépés a fékváltókarok "kiváltása" olyanra, ami tudja kezelni a Shimano 10s mtb h.váltókat.


  • ZolkoW, donciccio és zscs kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#113
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Lőttem egy ilyet, kettő lett belőle smile.png

 

Klein Attitude :)

 

https://i.ibb.co/XLs...0517-WA0007.jpg


sala módosította - 2023. május 17. - 18:18

  • Kisherceg, donciccio, zscs és 1 további fórumtag kedveli ezt

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#114
fityisz

fityisz

    kapitány

  • fórumtag
  • 993 hozzászólás

https://www.instagra.../p/CqxMAk7Ntnc/

 

boltbajárós



#115
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.255 hozzászólás

 

így országútis szemmel, nem tudom, h mennyire kellene nekem a komoly fékerő. néztem én is annak idején ezt a ronin bringát. alapvetően jó koncepciónak tartom az acél váz miatt. oké. jóval könnyebbek az alu, vagy karbon vázak, de talán kevésbé sérülékenyek. 

 

nyilván máshogyan bringázunk. :) engem nagyon tud zavarni, ha nincs tartalék egy fékben.

 

 

Király gép! smile.png

Jómagam se vetem meg a terepet néha a CX géppel, bár mindig megállapítom, nem oda való. De azért néha jó érzés, hogy el lehet evickélni vele szinte bárhol.

 

Ez a "Risk" márkájú extender meg beszédes nevű... biggrin.png

Vicces, a többség alacsonyabb Q-faktorú hajtókart keres, egyesek még a stopli offset-beállítását is úgy alakítják, hogy ott nyerjék az utolsó fél-fél mm-t és ezzel szemben van cég, ami "direkt" szélesít ezen... Ouch! wacko.pngbiggrin.png Akkor már inkább a montis hajtókar.

 

Köszi! :)

 

én sosem országútiztam, a montis karok meg ugye eleve szélesebbek, ehhez vagyok szokva, stabilabbnak érzem a kicsit szélesebb "terpeszt". pár éve, mióta "lejöttem" az spd-ről, kifejezetten élvezem, hogy bármikor, bárhová helyezhetem a lábam a pedálom, ahogyan a helyzet éppen kívánja. 

 

az spd-t nagyon nem vágyom vissza, a végén már kifejezetten utáltam, pedig 15+ évig csak az volt. :)


  • donciccio kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#116
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.255 hozzászólás
Ilyen extenderrel rizikózik :D épp haver is, majd kifaggatom, ha túléli.
  • donciccio kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#117
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.326 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Király gép! :)

Jómagam se vetem meg a terepet néha a CX géppel, bár mindig megállapítom, nem oda való. De azért néha jó érzés, hogy el lehet evickélni vele szinte bárhol.

 

Ez a "Risk" márkájú extender meg beszédes nevű... :D

Vicces, a többség alacsonyabb Q-faktorú hajtókart keres, egyesek még a stopli offset-beállítását is úgy alakítják, hogy ott nyerjék az utolsó fél-fél mm-t és ezzel szemben van cég, ami "direkt" szélesít ezen... Ouch! wacko.png:D Akkor már inkább a montis hajtókar.


  • Kisherceg és donciccio kedveli ezt

#118
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.455 hozzászólás

oké, szóval kicsit több mint két éve van meg a Ronin. elsőre nem igazán "hittem" benne, de végülis így két év után kezdem látni, hogy jó ez azért... nagyon is! biggrin.png igen, az erdőben is szoktam "országútizni", ami szerintem továbbra is hüJeség, de nagyon jó! kicsit mint az egysebizés: alapjában értelmetlen, de nagyon király. biggrin.png

...és mint ilyen, lassan alakulgat is a bicaj. gondoltam, megosztok egy friss képet, de a ma esti tekerés alkalmával készült fotók minden lettek, csak jók nem. legközelebb próbálok jobbat. smile.png

 

645931d3f960a83a310ce3d0.jpg?width=2000&

 

645931c27d52dd39af384b3c.jpg?width=2000&

 

amik eddig alakultak a bicajon:

- kerékszett: ezt még az elején kapta, saját fűzés, Deore agyak, SunRingle Helix TR SL felnik (a felnik megvoltak - jelenleg kedvencek, az agyak pedig olcsók és megbízhatóak)

- féktárcsák: Avid g3, a trp fékek rendes működésre bírásának hozadékai, évek óta a fiókban várták a helyüket. (sajna az agyak miatt kell a CL-->6csavar adapter is, szerencsére az is volt a fiókban...blink.png )

- külsők: Maxxis Rambler. ez ajándék volt, nagyon meg vagyok velük elégedve. ...éééés mostantól tubelss! smile.png

- stucni: Syntace 90mm, ez is régről megvan, leértékelt bikevalami.de szerzés

- nyeregcső: Zolkow Zolitól kölcsönbe', talán BBB, könnyebb mint a gyári és nem forog el a vázban (szerintem már el is felejtette, hogy nálam van)

- nyereg: WTB Silverado teszt-edisön bolhás szerzés biggrin.png

- Avid BB7 Road fékek, friss szerzemény a TRP helyére. így végre fékezni is lehet a bicajjal, nem csak lassítani. a teljes képhez tartozik, hogy elöl azért kellett bele a Jagwire organikus betét, de így nagyon jó, mint ahogyan megszoktam a Uniton is.

- XT hajtómű és 38T NW tányér: kísérleti jellegű módosítás, egyrészt a csámpás lábaim kényelmét hívatott szolgálni, másrészt így kevésbé rugdosom a hátsó BB7-et (éljen a láncvillára féket mozgalom....) ez vissza fog menni a montira, de valszeg a gyári 34/50 Tiagra kar helyett keresek egy hasonló montis kart. ha valakinek van eladó slx, xt triple 104bcd karja eladó, nyugodtan jelezze! smile.png

edit: - ja, rajta van a nejem gyerekkori bicajáról valami noname villogó. meglepően jó fénye van. 

 

 

...és ami még nincs, de lehet:

- keskenyebb kormány, "rendes" flare-rel

- kiegészítő fékkar a felső fogáshoz (ebben jelenleg kicsit bizonytalan vagyok, kell-e?)

- kuplungos váltó (ezért Rabbit a "hibás", elültette a fülembe, hogy a 10s GRX kompatibilis a 4700 Tiaga karral...)

 

 

#authorronin

https://www.aliexpre...SmartRedirect=y

 

hajtókar helyett

 

így országútis szemmel, nem tudom, h mennyire kellene nekem a komoly fékerő. néztem én is annak idején ezt a ronin bringát. alapvetően jó koncepciónak tartom az acél váz miatt. oké. jóval könnyebbek az alu, vagy karbon vázak, de talán kevésbé sérülékenyek. 


donciccio módosította - 2023. május 09. - 09:29

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#119
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.255 hozzászólás

oké, szóval kicsit több mint két éve van meg a Ronin. elsőre nem igazán "hittem" benne, de végülis így két év után kezdem látni, hogy jó ez azért... nagyon is! biggrin.png igen, az erdőben is szoktam "országútizni", ami szerintem továbbra is hüJeség, de nagyon jó! kicsit mint az egysebizés: alapjában értelmetlen, de nagyon király. biggrin.png

...és mint ilyen, lassan alakulgat is a bicaj. gondoltam, megosztok egy friss képet, de a ma esti tekerés alkalmával készült fotók minden lettek, csak jók nem. legközelebb próbálok jobbat. smile.png

 

645931d3f960a83a310ce3d0.jpg?width=2000&

 

645931c27d52dd39af384b3c.jpg?width=2000&

 

amik eddig alakultak a bicajon:

- kerékszett: ezt még az elején kapta, saját fűzés, Deore agyak, SunRingle Helix TR SL felnik (a felnik megvoltak - jelenleg kedvencek, az agyak pedig olcsók és megbízhatóak)

- féktárcsák: Avid g3, a trp fékek rendes működésre bírásának hozadékai, évek óta a fiókban várták a helyüket. (sajna az agyak miatt kell a CL-->6csavar adapter is, szerencsére az is volt a fiókban...blink.png )

- külsők: Maxxis Rambler. ez ajándék volt, nagyon meg vagyok velük elégedve. ...éééés mostantól tubelss! smile.png

- stucni: Syntace 90mm, ez is régről megvan, leértékelt bikevalami.de szerzés

- nyeregcső: Zolkow Zolitól kölcsönbe', talán BBB, könnyebb mint a gyári és nem forog el a vázban (szerintem már el is felejtette, hogy nálam van)

- nyereg: WTB Silverado teszt-edisön bolhás szerzés biggrin.png

- Avid BB7 Road fékek, friss szerzemény a TRP helyére. így végre fékezni is lehet a bicajjal, nem csak lassítani. a teljes képhez tartozik, hogy elöl azért kellett bele a Jagwire organikus betét, de így nagyon jó, mint ahogyan megszoktam a Uniton is.

- XT hajtómű és 38T NW tányér: kísérleti jellegű módosítás, egyrészt a csámpás lábaim kényelmét hívatott szolgálni, másrészt így kevésbé rugdosom a hátsó BB7-et (éljen a láncvillára féket mozgalom....) ez vissza fog menni a montira, de valszeg a gyári 34/50 Tiagra kar helyett keresek egy hasonló montis kart. ha valakinek van eladó slx, xt triple 104bcd karja eladó, nyugodtan jelezze! smile.png

edit: - ja, rajta van a nejem gyerekkori bicajáról valami noname villogó. meglepően jó fénye van. 

 

 

...és ami még nincs, de lehet:

- keskenyebb kormány, "rendes" flare-rel

- kiegészítő fékkar a felső fogáshoz (ebben jelenleg kicsit bizonytalan vagyok, kell-e?)

- kuplungos váltó (ezért Rabbit a "hibás", elültette a fülembe, hogy a 10s GRX kompatibilis a 4700 Tiaga karral...)

 

 

#authorronin


Kisherceg módosította - 2023. május 08. - 20:58

  • ZolkoW, Rabbit, donciccio és 1 további fórumtag kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#120
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

köszi. sok munka, meg tervezgetés van mögötte. smile.png a váznak van egy kis sztorija egyébként. a tesómnak volt a 90-es években egy kis bringa műhelye, boltja Budán. sokat szereltem ott, de ez nem annyira fontos. betért egy vevő, h szeretne egy jó könnyű országúti bringát. kicsi méret kellett neki. talán 49-es, vagy 51-es az ő váza. (igen neki is megvan egy pont ugyanilyen vázra épített bicaja) aztán akkoriban még a velotrade volt a shimi, és a bianchi forgalmazója. ott meg volt a tesómnak ismerőse (Vargánya) csapattársak voltak régen a fradiban. na mindegy is. volt nekik egy porosodó kicsi bianchi vázuk. egy pont ugyanilyen, csak olyan méret, ami a vevőnek kellett. elhoztuk neki, viszonylag jó áron, mert senkinek nem kellett. talán nagyobb méretben elvitték volna. a viszonylag jó ár is elég húzós volt az akkori fizetésekhez képest. a boltban megtapiztam a vázat, meg a villát. na ott kész voltam. a kisebb méret, a cső szett, és a kivitelezés miatt 1,5 kiló körül volt a váz tömege. (az enyém 1665 gramm) akkoriban egy mali oria tt0.9-es csövekből épült vázat használtam. maga a váz 2 kg felett volt. alig hittem el, h ilyen létezik. összeraktuk a vevő bianchiját. neki egy 7410-es dura ace került rá. akkori viszonylatban nagyon könnyű kis gép lett belőle. a bolt előtt gurultam vele egy picit. fúúú... basszus. egyből érezni lehetett, h mennyire gyors, és jól irányítható gép lett. egy a lényeg: annyira megfogott ez a váz, h mindig ott lebegett a szemem előtt, he 1x lesz egy ilyenem. aztán évekkel később voltam egy ismerősömnél, akinek volt egy ilyen váza. neki is volt egy kis műhelye. ott lógott a plafonról. magának akarta összerakni. na mind1 is. itt csak elraktároztam az infót, h neki van egy ilyen genius váza. teltek megint az évek. közbe jött egy jobb biznyic. ennek az árát forgattam be a bianchi-ba. vettem egy colnago c40-es vázat, eredeti villával. nekem nagy volt egy kicsit, nem is azért vettem, h sokáig nálam legyen. sikerült egy kis haszonnal elpasszolni, aztán jött a szikra, h az ismerősömnél még talán megvan az a váz, villa, ami most az enyém. elmentem hozzá, és rákérdeztem, h megvan e még, és eladja e nekem. 60 ezer ft-ért megvettem tőle. ez volt kb 8 éve. az akkori bringámon már jórészt record cuccok voltak. át is raktam rá. egyedül a középrésszel bajlódtam, mert nekem olasz menetes volt, a bianchi-hoz meg angol kellett. emlékszem, amikor végre talpra tudtam állítani a gépet pont megbetegedtem. ettem a kefét, h végre kész álmaim bicaja, aztán nem tudok menni vele. biggrin.png a képeken látható állapotban kb 8,6 kg a bringa pedállal, és kulacstartóval. amikor előszőr összeraktam, még 9 kg felett volt. legalább fél kilót fogyott az eredeti felálláshoz képest. habár eléggé túlsúlyos voltam, akkoriban, de a próbakör nagy motivációt adott, h újra jobb formába kerüljek. annyira jó volt, és még most is az tekerni vele, h csak na. vehetnék új, modern gépet, de azok nem ilyenek. 

 

ez volt az eredeti felállás:

 

11_6432.jpg

60ért nem megvetted, hanem elloptad tőle :-)


  • donciccio kedveli ezt