Szép !
Milyen széles gumik ezek ?
köszi!
a gumi mérve 68mm az Alex MD40 felnin. jó nehéz, kb egy kiló.
köszi. a legszűkebb helyen kb 1,5cm.
oszinten szolva, en full merev montinal mindig inkabb az acel fele hajlottam, karbon vaznal ki tudja hogyan es mihez terveztek, mennyire birja a fejcso hosszutavon. alut meg sose probalnam meg, ha csak nem azzal terveztek eredendoen.
Edited by arn, 2017. March 30. - 22:30.
Köszi, így már jó; tyű, nagyon vagány gép! Tetszik, színe is jó és még az anyaga se brikett vagy holmi kólás doboz! Fogja a mágnes - meg a tekintet is
Ejha, ez király gép lehet! Fotókat fel tudnád tölteni úgy, hogy más is lássa?
miután megérkezett a daruskocsi, sikerült kiemelni a dobozból, azonnal ment is az imbuszkulcs alá, hogy maga mögött hagyja gyári formáját. ezt sikerült összehozni a régóta várakozó új és régi alkatrészekből.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ha mákja van, egy DeKerf lesz benne tévedésből...
A zee még az előző bringán szolgált, de azt alig raktam össze, jött e nyereményváz. Ott 11-36os sort használtam, 26os kerékmérettel, elég is volt a rövidkanalas váltó a 32/36os áttétel, viszont a 27.5 kerékkel már túl combos volt nekem, így beszereztem egy 11-42es sort, amihez kellett a radcage a felső görgő jobb helye miatt(más az offset, elfér a 42es tányér mellett). Lehetett volna 11es slx is, de nem kívántam 11es rendszerre váltani. Tehát nem egyszerre raktam össze a hajtást/váltást, hanem a folyamatosan változó elvárásokhoz igazítottam.
értem, köszi! (nem belevau akart lenni, csak kíváncsiság. azt is simán megértem, ha valaki pont így akarja. )
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
szép-szép, csak egyez kérdeznék: a zee + radcage kb egy slx-szel (XT-vel) egyenlő, csak dupla áron, nem? mi az oka, hogy így raktad össze?