Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
18893 hozzászólás a témában

#941
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

én 2008-as chorust vennék, tuningolnám a szettet 2015-ös veloce, vagy 2010-es centaur fvk-al, meg egy torq-rs hajtással (nem tetszik a chorus hajtásban, hogy nem üreges a kar)

 

amúgy a 2008-as chorus szett baba, golyóscsapágyas fékjei vannak, ut hajtás, még 2. generációs fékváltókar, de, ha kicsi kezed van, lehet, tetszeni fog.

 

komplett 2008-as chorus szett sorral-lánccal-hajtással-csészékkel kb. 380-400 euró közt szokott menni tour-magazine.de fórumon, rekord titánium meg 550-600 közt.

 

Hazai árakat ne nézd, itthon minden többet ér, amit valaki pár szezonban már nyúzott.

 

egyébként középkategóriás campa szett meg gombokért.

 

ilyen centaur fvk:

 

http://forum.tour-ma...ntaur-Miche-LRS

 

ultra shift, 2010-es ezüst.


Vejne módosította - 2016. január 18. - 07:40


#942
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.871 hozzászólás

 

Apropó a Campa fékváltókarokról milyen mondás járja? Olyasmire emlékszem, hogy 1. generációs ergopowert jobb nem venni, mert a 2. gen sokkal kényelmesebb. Ezen felül hol tudok utánanézni, hogy melyikkel merre mennyit tudok váltani? Tudtommal ez is függ az évjárattól is meg az osztálytól (chorus, record, stb)
Keresem, hogy melyik lenne az a régebbi 8,9, esetleg 10-es olasz szett, amivel nem lőnék nagyon mellé, mert pontos, kényelmes és főként strapabíró.
 

2000-2001 körüli 10-es record. nekem nagyon jól bírja. esetleg chorus hátsó váltóval,ha félsz,h eltörik a karbon.

 

http://campybike.com...loCatalogue.pdf

 

a hajtómű,és a középrész már elég elavult,de a többi még ma is versenyképes cucc. 


donciccio módosította - 2016. január 17. - 18:45

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#943
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

http://www.ebay.de/i...i0AAOSwL7VWjXEu

 

ezt nem adta el.. érdemes rákérdezni, végigváltja a sort.. a newton kormány-stucni meg akár nálam gazdára is találhat :D

 

BS, mármint: az első generációsnak van kiálló csúcsa, 99%ban abban támasztom meg a tenyerem élét, bele is halnék, ha nem tudnám.

 

Második generációs számomra kevésbé kényelmes. :) Biztos Ullrichot majmolom

 

Amúgy egyszerű a képlet:

első generációs: mindegyik végigváltja a sort, felfelé meg 3-at tudnak egy legyintésre

második generációsok: az escape karokat kivéve mindegyik végigvált le, felfelé 3-at. Az escape-t könnyű felismerni, mert nincs a "szoknya" végigvágva a kioldókar alatt, a kioldógomb kisebb méretű, valamint, csak xenon-veloce-centaur s mirage felirattal készült. 2007-től 2009-ig veloce-mirage-centaur mind-mind escape mechanikás, csak egyesével vált le. A régebbi veloce-centaur-mirage végigváltja a sort. 9-es Mirage végigvált, 10-es Mirage mind escape-s. 9-es Veloce végigvált, 10-es velocéből van, ami végigvált, van, ami escape-s, centaurból szintén (NB: 2001-ben még Daytona néven találod meg a Centaurt)

 

2009-től meg az UltraShift le 5-öt, fel 3-at vált, Ultra: record-sr-chorus, és a 2009-2010-es veloce-athena-centaur. 2011 és későbbi Veloce-athena-centaur PowerShift, ami tkp. ugyanaz, mint az escape.

 

Ööö, még valami:

Az utolsó évi 9-es athena szett,ami még nem daytona, hanem athena.. (ebbő' lett később a centaur..) annak a szettnek a fékváltókarja tkp. az 1998-as chorus átmatricázva: golyóscsapágyas-karbon test.

 

Golyóscsapágyas mechanikával CSAK az 1996-utáni rekord-chorus, az 1999-es Athena (.. mint írtam, chorus) rendelkezik. Valamint, érdekes módon, az első UltraShift karok MIND golyóscsapágyasak, szóval a mezei Veloce-Centaur-Athena is.

 

Kényelemre a 3. generáció viszi a prímet magasan, főleg a 2015-ös dizájnú kioldókaros Veloce-Athena.

 

A második generációst nem igazán szeretem.

 

A 3. generációsnak előnye: fvk fogásból is brutálisan fékezhetsz, úgy van kialakítva a fékkar-forma

 

Amúgy a bringát 600 trikó-1050-es cuccokkal vettem, abból egyedül az átdobót (1056 pezsgő) és LX fejcsapit tartottam meg, meg a shimano kábelvezetőt a bowdenház alatt

 

A hv 1994-es chorus (?), a fvk 1996-os Rekord, de 97-es mechanikával, a sor veloce, a lánc CN-HG93, a hajtókar 2008-as UltraTorque mirage (Acél kistányér, és préselt bili nagytányér, de a csillag ugyanaz, mint az UT athena-centaur-veloce vonalnak, csapágyból meg a 10es UT karok MIND ugyanazt kapták, szóval Mirage-Record ugyanazzal a csapággyal készült.. igaz, most lett kicserélve J&L tajvani csapira) A fékek 2006-os centaurok, még a szkeleton-dizájn előtti "küllőszaggatós" fajtából (igazából csak fejreállít, különösen, ahogy az átlag szerelő beállítja..) Volt korábban 1050-es fékem, az nem volt jó, volt kétforgáspontos 2011-es ezüst Veloce (BR11-VLDPS) ami szép volt, de valamiért eladtam (bánom.. ). Volt egy szett 1994-es Athena monoplanárom, amit viszont örömmel adtam el, mert kb. nulla fékerővel bírt. Ezzel a centaurral az a baj, hogy nagyon észnél kell lenni, mert nem kérdez, állít. 

 

A kerékszett meg 2014-es Khamsin.

 

Azért lett cserélve a fvk-ban a mechanika, mert így tudtam legolcsóbban megoldani, hogy ne a rotoromat nyírjam tropára a 8s exa-drive lánckeréksorral.

 

A kiegészítőkről:

Syntace F139 stucni, 135mm, korábban volt 110-es és 120-as 3ttt rekord 84, de nem váltak be, 130-as planet-x túl ronda volt (bár jó 20 grammal könnyebb..) ez a syntace meg csodaszép, elegáns, kecses. Deda Piega RHM kormány, Ricsi nemtommilyen, de 230 gramm alatti nyeregcső, meg Flite Max nyereg.

 

Amúgy nyugodtan vegyél első generációs fékváltókart, ha 9-s rendszert akarsz, picivel több bowdent húz.

 

De én nem tenném.

 

99 euró a vattaúj 2015-ös veloce, és komfortban össze nem lehet hasonlítani az első-második generációssal


Vejne módosította - 2016. január 17. - 16:08

  • nagylaci32 kedveli ezt

#944
nagylaci32

nagylaci32

    vendég

  • fórumtag
  • 177 hozzászólás

Észrevettem egy apró különbséget a régi és későbbi campag szettjeim közt:

 

a régi szereti, ha laza a bowden, így váltja szépen a sort, ha túl van feszítve, akkor már lassan pakol lefelé, és akár hosszas tektóriázás után sem teszi le kónuszra. Az új meg ezzel ellentétben feszesebb kábel mellett működik rendesen, utóbbit elég könnyű beállítani amúgy: meghúzod kézzel a bowdent, ahogy tudod, kézzel egy fél cm-t betolod a váltótestet, és így kötöd be a kábelt. Utána kb. fél évig nem nyúlsz a finomállító csavarhoz, mert halálpontos.

 

A bowdenfeszességet a váltótest rugója szabja meg, ami szerintem mind2 rendszeren közel azonos. Amitől itt lazának, ott feszesnek érezheted, az a kónuszhoz tartozó végállásütköző eltérő beállítása.

Amúgy elég szép a gép. Milyen évjáratú és melyik Campagnolo szett van rajta?

 

Apropó a Campa fékváltókarokról milyen mondás járja? Olyasmire emlékszem, hogy 1. generációs ergopowert jobb nem venni, mert a 2. gen sokkal kényelmesebb. Ezen felül hol tudok utánanézni, hogy melyikkel merre mennyit tudok váltani? Tudtommal ez is függ az évjárattól is meg az osztálytól (chorus, record, stb)
Keresem, hogy melyik lenne az a régebbi 8,9, esetleg 10-es olasz szett, amivel nem lőnék nagyon mellé, mert pontos, kényelmes és főként strapabíró.
 



#945
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.871 hozzászólás

Na, legyen mostmá' official "logja" is, fékváltókar-kormány beállítva a legkényelmesebb dőlésszögbe, áttét 13-14-15-16-17-18-19-21-23 sorral elég finoman szabható testre, az új csapágykészlettel meg megszűnt a daráló-darabos érzete a hajtásnak is.

 

Észrevettem egy apró különbséget a régi és későbbi campag szettjeim közt:

 

a régi szereti, ha laza a bowden, így váltja szépen a sort, ha túl van feszítve, akkor már lassan pakol lefelé, és akár hosszas tektóriázás után sem teszi le kónuszra. Az új meg ezzel ellentétben feszesebb kábel mellett működik rendesen, utóbbit elég könnyű beállítani amúgy: meghúzod kézzel a bowdent, ahogy tudod, kézzel egy fél cm-t betolod a váltótestet, és így kötöd be a kábelt. Utána kb. fél évig nem nyúlsz a finomállító csavarhoz, mert halálpontos.

 

Na, de akkor, coral:

https://drive.google...RHZFY1hEdGc1bGc

 

 

külön ajánlom figyelembe, mennyit jelent, ha van pakolva a tengely fölé pár alátét:

 

https://drive.google...NUFtR2tLVWs4STg

 

KÉNYELMESEN elfér a 25-ös gumi ott, ahol korábban a 23-as is bele-bele kapott a villavállba.

 

Nagyon jók az első menettapasztalatok, kényelmes. Egyedül a féken fogok még kicsit állítgatni, túl harapós, kicsit nyúlósabbra veszem a figurát.

jót tett a polír a hajtóműnek. :) ha megtartod ezt a vázat,akkor ferrari pirosnak kell lennie a következő színének. fehér feliratokkal. mást nem kéne cserélni. bandázs is jó lenne ebben a színben. rohadt jól nézne ki sztem. az ilyen pumpámat én is így hordtam a vázon régen. :) 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#946
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

Na, legyen mostmá' official "logja" is, fékváltókar-kormány beállítva a legkényelmesebb dőlésszögbe, áttét 13-14-15-16-17-18-19-21-23 sorral elég finoman szabható testre, az új csapágykészlettel meg megszűnt a daráló-darabos érzete a hajtásnak is.

 

Észrevettem egy apró különbséget a régi és későbbi campag szettjeim közt:

 

a régi szereti, ha laza a bowden, így váltja szépen a sort, ha túl van feszítve, akkor már lassan pakol lefelé, és akár hosszas tektóriázás után sem teszi le kónuszra. Az új meg ezzel ellentétben feszesebb kábel mellett működik rendesen, utóbbit elég könnyű beállítani amúgy: meghúzod kézzel a bowdent, ahogy tudod, kézzel egy fél cm-t betolod a váltótestet, és így kötöd be a kábelt. Utána kb. fél évig nem nyúlsz a finomállító csavarhoz, mert halálpontos.

 

Na, de akkor, coral:

https://drive.google...RHZFY1hEdGc1bGc

 

 

külön ajánlom figyelembe, mennyit jelent, ha van pakolva a tengely fölé pár alátét:

 

https://drive.google...NUFtR2tLVWs4STg

 

KÉNYELMESEN elfér a 25-ös gumi ott, ahol korábban a 23-as is bele-bele kapott a villavállba.

 

Nagyon jók az első menettapasztalatok, kényelmes. Egyedül a féken fogok még kicsit állítgatni, túl harapós, kicsit nyúlósabbra veszem a figurát.


  • donciccio kedveli ezt

#947
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

Ja, amúgy 3ezer ft-ból át lehet építeni azt a kart 10sebisre..



#948
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

Nem szívesen válnék meg tőle, nekem tetszik rejtett bovden, a feszes, hangos kattanás váltáskor, nem követtem a campa fejlődését, de ha jól emlékszem, már az sem alapfelszereltség, hogy egy mozdulattal többet váltson, de lehet hogy tévedek. Asszem az enyém 3fel-6le vált.

megj.: vennék hozzá szép állapotú fvk.gumit baráti áron, hátha valakinek van felesleges, vagy ismerősének...

Campa fvk sosem volt nem bújtatott bowdenes, ellenben a Te mirage-od fel 3-at, le 8-at vált. 

 

Minden campag fvk fel hármat tud lépni, de lefelé az escape Xenon-Mirage-Veloce-Centaur-Athena karok bizony csak 1-et. Amúgy tökmindegy. 

 

Különbség még, hogy a Te karod akkor vált, amikor lenyomod a kioldógombot, az escape meg akkor, ha felengeded.

 

Nekem van mindkettő, egész sort végigváltó és Escape-s, és én utóbbit jobban szeretem, mert finomabb, puhább. :)

 

A határozott erős működés az a recsegő-csattogó eufemisztikus megfogalmazása, és nem azért írom ezt, mert lesajnálnám, csak ez a személyes véleményem (mint említettem, van-volt több ilyen határozott-erős-ropogós karom, és néha izmozni kellett, hogy lelépjen..)

 

FVK gumi 20 euró ahhoz a modellhez, EC-RE600, szvsz bármelyik hazai bót tud hozni, ha megkérdezed :)



#949
kimy

kimy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 600 hozzászólás
Nem szívesen válnék meg tőle, nekem tetszik rejtett bovden, a feszes, hangos kattanás váltáskor, nem követtem a campa fejlődését, de ha jól emlékszem, már az sem alapfelszereltség, hogy egy mozdulattal többet váltson, de lehet hogy tévedek. Asszem az enyém 3fel-6le vált.

megj.: vennék hozzá szép állapotú fvk.gumit baráti áron, hátha valakinek van felesleges, vagy ismerősének...

kimy módosította - 2016. január 16. - 18:32


#950
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

Üdv!

 

Megosztom veletek az edzőgépemet, október közepén építettem, bő 4000km után tapasztalataim pozitívak. Gyakran járok erdészeti úton itt a pilisben, hóban, sárban, tökéletesen helytállt eddig. Néhány szó a felszereltségről: Torpedo váz, Mirage9s váltás, Veloce hajtás, iparis agyak, DT küllők, RoadRunner felnik, Rubena defektvédelmes 32mm-es köpenyek. Szívesen megyek vele edzeni, kényelmes, ugyanakkor azért haladni is lehet vele, számomra akkor lenne tökéletes, ha canti fék lenne rajta, havas úton outis fék hamar megadja magát, persze tudom hogy nem erre találták ki.

20160116v01h3ujq.jpg

20160116v01hr5vm2.jpg

Áh, prae-escape, prae-qs működésű Mirázs. Az egyik kedvenc belépő kategóriás cucc a campától.

 

:)



#951
kimy

kimy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 600 hozzászólás

Üdv!

 

Megosztom veletek az edzőgépemet, október közepén építettem, bő 4000km után tapasztalataim pozitívak. Gyakran járok erdészeti úton itt a pilisben, hóban, sárban, tökéletesen helytállt eddig. Néhány szó a felszereltségről: Torpedo váz, Mirage9s váltás, Veloce hajtás, iparis agyak, DT küllők, RoadRunner felnik, Rubena defektvédelmes 32mm-es köpenyek. Szívesen megyek vele edzeni, kényelmes, ugyanakkor azért haladni is lehet vele, számomra akkor lenne tökéletes, ha canti fék lenne rajta, havas úton outis fék hamar megadja magát, persze tudom hogy nem erre találták ki.

20160116v01h3ujq.jpg

20160116v01hr5vm2.jpg


  • Vejne kedveli ezt

#952
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás


Ebbe sikerült idénre beruháznom, Endurace Al 5.0, a gyári Shimano RS010 kereket cseréltem a régi Racing 5-re. Elég meggyőző az új Tiagra 4700, sajnos a bringa beállítást egy gyors kör alatt nem tudtam még jól eltalálni.

 

 

De törekedj Te is az ideálisra :)

 

Nekem idei felállás ugyanaz, mint tavaly, de 14mm-rel magasabb alsó, 6mm-rel magasabb felső fogással, és 3mm-rel rövidebb kivitelben. Kipróbáltam, és csak annyit vettem észre, hogy fültől fülig repedt az arcom, kilógó fogakkal. :)

 

1170902_916926691731288_5105256233467066

12552874_916926655064625_368515504493684

12573771_916926671731290_508980943414579
 
 
rövid távú fejlesztések:
campagnolo matricák kuka
campagnolo felirat a váltóról leszenved

Vejne módosította - 2016. január 15. - 07:17


#953
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás

Ebbe sikerült idénre beruháznom, Endurace Al 5.0, a gyári Shimano RS010 kereket cseréltem a régi Racing 5-re. Elég meggyőző az új Tiagra 4700, sajnos a bringa beállítást egy gyors kör alatt nem tudtam még jól eltalálni.

 

IMG_0169_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


  • Vejne és Gianni kedveli ezt

#954
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.871 hozzászólás

91_8442.jpg

 

ma végre tudtam gurulni egyet. nem rossz ez a nyereg. tetszik. megnyomkodva elég kemény,de amúgy meg kényelmes nekem. nyeregorra kiülve is használható. a régi flite nyergem nem volt igazán kényelmes már ha ki kellett ülni az elejére. a bikkmakkon tesztelték régen. tényleg valósak a leírtak. ugyanúgy állítottam be,mint az előzőt,de máshová ül rajta az ember. kicsit mintha előrébb kerülne a fenék rajta. mondjuk még mindig a flite max-ot tartom a legjobbnak a saját adottságaimhoz viszonyítva. ez a nyereg,akkor legyen a 2. helyezett. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#955
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.871 hozzászólás

p-ba, nekem 3ezer volt a két ricni :@ :@ átvertek! :D

 

de 1k-ból hogy? :\ váltógörgő-két ricni kijött ezerből? :|

nekem egy db bizbaz ricni kellett csak. a másik megvolt. :) a többi cuccom is megvolt. lehet,h 1500 volt nekem is,csak már nem emlékszem rá. mind1. a lényegen nem változtat: olcsó volt,és kész. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#956
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.196 hozzászólás

na akkor én is mutatom a nagyarányú fejlesztést: verti szaktárs lőtt nekem egy a vázhoz illő villát, amiért nem tudok elég hálásnak lenni. 

 

DSC_0124_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Kisherceg módosította - 2016. január 10. - 15:31

  • donciccio kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#957
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.305 hozzászólás

p-ba, nekem 3ezer volt a két ricni :@ :@ átvertek! :D

 

de 1k-ból hogy? :\ váltógörgő-két ricni kijött ezerből? :|


Vejne módosította - 2016. január 10. - 13:26

  • donciccio kedveli ezt

#958
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 3.871 hozzászólás

90_7104.jpgezzel a téliesített bringával gyűjteném a kiliket,ha végre engedné az időjárás. az utóbbi néhány hónapban elég sok alkatrész kicserélődött rajta. legutóbb tegnap,mert beszereztem a képen látható nyerget. :) azt hiszem,h már csak 1 db alkatrészt kellene kicserélnem a nem gyorsan kopó alkatrészek közül. ez pedig az első váltó. ez még egy RX100-as váltó,és nem igazán okés a 10-es váltással. a legtöbb fokozatban ledobja a láncot elől. ha ez megvan,akkor kész is lenne a bringa.

hahahaha. egy bringa soha nincsen kész. :D ugyan még nincsen vége a télnek,de már látom,h mit kell a következő télre beszereznem. láncokat,sort,39-es lánctányért,fékbetéteket. ez utóbbi mondjuk mostanában is fog kelleni. a váltásról meg annyit,h az ergopower,és a hátsó váltó 9-es veloce képében látta meg a napvilágot. 10-est csináltam belőle 3 db alkatrész lecserélésével. 2 db index racsnit az ergóban,és a váltógörgőket a hátsó váltóban. elég költséghatékony eljárás ez,mert kb 1000 ft-ot költöttem a projektre. :)


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#959
lackópetykó

lackópetykó

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás

Üdv mindenkinek!

Kerékpár átépítés előtt vagyok. Van egy YT Wicked 150-esem: http://www.mtb-news....mountain-bike/ 

Ez a bringa alapvetően egy all mountain bike-nak készült, bár elég erősnek tűnik a váz. Váltanék enduróra és felmerült bennem hogy nem adom el a komplett bringát hanem csak veszek bele egy 160-170-et mozgó telót, mondjuk egy RS Lyrik-et. Viszont nem tudom megéri-e? Pontosabban hogy a geometriát nem változtatná meg hátrányosan vagy a fejcsőnek nem lenne-e sok a nagyobb teló plusz keményebb használat. Amúgy a fejcső tapered. 

Válaszokat előre is köszönöm.



#960
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Ha csak a terep a cel, tuti maradok a montinal :) izgalmas a cx terepen, de azert azt szeretem benne a legjobban, hogy amig eljutok addig, sokkal elvezetesebb. Eloszor inkabb terepeztem vele, ujabban viszont egyre tobb idot toltok aszfalton, es olyan utvonalakat tervezek, aminek egy resze terep csak. Igaz, ehhez az is kell, hogy az osztrak bringautak vmi egeszen mas dimenzioban mozognak, es folyamatosan uj teruleteket fedezhetek fel. Azt hiszem ebben a legjobb partner egy hybrid bringa.