fotóztam egyet. Telefonnal, elég béna. Kb. ilyen most a gép.
Storm SL tarcsak? Nem rezonal tole az egesz bringa?
fotóztam egyet. Telefonnal, elég béna. Kb. ilyen most a gép.
fotóztam egyet. Telefonnal, elég béna. Kb. ilyen most a gép.
egy ilyen 7kg alatti csodaval nekem is fenntartasaim lennenek...
http://ax-lightness....eagle-12-speed/
ha csak a fektarcsabol indulok ki, azert arulkodo, hogy eztazt bealdoztak a suly oltaran.
720-as. Remélem 1 évet kibír anélkül, hogy eltörném.
Légyszi ne kérdezd meg, milyen ez egy kormány, mert zéró különbséget érzek a korábbi karbonhoz képest
Csak nem törik, egy Schmolkehez képest még mindig kő nehéz, az én Syntace kormányomról ne is beszéljünk...
Jó lenne egy megateszt legalább a nagyobb márkák könnyű termékeiről, ahol végletekig terhelik őket.
Jól hangzik a Tune Turnstange kormánynál is a 110 kg limit, a felhasználási terület all-mountain kategóriáig, de ha belegondolok, hogy közel 10 dekával könnyebb a Syntacenél nem biztos, hogy rányomnék a vásárlás gombra
es milyen a kormany? a 720as verzio? most 115 eurnal olcsobban nem nagyon latom.
720-as. Remélem 1 évet kibír anélkül, hogy eltörném.
Légyszi ne kérdezd meg, milyen ez egy kormány, mert zéró különbséget érzek a korábbi karbonhoz képest
nekem pont a 17° volt a lényeg, szerettem volna lejjebb vinni a kormányt úgy, hogy a stucni alatt még marad egy spacer. 4-5 hónapot vártam, mire durván leakciózták, de megérte, kevesebb mint féláron vettem. Ahogy a 134 grammos PRC kormányt is (70 EUR volt). Ami a bicajomon van, gyk. minden akciózott cucc és 30-70%-kal olcsóbban vettem.
(A Magura MT8 fékszettet meg tárcsákkal, kiegészítőkkel, mindennel együtt 268 EUR-ért, és ebben benne van a postaköltség is. Utólag bánom már, hogy nem egyszerre 2 szettet vettem...)
Még azt leírnám azért, hogy a Canyon gyári nyeregcsövön kívül nekem már szinte minden szanaszét van grammozva a cajgán így is, a stucni volt az utolsó, amit lecseréltem. Míg a kerékszett meg a többi nem könnyű, ezen grammozni totál értelmetlen és fölösleges pénzkidobás.
es milyen a kormany? a 720as verzio? most 115 eurnal olcsobban nem nagyon latom.
Off
Hétfőn cseréltem egy Syntace Megaforce2 (80 mm) stucnira, na az nem kolbászol. Szép darab nagyon.
Viszont most érzem, hogy a régi bringán lévő Syntace F109 mennyire nem merev ehhez képest (a kormányom 720 mm-es, Syntace Vector). Súlyban több mint amelyekről előttem szó volt, csavarokkal mindennel együtt 141 gramm.
stucninal szvsz nagy csodak nincsenek... 130-170g az erosebb, nagy elolapos verzio. igy ha lecserelem a kb 150gos canyont, vhol felaldozom a funkcionalitas egy reszet, vagy sulyban minimalis az elteres. azt a sulycsokkentest meg nem szeretem, ahol vmi a hasznalhatosag rovasara megy.
Edited by arn, 2017. September 14. - 14:33.
nekem pont a 17° volt a lényeg, szerettem volna lejjebb vinni a kormányt úgy, hogy a stucni alatt még marad egy spacer. 4-5 hónapot vártam, mire durván leakciózták, de megérte, kevesebb mint féláron vettem. Ahogy a 134 grammos PRC kormányt is (70 EUR volt). Ami a bicajomon van, gyk. minden akciózott cucc és 30-70%-kal olcsóbban vettem.
(A Magura MT8 fékszettet meg tárcsákkal, kiegészítőkkel, mindennel együtt 268 EUR-ért, és ebben benne van a postaköltség is. Utólag bánom már, hogy nem egyszerre 2 szettet vettem...)
Még azt leírnám azért, hogy a Canyon gyári nyeregcsövön kívül nekem már szinte minden szanaszét van grammozva a cajgán így is, a stucni volt az utolsó, amit lecseréltem. Míg a kerékszett meg a többi nem könnyű, ezen grammozni totál értelmetlen és fölösleges pénzkidobás.
Edited by zscs, 2017. September 14. - 13:41.
Off
Hétfőn cseréltem egy Syntace Megaforce2 (80 mm) stucnira, na az nem kolbászol. Szép darab nagyon.
Viszont most érzem, hogy a régi bringán lévő Syntace F109 mennyire nem merev ehhez képest (a kormányom 720 mm-es, Syntace Vector). Súlyban több mint amelyekről előttem szó volt, csavarokkal mindennel együtt 141 gramm.
Edited by karakoram, 2017. September 14. - 13:32.
Ez egy kalloy uno kormányszár a gyártótól eltérő matricával. Ebayen 5-6eft-ért kapható ingyen postával.
akkor legalabb az egyik beszallitojuk megvan arra is kivancsi lennek, hogy a karbon cuccaikat honnan veszik (a nyeregcsovet es a kormanyt).
Edited by arn, 2017. September 14. - 12:53.
Ez egy kalloy uno kormányszár a gyártótól eltérő matricával. Ebayen 5-6eft-ért kapható ingyen postával.
A sebesség mindent megold.
jah ez igaz montinal. annyira nem szeretem kavarni a brandeket... az prc meg annyival olcsobb masnal, hogyha kormanyt es nyeregcsovet cserelek, mas nem hiszem, hogy szoba jon. viszont ezzel a megoldassal fenntartasaim vannak (a 17 fok nekem tul sok a tiednel).
Passz... Van egy 90mm, +/- 6-fokos Syntace F149-em, "tuningolt", Syntace Ti-csavaros, az 120g. Arról váltottam és valamivel merevebb volt, mint ez.
Hozzá kell tennem, nincs olyan szituáció, amikor feltűnne menet közben. Még sprintnél sem. Kanyarokban például a rugózós villák+kerék+külső csavarodnak, kúsznak, úsznak meg alapvetően. Mondjuk úgy, ezek csavarodásnak tekinthető eredőjéhez képest egy kevésbé merev kormányszár már nem tűnik fel.
a giantre is vettem wcst, de fel nem kerult, miutan giant stucni mellett is lattam nem ert meg -50got.
van kivetel, ami relativ konnyu, de nem tekeredik? syntace?
Edited by arn, 2017. September 13. - 22:00.
Nem, ez nem a 2-részes. Ez egy ilyen, 90mm, +/- 17 fok, lefelé fordítva. https://r2-bike.com/...8-mm-PRC-ST1-17
Szerintem nem valami merev.
Edited by zscs, 2017. September 13. - 21:15.
Ha már grammok. Csak merev villával mértem az enyémet még késő tavasszal. Na most felcsigáztatok és megmértem a DT Swiss villával. Kereken 9.2 kg, meglepődtem rajta, többre számítottam!
Pedállal, 1 kulacstartóval, Superstar alu Garmin tartóval (43g) és Garmin 520-szal együtt. A DT villához fent van a lockout kar is (~50g lehet bowdennel), plusz egy Riesel design-féle DT sárvédő (~50 gramm lehet).
No egy kis spy foto az ízlésficamos cockpitről!
Edited by zscs, 2017. September 13. - 20:54.
Már csak holnap derül ki, ma zárva volt délután a bolt...