Kész!
Teljesen shimano mentesen
Köszi. :-)
Holnap kap egy 400 mm-es Ghost karbon nyeregcsövet. Ha ezzel sem tudom az ideális beállításokat elérni, akkor elválunk egymástól. Még hajlandó leszek egy bg beállítást megejteni.
Egyébként 0 km-nél a villa, a nyereg és a gumik mindjárt mentek a levesbe. Mondjuk s nyergen kívül még minden megvan. :-D
nem hangzik jól. kicsi? vagy mi a gond vele? így kép alapján nem tűnik úgy, mintha rossz méret lenne. )
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köszi. :-)BBB, jó ez a canga, gratula hozzá!
Mi is voltunk a Római fürdőnél a nyarán, de gyalog... :/
TripleB módosította - 2017. szeptember 07. - 22:30
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
BBB, jó ez a canga, gratula hozzá! Mi is voltunk a Római fürdőnél a nyarán, de gyalog... :/
marton, Tig: Nem volt még (sőt még nem is mentem ilyennel) karbon vázam. Persze ez is érdekelne. Viszont megvenni egyszerre csak egyet veszek, legutóbb megint nem karbont sikerült Hiába, ha az acél tetszik, mit lehet tenni...
Amit Tig írt, azzal nem vitatkoznék, alapanyagtól függetlenül lehet merev vagy éppen kolbász vázat is összehozni (bizonyos határokon belül), persze mindig valami más jellemző(k)nek a rovására. Ugyanazon anyagból (ugyanazon? ne felejtsük, hogy acél és acél alapanyag között is van különbség) is születnek egészen másfajta "érzetet" nyújtó vázak. Pont ezért a titánt sem írnám le. Az alapanyag kérdése talán nem is olyan fontos. A felhasználói elvárások úgyis eldöntik, melyik váz lesz az, ami hozza az elvárt jellemzőket. Az, hogy az éppen acél, alu vagy karton, mellékes. Kivéve, ha valakinek - mint nekem - szempont, hogy "vasból legyen".
marton: Igen, én vagyok itt az egyik holdkóros, aki minden apróságot megérez (vagy legalábbis úgy képzeli - éljen a placebo ).
karakoram: A Niner-t linkelni nem volt szép dolog. Tudtam róla, hogy létezik, de jobb volt úgy, hogy nem láttam csak egyszer. Ezt most mért kellett?
Kisherceg módosította - 2017. szeptember 07. - 12:49
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Most így visszagondolva kis életemre, a legnagyobb zsákutcám a titán volt. Jó, nem érdekel a versenyzés de hogy ott mennyi energiád megy veszendőbe, az valami csodálatos. Olyan rugalmas volt, hogy mikor tekeréskor lenéztem, láttam az első váltóban hullámzani a láncot.
Mindegy. De soha többé.
A legmeglepőbb utána az alu Magellan Pyxis vázam volt. Na, az már merev volt (a karbonig azt hittem
) de meglepő módon egyáltalán nem éreztem fájóan merevnek, kényelmetlennek. (a karbonig)
Bikertigger ! A most olvasható Kross alu/karbon tesztben szereplő bringákról beszéltél ?
nem, nem olyanra nem ülök
ők vótak :
https://superiorbike...ighlight-yellow
https://superiorbike...-white-team-red
még érdekes lenne egy team verzióval összevetni. az is más karbon, mint a 969.
https://superiorbike...-white-team-red
ellenben így kijelentve hogy a karbon komfortos azért nem 1értelmű.
nekem életem legkényelmetlenebb és legkényelmesebb váza is karbon volt. nem merném azért egy az egyben mert kerékméret különbség is volt, a büntetőpad az 26-o volt. de akkoriban a lista élén (komfortot tekintve) a szkandium kona volt (jó acéllal és titánnal nem volt dolgom, vasból kona smokeról tudnék az kb a mostni vizcső magellan craterem kényelmetlenségével ekvivalens kb).
de érdekes volt mostanság 2 egyébiránt milliméterre azonos, tök egyforma felszereltségű csak anyagban eltérő bringát tesztelgetni (könnyú alu vs karbon). a karbon úgy érezhetően sokkal komfortosabb, hogy még számomra érezhetően (nem vagyok erős ) is sokkal bivalyabban indul meg és precízebben irányítható mint az alu. és ez a karbon volt a listavezető a kényelemben eddig amikkel dolgom volt közül.
Most így visszagondolva kis életemre, a legnagyobb zsákutcám a titán volt. Jó, nem érdekel a versenyzés de hogy ott mennyi energiád megy veszendőbe, az valami csodálatos. Olyan rugalmas volt, hogy mikor tekeréskor lenéztem, láttam az első váltóban hullámzani a láncot. Mindegy. De soha többé.
A legmeglepőbb utána az alu Magellan Pyxis vázam volt. Na, az már merev volt (a karbonig azt hittem ) de meglepő módon egyáltalán nem éreztem fájóan merevnek, kényelmetlennek. (a karbonig)
Bikertigger ! A most olvasható Kross alu/karbon tesztben szereplő bringákról beszéltél ?
Karakoram, tök jó, nekem speciel tetszik a "fekete özvegyed"!
Ha alkalmad lesz rá, a villát lemérnéd?
off.
Mintha láttalak volna reggel a HHH-n a szemem sarkából, a CX-gépemet ahogy épp rugdaltam fel, aszfalton.
Köszönöm.
Persze le fogom mérni a villát ha a kezemben lesz, de az nem most lesz. Első nekifutásra a régi Terralogic-os villámat bele szerettem volna tenni de elvetettem az ötletet.
off
Igen én voltam, már a 2. kanyarom volt és késében voltam ezért gurultam aszfalton le. Nem nagyon akaródzott ma elhagyni az erdőt és dolgozni.....
Karakoram, tök jó, nekem speciel tetszik a "fekete özvegyed"!
Ha alkalmad lesz rá, a villát lemérnéd?
off.
Mintha láttalak volna reggel a HHH-n a szemem sarkából, a CX-gépemet ahogy épp rugdaltam fel, aszfalton.
Jo lett, tarcsakat csak azert csereltel, mert voltak?
Mi lett a vege sulyban (pedal nelkul).
Köszi.
Mindent száműztem ami Sram, kivétel a sor és a lánc (ugyanitt GX cuccok eladók ).
Így ahogy látod a nehezebb gumikkal, TL átalakítással, pumpa nélkül , pedállal 10.17 kg.
A Niner bringára gondolsz?
Igazából mindegy is mert a project321 megoldással "mindenbe" bemegy a Lefty. Hozzá egy Syntace FlatForce stucni és a geo is jó marad. Inkább az lehet a gond, hogy az duplavállas villa és bírja-e a váz.
Ide rendes és terepen fotózott képpel akartam feltenni az új bringámat de ha már a Lefty is szóba került publikálom a rossz képekkel. A feleségem mikor így egyben meglátta azt mondta, hogy a gép üvölt egy Lefty villáért
Nem merek aplikálni bele, pedig nagy kedvem lenne hozzá.
Részletek az alaktrészekről: http://forum.bikemag...n/#entry1230350
nem akarok sokat offolni, de nem is gondoltam rá, hogy maga a Lefty villa adapterezhető más csőhöz is... igazából eléggé merevvilla hívő vagyok, de ez az egyetlen, ami meg szokta dobogtatni a szívem, mikor aprón látom. Mindenesetre ha csináltatnék egyedi vázat, nekem a másfeles fejcső sokkal logikusabbnak tűnik, mint a kúpos, a kúpost csak nagyüzemben lehet gazdaságos gyártani, stb..
A Niner bringára gondolsz?
Igazából mindegy is mert a project321 megoldással "mindenbe" bemegy a Lefty. Hozzá egy Syntace FlatForce stucni és a geo is jó marad. Inkább az lehet a gond, hogy az duplavállas villa és bírja-e a váz.
Ide rendes és terepen fotózott képpel akartam feltenni az új bringámat de ha már a Lefty is szóba került publikálom a rossz képekkel. A feleségem mikor így egyben meglátta azt mondta, hogy a gép üvölt egy Lefty villáért
Nem merek aplikálni bele, pedig nagy kedvem lenne hozzá.
Részletek az alaktrészekről: http://forum.bikemag...n/#entry1230350
karakoram módosította - 2017. szeptember 06. - 10:52
Nálam a Ritchey váz a hátsó tengely hiánya miatt lett elvetve, a többi dolgot tekintve nekem tetszik!
Ez egy kicsit modernebb
Ettől kedvem lett utánajárni, "Hunor" András mennyiért is készítene nekem full vázat (egy fél vázam van tőle, javítás okán)
Asszem, minden tetszik. Fejcső, hátsó pacsker.. ebbe belemegy Lefty is, ugye?
arn módosította - 2017. szeptember 06. - 06:35
Ok ! Meggyőztetek, az acél is tud modern lenni. Ez a Niner tényleg szép egy jószág.
Kisherceg ! Talán te említetted a gumiknál, hogy te még a hangyafasznyi kis különbségeket is megérzed a bringán. (de bocs ha nem te voltál) Akkor főleg kíváncsi lennék a véleményedre, teccik-e a karbon menetkomfortja, merevsége.
A középcsapágyban tök igazad van, ez a pressfit-f@szság nem a tartósság kedvéért születhetett.
bár csak belepofázok de Hercegünk szerintem annyit nem karbonozott.
ellenben így kijelentve hogy a karbon komfortos azért nem 1értelmű.
nekem életem legkényelmetlenebb és legkényelmesebb váza is karbon volt. nem merném azért egy az egyben mert kerékméret különbség is volt, a büntetőpad az 26-o volt. de akkoriban a lista élén (komfortot tekintve) a szkandium kona volt (jó acéllal és titánnal nem volt dolgom, vasból kona smokeról tudnék az kb a mostni vizcső magellan craterem kényelmetlenségével ekvivalens kb).
de érdekes volt mostanság 2 egyébiránt milliméterre azonos, tök egyforma felszereltségű csak anyagban eltérő bringát tesztelgetni (könnyú alu vs karbon). a karbon úgy érezhetően sokkal komfortosabb, hogy még számomra érezhetően (nem vagyok erős ) is sokkal bivalyabban indul meg és precízebben irányítható mint az alu. és ez a karbon volt a listavezető a kényelemben eddig amikkel dolgom volt közül.
Bikertigger módosította - 2017. szeptember 06. - 00:18
Ok ! Meggyőztetek, az acél is tud modern lenni. Ez a Niner tényleg szép egy jószág.
Kisherceg ! Talán te említetted a gumiknál, hogy te még a hangyafasznyi kis különbségeket is megérzed a bringán. (de bocs ha nem te voltál) Akkor főleg kíváncsi lennék a véleményedre, teccik-e a karbon menetkomfortja, merevsége.
A középcsapágyban tök igazad van, ez a pressfit-f@szság nem a tartósság kedvéért születhetett.
A Ritchey egyébként nem különösebben drága váz. Vagy inkább mondjuk úgy, van nála drágább is.
Modern: geometria (bár ez szerintem vicces egy dolog), kerékméret, tud fogadni tapered villát. De annyira azért nem "modern" szerencsére, hogy ne menetes középcsapágyat fogadna.
Nálam a Ritchey váz a hátsó tengely hiánya miatt lett elvetve, a többi dolgot tekintve nekem tetszik!
Ez egy kicsit modernebb
http://www.ninerbikes.com/sir9
Igen.
Ez amolyan hitbéli vita, mint pl a Nikon vs. Canon, ízlés dolga ki mit szeret. Én is jártam sok évet acéllal, aluval, titánnal, karbonnal, nálam minden tekintetben a karbon nyert. Próbálj ki egy karbont ha még nem tetted, szerintem tetszeni fog.
Amúgy nagyon tetszenek nekem is az acél vázak de pont a Ritchey-nél mondtam azt, hogy egy tömegcikkért annyi pénzt elkérni...háááát, nagyon acél-szerelmesnek kell ahhoz lenni ha ezt megveszi valaki. Tudom, ma már az acél a ritkaság és ennek meg is kérik az árát. De pl nemrég volt a Bikefun-nál akcióban a Ritchey váz, ki lehet fogni jó vételeket.
A "modern" alatt nem teljesen értem mire is gondolsz. Főleg egy acél váznál.
ja-ja, hitbéli kérdésekről nem vitázunk. biztosan tetszene nekem is a karbon, de amiket eddig láttam, egyiknél sem éreztem azt, hogy "kell nekem egy ilyen váz/bringa". előbb-utóbb ki is próbálok egyet, anélkül butaság lenne bármi továbbit mondanom.
A Ritchey egyébként nem különösebben drága váz. Vagy inkább mondjuk úgy, van nála drágább is.
Modern: geometria (bár ez szerintem vicces egy dolog), kerékméret, tud fogadni tapered villát. De annyira azért nem "modern" szerencsére, hogy ne menetes középcsapágyat fogadna.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"