Ok ! Meggyőztetek, az acél is tud modern lenni. Ez a Niner tényleg szép egy jószág.
Kisherceg ! Talán te említetted a gumiknál, hogy te még a hangyafasznyi kis különbségeket is megérzed a bringán. (de bocs ha nem te voltál) Akkor főleg kíváncsi lennék a véleményedre, teccik-e a karbon menetkomfortja, merevsége.
A középcsapágyban tök igazad van, ez a pressfit-f@szság nem a tartósság kedvéért születhetett.
bár csak belepofázok de Hercegünk szerintem annyit nem karbonozott.
ellenben így kijelentve hogy a karbon komfortos azért nem 1értelmű.
nekem életem legkényelmetlenebb és legkényelmesebb váza is karbon volt. nem merném azért egy az egyben mert kerékméret különbség is volt, a büntetőpad az 26-o volt. de akkoriban a lista élén (komfortot tekintve) a szkandium kona volt (jó acéllal és titánnal nem volt dolgom, vasból kona smokeról tudnék az kb a mostni vizcső magellan craterem kényelmetlenségével ekvivalens kb).
de érdekes volt mostanság 2 egyébiránt milliméterre azonos, tök egyforma felszereltségű csak anyagban eltérő bringát tesztelgetni (könnyú alu vs karbon). a karbon úgy érezhetően sokkal komfortosabb, hogy még számomra érezhetően (nem vagyok erős ) is sokkal bivalyabban indul meg és precízebben irányítható mint az alu. és ez a karbon volt a listavezető a kényelemben eddig amikkel dolgom volt közül.
Bikertigger módosította - 2017. szeptember 06. - 00:18