Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#8001
Írta 2009. július 29. - 12:03
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8002
Írta 2009. július 29. - 10:48
#8003
Írta 2009. július 29. - 10:31
mondjuk jobban megnézve, , hát lehet hogy igazad van..
nem vagyok otthon a régi nikolaiokban, csak nagyon szeretem az ujakat, és a formavilágát tekintve nekem elfért volna hogy ez niko. mondjuk 90es évekbõl..
#8004
Írta 2009. július 29. - 10:18
én meg azt mondom hogy igenis kérje meg az árát!.. eluralkodott egy olyan trend hogy mindenki szaré hugyé akar vázat venni. persze ez itt nem egy jellemzõ eset, csak az elvek...
"mer használt", meg "van az íbéjen ennyiért ilyen meg annyiért olyan"
de annyi blood nincs a pussyjában hogy lerendelje, mer nem tudja hogy kell.
ez egy kult bike, tessék megtisztelni.
félreértés ne essék, én is eléggé mai géppel nyomom, de biztos nem adnám oda a nico-t váltópénzér
--- az más kérdés hogy nem így szerelném ---
a fent említett váz,soha a büdös életben nem volt Nicolai,és nem is lesz!
amúgy a többiben igazad van!
#8005
Írta 2009. július 29. - 10:07
"mer használt", meg "van az íbéjen ennyiért ilyen meg annyiért olyan"
de annyi blood nincs a pussyjában hogy lerendelje, mer nem tudja hogy kell.
ez egy kult bike, tessék megtisztelni.
félreértés ne essék, én is eléggé mai géppel nyomom, de biztos nem adnám oda a nico-t váltópénzér
--- az más kérdés hogy nem így szerelném ---
#8006
Írta 2009. július 29. - 06:43
Nem biztos ki merném próbálni.
#8007
Írta 2009. július 29. - 00:37
#8008
Írta 2009. július 29. - 00:20
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8009
Írta 2009. július 28. - 20:46
álomvilágban él szegény, viszont a beárazásnál nem volt szégyenlõs...
majd rájön...
#8010
Írta 2009. július 28. - 17:27
#8011
Írta 2009. július 21. - 23:50
#8012
Írta 2009. július 21. - 18:33
Tény viszont, hogy egy jól tömített rendszerben a külsõ szennyezõdés miatti kopás minimális, vagy nincs is. A régiek meg az idõnek készültek, hiszen az x évenkénti/kilóméterenkénti olajozáshoz ált. külön nyílásuk is van. A lánc sem szól bele a dolgába.
#8013
Írta 2009. július 21. - 15:54
#8014
Írta 2009. július 20. - 20:44
az agyváltó hátrányai: viszonylag nagy belsõ ellenállás (a nem használt fokozatokat is forgatod, így azok súrlódását is le kell küzdened), nagy tömeg, szívás beállítani.
a láncváltó hátrányai: nagy kopás (keresztbe váltáskor), érzékeny a szennyezõdésekre (pl sár).
#8015
Írta 2009. július 20. - 00:19
Hát remélem erre rácáfolok majd:D
Nem vagyok grammhuszár szóval tõlem 20kg is lehet:D
Mi a fene tud benne elálítódni?
nem kell grammhuszarnak lenni ahhoz hogy eszrevegyel par kilo kulonbseget. nem valtokar-furkalasrol meg titan csavarokrol beszelek, hanem masfel kilos agyvaltokrol.
a fokozatok allitodnak el, tul gyakran fordul elo, hogy a 7 vagy 8 fokozatbol csak az also 3-4 marad meg par het hasznalat utan. es rohadek melo a bovden feszesseget allitani a nexuson.
en nem kivanok neked semmi rosszat, es ne legyen igazam. oromteli bringazast kivanok inkabb, ugy is az a lenyeg, nem az hogy mivel mesz!
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8016
Írta 2009. július 19. - 21:22
én sem volt, sõt nem is vagyok, csak egyik napról a másikra leugrott 1,5 kiló a bicóról. éreztem a különbséget, azóta próbálok odafigyelniNem vagyok grammhuszár szóval tõlem 20kg is lehet:D
#8017
Írta 2009. július 19. - 21:20
mondjuk az hogy feleslegesen cipeled ket rendszer sulyat ha egy rendszer magaban is betoltene a funkciot amit kell
es hogy igy tobb dolog tud elromlani.
az agyvaltok szeretnek csak ugy hasznalat kozben elallitodni. [dolgoztam szervizben, nem a levegobe beszelek] a normal valto meg ledobhatja a lancot. na most nalad ez mindketto elofordulhat.
es mi pontosan az elonye ennyi fokozatnak? mert nekem a 27 is sok tud lenni neha.
Hát remélem erre rácáfolok majd:D
Nem vagyok grammhuszár szóval tõlem 20kg is lehet:D
Mi a fene tud benne elálítódni?
#8018
Írta 2009. július 19. - 20:53
es hogy igy tobb dolog tud elromlani.
az agyvaltok szeretnek csak ugy hasznalat kozben elallitodni. [dolgoztam szervizben, nem a levegobe beszelek] a normal valto meg ledobhatja a lancot. na most nalad ez mindketto elofordulhat.
es mi pontosan az elonye ennyi fokozatnak? mert nekem a 27 is sok tud lenni neha.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8019
Írta 2009. július 19. - 20:49
...vagy kilences sorral a dualdrive-on? :-)
Nexus 8 + 3-as sor: jómagam azért tettem le ilyen keverékrõl, mert ez - amellett, hogy áttételben tán túlzás - a két rendszer hátrányait is egyesíti.
Egyébként ez egy jó kis mindenes gép lett, a várostól, az országúton át az Alpokig!
Gratulálok a merészségedhez és várom a tapasztalatokat! :-)
Hallani akarom a hátrányait:DDDDDD
#8020
Írta 2009. július 19. - 19:25
Nexus 8 + 3-as sor: jómagam azért tettem le ilyen keverékrõl, mert ez - amellett, hogy áttételben tán túlzás - a két rendszer hátrányait is egyesíti.
Egyébként ez egy jó kis mindenes gép lett, a várostól, az országúton át az Alpokig!
Gratulálok a merészségedhez és várom a tapasztalatokat! :-)

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





