Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#7981
Írta 2009. július 30. - 09:29
http://forums.mtbr.c...48&d=1246472296
Na akkor itt van még egy bicó Kaiserrel.
Aszfalton maga a halál de erdõben isteni.
Tapintásra puhább mint a 40/42-es Speci, és akkor is kopik ha ránézel.
Cserébe borzasztó jól tapad. ÉS valóban nem mindennapos használatra való.
A vas ~16kg igy. A nyergen lehetne még könnyíteni, de ez legalább nem törik szét.
Na akkor itt van még egy bicó Kaiserrel.
Aszfalton maga a halál de erdõben isteni.
Tapintásra puhább mint a 40/42-es Speci, és akkor is kopik ha ránézel.
Cserébe borzasztó jól tapad. ÉS valóban nem mindennapos használatra való.
A vas ~16kg igy. A nyergen lehetne még könnyíteni, de ez legalább nem törik szét.
#7982
Írta 2009. július 30. - 00:47
no igen....midnere rá lehet mondani h húúú mindent kibir....de elég annyit amennyit adsz neki
#7983
Írta 2009. július 29. - 23:24
Egyébként Forest: "ezzel szemlélteti az erõsségét":D:D
Nem tudom, hogy láttad-e azt az apróhirdetést, amiben ezt írják...
Nem tudom, hogy láttad-e azt az apróhirdetést, amiben ezt írják...
#7984
Írta 2009. július 29. - 22:50
csak úgy nosztalgiából, Õ volt az :
szakadj meg...
nekemezhúdenagyonteccik.
én is szeretnék egy ilyesmit, de hülyének néznének hogy alföldre mi a ráknak van ilyenem.
u.i.:
te is forest.
szép gépek nagyon.
Izomtéridõninja-geológus!
#7985
Írta 2009. július 29. - 22:39
#7986
Írta 2009. július 29. - 22:36
A korm. csapágy egy FUNN Head banger
http://www.bikemarke...eszlet&tid=1605
Nem tudom milyen súlyban van,de ennek a cseréjén én is elmélkedtem már. Viszont egy atomtámadást is túl él.
Ja vagy úgy! A majdnem 16 ból még lefaragsz fél kg-t? Nem semmi.
http://www.bikemarke...eszlet&tid=1605
Nem tudom milyen súlyban van,de ennek a cseréjén én is elmélkedtem már. Viszont egy atomtámadást is túl él.
Ja vagy úgy! A majdnem 16 ból még lefaragsz fél kg-t? Nem semmi.
#7987
Írta 2009. július 29. - 22:24
Szigetelõszalag láncvillavédõ... csörög, de az nem baj:D.
Egyébként így nem hozzáértõ szemmel... nekem tetszik. Még a tömege ellenére is(ezt biztos, hogy én mondtam?
)...
Egyébként így nem hozzáértõ szemmel... nekem tetszik. Még a tömege ellenére is(ezt biztos, hogy én mondtam?
#7988
Írta 2009. július 29. - 22:19
És nem árulod el VV?
A sajátomra gondoltam. A tiedrõl lényegesen többet lehetne faragni - de sok pénzbe kerülne.
#7989
Írta 2009. július 29. - 22:17
bergamont 17,2kg jelenlegi felállásban,maxxis fr belsõkkel,de ha minden jól megy, leeseik róla egy fél kiló még minimum a közeljövõben!
azt hiszem VV tudom mire gondolt!
azt hiszem VV tudom mire gondolt!
#7990
Írta 2009. július 29. - 22:16
#7991
Írta 2009. július 29. - 22:09
És nem árulod el VV? 
De én is azon gondolkodok,hogy hol van ebben ennyi súly. Lehet,h ki kéne húznom a nyeregcsövet és megnézni,hogy nincs-e tele a csõ sárral.
Elöl valamilyen schwalbe belsõ van,de fogalmam sincs,hogy milyen, hátul meg egy Hutchinson Green tube DH belsõ 370 grammal.
Lehet,hogy ezt cserélnem kéne
?
Az elsõ váltórendszer marad.Kipróbáltam nélküle,de nekem hiányzott,így ment vissza.
A gumik egyenlõre "mindennapos" használatban vannak,de aszfalton csak óvatosan fékezek. Viszont,ha nagyon kopnának,akkor lehet,hogy le lesznek szedve. Bár aszfalton leggyakrabban a meridával megyek,így nem hiszem,hogy gyorsan elkoptatnám feleslegbe a kaisert. Amúgy katalógus szerint kerek 1 kg a gumi darabja.
Meglestem a kormány 338 gram, a stucni 170 ,a nyeregcsõ 306 g katalógus szerint. Ezekbõl ergo nem nagyon lehet érdemleges súlyt leszedni baráti áron. De a belsõ logikusnak tûnnek.
De én is azon gondolkodok,hogy hol van ebben ennyi súly. Lehet,h ki kéne húznom a nyeregcsövet és megnézni,hogy nincs-e tele a csõ sárral.
Elöl valamilyen schwalbe belsõ van,de fogalmam sincs,hogy milyen, hátul meg egy Hutchinson Green tube DH belsõ 370 grammal.
Az elsõ váltórendszer marad.Kipróbáltam nélküle,de nekem hiányzott,így ment vissza.
A gumik egyenlõre "mindennapos" használatban vannak,de aszfalton csak óvatosan fékezek. Viszont,ha nagyon kopnának,akkor lehet,hogy le lesznek szedve. Bár aszfalton leggyakrabban a meridával megyek,így nem hiszem,hogy gyorsan elkoptatnám feleslegbe a kaisert. Amúgy katalógus szerint kerek 1 kg a gumi darabja.
Meglestem a kormány 338 gram, a stucni 170 ,a nyeregcsõ 306 g katalógus szerint. Ezekbõl ergo nem nagyon lehet érdemleges súlyt leszedni baráti áron. De a belsõ logikusnak tûnnek.
#7992
Írta 2009. július 29. - 22:00
Még hogy nem sok? Meg vagy te keveredve. Az enyém majdnem 16 kiló, hasonló kategóriájú vázzal, és az bizony sok. Egyébként tudom, hogy hol lehetne belõle lefaragni még legalább fél kilót.
Igaz, mondjuk én az enyémet vettem alapul, ami azért egy méretesebb váz, meg duplavállas, stb
#7993
Írta 2009. július 29. - 21:57
A scutum-om is 16kg volt, nagy gumik, swinger 4way coil, rugós pike.
A sebesség mindent megold.
#7994
Írta 2009. július 29. - 21:53
Amúgy 18.1 az nem sok egy ilyen géphez.
Még hogy nem sok? Meg vagy te keveredve. Az enyém majdnem 16 kiló, hasonló kategóriájú vázzal, és az bizony sok. Egyébként tudom, hogy hol lehetne belõle lefaragni még legalább fél kilót.
#7995
Írta 2009. július 29. - 21:52
csak úgy nosztalgiából, Õ volt az :14 alatt?Az nem zsebpiszok.De gondolom,hogy nem ballonos kerekekkel.
.

de mondom ez ilyen agressziv cc setup volt. bár mostani setup szerint könyebb lenne, a crosmax st-vel (és nem lehet gyenge bele, a mostani supremeket gyárilag azzal szerelik) igaz a dhx air meg picit nehezebb mint az rp3 . gumiból meg kapna ust fat albertet. illetve pike helyett talas 36 de az kb egy súly. basszus lenne egy ilyen váz normális állapotban, eladnám anyámék házát és megvenném.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7996
Írta 2009. július 29. - 21:48
Hát pl a villanyakat levághatod, az ingyen van és plusz súly:D
Meg megfontolnám hogy kell-e az elsõ váltórendszer, mer akkor mínusz 1 váltókar,mínusz 1 váltó és mínusz 2 tányér, bár nem ismerem a stílusod, lehet hogy neked kell az elsõ váltó is.
Amúgy 18.1 az nem sok egy ilyen géphez. Azok a Conti gumik milyen súlyba vannak?
Kíváncsiságból lemértem az enyém, 18.3 kiló pedig ezen a gumin kívül minden könnyû(1.3kg/db)
Viszont az összképen sokat dobott az ülés. Én nem bírom ha egy DH/FR gépen ilyen pufi nyereg van
Rocsinak igaza van belsõ ügyben, énis ilyen 200grammos dekatlon belsõket használok gond nélkül(+olcsó is)
Meg megfontolnám hogy kell-e az elsõ váltórendszer, mer akkor mínusz 1 váltókar,mínusz 1 váltó és mínusz 2 tányér, bár nem ismerem a stílusod, lehet hogy neked kell az elsõ váltó is.
Amúgy 18.1 az nem sok egy ilyen géphez. Azok a Conti gumik milyen súlyba vannak?
Kíváncsiságból lemértem az enyém, 18.3 kiló pedig ezen a gumin kívül minden könnyû(1.3kg/db)
Viszont az összképen sokat dobott az ülés. Én nem bírom ha egy DH/FR gépen ilyen pufi nyereg van
Rocsinak igaza van belsõ ügyben, énis ilyen 200grammos dekatlon belsõket használok gond nélkül(+olcsó is)
#7997
Írta 2009. július 29. - 21:38
bakker, hol van ebben a 18 kiló? a dh bicajom 1 kilóval kevesebb, és egyre fogy
ja, és a kaiserek mindennapos használatban vannak? mert nekem is vannak, de szemmel láthatóan kopnak. viszont nincs gumi, ami akár csak megközelítené...
házi ust-t meg szerintem felejtsd el. rakj a kaiserekbe könnyû cc-s belsõt, azt csá. én a legkönnyebb maxxis belsõket használom, gond nélkül.
egy levegõs dhx meg 60-70 körül van ám már.
ja, és a kaiserek mindennapos használatban vannak? mert nekem is vannak, de szemmel láthatóan kopnak. viszont nincs gumi, ami akár csak megközelítené...
házi ust-t meg szerintem felejtsd el. rakj a kaiserekbe könnyû cc-s belsõt, azt csá. én a legkönnyebb maxxis belsõket használom, gond nélkül.
egy levegõs dhx meg 60-70 körül van ám már.
#7998
Írta 2009. július 29. - 21:22
Köszi. 
A kormány is elég új. Azzal karácsonyra leptem meg magam.
A villa 66SL rugó nélküli. Elvileg az õ idejében(2006) õ volt a legkönnyebb 66-os,de igazad van,mert õt és a vázat nem akarom elcserélni.A gumikon akartam én is lefaragni és eredetileg nem ezeket a gumikat akartam megvenni,de olyan jó áron jutottam hozzá,h nem bírtam otthagyni. De azt hiszem nem volt rossz,hogy hagytam magam rábeszélni ezekre a gumikra,mert itthon tényleg nagyon jól teljesített az eddigi rövid tesztelés alatt,de vasárnap megyek Schladming-be,majd ott ugrik a maki a vízbe. 
Még a kormányszár,kormánycsapágy és a nyeregcsõ merült fel gondolatban nálam is.Fõleg az utóbbiból nem tud valaki ajánlani valamit? Haverok a thomson-t ajánlgatták.
14 alatt?Az nem zsebpiszok.De gondolom,hogy nem ballonos kerekekkel.
Gondolkoztam ezen a levegõs tagon is,de akárhogy számolgattam csaknem nyerõ a csere. 100-120 egy ilyen tag (DH). Ha ezt eladom,még a fele sincs meg,míg egy titán rugó 15-30 ezer körül beszerezhetõ tudtommal. Bár tény,h súlyban sokat nyerek egy levegõssel.
Ezen a házi UST dolgon én is elmélkedtem. A mostani Bikemagban pont tárgyalják részletesebben. Majd átrágom.
Még az agyakon gondolkodok,hogy nem-e túl nehezek, bár minõségileg ezekkel is nagyon megvagyok elégedve. Elöl marzo QR20, hátul novatech 10mm-es gyors zárral.
Közben átnyálaztam nagyjából a nyeregcsöveket és -50 grammért nincs kedvem 20 ezreket kifizetni.
A kormány is elég új. Azzal karácsonyra leptem meg magam.
Még a kormányszár,kormánycsapágy és a nyeregcsõ merült fel gondolatban nálam is.Fõleg az utóbbiból nem tud valaki ajánlani valamit? Haverok a thomson-t ajánlgatták.
14 alatt?Az nem zsebpiszok.De gondolom,hogy nem ballonos kerekekkel.
Gondolkoztam ezen a levegõs tagon is,de akárhogy számolgattam csaknem nyerõ a csere. 100-120 egy ilyen tag (DH). Ha ezt eladom,még a fele sincs meg,míg egy titán rugó 15-30 ezer körül beszerezhetõ tudtommal. Bár tény,h súlyban sokat nyerek egy levegõssel.
Ezen a házi UST dolgon én is elmélkedtem. A mostani Bikemagban pont tárgyalják részletesebben. Majd átrágom.
Még az agyakon gondolkodok,hogy nem-e túl nehezek, bár minõségileg ezekkel is nagyon megvagyok elégedve. Elöl marzo QR20, hátul novatech 10mm-es gyors zárral.
Közben átnyálaztam nagyjából a nyeregcsöveket és -50 grammért nincs kedvem 20 ezreket kifizetni.
#7999
Írta 2009. július 29. - 20:20
én a tagot cserélném levegõsre. szerintem jobb mint egy titán rugó, és a mai tagok (pl dhx air vagy float) is elég megbízhatóak. lehet hogy nem mozog olyan vajpuhán mint egy acélrugós, de egy idõ után meg lehet szokni szerintem. a levegõs taggal kb a rugó súlyát megspórolod ami ennél a tagnál kb 6-700 g lehet ha acélrugót használsz, titánrugó használatával meg kb 300 g-t nyersz az acélhoz képest. árban meg szinte ugyanott vagy...
amúgy szerintem nem rossz a nyereg a géphez. amúgy tényleg a gumikkal lehetne lefaragni a legtöbbet. (ha radikális akarsz lenni akkor UST rendszer, aminél kisebb nyomáson se ütöd fel a gumit, bár nem olcsó se a felni, se a gumi). vagy lehet házilag gyártani belsõnélküli rendszert, csak nem tudom mennyire üzembiztos.
amúgy szerintem nem rossz a nyereg a géphez. amúgy tényleg a gumikkal lehetne lefaragni a legtöbbet. (ha radikális akarsz lenni akkor UST rendszer, aminél kisebb nyomáson se ütöd fel a gumit, bár nem olcsó se a felni, se a gumi). vagy lehet házilag gyártani belsõnélküli rendszert, csak nem tudom mennyire üzembiztos.
#8000
Írta 2009. július 29. - 20:19
enyém coiler anno 14 alatt volt picit, dehát az ilyen maraton setup volt.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





