Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#7841
Posted 2009. August 16. - 12:46
#7842
Posted 2009. August 16. - 12:41
nagyon sokba. annyiból veszel egy normális geometriájú pl.: magellan cc vázat is.
amúgy egy dolgot nem értek: mi a fenének 3 lánctányér elöl, fõleg szegeden ami ugye tökéletesen sík vidék. ha jársz az alpokba akkor talán van értelme, de még igazából ott se.
Mert nincs pénzem 2-es lánctányérra:)
#7843
Posted 2009. August 16. - 11:55
a stucni beállítás is brutál
, de a nagyobb problémát a nyeregvázcsõ szögben látom.
olyan 70° körüli lehet, de ránézésre is laposabb, mint a villaszög.
ennek pont fordítva kellene lennie, így nem "magad alatt" tekersz kb, hanem túlságosan elöl az üléspozícióhoz képest, ami agyonb***a a térdet.
ez a váz hibája, nem lehet vele mit csinálni.
feltöltöttem a tiedet (nem röhög, meg van fordítva), meg az enyémet, hogy látszódjon a különbség kb.
a nyíllal jelölt csõ dõlésérõl van szó
szerintem próbáld meg a boltossal elmutyizni a vázat egy normális geometriájú (71/73 fokos) monti vázra, cseréld a kormányszárat egy fix 90-es hosszúra, a kormányt egy max 620-630 mm széles, 20 mm-t emelkedõ hajlítottra és minden mást szerelj át a Caprine-rõl.
jó lesz.
a vázméret jó? milyen magas vagy?
LCS,
Miért ez a teló? Az árát ismerem;) Trekkingben ez jónak számít? Nem túl merev...
Uilyen kombót raknék össze, meg tudnád nekem mondani a középcsapágy magasságot? Kicsit aggaszt, h túl alacsony lesz...
kösz
#7844
Posted 2009. August 16. - 11:47
amúgy egy dolgot nem értek: mi a fenének 3 lánctányér elöl, fõleg szegeden ami ugye tökéletesen sík vidék. ha jársz az alpokba akkor talán van értelme, de még igazából ott se.
#7845
Posted 2009. August 16. - 11:41
arra jo, hogy ra lehet tenni a fogaskereksort
Aha!Még mindig nem értem de biztos úgy van ahogy mondod!^^
Mennyibe fájna ez nekem?
Elõször a váltó.Majd utána a többi:)
#7846
Posted 2009. August 16. - 11:34
a tied ilyen

erre nyilvan csak egy fogaskerek megy fel, a kazettasra meg 7 8 9 vagy akar 10
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7847
Posted 2009. August 16. - 11:07
Aske: tudom, minden evben eltoltok legalabb fel orat a standjukon a CycleShow-n. ami korbetapizassal es fenykepezessel telik altalaban
majd egyszer ha annyi idom, penzem, es tarolo helyem lesz amennyi most nincs, na akkor a titan mellett lesz egy 853 is.
Mate94: a stucni az a kormanyszar. ami a villat osszekoti a kormannyal. na az neked allithato magassagu, es a legmagasabb allasba van teve. egy imbuszkulcs meg 5perc kerdese, es lenyegesen meg fog valtozni a testhelyzeted a bringan.
azt hogy merev villaval hamarabb 8as megy bele... nem hiszem. nem kell belemennyi a 20centi mely katyuba es akkor nem lesz baj. kulonben is hamarabb teszel a hatso kerekbe, szal mindegy.
az a baj, hogy kicsit "esz nelkul" mentel bele az epitkezesbe, most mar sokba fog kerulni kiszallni belole, es gondolom mar eddig is szep osszeget hagytal a boltban.
ha a boltos visszavesz cuccokat toled akkor jo vagy, tegyel merev villat a telo helyett, meg fuzess egy kazettas hatso kereket es epits normal 3*8 vagy 3*9-es rendszert. a 8 sebesseg is boven eleg lesz, legalabb olcsobb cserelni a kopo alkatreszeket.
ezek plusz a kormany alacsonyabbra vetele utan a kulonbseg kb eg es fold lesz.
Hát minden képpen érdemes lesz akkor egy merev villa meg egy új váz.Hát még nem sikerült elérni õket telefonon de hétfõn még próbálkozok mert nem szivesen zavarok vasárnap:)Milyen ez a kazettás hátsó?
#7848
Posted 2009. August 16. - 11:03
a stucni beállítás is brutál
, de a nagyobb problémát a nyeregvázcsõ szögben látom.
olyan 70° körüli lehet, de ránézésre is laposabb, mint a villaszög.
ennek pont fordítva kellene lennie, így nem "magad alatt" tekersz kb, hanem túlságosan elöl az üléspozícióhoz képest, ami agyonb***a a térdet.
ez a váz hibája, nem lehet vele mit csinálni.
feltöltöttem a tiedet (nem röhög, meg van fordítva), meg az enyémet, hogy látszódjon a különbség kb.
a nyíllal jelölt csõ dõlésérõl van szó
szerintem próbáld meg a boltossal elmutyizni a vázat egy normális geometriájú (71/73 fokos) monti vázra, cseréld a kormányszárat egy fix 90-es hosszúra, a kormányt egy max 620-630 mm széles, 20 mm-t emelkedõ hajlítottra és minden mást szerelj át a Caprine-rõl.
jó lesz.
a vázméret jó? milyen magas vagy?
WOW!Ti aztán tudtok!182cm vagyok most de biztos nem állok meg 199-ig:D
Fogalmam sincs mekkora a váz igazából:D De elég egy ideig:).Váz csere ilyenekrõl csak álmodozhatok:D Max ha ingyen van vagy ha cseréli.Na egyszer csak jó lesz az a kerékpár:)
#7849
Posted 2009. August 16. - 01:07
Köszi!^^
Tehát akkor õ róla lenne szó.Valahogy majd vissza kellene kapnom a régi agyat.http://forum.bikemag...postcount=11050
a stucni beállítás is brutál
olyan 70° körüli lehet, de ránézésre is laposabb, mint a villaszög.
ennek pont fordítva kellene lennie, így nem "magad alatt" tekersz kb, hanem túlságosan elöl az üléspozícióhoz képest, ami agyonb***a a térdet.
ez a váz hibája, nem lehet vele mit csinálni.
feltöltöttem a tiedet (nem röhög, meg van fordítva
a nyíllal jelölt csõ dõlésérõl van szó
szerintem próbáld meg a boltossal elmutyizni a vázat egy normális geometriájú (71/73 fokos) monti vázra, cseréld a kormányszárat egy fix 90-es hosszúra, a kormányt egy max 620-630 mm széles, 20 mm-t emelkedõ hajlítottra és minden mást szerelj át a Caprine-rõl.
jó lesz.
a vázméret jó? milyen magas vagy?
#7850
Posted 2009. August 16. - 00:00
Mate94: a stucni az a kormanyszar. ami a villat osszekoti a kormannyal. na az neked allithato magassagu, es a legmagasabb allasba van teve. egy imbuszkulcs meg 5perc kerdese, es lenyegesen meg fog valtozni a testhelyzeted a bringan.
azt hogy merev villaval hamarabb 8as megy bele... nem hiszem. nem kell belemennyi a 20centi mely katyuba es akkor nem lesz baj. kulonben is hamarabb teszel a hatso kerekbe, szal mindegy.
az a baj, hogy kicsit "esz nelkul" mentel bele az epitkezesbe, most mar sokba fog kerulni kiszallni belole, es gondolom mar eddig is szep osszeget hagytal a boltban.
ha a boltos visszavesz cuccokat toled akkor jo vagy, tegyel merev villat a telo helyett, meg fuzess egy kazettas hatso kereket es epits normal 3*8 vagy 3*9-es rendszert. a 8 sebesseg is boven eleg lesz, legalabb olcsobb cserelni a kopo alkatreszeket.
ezek plusz a kormany alacsonyabbra vetele utan a kulonbseg kb eg es fold lesz.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7851
Posted 2009. August 15. - 22:52
#7852
Posted 2009. August 15. - 22:49
Még csak most kezdek foglalkozni kerékpárral tehát még mit tanulni.Mondjuk akkor már mutassatok egy merev villásat.Bár nem tudom,hogy ha merev a villa akkor nincs nagyobb esélye egy 8-ast a kerékbe kapni?
Fitness kerékpárok azoknak nem jó a geometriájuk?Mert Merida S presso,speeder t1 t2 tetszenek csak nem tudom,hogy ezek megfelelnének az elvárásaimnak:)
#7853
Posted 2009. August 15. - 22:46
Köszi a dícsérõ szavakat.
Para! - Akkor tied a csillagos polarx gondolom. Így többé már nem lehetek inkognitóban.
KeX - Sokáig küzdöttem míg kialakult a végeredmény (már ami most van), és mit mondjak nem volt igazán költséghatékony a dolog. A váz postával 525 font, a cuccokat ugyanígy mind rendes kereskedelmi áron szereztem be. Most gyorsan utánaszámolok mindent az eredeti áron kb 350-360k jön ki.
Elég régóta ez a telóm van elöl, nehéz meg magas de rohadtul megbízható és igénytelen. Mivel anyagilag teljesen rámentem (szó szerint még a fejem felöl is eladtam ami volt mármint a hajam) legközelebb bármi érdemi módosítás csak jövõre lehet. Nézegettem persze telókat a lényeg, hogy 2 kiló alatt legyen és full levegõs. Vagy 100-120mm fix vagy a rock shox féle 85-130 állítható. A fox bizonyhogy jó lenne de árban elég durva.
A setupról annyit ami a képrõl nem nyilvánvaló: xt fékbe tessék goodridge fémes betétet tenni. Hátul 160as tárcsával jobban fog mint a gyári cucc 203assal. Elöl el sem merem képzelni mit mûvelne. Aztán ajánlom ss-re a blackspire mono veloce tányért: tetszõleges fogszámban kapható elfogadható áron (30euro körül) szép és könnyû. 4 csapágyas novatec agy hátul szép hanggal, dmr láncfeszítõ hasznos cucc.
Lánc KMC X8 99 8 sebességes.
pali kj - áttétel 32/16
tamaska - hát igen nekem is dobogtatja a szívem a reynolds, meg elég szépen van megcsinálva a váz. Kézzel hegesztett, monostay támvillák (nemtom jó-e de szép), láncvillánál felülhegesztések, gyönyörõ papucs, belülrõl le van festve (vagy be van vonva) rozsda ellen, hope bilincs, tartós lakkozás, két év csere+2 év féláras garancia, szóval love. Stucni meg kormány maradványok, elõbbinek a hosszával semmi baj ha valaha cserélem is ilyen rövid lesz csak könnyû, kormány az tényleg alacsonyabb lesz meg persze könnyebb (stylo megtetszett mostanában) de ez az egész elsõ részre elmondható. Ezzel együtt így kényelmes nekem az eddigi tankokhoz képest érzésre jó súlyban van, nyerget még talán egykét centivel magasabbra kell húzzam aztán ok. Végre egy olyan gép amin rendesen ki tudok nyújtózkodni.
#7854
Posted 2009. August 15. - 20:17
#7855
Posted 2009. August 15. - 19:55
mate94: probald meg elso korben a stucnit vizszintes kozeli allapotba hozni. meg en mondjuk ezt a telot sem eroltettem volna, tok folosleges, cserebe nehez, es egyel tobb dolog fog elromlani.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7856
Posted 2009. August 15. - 19:28
aske: gyönyörû lett az új gép. milyen áttételt használsz? amúgy szerintem egy lockolható talas 32 illene ebbe a gépbe a legjobban. azzal biztos jól lehet kiállva mászni, na meg lejtõn se lehet rossz a mozgása
#7857
Posted 2009. August 15. - 19:03
halkan mondom, én a helyedben, kipróbálnék egy sportosabb geóju bringát, mielõtt kicseréled a váltót és úgy sem lesz jó.Köszi!^^
Tehát akkor õ róla lenne szó.Valahogy majd vissza kellene kapnom a régi agyat.http://forum.bikemag...postcount=11050
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7858
Posted 2009. August 15. - 18:50
#7859
Posted 2009. August 15. - 17:08
#7860
Posted 2009. August 15. - 16:29
Tehát akkor õ róla lenne szó.Valahogy majd vissza kellene kapnom a régi agyat.http://forum.bikemag...postcount=11050

Sign In
Create Account

Back to top






