A teknikához nem értek, de jó kis geg ez a bringa felirat.
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#681
Posted 2018. January 16. - 17:46

#682
Posted 2018. January 16. - 16:53

Jó kis bringa lett ez, hajrá! A zee váltó kicsit kilóg a sorból, azt meg elképzelni sem tudom, hogy az a váltókar hogyan tudja pontosan kezelni, de ez legyen az én problémám, tesztelni tökéletes
8-9-10-es rendszer? Ha 8 akkor értem, ha nem, akkor nem.
Az átfestés miért? Szép lett, jól beleillik a képbe, csak mi baj volt a meridával?
10-es rendszer. A váltókar módosítva lett így pont annyit húz, amennyi kell. Gyakorlatilag amire felcsavarodik a váltóbowden, arra ragasztottam egy pvc darabot, így több kábelt húz egy "kattanásra", mert nőtt a dob átmérője. (pont eltaláltam elsőre mennyi anyag kell oda. kb 1.5mm vastag) A rövid kanalas váltó meg azért, mert nekem felesleges ettől hosszabb. Meg ez jobban feszít, halkabb az egész, nem mozog stb. Meguntam a neon zöldet, így átfestettem. Lehet idővel az egész bicaj ilyen zöld lesz. Vagy sivatagi homok barna. Szóval maradok a katonai színeknél. De ez egyelőre a jövő zenéje. Amúgy van a honlapomon régebbi kép is, hogy miből, mi lett. Szép volt másik zölden is, de én már csak ilyen vagyok.. Valamit alkotnom kell.
Edited by deviantRider, 2018. January 16. - 16:54.
#683
Posted 2018. January 16. - 15:40

A "láncterelő" egy homemade cucc. Nem nagyon van rá szükség (NW miatt), de rajta hagytam. A váltó most egy olcsó (1000FT!) első marokváltó (a gumi leszedve róla). Keveset gurulok most télen ezért próbálgattam ezt-azt addig is. Kíváncsi vagyok milyen lesz hosszabb távon. (de van tervben másik váltó helyette)
Amúgy big seven. Átfestve.
Jó kis bringa lett ez, hajrá! A zee váltó kicsit kilóg a sorból, azt meg elképzelni sem tudom, hogy az a váltókar hogyan tudja pontosan kezelni, de ez legyen az én problémám, tesztelni tökéletes 8-9-10-es rendszer? Ha 8 akkor értem, ha nem, akkor nem.
Az átfestés miért? Szép lett, jól beleillik a képbe, csak mi baj volt a meridával?
#684
Posted 2018. January 16. - 14:38

Két érdekes dolog tűnt fel, a váltókar, és a láncterelő. Mifélék ezek? Ja, és ez nine vagy seven?
A "láncterelő" egy homemade cucc. Nem nagyon van rá szükség (NW miatt), de rajta hagytam. A váltó most egy olcsó (1000FT!) első marokváltó (a gumi leszedve róla). Keveset gurulok most télen ezért próbálgattam ezt-azt addig is. Kíváncsi vagyok milyen lesz hosszabb távon. (de van tervben másik váltó helyette)
Amúgy big seven. Átfestve.
#685
Posted 2018. January 16. - 14:17

Két érdekes dolog tűnt fel, a váltókar, és a láncterelő. Mifélék ezek? Ja, és ez nine vagy seven?
#686
Posted 2018. January 15. - 20:27

#687
Posted 2017. December 14. - 17:04

csak par honapja hasznalom az oval nw tanyert, de nem volt gond, pedig ket szemmel hosszabbra is hagytam, ahogy a tanyer gyartoja ajanlotta.
#688
Posted 2017. December 14. - 15:12

Valószínű kellene egy narrow-wide, vagy egy kis felső giude. Egyik sem túl drága.
Országútimon elől nw tányér van, a belső pozícióban sima ultegra váltóval, és évek óta nincs. vele gondom.
Szerintem is, NW-s tányérra szavaznék ha lehet
end.re:-nek meg gratula!
#689
Posted 2017. December 14. - 11:28

igen, ez sima egysebis tányér. ...és igen, valóban nincs túl jó hírük, bár nekem eddig beváltak, nem tapasztaltam túlzott kopást korábban (bár amennyit én tekerek...
), mikor még ss hajtásban használtam akkor sem(nem ezt a példányt, ez majdnem új). ugyanez a rendszer volt a uniton, ott nem volt ilyen gondom, szóval most némileg tanácstalan vagyok, de valami majd csak lesz....
Valószínű kellene egy narrow-wide, vagy egy kis felső giude. Egyik sem túl drága.
Országútimon elől nw tányér van, a belső pozícióban sima ultegra váltóval, és évek óta nincs. vele gondom.
#690
Posted 2017. December 13. - 12:43

igen, ez sima egysebis tányér. ...és igen, valóban nincs túl jó hírük, bár nekem eddig beváltak, nem tapasztaltam túlzott kopást korábban (bár amennyit én tekerek...
), mikor még ss hajtásban használtam akkor sem(nem ezt a példányt, ez majdnem új). ugyanez a rendszer volt a uniton, ott nem volt ilyen gondom, szóval most némileg tanácstalan vagyok, de valami majd csak lesz....
Nekem anno mikor on-one ss-em volt, olyan problémám is akadt, hogy nem volt síkban a középcsapágy ház. Ez persze észrevehetetlen mértékű volt, simán be lehetett tekerni mindent, össze lehetett szerelni az átmenőtengelyes külső csapágyas hajtókart, csak épp a tányér nem állt tökéletesen egyenesen.
Aztán mikor felszabályozták a monoblokk házat (nagyon minimális szinte elhanyagolható mennyiségű fémet ledolgozva a házról), hipp-hopp megszűnt ez a probléma. Nálam még a hátsó csúszó papuccsal is voltak gondok, de mivel ez ejtő papucsos, gondolom pontos, így elöl lehet érdemes még talán megnézni. Aztán ha az sem, akkor sarutávolság hátul, minden vonalban van-e, mert szemre biztosan, de valójában nagyon nüansznyi is elég a bizonytalankodáshoz.
Vagy minden jó, és fogalmam sincs, hogy mi okozhatja a leesést.
#691
Posted 2017. December 13. - 12:14

A DH tányér is narowwide? Azok nem sima egysebességesek szoktak lenni? Az FSA nem tudom mit fejlesztett az elmúlt 10 évben, de nekem még olyan emlékeim vannak régről, hogy nagyon puha anyagból dolgoztak, sem tartós, sem merev nem volt. Nem lehet ez (is) a gond? Bár, ahogy nézem, egy ennyire lyukmentes tömör tányér csak nem hajlik észrevehetően...
igen, ez sima egysebis tányér. ...és igen, valóban nincs túl jó hírük, bár nekem eddig beváltak, nem tapasztaltam túlzott kopást korábban (bár amennyit én tekerek... ), mikor még ss hajtásban használtam akkor sem(nem ezt a példányt, ez majdnem új). ugyanez a rendszer volt a uniton, ott nem volt ilyen gondom, szóval most némileg tanácstalan vagyok, de valami majd csak lesz....
Edited by Kisherceg, 2017. December 13. - 12:15.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#692
Posted 2017. December 13. - 09:44

1*10 (zee váltó, saint kar, slx sor 11-36, "régi" xt hajtóművön fsa dh 34T tányér) de valami nem kerek vele, bekapcsolt kuplunggal is képes ledobni 34:11-en a láncot.
egy szemmel rövidebb lánc már túl rövid lenne, kipróbáltam...
A DH tányér is narowwide? Azok nem sima egysebességesek szoktak lenni? Az FSA nem tudom mit fejlesztett az elmúlt 10 évben, de nekem még olyan emlékeim vannak régről, hogy nagyon puha anyagból dolgoztak, sem tartós, sem merev nem volt. Nem lehet ez (is) a gond? Bár, ahogy nézem, egy ennyire lyukmentes tömör tányér csak nem hajlik észrevehetően...
#693
Posted 2017. December 12. - 17:15

Gratulálok hozzá, nagyon szép vasdarab!
Milyen 1x rendszer van rajta? (A kép, amit láttam, nem hajtásoldalról készült)
1*10 (zee váltó, saint kar, slx sor 11-36, "régi" xt hajtóművön fsa dh 34T tányér) de valami nem kerek vele, bekapcsolt kuplunggal is képes ledobni 34:11-en a láncot. egy szemmel rövidebb lánc már túl rövid lenne, kipróbáltam...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#694
Posted 2017. December 12. - 13:01

mivel ezen az oldalon még nem volt a vaspacim, játszunk "spot the difference"-t!
nem kerül egy autó árába, de ezzel végre úgy tudok menni, mintha most kötöttem volna el.
persze még mindig nincs kész, de erősen közelít. hála a tervezőnek (Brant Richards, áldassék a neved!), ez tényleg kézre/lábra áll, mindent szeret, kivéve egyenesen menni.
...nem úgy, mint a unit...
a láncdobálásról még mindig nem sikerült leszoktatnom, de ami késik... mindenesetre a mai tekerés után némileg türelmesebben várom a tavaszt, az új inbred megjelenését.
egy bajom van csak, egyre hangosabban súgja egy hang a fejemben, hogy "vegyél droppert!"
ja és ez a "sárvédő", hátnemtom', valamit használ-e, az biztos, nagyon fárasztó hallgatni, mert elég, ha csak elmegyek egy pocsolya mellett, máris hangja lesz. mér' ilyen szűk az RS villahídja?? a 2,4-es X-king még csak nem is egy nagy gumi!
Gratulálok hozzá, nagyon szép vasdarab!
Milyen 1x rendszer van rajta? (A kép, amit láttam, nem hajtásoldalról készült)
#695
Posted 2017. December 11. - 20:42

#696
Posted 2017. December 11. - 18:40

#697
Posted 2017. December 11. - 01:05

Ez milyen pedál? Hogy sikerült csak ennyire összesarazni a bringát? Vagy ez kép még az első kanyar után készült? Látod, ezé kellett (volna) a boost a villa, azzal biztosan jóval több hely lenne :PP
saint pedál, a cruxról kölcsönöztem. a nagyon saras részeket kikerültem. tudod, errefelé elég sok homok van, ami gyorsan szárad, főleg ha ilyen szeles idő van, mint tegnap meg ma.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#698
Posted 2017. December 10. - 21:30

mivel ezen az oldalon még nem volt a vaspacim, játszunk "spot the difference"-t!
kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/12/10/501IMG_20171210_131826_1.jpg
nem kerül egy autó árába, de ezzel végre úgy tudok menni, mintha most kötöttem volna el. :D persze még mindig nincs kész, de erősen közelít. hála a tervezőnek (Brant Richards, áldassék a neved!), ez tényleg kézre/lábra áll, mindent szeret, kivéve egyenesen menni. :D ...nem úgy, mint a unit... :( a láncdobálásról még mindig nem sikerült leszoktatnom, de ami késik... mindenesetre a mai tekerés után némileg türelmesebben várom a tavaszt, az új inbred megjelenését.
egy bajom van csak, egyre hangosabban súgja egy hang a fejemben, hogy "vegyél droppert!" :wacko:
ja és ez a "sárvédő", hátnemtom', valamit használ-e, az biztos, nagyon fárasztó hallgatni, mert elég, ha csak elmegyek egy pocsolya mellett, máris hangja lesz. mér' ilyen szűk az RS villahídja?? a 2,4-es X-king még csak nem is egy nagy gumi!
Ez milyen pedál? Hogy sikerült csak ennyire összesarazni a bringát? Vagy ez kép még az első kanyar után készült? Látod, ezé kellett (volna) a boost a villa, azzal biztosan jóval több hely lenne :PP
#699
Posted 2017. December 10. - 20:20

mivel ezen az oldalon még nem volt a vaspacim, játszunk "spot the difference"-t!
nem kerül egy autó árába, de ezzel végre úgy tudok menni, mintha most kötöttem volna el. persze még mindig nincs kész, de erősen közelít. hála a tervezőnek (Brant Richards, áldassék a neved!), ez tényleg kézre/lábra áll, mindent szeret, kivéve egyenesen menni.
...nem úgy, mint a unit...
a láncdobálásról még mindig nem sikerült leszoktatnom, de ami késik... mindenesetre a mai tekerés után némileg türelmesebben várom a tavaszt, az új inbred megjelenését.
egy bajom van csak, egyre hangosabban súgja egy hang a fejemben, hogy "vegyél droppert!"
ja és ez a "sárvédő", hátnemtom', valamit használ-e, az biztos, nagyon fárasztó hallgatni, mert elég, ha csak elmegyek egy pocsolya mellett, máris hangja lesz. mér' ilyen szűk az RS villahídja?? a 2,4-es X-king még csak nem is egy nagy gumi!
Edited by Kisherceg, 2017. December 10. - 20:26.
- karakoram, Vejne and ttamas22 like this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#700
Posted 2017. November 29. - 22:43

Ime.Kesz.Lista is.Bringa is.Biztos.Pont. (:
.
.
Impozáns kerékpár, gratulálok hozzá!
- Vejne likes this