Még egy 600ft-os alumínium darab, és "Salz-kész" vagyok, persze, csak technikailag
megkapta a karbon kormanyt, hatul meg lecsereltem a szivargos thunder burtot racing ralphra (speed snakeskin). tobbet tenyleg nem piszkalom
9.43kg, kiegeszitokkel 9.88kg.
Nagyon jól néz ki
megkapta a karbon kormanyt, hatul meg lecsereltem a szivargos thunder burtot racing ralphra (speed snakeskin). tobbet tenyleg nem piszkalom
9.43kg, kiegeszitokkel 9.88kg.
Szép bringa! Talán egy kis fekete még nem ártana rá A PRO kormány, mint a márkahűség egy eleme került fel, vagy ár/érték arány?
Néztem a videókat is, szerintem simán csak a gumik kolbászolnak ennyit, a kerék teljesen jónak tűnik. Magam részéről sem találkoztam még olyan gumival, ami tökéletesen simán futott volna, ilyen pici szitálás mindig látható valamiért, pedig én sem az olcsó gumikkal járok, most éppen rocket ron van fent.
Szerintem magában a gumiban van ennyi egyenetlenség. 2016-ban volt ilyen problémám egy pár Scwalbe 2.25-ös külsővel, cserélve is volt garanciában, mégis volt/van oldalirányú mozgása.
Lehetséges. Majd vizsgálódom még, de annyira nem zavaró.
Amúgy gondolkoztam azon, hogy most akkor a felni túl keskeny és amiatt járkál el oldal irányba a gumi vagy a küllők lazák?
Szerintem magában a gumiban van ennyi egyenetlenség. 2016-ban volt ilyen problémám egy pár Scwalbe 2.25-ös külsővel, cserélve is volt garanciában, mégis volt/van oldalirányú mozgása.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
lájkolom a sufni-tunigolt alkatrészeket a Bringán! azt látom, hogy 2,6-os gumik, de mennyi hely van körülöttük?
Elöl nincs gond, ott 8-10mm hely maradt. De hátul már van, mert ha nagy nyomatékkal megyek (vagyis ha gyorsulok), akkor beleér párszor váz (chainstay) egyik oldalába. Ott nincs is több hely 3 mm-től oldal irányokba.
Szóval hátulra nem tanácsos már ekkora, rájöttem. Talán a 2.4-es még elmenne. Jah, meg nekem 19mm-es a felnim is. Tudom ,ez se ideális ilyen méretre már, de nem DH-zok, meg nem vadulok annyira, hogy esetleg lefordulhat a felniről. A következő bicajomnál már figyelek erre is, mert nekem bejön a plusszos méret amúgy. A fatbike már kevésbé.
Amúgy gondolkoztam azon, hogy most akkor a felni túl keskeny és amiatt járkál el oldal irányba a gumi vagy a küllők lazák?
Jó kis bringa lett ez, hajrá! A zee váltó kicsit kilóg a sorból, azt meg elképzelni sem tudom, hogy az a váltókar hogyan tudja pontosan kezelni, de ez legyen az én problémám, tesztelni tökéletes 8-9-10-es rendszer? Ha 8 akkor értem, ha nem, akkor nem.
Az átfestés miért? Szép lett, jól beleillik a képbe, csak mi baj volt a meridával?
10-es rendszer. A váltókar módosítva lett így pont annyit húz, amennyi kell. Gyakorlatilag amire felcsavarodik a váltóbowden, arra ragasztottam egy pvc darabot, így több kábelt húz egy "kattanásra", mert nőtt a dob átmérője. (pont eltaláltam elsőre mennyi anyag kell oda. kb 1.5mm vastag) A rövid kanalas váltó meg azért, mert nekem felesleges ettől hosszabb. Meg ez jobban feszít, halkabb az egész, nem mozog stb. Meguntam a neon zöldet, így átfestettem. Lehet idővel az egész bicaj ilyen zöld lesz. Vagy sivatagi homok barna. Szóval maradok a katonai színeknél. De ez egyelőre a jövő zenéje. Amúgy van a honlapomon régebbi kép is, hogy miből, mi lett. Szép volt másik zölden is, de én már csak ilyen vagyok.. Valamit alkotnom kell.
Edited by deviantRider, 2018. January 16. - 16:54.
A "láncterelő" egy homemade cucc. Nem nagyon van rá szükség (NW miatt), de rajta hagytam. A váltó most egy olcsó (1000FT!) első marokváltó (a gumi leszedve róla). Keveset gurulok most télen ezért próbálgattam ezt-azt addig is. Kíváncsi vagyok milyen lesz hosszabb távon. (de van tervben másik váltó helyette)
Amúgy big seven. Átfestve.
Jó kis bringa lett ez, hajrá! A zee váltó kicsit kilóg a sorból, azt meg elképzelni sem tudom, hogy az a váltókar hogyan tudja pontosan kezelni, de ez legyen az én problémám, tesztelni tökéletes 8-9-10-es rendszer? Ha 8 akkor értem, ha nem, akkor nem.
Az átfestés miért? Szép lett, jól beleillik a képbe, csak mi baj volt a meridával?
Két érdekes dolog tűnt fel, a váltókar, és a láncterelő. Mifélék ezek? Ja, és ez nine vagy seven?
A "láncterelő" egy homemade cucc. Nem nagyon van rá szükség (NW miatt), de rajta hagytam. A váltó most egy olcsó (1000FT!) első marokváltó (a gumi leszedve róla). Keveset gurulok most télen ezért próbálgattam ezt-azt addig is. Kíváncsi vagyok milyen lesz hosszabb távon. (de van tervben másik váltó helyette)
Amúgy big seven. Átfestve.
Két érdekes dolog tűnt fel, a váltókar, és a láncterelő. Mifélék ezek? Ja, és ez nine vagy seven?