Ronda, de egész finom
XL-es váz, alu nyakas karbon villa, novatech ipari csapágyas agyak köré fűzött kerekek.
Egyelőre amit változtattam:
A gyári 350-es alu nyeregcsövet 400-as karbonra cseréltem. Nem is értem, hogy egy XL-es, ennyire ejtett geometriás vázba miért gondolják, hogy jó lesz a rövidebb.
A villanyakból levágtam 3 centit, és a 110-es 6 fokos gyári stucnit is 120-as 17 fokosra cseréltem.
Az eredeti Michelin gumikat Schwalbe CX Pro CX gumikra cseréltem.
Az eredeti villanyak rózsa a nyak vágásánál a levágott darabban maradt, aminek a helyére egy headdoctor került.
Pedálból egy kiszuperált 540-es van fent átmenetileg.
Felkerült az ősöreg hátsó keréken sebességet és pedálfordulatot is mérő Cateye computer, valamint a Bryton Rider 310 is.
Megjött, és feltekerésre vár a sima fekete géles, parafás betekerő. Ekkor kicsit a fékváltókar pozícióját is módosítani fogom.
Cserélni tervezem még a sunrace 12-25-ös sort Tiagra 14-25-re, valamint a gumikat 32-es Panaracer gravelking-re.
A teljes váltás-hajtás az új sora, ami nagyon pozitív benyomást kelt eddig. Elől nyugdíjas 3 tányéros, 30-39-50. A fékváltókarok nagyon kényelmesek, és ugyan kicsit túl selymesen, kattanás mentesen, de pontosan működnek. A 3x9 meglepően baráti, és jól kihasználható áttételezés ebben a felállásban. Főleg ebben az erőállapotomban kedvelem, mert így nem gond egy rendes emelkedő sem.
Menetes középrész, sárvédő felfogató szemek, erős, kétforgáspontos fékek, nagy gumiférőhely mindenhol, kényelmesnek érződő váz, ronda, de jó geometria, filléres ár. Több sem kell a boldogságomhoz.