Ezek alapján azt hihetné az ember, egy on-one-t vettél.
Amúgy kb. igen. Ennek van viszont egy olyan pozitív tulajdonsága, hogy mindene mindenhol vonalban, meg derékszög-párhuzamban áll/van. Imádtam az on-one-t, nagy dolgokat tudtam vele véghez vinni, de hosszasan tudom sorolni az elfogadhatatlan hibalistát amivel (gyaníthatóan csak az én példányom) küzdött.
Húú, jó magas lehetsz. Több nyeregcső látszik ki, mint amennyi az enyémnek a teljes hossza
A felni milyen? Mert, ha keskeny, szerintem érdemes 18-19mm belső szélességű modellre váltani. Tapasztalatom szerint széles felni-23-as gumi kombi klasszisokkal jobb, mint a keskeny (15) felnin ballonosabb külső. Sőt, én pl. 17mm-es belső szélességű felnire már túlságosan ballonosnak tartom a 25-öst is, ki nem állhatom a piriformát. Bár a városi trekkingen 28-as van hátul... de szódával elmegy
A geometria egész korrekt. Nagyon magas a homlokcső, ennélfogva még az XL méret reach értéke is nagyon kevéske, azonban nagyon tetszik a hosszú láncvilla (415) és tengelytáv. Úgymond, vasal és nyugtat
A 14-25-ös sorért pacsi! 9-es rendszerben nekem is az volt ám : )
195 cm vagyok, és pont ehhez aránylik a kezeim és lábaim hossza is. A nyeregcső kintlét az valóban nagyon trekkinges/montis, nem értem, mért nem húztak vízszintesebb vonalat, biztos sokkal drágább lett volna egy 10 centivel hosszabb nyeregvázcső Amúgy a geometria nagyon hasonlít a canyon endurance méreteihez, sőt, ott még hosszabb a fejcső a nekem való méretben (2-3XL), ugyanakkor pl a láncvilla ugyan ekkora, de abba tuti nem fér ekkora gumi se előre, se hátra. A reach is hasonló, ha beleszámolom, hogy ott meredekebb a villaszög, ha ugyan úgy 73 fokos lenne mint a BW, akkor nem lenne nagy különbség.
Amúgy valamiért, nyilván, hogy komfortosabb legyen a váz, a fejcső túl lóg a felső csövön. De az csak egy totálisan egyszerű, egyenes cső, beleütve egy félintegrál kormánycsapágy csészével. Így, hogy feltettem a -17 fokos stucnit, már kellően lent fogok, csak kissé bután/rondán néz ki, hogy égig érő cső, aztán meg masszív kompenzálás negatívba.
Ha nagyon barbár/alapos lennék, akkor simán meg lehetne tenni, hogy rendes géppel, szerszámba fogva síkba vágnám a fejcsövet a felső cső vonalában. Egyrészt sokkal szebb lenne, másrészt nyernék két centit, így mehetne még 2 cm a villanyakból is, valamint elég lenne a 0 fokos 120-as stucni, amivel azért jóval esztétikusabban festene.
Kerékből ez van benne, ha minden igaz: https://www.decathlo...id_8379881.html Első kerék 971 g gyz-al együtt, hátsó 1205 g gyz nélkül.
Mérve is 15 mm a belső szélesség, szóval keskeny. De most nem nyúlok hozzájuk, mert akkor megint elindul a lavina és emészti csak a pénzt. Szerintem ezek brutál tartósak lesznek, de ha elfogynak, akkor mindenképpen mehet be majd valami szélesebb, hely és kedv az van hozzá.