Épp tegnap találtam meg az R2-nél én is. Meg egy ebayes aukció 104 USD-nél tart, de szerintem fel fog menni annyira, hogy túl sok legyen a mostani akciós árához képest.. Amúgy miért void a garancia? mert merevvilla? vagy túl magas abba a vázba?
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#561
Írta 2018. december 04. - 16:21

#562
Írta 2018. december 04. - 16:20

köszi srácok!
r2-bike.com-on még akcióznak a villából, bár olcsóbban is lehetett kapni kicsit: https://r2-bike.com/...DO-tapered-QR15
van kék ragasztószalagom, pont ugyanilyen kék, mint a villa. Egy pár apró csíkot ha lesz időm pepecselni, a vázra szórok. De csak max 2 grammot
egy ilyen villával Canyonnál igen, warranty void, anno megkérdeztem őket erről.
Arn, a markolat Ritchey Superlogic lesz majd. Ilyen: https://gewichte.mtb...iffe-superlogic
Nagyon szuper megint a bringa, hát még a villa, no meg a fejlesztések után micsoda kuriózum lesz!
Ugyanakkor mindig felmerül bennem a kérdés, hogy ezeket a merev villákat miért kell ilyenre csinálni? Mármint miért 470 mm a beépítési magasság? Érthetetlen, hiszen egy XC villa 100 mm-s úttal 500-505 mm beépítési magasságú. Ha beül a villa, akkor az 20 mm mínusz, vagyis 480-485 mm. 10-15 mm-el még így is alacsonyabb a merev, ami 0,5-0,75 fok fejcsőszög változást jelent. Ki-ki döntse el, hogy ez jó vagy sem, nekem például nem, de a kérdés, hogy miért kell ez? Miért nem lehet 480-485 mm egy merev villa??
(a ritchey landol az aprón, vagy már kitelt az ideje, azért lett csere?)
#563
Írta 2018. december 04. - 15:57

köszi srácok!
r2-bike.com-on még akcióznak a villából, bár olcsóbban is lehetett kapni kicsit: https://r2-bike.com/...DO-tapered-QR15
van kék ragasztószalagom, pont ugyanilyen kék, mint a villa. Egy pár apró csíkot ha lesz időm pepecselni, a vázra szórok. De csak max 2 grammot
egy ilyen villával Canyonnál igen, warranty void, anno megkérdeztem őket erről.
Arn, a markolat Ritchey Superlogic lesz majd. Ilyen: https://gewichte.mtb...iffe-superlogic
zscs módosította - 2018. december 04. - 15:59
#564
Írta 2018. december 04. - 15:45

Tegnap említettem a porn topicban pont, hogy nagyon szemezek a Niner villákkal csak félek, hogy nem tolerálná a Canyon vázam.
Tetszetős célgép nagyon, gratulálok!
picit megújítom a merev bringát, már kapott egy új villát (kifogtam egyet erősen akciózva;)). Ahogy az alábbi képen látható, 7.74 kg-nál tartok.
Ami jön még:
- új kormánycsapágya lesz a 'nehéz' Cane Creek IPU helyére, csak bírjam kiütni a felső félintegrált csapágycsészét! Cane Creek A.E.R. lesz helyette
- új fékszett az MT8-ak helyett: Trickstuff Piccola
- Storm SL tárcsák helyett 160-as KCNC Razor tárcsák
- acél csavarok itt-ott cserélve lesznek Ti-ötvözet csavarokra (jó-jó, tudom, nem sok értelme van;))
- majdnem 50 grammos szivacsmarkolat szett helyett egy műanyag dugókkal együtt is csak ~14 grammos markolat szett lesz
- a külsők relative nehezek. Ikon ~670g, Aspen ~630g, itt lehetne még találni pár grammot biztosan
#565
Írta 2018. december 04. - 14:27

#566
Írta 2018. december 04. - 10:46

picit megújítom a merev bringát, már kapott egy új villát (kifogtam egyet erősen akciózva;)). Ahogy az alábbi képen látható, 7.74 kg-nál tartok.
Ami jön még:
- új kormánycsapágya lesz a 'nehéz' Cane Creek IPU helyére, csak bírjam kiütni a felső félintegrált csapágycsészét! Cane Creek A.E.R. lesz helyette
- új fékszett az MT8-ak helyett: Trickstuff Piccola
- Storm SL tárcsák helyett 160-as KCNC Razor tárcsák
- acél csavarok itt-ott cserélve lesznek Ti-ötvözet csavarokra (jó-jó, tudom, nem sok értelme van;))
- majdnem 50 grammos szivacsmarkolat szett helyett egy műanyag dugókkal együtt is csak ~14 grammos markolat szett lesz
- a külsők relative nehezek. Ikon ~670g, Aspen ~630g, itt lehetne még találni pár grammot biztosan
- karakoram és Rabbit kedveli ezt
#567
Írta 2018. december 02. - 15:48

Éééééés talán az egyetlen Inbred két kulacstartóval? ;-) (már régi történet, a Hunor kerékpárműhelyben lett cserélve a hátsó háromszög, akkor kapott csavarszemeket, és lekerült a csapágyházról az ISCG konzol. Meg cserélhető váltótartó fület is kapott, hogy többé ne forduljon elő olyan baleset..)
- karakoram és Kisherceg kedveli ezt
#568
Írta 2018. november 25. - 21:06

Privát tankom trekkingesítve:
..szerk.: ja, a belülre felhelyezett szarvak még nincsenek tesztelve. Ami feltűnt velük kapcsolatban, hogy mindkét fogás mellett lehet húzni a féket
ZolkoW módosította - 2018. november 25. - 21:18
- Kisherceg kedveli ezt
#569
Írta 2018. november 11. - 21:37

Vagány, gratulálok!
Majdnem megdupláztam a biciklim értékét a színben hozzáillő kerekekkel (a Google Drive-on levő képet nem engedi beilleszteni, csak linkelni tudom, lent), ma megvolt az első próba, érezhető volt a különbség. Lehet, hogy teszek rá egy "NAGYFESZÜLTSÉG" figyelmeztető matricát, mert a 27.5" pluszos setuphoz képest ráz, mint a fene
Viszont emelkedő vagy éles kanyar után sokkal könnyebben gyorsítható a kerék és kb. 4-5%-kal jobb átlagot mentem a megszokott (nem különösebben technikás) körömön.
Ami nagyon különös, hogy egy tankhajó agilitású 29-es SS-t (Haro Mary SS) cseréltem le a 27.5-es Kona Unitra, ami a 29-esre konvertálás után is megtartotta a játékosságát.
#570
Írta 2018. november 11. - 15:37

Majdnem megdupláztam a biciklim értékét a színben hozzáillő kerekekkel (a Google Drive-on levő képet nem engedi beilleszteni, csak linkelni tudom, lent), ma megvolt az első próba, érezhető volt a különbség. Lehet, hogy teszek rá egy "NAGYFESZÜLTSÉG" figyelmeztető matricát, mert a 27.5" pluszos setuphoz képest ráz, mint a fene
Viszont emelkedő vagy éles kanyar után sokkal könnyebben gyorsítható a kerék és kb. 4-5%-kal jobb átlagot mentem a megszokott (nem különösebben technikás) körömön.
Ami nagyon különös, hogy egy tankhajó agilitású 29-es SS-t (Haro Mary SS) cseréltem le a 27.5-es Kona Unitra, ami a 29-esre konvertálás után is megtartotta a játékosságát.
2 baron nem is csoda hogy ráz.
klassz lett a bicaj!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#571
Írta 2018. november 11. - 12:04

Majdnem megdupláztam a biciklim értékét a színben hozzáillő kerekekkel (a Google Drive-on levő képet nem engedi beilleszteni, csak linkelni tudom, lent), ma megvolt az első próba, érezhető volt a különbség. Lehet, hogy teszek rá egy "NAGYFESZÜLTSÉG" figyelmeztető matricát, mert a 27.5" pluszos setuphoz képest ráz, mint a fene
Viszont emelkedő vagy éles kanyar után sokkal könnyebben gyorsítható a kerék és kb. 4-5%-kal jobb átlagot mentem a megszokott (nem különösebben technikás) körömön.
Ami nagyon különös, hogy egy tankhajó agilitású 29-es SS-t (Haro Mary SS) cseréltem le a 27.5-es Kona Unitra, ami a 29-esre konvertálás után is megtartotta a játékosságát.
Ha SS, akkor csak jó lehet. Koszosan meg pláne jól néz ki. :-)
#572
Írta 2018. november 10. - 20:13

Majdnem megdupláztam a biciklim értékét a színben hozzáillő kerekekkel (a Google Drive-on levő képet nem engedi beilleszteni, csak linkelni tudom, lent), ma megvolt az első próba, érezhető volt a különbség. Lehet, hogy teszek rá egy "NAGYFESZÜLTSÉG" figyelmeztető matricát, mert a 27.5" pluszos setuphoz képest ráz, mint a fene
Viszont emelkedő vagy éles kanyar után sokkal könnyebben gyorsítható a kerék és kb. 4-5%-kal jobb átlagot mentem a megszokott (nem különösebben technikás) körömön.
Ami nagyon különös, hogy egy tankhajó agilitású 29-es SS-t (Haro Mary SS) cseréltem le a 27.5-es Kona Unitra, ami a 29-esre konvertálás után is megtartotta a játékosságát.
- karakoram kedveli ezt
#573
Írta 2018. október 24. - 09:30

és még néhány dolog,ami változott idén: a nyereg is le lett cserélve,meg új kerekeket is építettem. a legutolsó mérésem szerint 8840 gramm a bringa a könnyebb kerekeimmel,és 9150 gramm a magas peremes shamal-okkal. pumpa,óra,és nyeregtáska nélkül. a kormányzás,és a nyereg cserével lefaragtam kb 130 grammot az össztömegből. az új kerekek nem lettek könnyebbek,csak érdekesebbek,könnyebben szerelhetőek,merevebbek,és talán egy picit gyorsabbak. régen is mavic open pro felniket használtam. most is azok lettek befűzve. viszont a dt húzott küllők helyett sapim cx ray-t használtam. természetesen alu niplikkel.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#574
Írta 2018. október 24. - 09:07

ez pedig az a formáció,amit évekig használtam. az evol stucni,és egy 3ttt formula sl kormány. ez is szürke. ezt a kormányt még 2000-ben vettem újonnan a Mali-ban. jó kormány,de elég mély sajnos. 145 mm. meg volt még egy 3ttt tiramisu mini könyöklő is őszig a bringán.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#575
Írta 2018. október 24. - 09:03

ez egy köztes állapot,a kormányzást tekintve. az eredeti 3ttt evol stucni,és egy 3ttt competizione kormány. szürke eloxos mind a kettő. ez a kormány azért nem maradt,mert egy kicsit keskeny nekem. ez csak 42 cm széltől-szélig. a stucnit nagyon szeretem. elől lenyithatós. igaz kicsit nehéz. 300 gramm fölött van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#576
Írta 2018. október 24. - 08:58

cserélődött néhány alkatrész a bringámon. sok apróság,ami alig,vagy egyáltalán nem látszik,és néhány látványosabb is. leginkább a kormány,stucni páros ami észrevehető. rakok majd még föl képeket. ez a kép az utolsó állapot. sikerült hozzá jutnom egy nagyon szép,barna eloxos 3ttt status,és egy ugyanilyen színű 3ttt ergopower due kormányhoz. ilyen kormányt szerettem volna már régen. igaz,nem ilyen stucnival,de végül ez lett,és nagyon tetszik. néhány érdekesség,és adat a cserélt cuccokról.
3ttt status: 115 mm hosszú,alu dió,és behúzó csavar. kb 260 gramm
3ttt ergopower due: 44 cm széles széltől-szélig. ezeket így mérték. kicsi hajlítású. ez a 3ttt-nél a tour de france hajlítás. 75 mm előre nyúlás,és 135 mm mély.
még hiányzik egy porvédő kupak a stucniról,de ez már beszerzés alatt van.
- vittore30 kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#577
Írta 2018. október 22. - 23:20

Pedig ilyen NINCS a mai világban ! Hogy ugyan az a termék több néven is kapható lenne ? Áááá, ez nem lehet....
#578
Írta 2018. október 22. - 00:16

Carbon villa, kicsit olcsóbb mint a WCS: https://www.bike-dis...gabel-8728/l-24
ez a "Montano" honnan lehet ismerős?
https://www.carboncy...3&p=1786&tb=001
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#579
Írta 2018. október 21. - 23:12

Szia zscs!
Milyen villa van a kerékpárban? Kona P2-es acél villa helyett gondolkozom karbon merevvillában...
Kösz,
Tamás
Carbon villa, kicsit olcsóbb mint a WCS: https://www.bike-dis...gabel-8728/l-24
marton módosította - 2018. október 21. - 23:13
#580
Írta 2018. október 21. - 17:42

Amit a link alatt szerepel, Ritchey WCS Carbon 29, tapered.
2015 nyara óta használom, bevált. Aszimmetrikus a két "szára", felülnézetből kissé fura, de a fék húzására kevésbé csavarodik - sőt, meglehetősen érzéketlen rá. Előre-hátra viszont mozog szépen, a korábbi merev villákat amiket használtam, azokhoz képest van egy pici ütéselnyelő képessége, szóval minimálisan kényelmesebb. Az acélnál is. Plusz könnyű. Nagyon. (~630 gramm)
Az egyetlen, de egyben nagy problémája ennek a vállának a gyárszáras kivitele. Folyton kilazulnak a gyorszárak, amint keményebb terepre tévedek. Meglehetősen zavaró jelenség, ideje lenne már lecsérilnie a Ritchey-nek átütősre.