eltévedtél?
Határozottan az.
Nem csak nekik jó az. Én azt vettem észre, hogy szinte ugyanannyi erőt tekerek bele, csak most 25 helyett 35-tel megyek (ahol a körülmények engedik) és ha bekeveredek a forgalomba, tartani tudom az autók tempóját 45-ig - nyilván nekem más a közlekedési koncepcióm, mint egy osztrák nyugdíjasnak. A hídfelhajtókon, egyéb emelkedőkön meg nem kell erőlködni, élvezhetőbb az egész út.
Én bringával járok dolgozni, jellemzően ugyanazon az útvonalon egész évben (2 x 22 km/nap) alig várom most, hogy jégmentes legyen az útvonalam és letegyem a kocsit (ezzel még nagyobbat lehet esni, nem kockáztathatok).
Ha olyanok lennének a körülményeim, hogy jutna szerep a bringának a napi közlekedésben, jó eséllyel én is újítanék egy ilyesmi bringát előbb vagy utóbb. Teljes mértékben meg tudom érteni, hogy megvetted. A napi ingázásmennyiségért pedig külön riszpekt (valahol még irigylem is...)!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Elcsábított az erő sötét oldala:
https://kepkuldes.com/image/7ZngY
Riese and Müller Roadster (speed pedelec).
Van ebike részleg a fórumon egyébként, vagy zsigerből utáljuk a segédhajtást?
Schwarzenegger is ebike-t használ
felvillanyozó élmény lehet.
Határozottan az.
nyuggereknek es hosszuutas bringakra tok jo amugy nekem az a tapasztalatom, hogy ugyanugy 15tel mennek vele, csak kevesebb erobefektetessel.
Nem csak nekik jó az. Én azt vettem észre, hogy szinte ugyanannyi erőt tekerek bele, csak most 25 helyett 35-tel megyek (ahol a körülmények engedik) és ha bekeveredek a forgalomba, tartani tudom az autók tempóját 45-ig - nyilván nekem más a közlekedési koncepcióm, mint egy osztrák nyugdíjasnak. A hídfelhajtókon, egyéb emelkedőkön meg nem kell erőlködni, élvezhetőbb az egész út.
Én bringával járok dolgozni, jellemzően ugyanazon az útvonalon egész évben (2 x 22 km/nap) alig várom most, hogy jégmentes legyen az útvonalam és letegyem a kocsit (ezzel még nagyobbat lehet esni, nem kockáztathatok).
nyuggereknek es hosszuutas bringakra tok jo amugy nekem az a tapasztalatom, hogy ugyanugy 15tel mennek vele, csak kevesebb erobefektetessel.
Elcsábított az erő sötét oldala:
https://kepkuldes.com/image/7ZngY
Riese and Müller Roadster (speed pedelec).
Van ebike részleg a fórumon egyébként, vagy zsigerből utáljuk a segédhajtást?
felvillanyozó élmény lehet.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Elcsábított az erő sötét oldala:
https://kepkuldes.com/image/7ZngY
Riese and Müller Roadster (speed pedelec).
Van ebike részleg a fórumon egyébként, vagy zsigerből utáljuk a segédhajtást?
egy lappal arrébb a keresett topic:
http://forum.bikemag...ennyiért-miért/
egyébként jópofa bringa.
Sziasztok!
Lehet nem itt kéne kérdeznem, de sajnos nem találtam megfelelő topicot hozzá. Segítséget szeretnék kérni, szerintetek mennyit érhet az alábbi konfig, ha meg szeretnék válni tőle (hogy jobban kapcsolódjon a témához, jelenleg még ezzel nyomulok ):
Váz: Trek 8500 (2009) méret: 18" (élettartam garancia, papírjai megvannak)
Teleszkóp: Rock Shox Duke SL 76mm + Pop Lock
Felni: WTB LaserBeam XC 32H szegecselt / Mavic
Elsô agy : WTB Laser disc Lite 32H
Hátsó agy : Bike Positive
Kormánycsapágy : Ritchey WCS 1 1/8" alu
Váltókar : Shimano XT dual control
Fék: Shimano XT hidraulikus tárcsafék
Nyereg: Fi'zi:k Aliante Sport Mg
Hajtómû: Truvativ Stylo XR 175mm ISIS Drive
Elsô váltó: Shimano XT
Hátsó váltó: Shimano XTR
Váltó bowdenezés: Nokon
Hibátlan állapotban, nagyon keveset és csak hobbi bringázásra használt, két láncszett jár hozzá, amiket időnként cserélgettem rajta.
Kép: https://kepkuldes.com/image/sMnDf
Edited by fapuma, 2019. January 21. - 10:53.
A lexikális tudásom abban kimerül, hogy Zee akkor még biztos nem volt, csak betippeltem az évszámot
Ránézésre egy ilyen nyeregcsövet alakítottam át offset nélkülire, átfúrt pálcás megoldással, nem tudom (szintén..) hogy annak van-e külön neve. majd egyszer lefotózom, valahol a dobozban megvan még. Így utólag belegondolva elég bátor dolognak tűnik, de használtam is.
és 95-ben létezett már ledes szilikonos villogó?
(jó, a váltód is milyen. mármint nem autentikus)
khm, ez '98-99-es Crux.... (csak ebben a két évben volt kapható)
a fékeken (BR-M600) és a fékkarokon (BL-M739) kívül semmi sem korhű. nem is ez volt a cél mikor összeraktam, ez használós, "téli" bicaj, nem dísztárgy.
edit: a sárvédő is azért van rajta, hogy védje, amennyire lehet. nem szeretem a látványát én sem. egyébként végre rendesen ki tudtam próbálni a tavaszi beszerzésű Panaracer Comet gumikat, teljesen jók, meg vagyok elégedve velük.
Edited by Kisherceg, 2019. January 02. - 23:30.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
és 95-ben létezett már ledes szilikonos villogó?
(jó, a váltód is milyen. mármint nem autentikus)
(sallangok nélkül kerek 1800g, de a váltótartó fület azért nem szereltem le )
még lusta voltam megbontani az egységet, de hátsó tengellyel és nybilinccsel együtt, fejcsapi nélkül 1900g-ot mértem (M-es a váz).
Köszi, ez is hasznos infó, számításaim alapján a váz így M-es méretben ~1810g körül lehet...
még lusta voltam megbontani az egységet, de hátsó tengellyel és nybilinccsel együtt, fejcsapi nélkül 1900g-ot mértem (M-es a váz).
Én is épp ezeket a Niner vázakat nézegettem az r2-bike-on. Ami feltűnt, hogy a gyáriak által megadott tömegadat (1590g) nem igazán vág egybe az r2-esek által készített képeken látható (1943g) tömegadatokkal... Ha esetleg van rá lehetőséged, le tudnád mérni a vázad tömegét fejcsapágy, nyeregcsőbilincs, hátsótengely nélkül?