pedig az az oldalfal tényleg atom!
kar erte, de ahogy elnezem, a gp5000nek vagy fele a gordulesi ellenallasa - aztan slick-slick
pedig az az oldalfal tényleg atom!
kar erte, de ahogy elnezem, a gp5000nek vagy fele a gordulesi ellenallasa - aztan slick-slick
scott addict 20 disc
a dobozt csak azert linkelem, mert azt hittem vmi tandemet vagy ket bringat hoztak - 200x120cm, a futar anyazott rendesen, mire felhozta lepcson a masodikra a toltoanyagnak felhasznalt papirmennyiseg (az ajtonal kb csak ketharmada van) egy kisebb afrikai allam egy eves papirtermelese lehetett.
a szep barna oldalfalu gumi sajnos ugrik (pedig nagyon bejon a szine), gp5000 tl lesz helyette. nyerget meglatjuk, a gyari 120as stucni 100asra lett cserelve. mas valtoztatast nem tervezek, remelem kenyelmes lesz a tobb oras tekeresekre.
Tenyleg ugy nez ki az is fura, hogy ilyen durva nyeregcsoszoggel eleg fura helyre jon ki vizszintes helyzetben. Milyen hosszu a labad?
A superior bringak mindig szepek voltak.
92 cm a belső lábhosszam.
A CX, amit jelenleg országútinak használok így néz ki:
@Bikerigger: Igen, már vagy 2 éve Újbuda. De csak hobbi, még versenyen sem voltam.
Akkor berakok én egy 939-et, bár én még nem cseréltem rajta sok dolgot (markolat, külső). Dropper és XT fékek vannak tervben meg majd valami normális tubeless külső.
Mindig úgy néz ki mintha magas lenne nyereg, pedig XL váz én meg 188 cm vagyok.
ja a mélyre húzott felsőcső optikai csalása. pláne ekkora váznál.
ezen nagyon nem is kell cserélgetni semmit.
Sanya team ?
Akkor berakok én egy 939-et, bár én még nem cseréltem rajta sok dolgot (markolat, külső). Dropper és XT fékek vannak tervben meg majd valami normális tubeless külső.
Mindig úgy néz ki mintha magas lenne nyereg, pedig XL váz én meg 188 cm vagyok.
szep bico, de ha ennyi mindent cserelsz, nem volt magasabb szintje?
ez volt az optimális. és igen a szín is számít
939 amúgy nem volt, 919 meg egy acél becsúszós recon és 10-es xt váltó többlet, ami nem ér 50K-t. és fekete.
ja meg ami még upgrade volt, a számomra értelmezhetetlen 22-es kis tál helyett kapott egy 26-ost.
Rabbit : nem igazán tudnám már. egyrészt dual air rebám 26-os volt az is vagy 10 éve. momentán teljesen jónak tűnik ez a solo air-es.
tapasztalitalag meg kb mindenkit beleszámolva akivel dolgom volt pályafutásom eddigi legjobb bicója. pedig volt pár ...
Bikertigger módosította - 2019. március 26. - 01:30
szep bico, de ha ennyi mindent cserelsz, nem volt magasabb szintje?
Ránéztem a kettővel magasabb felszereltségűre, és gondolom, hogy valami olyasmi lehetett a cél ( https://superiorbike...-black-team-red ), de mindez sárgában (?), vagy tévedek?
szep bico, de ha ennyi mindent cserelsz, nem volt magasabb szintje?
Pont erre gondoltam én is. De lusta voltam megnézni...
Tig,, a solo air reba van olyan jó, mint a régi dual air volt?
Rabbit módosította - 2019. március 25. - 12:56
remélem láthatók a képek
https://photos.googl...Wpib0lkRDN3UnFB
gyári :
https://superiorbike...ellow-black-red
ami alakult :
judy---reba
396-os fékek--slx
deore váltó karok--slx karok
puttó tárcsák----rt 64
és majd még egy nyereg, meg egy dropper cső
később meg tl kerék
szep bico, de ha ennyi mindent cserelsz, nem volt magasabb szintje?
remélem láthatók a képek
https://photos.googl...Wpib0lkRDN3UnFB
gyári :
https://superiorbike...ellow-black-red
ami alakult :
judy---reba
396-os fékek--slx
deore váltó karok--slx karok
puttó tárcsák----rt 64
és majd még egy nyereg, meg egy dropper cső
később meg tl kerék
Bikertigger módosította - 2019. március 24. - 21:19
hat annyi penzert legyen is jo milyen fekpofakat hasznalsz? a fektarcsa kialakitasa a fekerot kevesbe befolyasolja, inkabb az szamit, hogy optimalis homersekleti tartomanyban tud e maradni (ami passzol a fek karakterehez).
ugy latom mar van karbon verzioja is.
arn módosította - 2019. március 08. - 10:56
1-2x megjárattam már a cajgát. Csatolok egy ma reggeli fotót. (Hja, threshold edzést nyomtam - aki résztávozott már így, csak az tudja, milyen finom is az!)
Viszonylag kevés Trickstuff fék lehet az országban és lehet, érdekel valakit, milyen. Srácok, ez FÉK! Gagyi KCNC minimalista, 14-ajrós tárcsákkal használom, ami biztosan ront a fék hatékonyságán. De ez a cucc valahogy nagyon fog, a németek laborban végzett mérései nem véletlenül hozták ki másfélszer erősebbnek, mint a legtöbb high-end, XTR, csúcs-Avid, Formula és társaik!
zscs módosította - 2019. március 08. - 10:30
Hát nem lebuktam!?
...szóval, a 2. kerékre a külső felrakásnál a szelep poziját elfelejtettem összenézni az előző kerékkel. Ennyi történt.
És köszi! Elég hihetetlen a tömege, szinte repül. Amolyan grave-monti és sosem volt ennyire könnyű bringám. Országúti sem, mert az oúti/CX-em legalább 8.5 kiló, de lehet, inkább 9 lesz az.
Külsők 2.1-esek, a 25.5mm-es belső szélességű felnin kb. 54-55mm szélesek. Szóval, jó keskenyek. Majd letesztelem az Árpád-kilátó DH-n!
zscs módosította - 2019. február 27. - 09:32
a külsők össze-vissza állnak a szelephez képest...
Nem ! Zsolti ezt tudatosan rakta így !
Mivel műszaki ember, egyből látta hogy a külsőn a feliratoknál a legnehezebb (a festék miatt) a gumi, így ezt kiegyensúlyozandóan helyezte el a szelepet.
az a fajta célgép, amihez LEszállítást kell szervezni a hegytetőre, ha tekerni mész? a külsők össze-vissza állnak a szelephez képest... de azért egész jó...
van benne koncepcio +180 fok
az enyem az most osszevissza van, mert mindegyiknel a felirat megfelelo reszehez igazitottam, csak eppen a masik oldalon. igy az azonoson el van csuszva. ezt akkor vettem eszre, amikor mar fennt volt lottyel - a rosseb fogja utana mar szetszedni.
az a fajta célgép, amihez LEszállítást kell szervezni a hegytetőre, ha tekerni mész? a külsők össze-vissza állnak a szelephez képest... de azért egész jó...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"