ismeros hogy ennyit rakoltottel, mi lett a sulya?
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#441
Posted 2019. October 29. - 12:49

#442
Posted 2019. October 28. - 18:18

Eléggé kimaxolt setup, és mint olyan, igen-igen irigylésre méltó is! Tetszik az legésszerűbb-legjobb hozzáállás.
(szemben a bármi áron-legjobbal)
(Fehér kulacs?
![]()
)
Köszi!
A Garmin navi is fehér, zavar is nagyon .
A Shimano PD-M980-as öregecske XTR pedál lemaradt.
#443
Posted 2019. October 28. - 15:42

Szerettem volna sokkal jobb képet postolni de nem tudom a fényképezőgépemet magammal vinni.
Ma hajnali forma:
Canyon Exceed CF SL
32-es FOX Performance villa
Thomson nyeregcső
Specialized Phenom Expert nyereg
Syntace kormányszár
Newmen Advanced SL karbon kormány
ESI markolat
Newmen Evolution SL XA25 kerékszett
Shimano XT8100-es fékszett
Shimano XT8000-es hajtókar 32-es Wolftooth lánckerékkel
Sram Eagle XX1 AXS hátsó váltó és kar
Sram Eagle GX 10-50 és 12 sebességes sor (teljesen feleslegesen nagy, de ezzel fut csak az AXS) és lánc
Talán teljes a lista
Eléggé kimaxolt setup, és mint olyan, igen-igen irigylésre méltó is! Tetszik az legésszerűbb-legjobb hozzáállás. (szemben a bármi áron-legjobbal)
(Fehér kulacs?
)
#444
Posted 2019. October 28. - 15:31

Szerettem volna sokkal jobb képet postolni de nem tudom a fényképezőgépemet magammal vinni.
Ma hajnali forma:
Canyon Exceed CF SL
32-es FOX Performance villa
Thomson nyeregcső
Specialized Phenom Expert nyereg
Syntace kormányszár
Newmen Advanced SL karbon kormány
ESI markolat
Newmen Evolution SL XA25 kerékszett
Shimano XT8100-es fékszett
Shimano XT8000-es hajtókar 32-es Wolftooth lánckerékkel
Sram Eagle XX1 AXS hátsó váltó és kar
Sram Eagle GX 10-50 és 12 sebességes sor (teljesen feleslegesen nagy, de ezzel fut csak az AXS) és lánc
Talán teljes a lista
- rob, dzsonhee, Rabbit and 2 others like this
#445
Posted 2019. October 19. - 21:25

általánosságban milyen a váz minősége?én a gravel vázukat néztem építéshez(full monty)
Én minden szempontból elégedett vagyok vele, és nem kizárt, hogy a FM SL-t vettem volna, ha az is le lett volna árazva akkor. Annak jobban tetszett a papucskialakítása, masszívabbnak látszik, de ennek jobban tetszett a színe
Szóval nem nagyon tudok belekötni, semmi olyasmit nem vettem észre, ami gyenge kidolgozásra utalna.
Érdekes mód nem made in Taiwan, hanem China matrica feszül az alján.
Blash: ha olyanra gondolsz, ami a kormány tövéhez tenné a váltókart, akkor olyat próbáltam, igaz, nem gyáriban, de nem jött be. Ha nem muszáj, nem akarom elengedni a kormányt váltáshoz, és ezt két fogásból akár teljes értékűen lehet használni, a harmadikból is működik valamennyire. Akkor lenne tökéletes, ha 1-2 centivel jobban előre nyúlna a konzol, de néha sikerül eltalálnom kormány állítgatásakor, és akkor hibátlan. Úgy képzeltem, hogy egyszer majd kap fékváltókart, de lehet, hogy maradok ennél a megoldásnál, erre mehet az 1x12 rendszer is Két dolog nem tetszik csak benne: a kinézete, és hogy útban van egy klasszik pakolós kormánytáskának, mint amilyen a Podsacs.
#446
Posted 2019. October 19. - 18:12

A felénél már jobban kész.
általánosságban milyen a váz minősége?én a gravel vázukat néztem építéshez(full monty)
#447
Posted 2019. October 19. - 15:33

A felénél már jobban kész.
Ez a valtokar felfogatas tobb, mint fura. Matchmakerhez van 31,8-as bilincs.
#448
Posted 2019. October 19. - 15:11

ez kreuzenstein, becstol eszakra, a lichenstein az delre van, ahogy mondod. van meg par var a kornyeken, kastely meg rengeteg.
https://hu.wikipedia...euzenstein_vára
https://goo.gl/maps/AjN3UXn3Ua4thx666
galaxy s8 a mobilom, az utobbi par ev mobiljai mind tudjak ezt - ezen meg ejszakai mod sincs.
Edited by arn, 2019. October 19. - 15:13.
#449
Posted 2019. October 19. - 10:09

ismerős vár, melyik ez, hasonlít a Liechtenstein kastélyra Mödling mellett, de nem az, ha jól látom. Melyik vár ez?
Milyen telefonnal fotóztál? Nagyon jó képeket készít.
#450
Posted 2019. October 18. - 20:45

sotet hidegben ki lehet maxolni, a "csak en es a bringam" erzest, nem volt nalam semmi, a mobilon kivul. erdekes volt a sotet erdon keresztul megmaszni a dombot, egyedul egy orokmecses pislakolt az ut szelen, egy kereszttel. lattam a sotetben menekulo nyulat, macskat, vmi egerfelet is.
Edited by arn, 2019. October 18. - 20:45.
- zscs likes this
#451
Posted 2019. August 06. - 15:55

Nagyon klassz helyek! Írtad, hogy vegyek hasonló kerékpárt. Többször volt már CX és gravel a fő kerékpárom, de valahogy hiányzott mindig a ht mtb. Azzal valóban el tudok menni mindenhol, reggel a 2 órás köreim kapcsán annyi út azért nincsen ahol gravel féle utak vannak és hasonló mint ahol te jársz nagyon kevés van. Jó 6 évvel ezelőtt a Specialized Crux CX bringával a Pilis felé is simán elmentem az mtb utakon, de nagyon sokat változott a talaj azóta, elég jelentős az erózió. Rengeteg a vízmosás, gyökerek, kövek.
nekem sem veletlenul van a ht mellette de oszinten szolva szivesebben tekerek mar sikon (vhol lustasag, de egeszsegileg jobban is esik - konnyebb a terhelest koordinalni - ezert erdekelne egy lejtozos ebike).
amugy becs ilyen szempontbol tenyleg paradicsom, tekerhetsz tobb tizkmt sotteren, mehetsz tobb szazat tukorsima aszfalton, gyonyoru helyeken (varak, erdo, stb). a duna menten sikon, ha a wienerwald vagy alpok fele veszed, akkor felfele. montinak ott a wienerwald, mindent elerhetsz kb 10-20 percen belul.
de azt is tervezem, hogy felpakolom a bringat vonatra es vegigjarom az osztrak dunakanyar latnivaloit.
az errozio sajnos itt is megvan... lassan mar ott tartunk, hogy a ht is keves lesz nehany helyen, pedig en is 35os gumival jartam ezeket a kornyekeket ot eve.
Edited by arn, 2019. August 06. - 16:00.
#452
Posted 2019. August 06. - 10:05

kb negy honapja hajtom a bringat, de mar 2/3 annyi km van benne, mint a 2 eves montiban
aszfalton tekerek tobbnyire, eddig csak par kmes szakaszokon probaltam mashol. tegnap elvittem egy 15-20kmes graveles korre, volt benne finom sotter, durvabb, foldut, osszekoto, etc. 4 baron a 32es gp5000 gumival baromi elvezetes volt, megkozkaztatom, hogy ez a leghatekonyabb bringa ilyen terepen. persze nem art fejben tartani, hogy donteni, vagy vizes helyen hasznalni veszelyes, de ettol eltekintve alig volt a sebessegem alacsonyabb, mint aszfalton.
Nagyon klassz helyek! Írtad, hogy vegyek hasonló kerékpárt. Többször volt már CX és gravel a fő kerékpárom, de valahogy hiányzott mindig a ht mtb. Azzal valóban el tudok menni mindenhol, reggel a 2 órás köreim kapcsán annyi út azért nincsen ahol gravel féle utak vannak és hasonló mint ahol te jársz nagyon kevés van. Jó 6 évvel ezelőtt a Specialized Crux CX bringával a Pilis felé is simán elmentem az mtb utakon, de nagyon sokat változott a talaj azóta, elég jelentős az erózió. Rengeteg a vízmosás, gyökerek, kövek.
#453
Posted 2019. August 06. - 07:27

https://www.strava.c...ties/2591097870
- karakoram likes this
#454
Posted 2019. August 06. - 01:00

#455
Posted 2019. August 05. - 11:42

kb negy honapja hajtom a bringat, de mar 2/3 annyi km van benne, mint a 2 eves montiban aszfalton tekerek tobbnyire, eddig csak par kmes szakaszokon probaltam mashol. tegnap elvittem egy 15-20kmes graveles korre, volt benne finom sotter, durvabb, foldut, osszekoto, etc. 4 baron a 32es gp5000 gumival baromi elvezetes volt, megkozkaztatom, hogy ez a leghatekonyabb bringa ilyen terepen. persze nem art fejben tartani, hogy donteni, vagy vizes helyen hasznalni veszelyes, de ettol eltekintve alig volt a sebessegem alacsonyabb, mint aszfalton.
- karakoram, Kisherceg, Rabbit and 1 other like this
#456
Posted 2019. June 26. - 16:48

en masba nem is raknam bar nalam a dropper csovek mindig erdekesek voltak... gyk addig hasznaltam oket igazan, amig le nem mertem menni olyan helyen, ahol elotte nem. viszont, hogy kicsit kiismertem a terepet, onnantol nem nagyon.
#457
Posted 2019. June 26. - 14:36

Először szereltem be a jó öreg, 2014-ben vásárolt RS Reverb dropperemet a fully-ba. Eddig a merev farúban használtam csak.
No hát ez ég és föld a merev után, eszméletlen, mennyivel jobb a dropper egy össztelósban!
- Rabbit, zeezoltano and madgab like this
#458
Posted 2019. June 23. - 22:23

Már majdnem írtam, hogy adná magát az egysebesség
De egy rendes egytányéros kar rá, meg szimpla racsni hátulra, aztán mehet is - elvetemültebbek leflexelhetik a bowdenakasztó szemeket
#459
Posted 2019. June 23. - 21:58

Boltbamenős bringa. Tervben van a felújítása is. (+ festés is) Vagyis inkább átalakítása, mert használt cuccokat veszek majd rá többnyire.
Edited by deviantRider, 2019. June 23. - 22:00.
#460
Posted 2019. June 13. - 22:37

Én ilyen veszélyesen élek (inkább mindig hagyok egy kis tartalékot, ha ki kell fűzni, majdnem mindig vágnom is kell újból. Itt jegyezném meg, hogy a SRAM hátsó váltóba csak úgy tudtam befűzni a kétfejű váltóbovden vágottabbik végét, hogy pillanatragasztóval cseppentettem rá, különben kiszőrösödött a "csigánál"... sokkal egyszerűbb az egy fejű bovden, legalábbis először)
Menet: mivel első koskormányos biciklim, ezért folyamatos a halálfélelem, inni még nem merek menet közben A kormány mélysége is furcsa, de a kormányzás úgy általában meg aztán főleg. És sokat javult ezzel a 42 centis enyhén szétálló kormánnyal, az első egy 46(56) centis Venturemax volt, na az volt csak igazán furcsa..pedig azt mondják, kezdők szélesebbel induljanak. Jó, lehet hogy nem pont így olvastam, de ilyesmi. M-es váz, ez a kisebbik volt (mérethatár megint), és még így is azt érzem, hogy a stucni rövidülhet 1 centit.
De haladós, főleg ezekkel a keskenyebb ( 37..) gumikkal. 4 barral indítottam, magyar mellékút...aztán arra gondoltam, hogy nem azért van 37-es gummám, hogy itt szopassam magam, engedtem belőlük egy kicsit. Szóval belakás folyamatban, nem csak apróságok cseréje van tervben, hanem kerékszett és fékeké is, de azért már gurul.
alakul.
a fékdrót túllógó részét vágd rövidebbre, mert bár kicsi az esély, hogy becsípné, de félelmetesen néz ki.
de a lényeg: milyen menni vele?