Az a 85.5 magas a nyereg felsoresze es kozepresz tengelye kozott ertendo?
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#421
Posted 2019. December 03. - 08:35
#422
Posted 2019. December 02. - 14:26
195 cm, 85,5 cm-n ülök, szóval ezért az xl-es bringa, a 400-as cső meg azért kell mert ennek a váznak még ebben a méretben is csak 51 cm a nyeregvázcsöve.
És nincs túl hátul az a nyereg? Főleg ilyen hosszú nyeregcsővel, ami még hátrahajló is. Feltölthetnél ilyen képet is, amin rajta vagy ezen a bringán különböző kormányfogásokkal (:
Nemtom már melyik (monti?) váznál láttam, de a nagyobb méretűeknél meredekebb volt a nyeregcső szöge. Egy ilyennel nem kéne annyira előre tolnom a nyerget.
Edited by blash, 2019. December 02. - 14:29.
#423
Posted 2019. December 02. - 10:13
Felkerült még egy fullkarbon 400 mm-es nyeregcső, mert a gyári csak 350 mm-es volt, és mivel nagyon ejtett a felső cső, így nem volt elég hosszú.
Durva, hogy még ilyen magas fejcsővel is szemre van van -15cm a kormány és a nyereg között
Persze 15 centivel magasabb vagy nálam, úgyhogy nem nehéz összehozni.
#424
Posted 2019. December 02. - 10:08
Egy utam volt vele eddig, az is se nem hosszú, se nem köves Egy pár km-es részen volt zavaróan gödrös a terep, meg a szép sima, letaposott avaron, az erdőben emlékeztettek a megbújó ágak, hogy ezzel nem szabad olyan lazán fogni a kormányt, mert még kitekeri a kezemből, de amúgy én főként azt vettem észre az előző merevvilláimhoz képest, hogy sokkal könnyebb
A kidolgozása is olyan, hogy megbízhatónak néz ki, nem azon gondolkodik az ember, hogy be merje-e építeni.
(persze ezt is vártam)
A kistárcsa amúgy nem direkt volt, de így alakult (a 180-as adapterét nem tudtam feltenni, mert túl hosszúak voltak a csavarok, és nem akartam köszörülgetni), viszont akkor már cseréltem fékbetétet J04C-re, ha már ott volt a dobozban, és szerintem ez a kis tárcsával fog úgy, mint a gyári betét 180-assal (vagy az már össze volt kenve).
Gumi: Én egyből hívő lettem, és természetesen elöl próbáltam ki először, de ez a performance rohadt nehéz, tévedésből rendeltem, nem vette meg senki, inkább elhasználom Viszont előre ilyen saras időkben szerintem kevés (lehet), és hátul ugyanolyan zseniálisnak tartom, mint elöl (néhány túra már van benne, tehát több, mint a villában), valamint így megmaradt a szerintem ideális arány a bütykösségben az első/hátsó külső között. Tehát nálam úgy szól a képlet, hogy Racing Ray / Racing Ralph ~= Nobby Nic / Racing Ray
Ja, alap, hogy hátul fordítva van felrakva. És nem tudom nem észrevenni, hogy nagyjából ugyanaz a minta, mint a X-Kingé, csak ezen kerekítettek a bütykök. De állítólag ugye az is jól működik
Nekem pozitív az a külső (elöl használom).
A boostos Niner villát néztem ki, mennyire kemény a használata köves lejtőkön? A teszteket olvastam, gravel bringám is volt mostanában, de azért érdekelne a véleményed!
Edited by ZolkoW, 2019. December 02. - 10:10.
#425
Posted 2019. December 02. - 00:44
Milyen magas vagy?
195 cm, 85,5 cm-n ülök, szóval ezért az xl-es bringa, a 400-as cső meg azért kell mert ennek a váznak még ebben a méretben is csak 51 cm a nyeregvázcsöve.
#426
Posted 2019. December 01. - 22:33
téli szetap:
(vegyük észre a hátulra feltett Racing Rayt )
Nekem pozitív az a külső (elöl használom).
A boostos Niner villát néztem ki, mennyire kemény a használata köves lejtőkön? A teszteket olvastam, gravel bringám is volt mostanában, de azért érdekelne a véleményed!
Nagyjából késznek nyilvánítom.
Nem sok, de fontos változások történtek:
120 mm -17 fokos kormányszár
35 mm schwalbe rapid rob gumik (szépen elfér, de ez a maximum méret ami még jó)
Shimano Sora 14-25 fogaskeréksor és Shimano Sora 9s lánc (gyárilag sunrace sor volt és kmc lánc, megjegyzem, a lánc 800 km-t bírt országúton, pedig eddig csak jó tapasztalataim voltak kmc láncokkal...) így most a féktesteken kívül minden Shimano Sora 2018 9s, de szerintem a féktestek még jobbak is, mint a sora (kéttengelyes, cserélhető pofás tektro-k, btwin szitával)
Felkerült még egy fullkarbon 400 mm-es nyeregcső, mert a gyári csak 350 mm-es volt, és mivel nagyon ejtett a felső cső, így nem volt elég hosszú.
Kaptam rá ajándékba egy szett ledes, akksis, usb-ről tölthető nagyon erős fényű lámpaszettet is.
Valamint felkerült a stucnira a Bryton Rider 310 is.
Biztos nem szép, de pedálból Shimano 540-et tettem fel (ilyen van a montin is, illetve a téli cipőm is montis, nincs se külön outis cipőm, se pedálom, de ez még a későbbiekben változhat)
Milyen magas vagy?
#427
Posted 2019. December 01. - 13:22
Nagyjából késznek nyilvánítom.
Nem sok, de fontos változások történtek:
120 mm -17 fokos kormányszár
35 mm schwalbe rapid rob gumik (szépen elfér, de ez a maximum méret ami még jó)
Shimano Sora 14-25 fogaskeréksor és Shimano Sora 9s lánc (gyárilag sunrace sor volt és kmc lánc, megjegyzem, a lánc 800 km-t bírt országúton, pedig eddig csak jó tapasztalataim voltak kmc láncokkal...) így most a féktesteken kívül minden Shimano Sora 2018 9s, de szerintem a féktestek még jobbak is, mint a sora (kéttengelyes, cserélhető pofás tektro-k, btwin szitával)
Felkerült még egy fullkarbon 400 mm-es nyeregcső, mert a gyári csak 350 mm-es volt, és mivel nagyon ejtett a felső cső, így nem volt elég hosszú.
Kaptam rá ajándékba egy szett ledes, akksis, usb-ről tölthető nagyon erős fényű lámpaszettet is.
Valamint felkerült a stucnira a Bryton Rider 310 is.
Biztos nem szép, de pedálból Shimano 540-et tettem fel (ilyen van a montin is, illetve a téli cipőm is montis, nincs se külön outis cipőm, se pedálom, de ez még a későbbiekben változhat)
- Jorus, karakoram, ZolkoW and 1 other like this
#430
Posted 2019. October 29. - 18:43
Nem mértem mostanában, de biztosan 10 kiló alatt van .
Edited by karakoram, 2019. October 29. - 18:48.
#431
Posted 2019. October 29. - 12:49
#432
Posted 2019. October 28. - 18:18
Eléggé kimaxolt setup, és mint olyan, igen-igen irigylésre méltó is! Tetszik az legésszerűbb-legjobb hozzáállás. (szemben a bármi áron-legjobbal)
(Fehér kulacs? )
Köszi!
A Garmin navi is fehér, zavar is nagyon .
A Shimano PD-M980-as öregecske XTR pedál lemaradt.
#433
Posted 2019. October 28. - 15:42
Szerettem volna sokkal jobb képet postolni de nem tudom a fényképezőgépemet magammal vinni.
Ma hajnali forma:
Canyon Exceed CF SL
32-es FOX Performance villa
Thomson nyeregcső
Specialized Phenom Expert nyereg
Syntace kormányszár
Newmen Advanced SL karbon kormány
ESI markolat
Newmen Evolution SL XA25 kerékszett
Shimano XT8100-es fékszett
Shimano XT8000-es hajtókar 32-es Wolftooth lánckerékkel
Sram Eagle XX1 AXS hátsó váltó és kar
Sram Eagle GX 10-50 és 12 sebességes sor (teljesen feleslegesen nagy, de ezzel fut csak az AXS) és lánc
Talán teljes a lista
Eléggé kimaxolt setup, és mint olyan, igen-igen irigylésre méltó is! Tetszik az legésszerűbb-legjobb hozzáállás. (szemben a bármi áron-legjobbal)
(Fehér kulacs? )
#434
Posted 2019. October 28. - 15:31
Szerettem volna sokkal jobb képet postolni de nem tudom a fényképezőgépemet magammal vinni.
Ma hajnali forma:
Canyon Exceed CF SL
32-es FOX Performance villa
Thomson nyeregcső
Specialized Phenom Expert nyereg
Syntace kormányszár
Newmen Advanced SL karbon kormány
ESI markolat
Newmen Evolution SL XA25 kerékszett
Shimano XT8100-es fékszett
Shimano XT8000-es hajtókar 32-es Wolftooth lánckerékkel
Sram Eagle XX1 AXS hátsó váltó és kar
Sram Eagle GX 10-50 és 12 sebességes sor (teljesen feleslegesen nagy, de ezzel fut csak az AXS) és lánc
Talán teljes a lista
- rob, dzsonhee, Rabbit and 2 others like this
#435
Posted 2019. October 19. - 21:25
általánosságban milyen a váz minősége?én a gravel vázukat néztem építéshez(full monty)
Én minden szempontból elégedett vagyok vele, és nem kizárt, hogy a FM SL-t vettem volna, ha az is le lett volna árazva akkor. Annak jobban tetszett a papucskialakítása, masszívabbnak látszik, de ennek jobban tetszett a színe
Szóval nem nagyon tudok belekötni, semmi olyasmit nem vettem észre, ami gyenge kidolgozásra utalna.
Érdekes mód nem made in Taiwan, hanem China matrica feszül az alján.
Blash: ha olyanra gondolsz, ami a kormány tövéhez tenné a váltókart, akkor olyat próbáltam, igaz, nem gyáriban, de nem jött be. Ha nem muszáj, nem akarom elengedni a kormányt váltáshoz, és ezt két fogásból akár teljes értékűen lehet használni, a harmadikból is működik valamennyire. Akkor lenne tökéletes, ha 1-2 centivel jobban előre nyúlna a konzol, de néha sikerül eltalálnom kormány állítgatásakor, és akkor hibátlan. Úgy képzeltem, hogy egyszer majd kap fékváltókart, de lehet, hogy maradok ennél a megoldásnál, erre mehet az 1x12 rendszer is Két dolog nem tetszik csak benne: a kinézete, és hogy útban van egy klasszik pakolós kormánytáskának, mint amilyen a Podsacs.
#436
Posted 2019. October 19. - 18:12
A felénél már jobban kész.
általánosságban milyen a váz minősége?én a gravel vázukat néztem építéshez(full monty)
#437
Posted 2019. October 19. - 15:33
A felénél már jobban kész.
Ez a valtokar felfogatas tobb, mint fura. Matchmakerhez van 31,8-as bilincs.
#438
Posted 2019. October 19. - 15:11
ez kreuzenstein, becstol eszakra, a lichenstein az delre van, ahogy mondod. van meg par var a kornyeken, kastely meg rengeteg.
https://hu.wikipedia...euzenstein_vára
https://goo.gl/maps/AjN3UXn3Ua4thx666
galaxy s8 a mobilom, az utobbi par ev mobiljai mind tudjak ezt - ezen meg ejszakai mod sincs.
Edited by arn, 2019. October 19. - 15:13.
#439
Posted 2019. October 19. - 10:09
ismerős vár, melyik ez, hasonlít a Liechtenstein kastélyra Mödling mellett, de nem az, ha jól látom. Melyik vár ez?
Milyen telefonnal fotóztál? Nagyon jó képeket készít.
#440
Posted 2019. October 18. - 20:45
sotet hidegben ki lehet maxolni, a "csak en es a bringam" erzest, nem volt nalam semmi, a mobilon kivul. erdekes volt a sotet erdon keresztul megmaszni a dombot, egyedul egy orokmecses pislakolt az ut szelen, egy kereszttel. lattam a sotetben menekulo nyulat, macskat, vmi egerfelet is.
Edited by arn, 2019. October 18. - 20:45.
- zscs likes this