sajnos vagy nem sajnos, de sokmindenben igazuk van
en hasonlok miatt nem valtottam ossztelosra, hasznalok minimalmintas gumit, etc.
es ehhez kapcsolodan (mar tobbszor linkeltem):
https://www.youtube....h?v=LxKki3eWg2M
sajnos vagy nem sajnos, de sokmindenben igazuk van
en hasonlok miatt nem valtottam ossztelosra, hasznalok minimalmintas gumit, etc.
es ehhez kapcsolodan (mar tobbszor linkeltem):
https://www.youtube....h?v=LxKki3eWg2M
sajnos vagy nem sajnos, de sokmindenben igazuk van en hasonlok miatt nem valtottam ossztelosra, hasznalok minimalmintas gumit, etc.
https://www.youtube....h?v=XC_xFpg_UmA
arn módosította - 2020. július 13. - 12:33
De akkor javítsd át a neved eNdre-re
Egy havernak volt vmi balesete, ő is ezért vett ebike-ot, hogy tudjon mozogni. Specialaized-et vett, azon tudod a mobilodról szabályozni a rásegítést. Hétről hétre fokozatosan csökkentette, hogy erősödjön.
Gyors felépülést!
...sajnos egészségem állapota okán kényszerültem e bringákra...így esetemben mint eszköz,remélem mihamarabb,
vissza segít a szeretet szokásos bringaimhoz,melyek meg vannak és alig várom hogy újra velük,de most ebringák,
jelentik a lehetőséget,és végülis a különbséget egyáltalán hogy tudok bringázni vagy hogy csak róla álmodozak...
end.re: módosította - 2020. július 07. - 17:13
Fuu de tip-top, gratulálok! Én nem mertem ilyen divatos külsőt választani. Még a végén felfigyelnek a gépemre és el akarják lopni
8D szepseg 8P
Nem elektromos bringák is vannak még a garázsban?
Acél, sőt ha jól emlékszem SS 29+ bringák után nagy változás. Mi az oka?
Még tavaly nyáron bevállaltam a ShockWiz-t, gondoltam ha gyakran nincsen is szükség rá, maximum kölcsönadom kollégáknak, ismerősöknek. Azóta kiderült azért, hogy hasznos dolog ez, akár minden tag és villaszerviz után érdemes egyből installálni, mert nem biztos, hogy a reboundot vagy a low-speed comression csavart ugyanoda tekerve lesz optimális az eredmény. Plusz, van 3-féle beállítás a szoftverben, amit kiválasztva kiadja az optimális beállításokat: "playful", "balanced", "custom".
Muszáj megemlítenem: még ha a megvétele mellett is döntöttem anno, egyértelműen alábecsültem a hasznosságát. A rugóstag beállításom mikor készen volt, már ott feltűnt, hogy amit jónak éreztem rebound-ra, az tulajdonképpen nem volt jó és érezhetően stabilabbá vált a bringa hátsó traktusa a finomhangolás után. Ami 2 "click" volt a rebound csavarón...
A villa beállítása még durvább effektet hozott: amit én a sok éve bevált gyakorlat alapján jónak gondoltam, na ott túl sok volt a low-speed comression és picit gyors a rebound is. Beállítottam (ez pont tegnap volt, kb. 1.5 óra tekerés után), majd lementem egy ismeretlen köves, sziklás trailen és egyből top10-es eredmény közel 150 emberből, pedig én aztán nem vagyok gyors és a jelenlegi helyzet miatt egyébként is extra óvatos próbálok lenni.
Magyarországon lehet valahol ilyen eszközt bérelni, vagy beállíttatni a villát, tagot?
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Ez meg még nem is volt, ugye?
8D szepseg 8P
end.re: módosította - 2020. május 17. - 16:51
régimódi, nehéz, koszos és szedett-vedett, de imádom. (...és majdnem eladtam...
)
deviantRider, múltkor szóba került a kutyapiszok. ma egy biobombázó támadott, menet közben érte el ezt a találatot. nem akartam elhinni...
A kosz az hozzátartozik a MTB-ok természetes közegéhez. :-) Légibombázó engem még bicajjal nem kapott el. Gyalogosan már igen. hehe
régimódi, nehéz, koszos és szedett-vedett, de imádom. (...és majdnem eladtam... )
deviantRider, múltkor szóba került a kutyapiszok. ma egy biobombázó támadott, menet közben érte el ezt a találatot. nem akartam elhinni...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
..hogy ragozzam még a témát:
-honnan tudjátok, hogy a testalkatom nem egy T-rexéhez hasonlatos? Annak ez is igencsak hasalós volna
-az egyenes nycsövet értem, de ha odaképzelem, nekem mindig elsőre az ugrik be, hogy az olyan montis setup. Ettől függetlenül, ha valaha is lecserélem, valószínűleg ezen próbálok ki egy valóban könnyebb fajta kínait. A mostani is az, de se nem könnyű, sem különösebben rugalmasnak nem érzem. Egy átlag alunál talán jobb ezekben..
-épp tegnapi tapasztalat, hogy a nyereg dőlésszögére úgy néz ki, tényleg érzékeny vagyok. Utolsó hosszabb utam haza: baszki, eddig egész jónak tűnt ez a nyereg, most meg minden bajom van rajta. El is kezdtem nézelődni, mit vehetnék helyette. Utána mindkét imbuszon kb 1/6 (egy osztás a kulcsbehelyezésnél) fordulatnyit tekertem, hogy hátrébb billentsem, a képhez képest most egy hangyányit lehet kevésbé hátrabillentve), eredmény: ahhhh, végre megérkeztem! Őszintén szólva nem tudom, mit milyen irányba befolyásolt, hogy amikor rossz volt, betétes gatyában tekertem, amikor jó, akkor meg épp betét nélküliben, de remélem, a szög attól még ugyanúgy el lett találva végre.
Gyorsan, mielőtt ideérnek a fékváltókarok...
(A nyereg szöge folyamatos hangolás alatt van, annyira, hogy már csináltam egy rövid pipa imbuszkulcsot, amivel beférek az első csavarhoz, hogy ne kelljen mindig full fellazítani a hátsót...
)
Még az indulás előtti légtelenítés és hajtómű pucolás...
Hade ha épp akkor a legalkalmasabb, vagy szeretnél talán recsegő hajtőművet hallgatni? :PP Á, valahogy mindig elfelejtem az ilyesmit korábban megcsinálni, meg azt hiszem, hogy gyorsan megvan, s mindig közbe jön valami előre nem látott dolog...
Jol néz ki a Planet X!
Egyenes nyeregcso kellene bele szerintem ha így marad a beallitas.
Nekem is mániám az egyenes fejű nyeregcső, meg a szinte koppanásig előre tolt nyereg.
Jol néz ki a Planet X!
Egyenes nyeregcso kellene bele szerintem ha így marad a beallitas.
Ja, hát ennyi hasalás nekem pont elég, ami a nyakamat és a derekamat illeti...
Első koskormányosom, ha most venném, lehet, hogy pár centivel magasabb fejcsövűt keresnék, de ami még a Silex-en innen van
Szép kerékpár! Jó hosszú a nyeregcsöved, a stucnit megfordítva és a villanyakra téve jó hasalós setup lenne
Gyorsan, mielőtt ideérnek a fékváltókarok...
(A nyereg szöge folyamatos hangolás alatt van, annyira, hogy már csináltam egy rövid pipa imbuszkulcsot, amivel beférek az első csavarhoz, hogy ne kelljen mindig full fellazítani a hátsót...
)
Szép kerékpár! Jó hosszú a nyeregcsöved, a stucnit megfordítva és a villanyakra téve jó hasalós setup lenne
Gyorsan, mielőtt ideérnek a fékváltókarok...
(A nyereg szöge folyamatos hangolás alatt van, annyira, hogy már csináltam egy rövid pipa imbuszkulcsot, amivel beférek az első csavarhoz, hogy ne kelljen mindig full fellazítani a hátsót... )
Az elmúlt 1 hétben a Canyon-os csapat meglehetősen aktív volt.
Jól néznek ki a bringák
![]()
!
jah, abbol az ot embernek haromnak canyon van