elkészült a terepgépem, gondoltam megosztom. a váz, a teló és az alkatrészek többsége vateráról összekukázott vagy havertõl csereberélt. az alapját egy 5 éves gepida mundo adja, amelybõl mostmár csak az elsõkerék és a hátsóagy, sor plusz lánc (ez utóbbiak cserélve lesznek) van meg. az egész nem került negyven rongyba szereléssel együtt, de szerintem elég pofás lett, viszonylag könnyû, a fékek fognak tisztességesen, a váltó vált rendesen. alföldi dûlõutakon kifogástalan.
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#3301
Posted 2011. August 12. - 17:28
elkészült a terepgépem, gondoltam megosztom. a váz, a teló és az alkatrészek többsége vateráról összekukázott vagy havertõl csereberélt. az alapját egy 5 éves gepida mundo adja, amelybõl mostmár csak az elsõkerék és a hátsóagy, sor plusz lánc (ez utóbbiak cserélve lesznek) van meg. az egész nem került negyven rongyba szereléssel együtt, de szerintem elég pofás lett, viszonylag könnyû, a fékek fognak tisztességesen, a váltó vált rendesen. alföldi dûlõutakon kifogástalan.
#3302
Posted 2011. August 11. - 23:35
spd marad/megszoktam és vén korban nehéz vàltoztatni.
ma àttekertem franciàkhoz. kompon oda, hidon vissza. hegyek nélkül a rajna parton.
azért jò dolog, de màrvàrom a 7vègi montizást is.
#3303
Posted 2011. August 11. - 23:02
Ehhez már elkelne egy második kulacstartó. A legrosszabb az lesz, amikor átállsz országúti pedálra (mert hajtani jobb, mint az SPD), s hogy fennkölt legyek, leszállva eszedbe jut Charles Baudelaire: Az albatrosz címû verse (utolsó két sor).[...] 110km és 1200m szint lett a végén. [...]
#3304
Posted 2011. August 11. - 18:01
#3305
Posted 2011. August 11. - 15:10
Rebell, a villanyakon miért van kb 5cm alátétezés? vagy ez még a végsõ beállítást megelõzõ bolti állapot?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3306
Posted 2011. August 11. - 15:03
Nem fordítom, mert így fér el a bowden, meg terepen praktikusabb.
Bandázzsal mi a bajod, a színén kívül?

tektro, és ezzel lehetne megforditani is a stucnit
persze, ha nem akarod...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3307
Posted 2011. August 11. - 06:54
#3308
Posted 2011. August 11. - 00:44
#3309
Posted 2011. August 11. - 00:25
(amúgy rokon lelkek lehetünk.... ugyanolyan vázméret, ugyanolyan pulzus)
Na megérkezett
Elsö urszáguti menetem elég jó volt. A váltókat be kell még löni (amikor elindultam még jó volt) és a láncsor hátul lötyögni, csapkodni kezdett a kör után. 110km és 1200m szint lett a végén.
érdekes a montis pulszon max. 184 volt az idén, az országutin sikerült 188 feltekerni simán.
3 x kellet azért teljesen lefékeznem, furcsa érzés, amikor "driftel" a hátulja és nem lassul a bringa.
Hát majdnem pici lett a váz, a pedál/térd állitás miatt igy hátra kell huznom a nyerget.
#3310
Posted 2011. August 10. - 23:16
Ezek a Haibike-ok szerintem nagyon szépek.Bringaexpon is csorgattam a nyálam a montikra, nagyon egyben voltak.
#3311
Posted 2011. August 10. - 21:58
Elsõváltó vagy láncterelõ lesz rajta?
Visszakerül az eredeti átdobó természetesen.
Race, no Rest!
#3312
Posted 2011. August 10. - 21:27
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3313
Posted 2011. August 10. - 18:58
#3314
Posted 2011. August 10. - 18:12




Elsö urszáguti menetem elég jó volt. A váltókat be kell még löni (amikor elindultam még jó volt) és a láncsor hátul lötyögni, csapkodni kezdett a kör után. 110km és 1200m szint lett a végén.
érdekes a montis pulszon max. 184 volt az idén, az országutin sikerült 188 feltekerni simán.
3 x kellet azért teljesen lefékeznem, furcsa érzés, amikor "driftel" a hátulja és nem lassul a bringa.
Hát majdnem pici lett a váz, a pedál/térd állitás miatt igy hátra kell huznom a nyerget.
#3315
Posted 2011. August 10. - 18:02
#3316
Posted 2011. August 10. - 16:30
A stucnit megfordítanám ...
Nem fordítom, mert így fér el a bowden, meg terepen praktikusabb.
Bandázzsal mi a bajod, a színén kívül?
Race, no Rest!
#3317
Posted 2011. August 10. - 08:58
#3318
Posted 2011. August 10. - 00:07
#3319
Posted 2011. August 09. - 23:55
Neuzer Courier DT tuningolva: 105-ös fékváltókarok, SRAM 11-23-as sor, XT kantifékek. Bikefun nyereg, ez kényelmesebb.
A kerekek végül Alivio aggyal fûzött Ambrosio Excursionök lettek.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Race, no Rest!
#3320
Posted 2011. August 09. - 17:21
Rob: Esélyes.
A súlyáról már nem is beszélve.

Sign In
Create Account

Back to top







